Doładowanie telefonu

Promocje doładowań

  • Promocja Orange

    Promocja Orange „Internet za darmo”

    Lato pełne Internetu w Orange na kartę!

    Chcesz cieszyć się Internetem w wakacje? W Orange na kartę w taryfie Orange Free po każdym doładowaniu otrzymasz bonus GB zupełnie za darmo, a całą kwotę z doładowania możesz przeznaczyć, na co chcesz – np. na usługę No Limit, rozmowy, SMS-y, MMS-y.

    Promocja nie wymaga aktywacji!

    Wystarczy, że w czasie trwania promocji doładujesz konto Abonenta. Ważność bonusu i ilość GB określona jest kwotą doładowania.

    • 2,5 GB za 5 zł ważne 2 dni
    • 5 GB za 10 zł ważne 5 dni
    • 15 GB za 25 zł ważne 31 dni
    • 15 GB za 30 zł ważne 31 dni
    • 15 GB za 35 zł ważne 31 dni
    • 20 GB za 40 zł ważne 40 dni
    • 25 GB za 50 zł ważne 93 dni
    • 50 GB za 100 zł ważne 155 dni
    • 100 GB za 200 zł ważne 155 dni

    Bonus otrzymasz maksymalnie w ciągu 24 h. Niewykorzystane środki dostępne w ramach bonusu zostaną powiększone o kolejne GB, a termin ważności zostanie wydłużony, jeśli ponownie doładujesz konto.

    Pamiętaj, że telefon możesz wygodnie doładować w aplikacji mobilnej lub w Millenecie.

    W każdej chwili masz możliwość sprawdzenia ilości dostępnych środków oraz terminu ich ważności poprzez:

    • SMS o treści ILE pod numer 411 (opłata jak za standardowy SMS do Orange)
    • kod *101*01# i potwierdzając przyciskiem połączenia (bezpłatnie)
    • wybór opcji po zalogowaniu do Mój Orange (bezpłatnie)

    Aby zmienić ofertę na ofertę Orange Free, wyślij SMS-a o treści FREE pod numer 3033 (opłata jak za standardowy SMS do Orange). Zmiana oferty zostanie potwierdzona SMS-em.

    Promocja trwa od 18 lipca 2017 do odwołania.

    Regulamin promocji dostępny jest na stronie internetowej www.orange.pl oraz w siedzibie Orange Polska S.A.

    Organizatorem Promocji jest Orange Polska S.A.


  • Promocja Orange

    „Masz za staż”

    Dla lojalnych klientów nawet 30% więcej za regularne doładowania!

    W zależności od stażu w sieci dostaniesz bonus promocyjny liczony od wartości doładowania w wysokości:

    • 10% więcej - w pierwszym roku w sieci (0-12 miesięcy)
    • 20% więcej - w drugim roku w sieci (13-24 miesięcy)
    • 30% więcej - w trzecim i każdym kolejnym roku w sieci (25 i więcej miesięcy).

    Wysokość swojego stażu sprawdzisz wysyłając SMS-a o treści STAZ pod numer 401 (koszt zgodny z planem taryfowym).

    Organizatorem promocji jest PTK Centertel sp. z o.o.

    Szczegóły dostępne w regulaminie promocji.


  • Konkurs Orange

    Konkurs „Wakacje z Orange 5”

    Najbardziej wyczekiwany konkurs lata właśnie się rozpoczął!

    Każde doładowanie kwotą od 5 zł może walczyć o 30 000 zł lub voucher na wakacje od Travel Planet . W konkursie do wygrania również telefony i doładowania konta głównego. Do zgarnięcia łącznie 337 nagród!

    Zasady konkursu:

    1. Doładuj konto w Orange poprzez serwis transakcyjny Banku, aplikację mobilną lub za pośrednictwem strony doładowań operatora.
    2. Odpowiedz na proste pytanie - Jaki jest Twój przepis na wakacje marzeń z Orange?
    3. Wypełnij poprawnie i prześlij formularz zamieszczony na stronie konkursu.
    4. Jeśli wygrasz – skontaktujemy się z Tobą!

    Do wygrania wspaniałe nagrody:

    • 1 x 30 000 zł w gotówce lub voucher do wykorzystania na Travel Planet;
    • 3 x telefon IPhone X;
    • 3 x telefon Huawei P20;
    • 30 x telefon Huawei P20 lite
    • Doładowanie konta głównego numeru biorącego udział w konkursie kwotą 30 zł.

    Szczegóły konkursu znajdują się w regulaminie dostępnym na stronie internetowej www.wakacjezorange.pl

    Konkurs trwa od 01.08.2018 r. do 30.09.2018 r.

