Bezgotówkowo – bezproblemowo!

Zobacz, jak wiele spraw załatwisz szybko i wygodnie bez portfela

Bez gotówki może być prościej

Kup bilet i opłać parking

W aplikacji mobilnej Banku Millennium szybko i wygodnie kupisz bilet komunikacji miejskiej lub zapłacisz za wykorzystany czas parkingu. Po prostu zaloguj się do aplikacji mobilnej i wybierz na dole ekranu Więcej. W sekcji Transport znajdziesz Bilety komunikacyjne i Bilety parkingowe. Po zatwierdzeniu wybranego biletu lub parkingu, kwota zostanie automatycznie pobrana z Twojego konta w Banku Millennium. Bez szukania drobnych, przeciskania się do biletomatu, bez problemu!

Dowiedz się więcej Kup bilet i opłać parking

Zapłać zbliżeniowo telefonem

W aplikacji mobilnej możesz włączyć płatności zbliżeniowe BLIK, Google Pay czy Apple Pay. Zaloguj się do aplikacji mobilnej, wybierz na dole ekranu Płatności > Płatności zbliżeniowe. Płatności zbliżeniowe telefonem są bardzo proste, nie musisz nawet włączać aplikacji. Wystarczy, że odblokujesz telefon i przyłożysz go do terminala, by zapłacić.

Dowiedz się więcej Zapłać zbliżeniowo telefonem

Ubezpiecz siebie i swoje auto

Teraz możesz szybko, bezpiecznie i wygodnie kupić ubezpieczenie pojazdu oraz ubezpieczyć siebie i swoich bliskich w podróży. Wybór ubezpieczenia jest prosty, a płatność pobierana automatycznie z Twojego konta. Ubezpieczając pojazd, nie musisz wypełniać długiego wniosku z danymi pojazdu, wystarczy, że zeskanujesz kod z dowodu rejestracyjnego, a dane pojazdu podstawią się automatycznie. Ubezpieczenia znajdziesz w aplikacji mobilnej. Wybierz na dole ekranu Więcej > Ubezpieczenia.

Dowiedz się więcej Ubezpiecz siebie i swoje auto

Płać, wypłacaj i przekazuj pieniądze BLIKIEM

BLIK to jednorazowy kod, który w dowolnej chwili wygenerujesz w aplikacji. Możesz nim zapłacić za zakupy lub wypłacić gotówkę w bankomacie. Taką transakcję potwierdzasz PIN-em do aplikacji. Z kolei przelew BLIK na numer telefonu to dobry sposób, by natychmiast przekazać pieniądze bliskiej osobie. Nie musisz nawet znać jej numeru konta, wystarczy numer telefonu. W Banku Millennium możesz też skorzystać z płatności odroczonych BLIK Płacę Później.

Kod BLIK znajdziesz w aplikacji na ekranie przed logowaniem, po zalogowaniu na ekranie głównym albo w menu Płatności.

Dowiedz się więcej Płać, wypłacaj i przekazuj pieniądze BLIKIEM

Poznaj więcej możliwości