Zaktualizuj przeglądarkę internetową do najnowszej wersji, aby dalej korzystać ze wszystkich funkcji i zwiększyć swoje bezpieczeństwo w internecie.
Zaktualizuj przeglądarkęO usłudze
- możesz zmienić adres korespondencyjny lub dane dowodu osobistego
- proces jest bezpieczny - zmianę adresu zatwierdzisz Hasłem Mobilnym

Jak to działa?
Wybierz dane, które chcesz zaktualizować. Możesz zmienić Dane kontaktowe (jak np. adres korespondencyjny) lub Dane osobowe (dane dowodu osobistego).
Aby to zrobić, kliknij Edytuj i wprowadź wymagane dane.
Dane kontaktowe zatwierdzisz samodzielnie Hasłem Mobilnym. Na zatwierdzenie danych dowodu osobistego musisz poczekać do 24 godzin. Po zakończeniu procesu sprawdzania danych osobowych otrzymasz wiadomość w skrzynce kontaktowej i SMS z informacją o tym, czy aktualizacja powiodła się.
Pytania i odpowiedzi
- Nie. Zmiana danych, zarówno w aplikacji mobilnej, jak i Millenecie, jest całkowicie darmowa.
- W aplikacji i Millenecie możesz wprowadzić tylko dane dotyczące dowodu osobistego. Jeśli chcesz wprowadzić dane Twojego paszportu, udaj się do dowolnego oddziału Banku Millennium.
- Przed utratą ważności Twojego dokumentu tożsamości otrzymasz powiadomienie, że Twój dowód wkrótce straci ważność. Od tej chwili będziesz mieć 30 dni, by wyrobić nowy dokument. Wniosek o nowy dowód wygodnie wyślesz za pośrednictwem Profilu Zaufanego, który szybko i bez wychodzenia z domu założysz w Millenecie.
- Samo wprowadzenie danych trwa kilkadziesiąt sekund. Po wprowadzeniu danych dowodu osobistego zostaną one poddane weryfikacji w Ministerstwie Cyfryzacji, co może potrwać do 24 godzin. W zależności od poprawności danych, po zakończeniu procesu ich sprawdzania otrzymasz odpowiednią wiadomość z informacją o tym, czy aktualizacja powiodła się.