    Organizatorem konkursu jest Brainstorm sp. z o.o. przy udziale Orange Polska S.A.


  • Promocja Orange

    „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich oraz GB”

    Odkryj prawdziwy kosmos w Orange na kartę!

    Doładuj telefon i aktywuj ofertę, w której otrzymasz nielimitowane rozmowy, SMS-y do wszystkich oraz pakiet internetowy.

    Usługa jednorazowa dostępna jest w wariancie 12 zł na 7 dni lub 25 zł na 31 dni
    Usługa cykliczna dostępna jest za 25 zł na 31 dni.

    Promocje nie łączą się ze sobą.

    Warunkiem skorzystania z Usługi jest posiadanie na koncie głównym Abonenta środków do pokrycia opłaty. Uruchomienie następuje w ciągu maksymalnie 24 godzin od zlecenia aktywacji.

    Uruchamiając ten wariant otrzymasz pakiet 10 GB.

    Wielkość pakietu w tym wariancie zależy od Twojego stażu w Orange: do 1 roku 10 GB, 1 rok - 3 lata 17 GB, powyżej 3 lat to nawet 20 GB.

    1. Usługę jednorazową w wariancie 12 zł na 7 dni włączysz:
      • Wysyłając SMS o treści START pod numer 636 (koszt SMS-a zgodny z obowiązującym cennikiem)
      • wpisując kod *102*73#[zielona słuchawka]
      • przez aplikację Mój Orange

      Uruchamiając ten wariant otrzymasz pakiet 10 GB.

    2. Usługę jednorazową w wariancie 25 zł na 31 dni włączysz:
      • wysłanie SMS o treści START pod numer 696 (koszt SMS-a zgodny z obowiązującym cennikiem)
      • wpisując kod *102*74#[zielona słuchawka]
      • aplikację mobilną Mój Orange

      Wielkość pakietu w tym wariancie zależy od Twojego stażu w Orange: do 1 roku 10 GB, 1 rok - 3 lata 17 GB, powyżej 3 lat to nawet 20 GB.

    3. Usługę cykliczną 25 zł na 31 dni możesz włączyć poprzez:
      • wysłanie SMS o treści START CYKL pod numer 696 (koszt SMS-a zgodny z obowiązującym cennikiem)
      • wpisanie kodu *102*75#[zielona słuchawka]
      • aplikację mobilną Mój Orange

    Wielkość otrzymanego pakietu GB zależy od Twojego stażu w Orange na kartę:

    • staż poniżej 1 roku: 15 GB
    • staż 1 rok – 3 lata: 17 GB
    • staż powyżej 3 lat: 20 GB

    Aktywując usługę cykliczną, w każdym kolejnym miesiącu jej obowiązywania otrzymasz o 1GB więcej niż w poprzednim.

    Usługa w wersji cyklicznej jest odnawiana automatycznie po upływie 31 dni.

    Pakiet cykliczny możesz wyłączyć poprzez:

    • wysłanie SMS-a o treści NIE pod numer 696 (koszt SMS-a zgodny z obowiązującym Abonenta cennikiem)
    • wpisanie na klawiaturze telefonu kodu *102*75*00#[zielona słuchawka]

    Szczegóły w regulaminach „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich oraz GB” oraz „Cykliczna usługa Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich oraz GB”

    Organizatorem promocji jest Orange Polska S.A.


  • Promocja Orange

    Promocja Skarbonka

    W ramach promocji za doładowanie konta można otrzymać dodatkowe środki, które gromadzone są na dedykowanym koncie „Skarbonka”.

    Usługę można włączyć poprzez:

    • wysłanie SMS-a pod numer 848 (koszt: 20 groszy brutto) w treści wpisując hasło SKARBONKA,
    • wybór odpowiedniej opcji po zalogowaniu do Orange On-line na stronie www.orange.pl/online,
    • wpisanie na klawiaturze telefonu krótkiego kodu *110*06*00# i potwierdzenie przyciskiem połączenia.

    Po włączeniu usługi, za każde doładowanie konta Orange przyzna bonus wysokości 5% wartości doładowania.

    Promocja Skarbonka obowiązuje do odwołania. Prezent zostanie przyznany automatycznie w ciągu 24h od momentu doładowania.

    W każdej chwili Abonent ma możliwość sprawdzenia ilości środków zebranych w Skarbonce poprzez wysłanie SMS-a (koszt: 20 groszy brutto) o treści ILE pod numer 848 lub poprzez wpisanie na klawiaturze telefonu krótkiego kodu *110*06# i potwierdzenie przyciskiem połączenia (bezpłatnie).

