Aplikacja mobilna

Dlaczego warto mieć aplikację?

Bezpłatna aplikacja mobilna Banku Millennium to szybszy i wygodniejszy sposób na codzienne bankowanie. Dzięki niej masz stały dostęp do swoich pieniędzy i lepszą kontrolę nad finansami. Kiedy przydaje się aplikacja?

  • Gdy nie masz przy sobie karty lub gotówki
    Dzięki aplikacji możesz płacić w sklepach, wypłacać z bankomatu i robić zakupy online. Więcej
  • Gdy chcesz sprawdzić, ile masz pieniędzy
    Stan konta czy wykorzystany limit karty kredytowej sprawdzisz od razu, przed zalogowaniem do aplikacji.
  • Gdy chcesz szybko zrobić przelew
    Nie musisz znać numeru konta odbiorcy, przelew wykonasz na numer telefonu.
  • Gdy chcesz zyskać dostęp do atrakcyjnych ofert
    Wyjątkowo oprocentowane lokaty dostępne są tylko dla użytkowników aplikacji. Więcej

Wypróbuj aplikację teraz

Sprawdź, jak aktywować aplikację, zalogować się do aplikacji i przetestuj podstawowe funkcje.

link otwiera się w nowym oknieZobacz wersję demo bez pobierania

Zobacz, jak inni widzą naszą aplikację

W konkursie filmowym Wszystko kręci się wokół Ciebie, uczestnicy pokazali jak widzą i korzystają z naszej aplikacji mobilnej. Zadaniem konkursowym było przygotowanie 30-sekundowego filmu, którego temat brzmiał: Gdziekolwiek jesteś, cokolwiek ciekawego robisz, aplikacja mobilna Banku Millennium daje Ci wolność i możliwość korzystania w pełni z życia.

Do konkursu zgłoszono blisko 100 filmów. Jury wybrało 10 najlepszych projektów, spośród których wyłoniono finalistów. W konkursie została przyznana również Nagroda Publiczności. Dziesięć nominowanych filmów zostało poddane głosowaniu internautów.

 

link otwiera się w nowym oknieZobacz zwycięskie filmy

Pobierz aplikację

Aby pobrać bezpłatną aplikację, kliknij na logo sklepu, zeskanuj kod QR po prawej lub wejdź na www.bankmillennium.pl/mb

link otwiera się w nowym oknie link otwiera się w nowym oknie link otwiera się w nowym oknie

Jak aktywować aplikację?

Aktywacja jest potrzebna, aby bezpiecznie powiązać Twoje konto z telefonem. Po uruchomieniu aplikacja sama przeprowadzi Cię przez proces aktywacji. Zajmie ci on tylko kilka chwil.

1
2
3

Uruchom aplikację
Po uruchomieniu wpisz swój MilleKod i otrzymane jednorazowe H@sło SMS, a następnie znaki wybranego identyfikatora np. PESEL.

Ustal PIN i Hasło Mobilne
Ustal 4-cyfrowy PIN, którym będziesz logować się do aplikacji oraz 8-cyfrowe Hasło Mobilne do zatwierdzania transakcji (np. przelewów).

Zacznij korzystać!
Teraz możesz dostosować aplikację do własnych potrzeb - ustawić własne tło czy wybrać funkcje widoczne przed zalogowaniem.

1

Uruchom aplikację
Po uruchomieniu wpisz swój MilleKod i otrzymane jednorazowe H@sło SMS, a następnie znaki wybranego identyfikatora np. PESEL.

2

Ustal PIN i Hasło Mobilne
Ustal 4-cyfrowy PIN, którym będziesz logować się do aplikacji oraz 8-cyfrowe Hasło Mobilne do zatwierdzania transakcji (np. przelewów).

3

Zacznij korzystać!
Teraz możesz dostosować aplikację do własnych potrzeb - ustawić własne tło czy wybrać funkcje widoczne przed zalogowaniem.

Możliwości

Cały czas ulepszamy naszą aplikację. Poznaj jej wyjątkowe funkcje i zobacz wszystkie możliwości

  • Ubezpieczenie turystyczne

    Ubezpieczenie turystyczne

    Kup polisę dla siebie lub bliskich online i zyskaj dostęp do pomocy w podróży 24/7.

