Większość placówek Banku Millennium będzie otwarta



Jednak w związku ze wzmożoną ochroną przed zachorowaniami na choroby zakaźne oraz decyzjami Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r., w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego, niektóre placówki mogą funkcjonować inaczej niż zwykle. Przed wizytą sprawdź, czy placówka do której chcesz się udać jest otwarta.

Jeśli nie czujesz się w pełni zdrowy, masz kaszel, ból gardła, gorączkę lub inne objawy chorobowe zachęcamy do rezygnacji z wizyty w placówce i kontakt z lekarzem.

Pamiętaj, że większość operacji i płatności możesz wykonać bezpiecznie z domu w Millenecie lub aplikacji mobilnej. Sprawdź, jak działamy w związku z zagrożeniem epidemią >


W przypadku, kiedy udajesz się do placówki pamiętaj o kilku zasadach bezpieczeństwa:
  • W najbliższych dniach w placówkach, ze względów szczególnej ochrony przed zachorowaniami, może przebywać mniejsza liczba Klientów. Nasi pracownicy zadbają o to, aby kontrolować sytuację w tym zakresie.
  • Prosimy zachowaj podczas wizyty bezpieczną odległość, zgodnie z zaleceniami to przynajmniej 2 metry od innych osób.
  • Gotówkę wypłacaj z bankomatu kartą lub BLIKiem, a do kasy zapraszamy po odbiór wypłat awizowanych. W trosce o Twoje bezpieczeństwo codziennie czyścimy urządzenia zlokalizowane w placówkach Banku. Używamy do tego zarówno specjalistycznych środków do czyszczenia sprzętu elektronicznego, jak również środków dezynfekujących klawiaturę.
  • Transakcje walutowe realizuj bezgotówkowo i online. W związku z wstrzymaniem ruchu lotniczego w naszym kraju, wypłaty gotówki w obcej walucie są obecnie ograniczone, szukamy alternatywnych sposób jej dostarczania

Dodatkowo zapewniamy, że Twoje pieniądze są bezpieczne. Więcej informacji na ten temat możesz znaleźć na stronie Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. Przypominamy, że dla większości rachunków wypłaty z dowolnego bankomatu w Polsce są bezpłatne.

Znajdź placówkę lub bankomat