Autoryzacja Mobilna

POTWIERDZANIE TRANSAKCJI NIGDY NIE BYŁO TAK PROSTE!

Zatwierdzaj szybciej operacje zlecane w Millenecie. Wybierz Autoryzację Mobilną w aplikacji.

Autoryzacja Mobilna

to wygodna alternatywa dla H@seł SMS. Nie musisz już czekać na dostarczenie SMS-a z hasłem. Teraz każdą operację wykonywaną w Millenecie zatwierdzisz szybko i bezpiecznie jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej.

  • bez przepisywania i czekania na SMS-y
  • wystarczy zalogować się do aplikacji i zatwierdzić operację wykonywaną w Millenecie
  • pełna kontrola wszystkich zatwierdzonych operacji

Jak to działa?

1

Zlecasz
np. przelew w Millenecie? Teraz zamiast przepisywać H@sło SMS, możesz zatwierdzać transakcje jednym kliknięciem w aplikacji.

2

Zaloguj się do aplikacji
i na wyświetlonym ekranie ze szczegółami operacji w Millenecie zatwierdź ją jednym kliknięciem.

3

Gotowe!
W Millenecie i w aplikacji zobaczysz potwierdzenie.

Dodatkowe korzyści

  • Większa wygoda

    Większa wygoda

    Zatwierdzanie operacji wykonywanych w Millenecie jest teraz szybsze. Gdy w Millenecie operacja czeka na zatwierdzenie, Ty logujesz się do aplikacji mobilnej i na wyświetlonym ekranie ze szczegółami operacji zatwierdzasz ją jednym kliknięciem.

  • Bezpieczeństwo

    Bezpieczeństwo

    Każdą operację zlecaną w Millenecie zatwierdzasz zawsze na jednym urządzeniu mobilnym. Ze względu na ograniczenia wynikające ze struktury wiadomości SMS, szczegóły operacji podane są w formie skróconej. Ekran zatwierdzenia operacji za pośrednictwem Autoryzacji Mobilnej oferuje wszystkie szczegóły zatwierdzanej operacji.

  • Kontrola

    Kontrola

    W każdej chwili możesz łatwo sprawdzić historię operacji zatwierdzonych za pomocą Autoryzacji Mobilnej. W aplikacji mobilnej w sekcji Ustawienia > Autoryzacja Mobilna zaprezentowana jest historia wszystkich Autoryzacji Mobilnych z ich statusem i datą wykonania.

Jak włączyć Autoryzację Mobilną?

1

Wejdź w Ustawienia > Autoryzacja Mobilna

2

Postępuj według wskazówek na ekranie.

1

W sekcji Ustawienia zabezpieczeń wybierz Autoryzacja operacji > Autoryzacja Mobilna.

2

Postępuj według wskazówek na ekranie w aplikacji mobilnej.

Pytania i odpowiedzi


Jaka jest przewaga Autoryzacji Mobilnej nad dotychczasową metodą autoryzacji?

Najważniejszą korzyścią wynikającą z Autoryzacji Mobilnej jest jeszcze większa wygoda, ale również bezpieczeństwo i pełna kontrola nad operacjami wykonywanymi w Millenecie.

Zatwierdzanie operacji wykonywanych w Millenecie jest teraz bardziej intuicyjne. Logujesz się do aplikacji (PIN-em lub odciskiem palca) i na ekranie ze szczegółami operacji jednym kliknięciem zatwierdzasz operację.

Każdą operację zleconą w Millenecie zatwierdzasz zawsze na jednym i tym samym urządzeniu mobilnym. Ze względu na ograniczenia wynikające ze struktury wiadomości SMS, szczegóły operacji podane są w formie skróconej. Ekran zatwierdzenia operacji za pośrednictwem Autoryzacji Mobilnej natomiast prezentuje pełen obraz szczegółów autoryzowanej operacji.

Poza tym masz możliwość kontroli wszystkich operacji zleconych na Twoim urządzeniu. W aplikacji mobilnej w sekcji Ustawienia > Autoryzacja Mobilna zaprezentowana jest historia wszystkich Autoryzacji Mobilnych z ich statusem oraz czasem wykonania.


Co muszę mieć, by korzystać z Autoryzacji Mobilnej?

By korzystać z Autoryzacji Mobilnej, wystarczy posiadać:

  • dostęp do Millenetu ze zdefiniowanym numerem do H@seł SMS (ustanawiany podczas zakładania konta)
  • aktywną aplikację mobilną Banku Millennium na platformie Android lub iOS, która posłuży jako urządzenie do Autoryzacji Mobilnej oraz dostęp do Internetu. Sugerujemy, aby to była najnowsza, aktualna wersja aplikacji.


Na jakich platformach możliwe jest włączenie Autoryzacji Mobilnej?

Na platformie iOS i Android.


Czy każdy Klient może mieć włączoną automatycznie możliwość korzystania z Autoryzacji Mobilnej?

Dla większości regularnych użytkowników aplikacji mobilnej Banku Millennium, aktywacja Autoryzacji Mobilnej będzie polegała jedynie na wyrażeniu zgody na zmianę narzędzia autoryzacyjnego (Autoryzacja Mobilna zamiast H@seł SMS).

W niektórych przypadkach (np. nowi Klienci z niedawno aktywowaną aplikacją lub Klienci rzadko korzystający z aplikacji), wymagana będzie dodatkowa aktywacja Autoryzacji Mobilnej w trakcie jednego połączenia telefonicznego. Zobacz, jak włączyć Autoryzację Mobilną


Zmieniłem telefon, czy muszę aktywować Autoryzację Mobilną ponownie?

Ze względów bezpieczeństwa, jeżeli zmiana telefonu wymagała ponownej instalacji i aktywacji aplikacji mobilnej Banku Millennium, konieczne jest ponowne aktywowanie również Autoryzacji Mobilnej. Aby aktywować Autoryzację Mobilną w aplikacji, wejdź w Ustawienia na różowym pasku w menu po lewej stronie, wybierz Ustawienia aplikacji, następnie Autoryzację Mobilną i postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie.


ZwińPokaż więcej