    Dowiedz się więcej

  • Historia transakcji

    Historia transakcji

    Wygodnie dodawaj załączniki (np. zdjęcie paragonu), tagi lub notatki do wybranych transakcji.

    Dowiedz się więcej

  • Doładowanie telefonu

    Doładowanie telefonu

    Doładuj telefon na kartę dla siebie lub dowolnej osoby. Wszystko w ciągu kilku sekund.

    Dowiedz się więcej

  • Płatności zbliżeniowe telefonem

    Płatności zbliżeniowe telefonem

    Możesz aktywować bezpłatną kartę wirtualną i wygodnie płacić zbliżeniowo telefonem.

    Dowiedz się więcej

  • Ubezpieczenie OC/AC

    Ubezpieczenie OC/AC

    Dostosuj zakres polisy do swoich potrzeb i rozłóż składkę na raty bez dodatkowych kosztów.

    Dowiedz się więcej

  • Rozszerzona rzeczywistość

    Rozszerzona rzeczywistość

    Skorzystaj z rozszerzonej rzeczywistości i załóż lokatę z wyjątkowym oprocentowaniem.

    Dowiedz się więcej

  • Bilety i parkomaty

    Bilety i parkomaty

    Nie szukaj kiosku ani parkomatu. Kup bilet komunikacji miejskiej lub zapłać za parking w aplikacji.

    Dowiedz się więcej

  • Logowanie odciskiem palca

    Logowanie odciskiem palca

    Masz telefon z czytnikiem odcisku palca? Zamiast podawać PIN po prostu przyłóż palec.

    Dowiedz się więcej

  • Mobilna skrytka

    Mobilna skrytka

    Nie musisz trzymać plastikowych kart lojalnościowych w portfelu. Trzymaj ich zdjęcia w aplikacji!

    Dowiedz się więcej

  • Smartwatch

    Smartwatch

    Zintegruj aplikację z zegarkiem i korzystaj z podstawowych funkcji aplikacji na smartwatchu.

    Dowiedz się więcej

Dostępne funkcje:

Informacje o poszczególnych produktach są dostępne na dedykowanych stronach.

  • Konta i płatności

    • Saldo, historia i szczegóły
    • Załączanie dokumentów (np. zdjęć paragonów i gwarancji) do transakcji, otagowywanie transakcji i dodawanie opisów Więcej
    • Przelewy własne, krajowe, natychmiastowe, na e-mail/numer telefonu, za pomocą kodu QR
    • Przelewy do ZUS oraz przelewy podatkowe/celne
    • Tworzenie kodów QR do przelewów
    • Doładowania telefonów Więcej
    • Definiowanie i edycja odbiorców
    • Zakładanie lub podwyższanie limitu w koncie (w ramach oferty specjalnej)
    • Wysyłanie numeru rachunku przez e-mail, SMS, media społecznościowe itd. 
    • Pobieranie i wysyłanie plików PDF z potwierdzeniem transakcji
    • Powtarzanie wykonanych przelewów
    • Przelew zwrotny
    • Lista nadchodzących płatności

  • Karty (debetowe, kredytowe, przedpłacone, wirtualne)

    • Historia kart kredytowych i przedpłaconych
    • Spłata kart kredytowych
    • Przelewy z kart kredytowych
    • Zasilanie kart przedpłaconych
    • Zwiększanie limitu karty kredytowej (w ramach oferty specjalnej)
    • Aktywacja/blokowanie kart
    • Nadanie/zmiana kodu PIN
    • Zmiana limitów transakcji
    • Blokowanie transakcji poza UE
    • Autoryzacja transakcji kartowych wykonywanych w Internecie za pomocą usługi 3D Secure Więcej
    • Rozkładanie transakcji kartą kredytową na Wygodne Raty Więcej
    • Tworzenie kart wirtualnych do płatności zbliżeniowych telefonem Więcej

  • Lokaty

    • Zakładanie lokat także w promocji Happy Hours
    • Zakładanie Lokaty Mobilnej, dostępnej tylko dla użytkowników aplikacji Więcej
    • Zrywanie lokat

  • Pożyczki

    • Szczegóły, harmonogram i historia
    • Zaciąganie nowych pożyczek (w ramach oferty specjalnej)
    • Otwieranie limitu w koncie (w ramach oferty specjalnej)

