DOŁADUJ TELEFON NA KARTĘ I KORZYSTAJ!

Szybko i wygodnie zrobisz to w Millenecie lub aplikacji mobilnej

Jak doładować

W Banku Millennium doładujesz telefon bez żadnych dodatkowych opłat, wygodnie i szybko.

Jak doładować? Zrobisz to łatwo w Millenecie i aplikacji mobilnej, możesz doładować dowolny numer na kartę, wybierasz z wielu operatorów i licznych promocji

Doładowania realizowane są przez firmę Blue MediaS.A.W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości związanych z funkcjonowaniem serwisu prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta span lang="en">Blue Media pod numerem 801 555 589 lub 58 5555 300 (z tel. komórkowych i spoza Polski).

Zapoznaj się z Regulaminem oraz informacją o kwotach doładowań. Jeśli chcesz, aby została wystawiona faktura, zarejestruj swoje dane po zalogowaniu do Millenetu.

Zaloguj się do aplikacji mobilnej Banku Millennium i w menu wybierz Płatności > Doładowanie telefonu, wskaż odbiorcę z listy i zatwierdź operację. Wszystko w ciągu kilku sekund.

Dowiedz się więcej o aplikacji mobilnej

Zarejestruj kartę SIM przez Millenet lub aplikację mobilną

Szybko i wygodnie zarejestrujesz nowy numer na kartę – bez konieczności wizyty w salonie operatora i bez dodatkowych kosztów.

Możesz zarejestrować kartę SIM większości operatorów: T-Mobile, Heyah, Plus, PLAY, Orange, nju mobile, Virgin Mobile, Lycamobile oraz Mobile Vikings.

Zarejestruj kartę SIM

Możesz zarejestrować kartę SIM większości operatorów: T-Mobile, Heyah, Plus, PLAY, Orange, nju mobile, Virgin Mobile, Lycamobile oraz Mobile Vikings.

Zarejestruj kartę SIM

Jak zarejestrować

  1. 1

    Wybierz w menu aplikacji Płatności > Doładowanie telefonu lub wejdź w Millenecie w zakładkę MilleUrząd > Wnioski urzędowe > Zarejestruj numer na kartę.

    Zarejestruj kartę SIM w Millenecie

  2. 2

    Podaj numer telefonu i numer karty SIM.

  3. 3

    Zatwierdź rejestrację H@słem SMS, Autoryzacją Mobilną lub Hasłem Mobilnym i gotowe!

Zatwierdź rejestrację H@słem SMS lub Hasłem Mobilnym i gotowe!

Usługa jest dostępna dla Klientów, którzy zakładali konto w oddziale lub po założeniu konta online potwierdzili w oddziale swoją tożsamość.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami karty niezarejestrowane do 1 lutego 2017 r. zostały zablokowane. Rejestracja przedpłaconych kart SIM jest obowiązkowa zgodnie z ustawą o działaniach antyterrorystycznych z dnia 10 czerwca 2016 r.

Powiadomienia MilleSMS

Natychmiastowe powiadomienia o operacjach na Twoim koncie

Powiadomienia MilleSMS

Dzięki usłudze MilleSMS możesz otrzymywać automatyczne powiadomienia na telefon komórkowy o operacjach na Twoim koncie, o transakcjach dokonanych Twoimi kartami płatniczymi oraz o logowaniu do Millenetu.

Dowiedz się więcej


Powiadomienia MilleSMS

To dla Ciebie dodatkowa gwarancja bezpieczeństwa i pełna kontrola nad tym, co dzieje się na Twoim koncie.