Zaktualizuj przeglądarkę internetową do najnowszej wersji, aby dalej korzystać ze wszystkich funkcji i zwiększyć swoje bezpieczeństwo w internecie.
Zaktualizuj przeglądarkęNowy adres? Nowy dowód? Pamiętaj o aktualizacji swoich danych, aby w pełni korzystać z naszych usług. Zrobisz to szybko i wygodnie w aplikacji mobilnej lub Millenecie:
Wybierz Dane osobowe, a następnie przejdź do zakładki, którą chcesz zaktualizować. Możesz zmienić dane kontaktowe (jak np. adres korespondencyjny) lub dane osobowe (dane dowodu osobistego).
Aby to zrobić, kliknij Edytuj i wprowadź wymagane dane.
Dane kontaktowe zatwierdzisz samodzielnie. Na zatwierdzenie danych dowodu osobistego musisz poczekać do 24 godzin. Po zakończeniu procesu sprawdzania danych osobowych otrzymasz wiadomość w skrzynce kontaktowej i SMS z informacją o tym, czy aktualizacja się powiodła.
Wybierz Dane osobowe, a następnie przejdź do zakładki, którą chcesz zaktualizować. Możesz zmienić dane kontaktowe (jak np. adres korespondencyjny) lub dane osobowe (dane dowodu osobistego).
Aby to zrobić, kliknij Edytuj i wprowadź wymagane informacje.
Dane kontaktowe zatwierdzisz samodzielnie. Na zatwierdzenie danych dowodu osobistego musisz poczekać do 24 godzin. Po zakończeniu procesu sprawdzania danych osobowych otrzymasz wiadomość w skrzynce kontaktowej i SMS z informacją o tym, czy aktualizacja się powiodła.
Nie. Zmiana danych jest całkowicie darmowa. Dane można zmienić w aplikacji mobilnej, Millenecie oraz placówce.
W aplikacji i Millenecie możesz wprowadzić tylko dane dotyczące dowodu osobistego. Jeśli chcesz wprowadzić dane Twojego paszportu, udaj się do dowolnej placówki Banku Millennium.
Przed utratą ważności Twojego dokumentu tożsamości otrzymasz powiadomienie, że Twój dowód wkrótce straci ważność. Pamiętaj, że wydanie nowego dokumentu zajmuje około 30 dni. Wniosek o nowy dowód wygodnie wyślesz za pośrednictwem Profilu Zaufanego, który szybko i bez wychodzenia z domu założysz w Millenecie.
Samo wprowadzenie danych trwa kilkadziesiąt sekund. Po wprowadzeniu danych dowodu osobistego zostaną one poddane weryfikacji w Ministerstwie Cyfryzacji, co może potrwać do 24 godzin. W zależności od poprawności danych, po zakończeniu procesu ich sprawdzania otrzymasz odpowiednią wiadomość z informacją o tym, czy aktualizacja się powiodła.
Do momentu aktualizacji dokumentu tożsamości nie będzie można wykonywać transakcji wychodzących.