  • Inwestycje

    • Podgląd szczegółów oraz historii transakcji i zleceń produktów inwestycyjnych: Funduszy Inwestycyjnych, Planów Regularnego Oszczędzania oraz Programów Inwestycyjno-ubezpieczeniowych

  • Płatności mobilne BLIK


  • Funkcje dodatkowe

    • Logowanie za pomocą odcisku palca Więcej
    • Rozszerzona rzeczywistość – zdobywaj najlepsze oferty Więcej
    • Obsługa 3D Touch dla iPhone’a 6s, 6s Plus i nowszych 
    • Aplikacja dla smartwatchy z systemem Android Wear, a także Apple Watch, Samsung Gear 2, Sony SW 2 Więcej
    • Widgety z saldem kont, kart, kodem BLIK, biletami komunikacji miejskiej/opłatą za parking i dostępem do kart lojalnościowych
    • Mapa oddziałów i bankomatów
    • Lista telefonów do kontaktu z Bankiem
    • Kursy walut
    • Wybór tła aplikacji
    • Menedżer finansów
    • Przechowywanie kart lojalnościowych Więcej
    • Powiadomienia transakcyjne (np. o przelewach wychodzących, przypomnienie o spłacie karty) Więcej
    • Obsługa w języku polskim i angielskim
    • Zakup ubezpieczenia OC/AC Więcej
    • Zakup ubezpieczenia turystycznego Więcej
    • Zakup biletów komunikacji miejskiej oraz dokonywanie opłat parkingowych Więcej
    • Rejestracja kart SIM (numerów na kartę) Więcej
    • Skrzynka wiadomości do kontaktu z bankiem zintegrowana z bankowością internetową
    • Bezpośrednie połączenie z konsultantem (bez konieczności dodatkowej identyfikacji)
    • Program „Lubię to polecam” Więcej

Bezpieczeństwo i uprawnienia aplikacji

Bezpieczeństwo

  • Zabezpieczenia aplikacji gwarantujące bezpieczeństwo produktów i usług bankowych

    • Dostęp do aplikacji jest chroniony indywidualnym 4-cyfrowym kodem PIN,
    • 3-krotne błędne podanie kodu PIN powoduje jego zablokowanie, co chroni przed próbą złamania tego zabezpieczenia przez osoby niepowołane. Nowy kod PIN możesz ustalić przez Millenet,
    • Dane dotyczące Twoich rachunków i innych produktów bankowych nie są przechowywane w pamięci telefonu, co zwiększa bezpieczeństwo tych danych w sytuacji utraty urządzenia,
    • Aplikacja mobilna nie jest podatna na ataki typu phishing, polegające na przedstawieniu użytkownikowi fałszywej strony internetowej Banku w celu pozyskania danych do logowania,
    • Przelewy krajowe oraz doładowania zlecane za pośrednictwem aplikacji wymagają potwierdzenia Hasłem Mobilnym, które ustalasz i zmieniasz przez Millenet. Nie dotyczy to przelewów oraz doładowań do odbiorców zaufanych (odbiorców zaufanych oraz doładowania zaufane można definiować w Millenecie),
    • 3-krotne błędne podanie cyfr z Hasła Mobilnego powoduje jego zablokowanie (po zablokowaniu nowe Hasło Mobilne możesz zdefiniować przez Millenet),
    • Po upływie zdefiniowanego przez Ciebie czasu, w którym aplikacja pozostaje bezczynna, następuje automatyczne wylogowanie z aplikacji. W celu dalszego korzystania wymagane jest ponowne podanie kodu PIN,
    • Komunikacja między aplikacją a systemem Banku jest szyfrowana,
    • Kwota transakcji zlecanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej jest ograniczona Limitem Mobilnym w wysokości maksymalnie 10 000 PLN (ograniczenie dotyczy przelewów krajowych, natychmiastowych oraz doładowań). Limit Mobilny można edytować w Millenet > Profil > Ustawienia zabezpieczeń > Edytuj Limit mobilny.

