Zlecaj przelewy jednym zdaniem

Poznaj Millę i nowy wymiar bankowania. Zobacz, co jeszcze potrafi automatyczny asystent w aplikacji

Dlaczego warto poznać Millę?

  • Gdy chcesz szybko zlecić przelew

    Nie musisz wypełniać danych, podaj kwotę i odbiorcę przelewu lub kwotę i numer telefonu do doładowania. Milla sama wypełni formularz, który Ty jedynie potwierdzisz.

  • Gdy szukasz czegoś w historii transakcji

    Milla pomoże Ci odnaleźć wybraną transakcję w historii.

  • Gdy zastanawiasz się, kiedy pieniądze trafią na konto

    Zlecasz do kogoś przelew lub czekasz, aż pieniądze wpłyną na Twoje konto? Milla wie, kiedy środki trafią na konto.

  • Gdy masz zajęte ręce

    Z Millą możesz rozmawiać, pisząc lub mówiąc. By porozmawiać, wystarczy wcisnąć mikrofon w okienku konwersacji i zacząć mówić. Możesz też wybrać jedną z dostępnych opcji.

Millę znajdziesz w aplikacji

Millę znajdziesz w aplikacji

Przykładowe rozmowy

  • Sprawdź wydatki

  • Doładuj telefon na kartę

  • Przelej pieniądze

  • Doładuj kartę przedpłaconą

  • Kiedy dotrze przelew?

Pytania i odpowiedzi

  • Do korzystania z usługi wystarczy telefon z aktywną aplikacją mobilną Banku Millennium w wersji 4.30.637 (lub wyższych) dla urządzeń z Androidem. Po naciśnięciu ikonki konwersacji w prawym górnym rogu po zalogowaniu do aplikacji zobaczysz ekran startowy z informacjami na temat korzystania z usługi. Z automatycznym asystentem Millą możesz rozmawiać w języku polskim, nagrywając komendę bądź pytanie, napisać lub wybrać dostępną opcję.

  • Automatyczny asystent dostępny jest tylko w języku polskim i potrafi:

    • zlecić wykonanie przelewu (krajowego, przelewu BLIK na telefon, przelewu własnego)
    • pokazać historię transakcji dla kart i kont
    • pokazać listę nadchodzących i zaplanowanych płatności
    • doładować telefon na kartę
    • doładować karty przedpłacone
    • wskazać informacje o sesjach Elixir, czyli kiedy dotrą na konto odbiorcy środki zlecone przelewem
  • W każdej chwili rozmowę z Millą możesz przerwać lub anulować ostatnią komendę, wpisując lub nagrywając słowo: „Stop".

  • Korzystanie z usług automatycznego asystenta jest tak samo bezpieczne, jak korzystanie z innych funkcji aplikacji. Obowiązują te same limity i zabezpieczenia, np. każde polecenie przelewu zatwierdzisz Hasłem Mobilnym w przypadku przelewów do odbiorców niezaufanych lub przyciskiem Zatwierdź w przypadku przelewów do odbiorców zaufanych.