    Organizatorem promocji jest PTK Centertel sp.z.o.o.

    Szczegóły dostępne są w regulaminie usługi promocyjnej Skarbonka.


Doładuj telefon

Twoje korzyści

W Banku Millennium doładujesz telefon bez żadnych dodatkowych opłat, wygodnie i szybko

  • Zrobisz to łatwo w Millenecie i aplikacji mobilnej
  • Możesz doładować dowolny numer na kartę
  • Wybierasz z wielu operatorów i licznych promocji

Doładowania realizowane są przez firmę Blue Media S.A. W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości związanych z funkcjonowaniem serwisu prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta Blue Media pod numerem 801 555 589 lub +48 58 5555 300 (z tel. komórkowych i spoza Polski).

Zapoznaj się z Regulaminem oraz informacją o kwotach doładowań. Jeśli chcesz, aby została wystawiona faktura, zarejestruj swoje dane po zalogowaniu do Millenetu.

Jak doładować

  • Doładuj w Millenecie

    Zaloguj się do Millenetu i wybierz zakładkę Bankowość mobilna > Doładowanie telefonu. Możesz doładować dowolny telefon komórkowy – musisz tylko znać numer telefonu i nazwę operatora sieci.

    Jeśli często doładowujesz konkretny numer, zapisz go w systemie. Wybierz opcję Dodaj widoczną na ekranie po doładowaniu. Następny razem wystarczy, że wybierzesz numer z listy nazw skróconych.

    Pamiętaj, że nazwa skrócona dla numeru:

    • nie może zawierać polskich znaków,
    • nie może zawierać znaków specjalnych poza takimi jak + - . , _
    • nie może być dłuższa od 15 znaków.

    Możesz też zapisać numer, wybierając opcję Nowy numer. Możesz mu nadać status „Zaufany”. Wtedy niezależnie od kwoty doładowania nie będziesz musiał potwierdzać operacji H@słem SMS.

    Przy pomocy opcji Lista numerów oraz Informacje szczegółowe możesz przeglądać zdefiniowane numery, zmieniać je lub usuwać.

    Za doładowanie wykonane przez Millenet nie jest pobierana dodatkowa opłata.


  • Doładuj w aplikacji mobilnej

    Telefon na kartę najszybciej doładujesz za pomocą aplikacji mobilnej.

    Zaloguj się do aplikacji mobilnej Banku Millennium i w menu wybierz opcję Doładowanie telefonu. Wybierz odbiorcę z listy i zatwierdź operację. Wszystko w ciągu kilku sekund.

    Dowiedz się więcej o funkcjach aplikacji mobilnej


  • Doładuj przez MilleSMS

    Telefon możesz też doładować SMS-em z dowolnego miejsca i bez dostępu do internetu. Umożliwi Ci to usługa MilleSMS.

    Uruchom doładowania przez MilleSMS

    Aby skonfigurować wykonywanie doładowań przez MilleSMS, najpierw zaloguj się do Millenetu, a następnie wybierz zakładkę Bankowość mobilna > Doładowanie telefonu > Doładowania przez MilleSMS.

    Jeśli dotychczas nie korzystałeś z usługi MilleSMS, podaj numer telefonu, z którego będziesz wysyłać SMSy z doładowaniem (nie musi to być numer, który będziesz zasilać). Wybierz również język komunikatów i zapisz ustawienia, żeby zacząć proces aktywacji numeru. Szczegółowe instrukcje postępowania otrzymasz w Millenecie podczas aktywacji.

    Jeśli natomiast korzystałeś już wcześniej z MilleSMS, możesz użyć wcześniejszych ustawień.

    Twój kolejny krok to wybór kont, z których będą wykonywane doładowania, oraz numerów, które będziesz doładowywać. Jeśli wybrany numer nie był wcześniej zdefiniowany, możesz go dodać bezpośrednio w opcji Doładowania przez MilleSMS. Na koniec zapisz wszystkie ustawienia. Aktywację usługi musisz potwierdzić H@słem SMS.

    Jak doładować?

    Na numer 8058 wyślij SMS. Wiadomość zacznij od litery „D” (jak „Doładowanie”), a następnie określ konto, z którego chcesz opłacić doładowanie, i numer telefonu, który chcesz doładować – mogą to być wcześniej zdefiniowane nazwy skrócone. Na końcu wpisz kwotę doładowania.