  • Zasady zwiększające bezpieczeństwo aplikacji, do których zalecamy się stosować

    • Nigdy nie ujawniaj nikomu swojegu kodu PIN do aplikacji ani Hasła Mobilnego, chroń kod PIN w trakcie logowania,
    • Nie zapisuj kodu PIN ani Hasła Mobilnego w pamięci swojego urządzenia mobilnego,
    • Twój kod PIN powinien być trudny do odgadnięcia, unikaj używania kodów składających się z tych samych cyfr lub z kilku następujących po sobie jak również cyfr położonych obok siebie na klawiaturze, np. 1111, 1234, 2580,
    • Skorzystaj z możliwości blokowania urządzenia przy użyciu kodu PIN. Twój kod PIN do aplikacji powinien być różny od kodu PIN do urządzenia,
    • Pamiętaj, że bank nigdy nie poprosi Cię o podanie pełnego Hasła Mobilnego,
    • Hasło Mobilne powinno różnić się od Hasła1 i powinno być trudne do odgadnięcia,
    • Jeżeli zgubiłeś/aś urządzenie z zainstalowaną aplikacją, niezwłocznie zdezaktywuj ją w Millenecie. Jeżeli nie masz dostępu do internetu, zadzwoń na numer TeleMillennium i zablokuj kanał Bankowości Mobilnej,
    • Jeżeli korzystasz z urządzeń firmy Apple, w programie iTunes, z którym synchronizujesz swoje urządzenie wybierz opcję "Szyfruj kopię zapasową iPhone'a/iPada/iPoda" i ustaw hasło,
    • Zadbaj o bezpieczeństwo swojego urządzenia, używając aktualnego oprogramowania antywirusowego i zapory sieciowej Firewall oraz instalując aktualizacje systemu operacyjnego,
    • Nie instaluj oprogramowania pochodzącego z nieznanych źródeł – aplikacje mobilne należy pobierać jedynie z oficjalnych sklepów z aplikacjami mobilnymi (np. Google Play, App Store, Windows Store),
    • Unikaj otwierania wiadomości MMS oraz zapisywania i otwierania załączników otrzymanych pocztą elektroniczną od nieznanych nadawców,
    • Nie korzystaj z aplikacji mobilnej używając połączenia z sieciami Wi-Fi w miejscach publicznych,
    • Unikaj udostępniania swojego telefonu lub tabletu innym osobom, nie pozostawiaj go też bez nadzoru zwłaszcza w miejscach, gdzie mogą mieć do niego dostęp inne osoby,
    • Jeśli sprzedajesz lub oddajesz swoje urządzenie mobilne innej osobie, pamiętaj o wcześniejszej dezaktywacji aplikacji na tym urządzeniu,
    • Jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej, nie dokonuj modyfikacji zabezpieczeń systemu operacyjnego (rooting w przypadku systemu Android oraz jailbreaking w przypadku iOS), polegających m.in. na umożliwieniu instalowania aplikacji z nieautoryzowanych źródeł, gdyż obniża to bezpieczeństwo Twojego urządzenia poprzez możliwość zainstalowania szkodliwego oprogramowania,
    • Wyłączaj Bluetooth w swoim urządzeniu, gdy z niego nie korzystasz.

Uprawnienia aplikacji

  • Android

    Uprawnienie Do czego jest potrzebne
    Tożsamość, odczytywanie konfiguracji usług Google;
    Znajdowanie kont na urządzeniu
    Przesyłanie powiadomień push (np. powiadomień transakcyjnych) do użytkowników.
    Kontakty
    Odczytywanie i modyfikowanie kontaktów

    - Pobieranie adresu e-mail/numeru telefonu z listy kontaktów do przelewu na e-mail/telefon lub też do wysyłania potwierdzeń wykonania transakcji

    - Dodawanie telefonu alarmowego do kontaktów (np. przy zakupie ubezpieczenia OC/AC)

    Lokalizacja
    Dokładna (GPS) lokalizacja, Przybliżona lokalizacja (na podstawie sieci)

    - Ustalenie lokalizacji urządzenia w celu wyszukania najbliżej położonych bankomatów lub oddziałów Banku.

    - Zapisanie lokalizacji na mapie w historii transakcji

    Zdjęcia / multimedia / pliki
    Używa: pliki na urządzeniu (zdjęcia, filmy i pliki audio), pamięć zewnętrzna urządzenia

    - Możliwość wybrania tapety z galerii zdjęć;

    - Zapisywanie danych w pamięci urządzenia np. wyciągów w formacie PDF, potwierdzeń transakcji w formacie PDF.

