Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęDo korzystania z usługi wystarczy telefon z aktywną aplikacją mobilną Banku Millennium w wersji 4.30.637 (lub wyższych) dla urządzeń z Androidem. Po naciśnięciu ikonki konwersacji w prawym górnym rogu po zalogowaniu do aplikacji zobaczysz ekran startowy z informacjami na temat korzystania z usługi. Z automatycznym asystentem Millą możesz rozmawiać w języku polskim, nagrywając komendę bądź pytanie, napisać lub wybrać dostępną opcję.
Automatyczny asystent dostępny jest tylko w języku polskim i potrafi:
W każdej chwili rozmowę z Millą możesz przerwać lub anulować ostatnią komendę, wpisując lub nagrywając słowo: „Stop".
Korzystanie z usług automatycznego asystenta jest tak samo bezpieczne, jak korzystanie z innych funkcji aplikacji. Obowiązują te same limity i zabezpieczenia, np. każde polecenie przelewu zatwierdzisz Hasłem Mobilnym w przypadku przelewów do odbiorców niezaufanych lub przyciskiem Zatwierdź w przypadku przelewów do odbiorców zaufanych.