    Przykład 1

    Chcesz wykonać doładowanie z konta o numerze 12345678 dla numer telefonu +48 601 456 789, który w Millenecie został zdefiniowany jako MOJ_TEL, na kwotę 50 PLN

    Treść SMSa wysłanego na numer 8058: D 12345678 MÓJ_TEL 50

    Przykład 2

    Chcesz wykonać doładowanie z konta o numerze 23456789 o skróconej nazwie KASA dla numeru telefonu +48 501 567 890, zdefiniowanego w Millenecie z nazwą skróconą ZOSIA, na kwotę 25 PLN

    Treść SMSa wysłanego na numer 8058: D KASA ZOSIA 25

    Po wysłaniu SMSa z doładowaniem dostaniesz odpowiedź o przyjęciu zlecenia.

    Jeśli jednak SMS będzie zawierał nieprawidłowe dane (np. dane rachunku, którego nie oznaczyłeś wcześniej do Doładowań MilleSMS), dostaniesz komunikat o odrzuceniu zlecenia.

    O czym warto pamiętać

    • Wybieraj zawsze kwotę zasilenia właściwą dla danego operatora. Część operatorów przyjmuje wyłącznie określone równe kwoty (np. 5, 25, 50 PLN), inni pełne kwoty z ograniczonego zakresu (np. od 10 do 500 PLN). Doładowania na kwoty nieprawidłowe dla określonego operatora nie zostaną wykonane.
    • Obecnie nie jest możliwe wykonanie doładowania telefonu w nocy. Zlecenia, które wyślesz po godz. 22, będą realizowane w godzinach rannych.
    • Zlecenia doładowania, które wyślesz na numer 8058, oraz wiadomości przesłane w odpowiedzi są bezpłatne. Jednak jeśli wyślesz zlecenie doładowania na numer +48 601 767 767 (+48 601 SMS SMS), to za tę wiadomość i odpowiedzi, pobierzemy standardową opłatę – jak za Transakcje MilleSMS.
    • Za doładowanie nie pobieramy dodatkowej opłaty.
    • Doładowania MilleSMS możesz zlecać w ramach Limitu Dziennego Transakcji. Doładowania MilleSMS zliczamy wraz z Transakcjami MilleSMS niezależnie od operacji, które zlecasz przez Millenet.

Zarejestruj kartę SIM przez Millenet lub aplikację mobilną

Szybko i wygodnie zarejestrujesz nowy numer na kartę lub odblokujesz numer, którego nie zdążyłeś zarejestrować do 1 lutego 2017 r.

Możesz zarejestrować kartę SIM większości operatorów: T-Mobile, Heyah, Plus, PLAY, Orange, nju mobile, Virgin Mobile oraz Mobile Vikings (obecnie dostępny w Millenecie).

  • Bez konieczności wizyty w salonie operatora
  • Bez dodatkowych kosztów
  • Rejestracja dowolnej liczby numerów
1
2
3

Wybierz z menu aplikacji Zarejestruj kartę SIM lub wejdź w Millenecie w zakładkę Bankowość mobilna > Zarejestruj numer na kartę

link otwiera się w nowym oknie Zaloguj się

Podaj numer telefonu i numer karty SIM

Zatwierdź rejestrację H@słem SMS lub Hasłem Mobilnym i gotowe!

1

Wybierz z menu aplikacji Zarejestruj kartę SIM lub wejdź w Millenecie w zakładkę Bankowość mobilna > Zarejestruj numer na kartę

link otwiera się w nowym oknie Zaloguj się
2

Podaj numer telefonu i numer karty SIM

3

Zatwierdź rejestrację H@słem SMS lub Hasłem Mobilnym i gotowe!

Usługa jest dostępna dla Klientów, którzy zakładali konto w oddziale lub po założeniu konta online potwierdzili w oddziale swoją tożsamość.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami karty niezarejestrowane do 1 lutego 2017 r. zostały zablokowane. Rejestracja przedpłaconych kart SIM jest obowiązkowa zgodnie z ustawą o działaniach antyterrorystycznych z dnia 10 czerwca 2016 r.

Powiadomienia MilleSMS

Natychmiastowe powiadomienia o operacjach na Twoim koncie

Dzięki usłudze MilleSMS możesz otrzymywać automatyczne powiadomienia na telefon komórkowy o operacjach na Twoim koncie, o transakcjach dokonanych Twoimi kartami płatniczymi oraz o logowaniu do Millenetu. To dla Ciebie dodatkowa gwarancja bezpieczeństwa i pełna kontrola nad tym, co dzieje się na Twoim koncie.

Dowiedz się więcej