    Aparat, sterowanie latarką
    Wykonywanie zdjęć i filmów wideo

    - Skanowanie kodu QR w opcji „Skanuj i Płać";

    - Dodawanie kart lojalnościowych.

    - Dodanie zdjęć np. paragonu do historii transakcji

    Informacja o połączeniu Wi-Fi,
    wyświetlanie połączeń sieciowych
    W celach bezpieczeństwa.
    Parowanie z urządzeniami Bluetooth
    Dostęp do ustawień
    Zainstalowanie aplikacji na Smartwatch.
    Odbieranie danych z internetu, wyświetlanie połączeń sieciowych, pełny dostęp do sieci Przesyłanie danych między aplikacją a serwerami Banku.
    Sterowanie wibracjami; zapobieganie przechodzeniu urządzenia w tryb uśpienia; wyłączanie blokady ekranu Potwierdzanie płatności BLIK.
    Kontrolowanie łączności NFC Wykonywanie płatności zbliżeniowych telefonem (HCE).
    Bezpośrednie wybieranie numerów telefonów Możliwość zadzwonienia bezpośrednio z aplikacji mobilnej (np. w przypadku bezpośredniego połączenia z konsultantem).
    Używanie czytnika linii papilarnych Logowanie i zatwierdzanie niektórych operacji za pomocą odcisku palca.

    Użytkownicy urządzeń z wersją Androida 5.x bądź niższą muszą zaakceptować powyższe uprawnienia przed instalacją, aby korzystać z aplikacji. System operacyjny Android w powyższych wersjach nie umożliwia wybiórczego wyłączania uprawnień.

    W wersji 6.0 i wyższej aplikacja zapyta o zgodę na korzystanie z wybranych usług przy pierwszym użyciu. Uprawnieniami można zarządzać wchodząc w Ustawienia, a następnie Menedżer aplikacji > Millennium > Zezwolenia. Ścieżka dostępu może się różnić w zależności od urządzenia oraz wersji systemu operacyjnego.


  • iOS

    Uprawnienie Do czego jest potrzebne
    Usługi lokalizacji Ustalenie lokalizacji urządzenia w celu wyszukania najbliżej położonych bankomatów lub oddziałów Banku.
    Zdjęcia Import zdjęć w opcjach: skanuj i płać, karty lojalnościowe, wybór tła
    Kontakty Pozwala na pobieranie adresu e-mail/numeru telefonu z listy kontaktów do przelewu na e-mail/telefon lub też do wysyłania potwierdzeń wykonania transakcji.
    Powiadomienia Przesyłanie powiadomień push (np. powiadomienia transakcyjne) do użytkowników.
    Odświeżanie w tle Pozwala otrzymywać powiadomienia push przez użytkownika.
    Aparat Pozwala zeskanować kod w funkcji Skanuj i Płać, zrobić zdjęcie kart lojalnościowych.

    Aplikacja zapyta o zgodę na korzystanie z usługi lokalizacji przy pierwszym użyciu funkcji Lokalizacje oraz kontaktów przy pierwszym użyciu opcji przelewu na email/telefon. Pozostałe uprawnienia nadane są domyślnie.

    Każde z uprawnień można wyłączyć wchodząc w Ustawienia, a następnie w: Powiadomienia lub Ogólne > Odświeżanie w tle lub Prywatność > Usługi lokalizacji /Kontakty / Zdjęcia, wiązać będzie się to jednak z utratą funkcji aplikacji połączonej z danym uprawnieniem.


  • Windows Phone

    Uprawnienie Do czego jest potrzebne
    Kontakty Pobieranie adresu e-mail/numeru telefonu z listy kontaktów do przelewu na e-mail/telefon lub też do wysyłania potwierdzeń wykonania transakcji.
    Zdjęcia Skanowanie kodu z pamięci urządzenia w funkcji „Skanuj i Płać”.
    Nagrywanie obrazu i dźwięku Skanowanie kodu QR w opcji „Skanuj i Płać".
    Usługi lokalizacji, mapy Ustalenie lokalizacji urządzenia w celu wyszukania najbliżej położonych bankomatów lub oddziałów Banku.
    Telefon Wykonanie połączenia telefonicznego z Bankiem z poziomu aplikacji (opcja: Kontakt).
    Identyfikacja telefonu Dostęp do danych identyfikacyjnych urządzenia (w celach bezpieczeństwa).
    Usługi dotyczące danych Przesyłanie danych między aplikacją a serwerami Banku.
    Składnik przeglądarki internetowej Wyświetlanie dokumentów w formacie HTML.

