Zadbaj, by mieć aktualne dane w banku

Wystarczy nasza aplikacja lub Millenet

Zawsze warto mieć aktualne dane

Twoje dane w banku to ważna sprawa - upewnij się, że są aktualne. Dzięki temu dbasz o swoje bezpieczeństwo i w pełni korzystasz z naszych usług.


W Millenecie lub aplikacji mobilnej wygodnie zmienisz:

  • dane dokumentu tożsamości
  • adres korespondencyjny
  • numer telefonu
  • adres e-mail

Zmień swoje dane bez wychodzenia z domu

  1. W aplikacji mobilnej
  2. W Millenecie
  3. Na infolinii
  1. Kilka kliknięć w telefonie

    Zaloguj się do konta, kliknij w Profil i wybierz Moje dane. W zakładce Dane osobowe i dokumenty zaktualizujesz swój dowód osobisty, a w Danych kontaktowych - adres korespondencyjny i adres e-mail.

    Adres zmienisz natychmiast. Zatwierdzenie danych nowego dowodu osobistego zajmie nam do 24 godzin - o wyniku weryfikacji poinformujemy Cię SMS-em i wiadomością w skrzynce odbiorczej.

  2. Wygodnie na komputerze

    Zaloguj się do konta i najedź kursorem myszki na swoje imię i nazwisko. Z rozwijanej listy wybierz Ustawienia ogólne, a potem Dane osobowe. W zakładce Dane osobowe i dokumenty tożsamości zaktualizujesz swój dowód osobisty, a w Danych kontaktowych i adresowych - numer telefonu do kontaktu, adres e-mail i adres korespondencyjny.

    Adres, adres e-mail i numer telefonu zmienisz natychmiast. Zatwierdzenie danych nowego dowodu osobistego zajmie nam do 24 godzin - o wyniku weryfikacji poinformujemy Cię SMS-em i wiadomością w skrzynce odbiorczej.

  3. Zadzwoń do TeleMillennium

    Najwygodniej i najszybciej połączysz się z naszym konsultantem, korzystając z opcji Kontakt w naszej aplikacji. Zmienisz u niego numer telefonu do Haseł SMS oraz adres e-mail.

Pytania i odpowiedzi