    Aplikacja zapyta o zgodę na:

    • korzystanie z usługi lokalizacji - przy pierwszym logowaniu,
    • dostęp do zdjęć - przy pierwszym użyciu funkcji Skanuj i Płać, przy próbie zeskanowania kodu QR przechowywanego w pamięci urządzenia,
    • pobieranie adresów e-mail z listy kontaktów - po wykonaniu przelewu, gdy zaznaczona zostanie opcja wysłania powiadomienia do odbiorcy.

    Ponadto każde z uprawnień można włączyć lub wyłączyć wchodząc w Pozostałe > Ustawienia > Ustawienia prywatności. Wyłączenie danego uprawnienia będzie się jednak wiązać z utratą funkcji aplikacji połączonej z tym uprawnieniem.


Pytania i odpowiedzi

  • Aplikacja – podstawowe zagadnienia

    Co to jest aplikacja mobilna?

    Aplikacja mobilna to specjalne oprogramowanie instalowane na urządzeniu mobilnym umożliwiające dostęp do rachunków bankowych i korzystanie z usług bankowych.

    Ile kosztuje korzystanie z aplikacji mobilnej?

    Pobranie i korzystanie z aplikacji mobilnej Banku Millennium jest bezpłatne. Należy jednak pamiętać, że aplikacja nawiązuje połączenie z Internetem. Sprawdź, jakie opłaty nalicza operator Twojej sieci komórkowej za transmisję danych.

    Na jakich urządzeniach mogę zainstalować aplikację mobilną Banku Millennium?

    Aplikacja dostępna jest dla urządzeń mobilnych z systemami Android (wersja 4.0 lub wyższa), iOS (wersja 8.0 lub wyższa) oraz Windows Phone (wersja 8.0 lub wyższa).

    Skąd pobrać aplikację mobilną Banku Millennium?

    Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się, jak pobrać i zainstalować aplikację na swoim urządzeniu.

    Na ilu urządzeniach jednocześnie mogę aktywować aplikację?

    Aplikacja może być aktywna na pięciu urządzeniach jednocześnie. Gdy posiadasz aplikację aktywną na pięciu urządzeniach i chcesz aktywować ją na kolejnym urządzeniu, najpierw dezaktywuj jedno z urządzeń przez Millenet.

    Gdzie mogę uzyskać informację, na jakich urządzeniach aktywowana jest aplikacja?

    Zaloguj się do systemu Millenet i wejdź w opcję z paska menu: Bankowość Mobilna > Moje urządzenia.


  • Identyfikatory – MilleKod, Hasło Mobilne, PIN, H@słaSMS

    Co to jest MilleKod i do czego służy?

    MilleKod to 8-cyfrowy numer potrzebny do zalogowania w systemie bankowości internetowej Millenet. Znajdziesz w umowie otrzymanej przy zakładaniu konta w Banku Millennium.

    Co to jest Hasło Mobilne i do czego służy?

    Hasło Mobilne to 8-cyfrowe hasło służące do aktywacji aplikacji na urządzeniu mobilnym, a także do potwierdzania transakcji zlecanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Dzięki autoryzacji poprzez podanie Hasła Mobilnego zlecane przez Ciebie transakcje są bezpieczniejsze.

    Jak uzyskać Hasło Mobilne?

    Hasło mobilne jest definiowane przy pierwszej aktywacji aplikacji mobilnej. Może być także ustalone podczas aktywacji usług bankowości mobilnej poprzez system Millenet (opcja w menu: Bankowość Mobilna > Aktywacja/Ustawienia).

    Jak zmienić/odzyskać zapomniane lub zablokowane Hasło Mobilne?

    W sytuacji, gdy zapomnisz lub zablokujesz Hasło Mobilne należy dokonać jego zmiany poprzez Millenet. Hasło Mobilne może zostać zmienione w opcji menu: Bankowość Mobilna > Aktywacja/Ustawienia.

    Co to jest kod PIN?

    Kod PIN to indywidualny 4-cyfrowy kod, który umożliwia dostęp do aplikacji mobilnej. Kod PIN jest ustalany podczas aktywacji aplikacji na urządzeniu mobilnym i służy jako hasło przy każdym logowaniu do aplikacji.

    Czy mogę zmienić kod PIN?

    Tak, kod PIN można zmienić w aplikacji w opcji: Ustawienia > Zmiana PIN. Kod PIN można również zmienić poprzez Millenet w opcji menu: Bankowość Mobilna > Moje urządzenia > Zmiana PIN.

    Nie pamiętam kodu PIN. Co zrobić?

    Skorzystaj z opcji "Odzyskaj PIN" w aplikacji. Zostaniesz przeniesiony do Millenetu do sekcji Bankowość Mobilna > Moje urządzenia > Zmiana PIN.

    Co to są H@sła SMS?

    H@sła SMS są to jednorazowe kody wysyłane SMS-em na telefon komórkowy zdefiniowany do tej usługi. H@sła SMS służą do zatwierdzania operacji w systemie bankowości internetowej Millenet oraz są niezbędne w procesie aktywacji aplikacji mobilnej.

    Jak aktywować H@sła SMS?

    Aktywacja H@seł SMS polega na zdefiniowaniu telefonu komórkowego w systemie Banku. Nowi Klienci Banku mogą dokonać aktywacji już podczas pierwszej wizyty w oddziale w chwili podpisania nowej umowy.

    Obecni Klienci Banku mogą dokonać aktywacji poprzez serwis telefoniczny:

    • zadzwoń na numer 801 24 HELP (801 24 4357) lub +48 22 598 40 50 (z telefonów komórkowych i spoza Polski),
    • wybierz opcję 2,
    • wprowadź 8-cyfrowy MilleKod,
    • wprowadź 8-cyfrowe H@sło 1,
    • po chwili uzyskasz połączenie z operatorem.

    Możliwe jest także aktywowanie H@seł SMS przy użyciu H@sła 2 pobranego z bankomatu:

    • wydrukuj H@sło 2 z bankomatu Millennium przy użyciu dowolnej karty kredytowej lub debetowej Banku Millennium (wybierając opcję Kanały Bankowości Elektronicznej>Wydruk H@sła 2),
    • po zalogowaniu do Millenet system poprosi Cię o podanie numeru telefonu komórkowego, na który będą wysyłane H@sła SMS,
    • po zatwierdzeniu numeru otrzymasz SMS z pierwszym H@słem SMS, które trzeba będzie wpisać w Millenet,
    • na koniec aktywacji system będzie wymagać podania wybranych znaków z wydrukowanego z bankomatu H@sła 2.

  • Blokada/dezaktywacja aplikacji

    Dostęp do aplikacji został zablokowany. Co zrobić?

    Po trzykrotnym niepoprawnym podaniu kodu PIN dostęp do aplikacji jest blokowany. W celu odblokowania skorzystaj z opcji "Odzyskaj PIN" w aplikacji.

    Hasło Mobilne zostało zablokowane. Co zrobić?

    Po trzykrotnym niepoprawnym podaniu Hasła Mobilnego zostaje ono zablokowane. Należy odblokować Hasło Mobilne poprzez jego zmianę w Millenecie w opcji menu: Bankowość Mobilna > Aktywacja/Ustawienia.

    Zgubiłem/am urządzenie z zainstalowaną aplikacją. Co zrobić?

    W przypadku utraty urządzenia, na którym jest zainstalowana aplikacja należy zalogować się do systemu Millenet i dezaktywować to urządzenie. Możliwe jest również całkowite zablokowanie dostępu do rachunków poprzez kanały bankowości mobilnej. W tym celu należy zadzwonić pod numer TeleMillennium (801 331 331) i poprosić o zablokowanie tego kanału.

    Jak dezaktywować urządzenie?

    Zaloguj się do systemu Millenet i wejdź w opcję: Bankowość Mobilna > Moje urządzenia, a następnie w szczegóły urządzenia i dezaktywuj je.


  • Pozostałe – wersja aplikacji, limity, widgety, QR kody, języki, błędy

    Jak mogę sprawdzić którą wersję aplikacji mam zainstalowaną na swoim urządzeniu?

    „Numer wersji aplikacji zainstalowanej na urządzeniu możesz sprawdzić w aplikacji mobilnej w systemie Android, iOS oraz BlackBerry w opcji: Kontakt przed zalogowaniem (numer wersji jest widoczny na dole ekranu). W aplikacji mobilnej w systemie Windows Phone 8 numer wersji aplikacji jest widoczny na dole ekranu logowania aplikacji.

    Jaki jest limit dzienny dla operacji wykonywanych poprzez aplikację mobilną?

    Maksymalny Limit Mobilny dzienny transakcji zlecanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej wynosi 10 000 PLN i dotyczy transakcji takich jak: przelewy krajowe, natychmiastowe oraz doładowania telefonu.

    Czy mogę zmienić limit dzienny dla aplikacji mobilnej?

    Tak. Limit Mobilny można edytować w Millenecie: Moje ustawienia > Ustawienia zabezpieczeń > Edytuj.

    Aplikacja nie może nawiązać połączenia i pracuje w trybie offline. Co zrobić?

    Upewnij się, czy możesz nawiązać połączenie z Internetem (np. spróbuj otworzyć dowolną stronę w przeglądarce telefonu). Jeżeli Twoje urządzenie jest połączone z Internetem, a problem nadal występuje, zgłoś go poprzez skrzynkę wiadomości dostępną po zalogowaniu się do systemu Millenet.

    Co to jest widget przed zalogowaniem i do czego służy?

    Dzięki widgetowi możesz mieć podgląd salda wybranych produktów (rachunków lub kart) jeszcze przed zalogowaniem. Saldo może być wyświetlane jako kwota salda lub jako wartość procentowa ustalonej kwoty. Możesz ustalić do 5 widgetów i zarządzać nimi w opcjach aplikacji: Więcej > Ustawienia > Widgety przed zalogowaniem.

    Co to jest kod QR?

    Kod QR jest graficznym zapisem informacji w formie czarno-białych kwadratów. Kod QR może zostać zeskanowany przy użyciu telefonu komórkowego z aparatem cyfrowym i odpowiednią aplikacją, dzięki czemu informacje w nim zawarte są odczytywane przez to urządzenie. Kody QR drukowane są na rachunkach i fakturach wielu przedsiębiorstw, co ułatwia wykonanie przelewu.

    Jak skorzystać z opcji przelewu poprzez kod QR?

    Aby zrealizować przelew wybierz z opcji aplikacji mobilnej Transakcje > Skanuj i Płać > Zeskanuj kod. Po zeskanowaniu kodu dane przelewu automatycznie uzupełniają się. Upewnij się, że dane przelewu są poprawne i zatwierdź przelew.

    Jak działa opcja „Poproś o przelew"?

    Opcja „Poproś o przelew" służy do wygenerowania kodu QR, który możesz następnie wysłać osobie od której chcesz uzyskać przelew. W kodzie zawarta będzie informacja o Twoim numerze rachunku oraz kwocie na jaką chcesz, aby przelew był wykonany. Odbiorca kodu będzie miał ułatwiony proces zlecania transakcji, gdyż po zeskanowaniu kodu dane do przelewu uzupełnią się automatycznie. Opcja ta znajduje się w aplikacji mobilnej w zakładce Transakcje.

    Co się stanie, jeśli zapomnę wylogować się z aplikacji?

    Sesja wygasa automatycznie. Domyślnie aplikacja blokuje się po 5 minutach bezczynności. W ustawieniach aplikacji możesz zmienić czas po jakim aplikacja automatycznie się wyloguje. W tym celu wejdź w opcję: Więcej > Autoblokada.

    W jakich wersjach językowych dostępna jest aplikacja i gdzie można je zmieniać?

    Aplikacja dostępna jest w wersji w języku polskim oraz w języku angielskim. Język aplikacji można zmienić bezpośrednio w aplikacji w opcji Więcej > Ustawienia > Język.

    Co zrobić, jeśli znajdę błąd w aplikacji?

    Jeśli chcesz zgłosić błąd aplikacji lub podzielić się z nami swoimi sugestiami, wyślij wiadomość na kontakt@bankmillennium.pl lub poprzez skrzynkę wiadomości w Millenecie lub aplikacji.