Garmin Pay - Twój portfel na wyciągnięcie ręki

Bez względu na sytuację, płać szybko, wygodnie i bezpiecznie zegarkiem Garmin

Dlaczego
warto mieć aplikację?

Aplikacja mobilna

  • Gdy nie masz przy sobie karty lub gotówki

    Dzięki aplikacji możesz płacić w sklepach, wypłacać z bankomatu i robić zakupy online. Więcej

  • Gdy chcesz sprawdzić, ile masz pieniędzy

    Stan konta czy wykorzystany limit karty kredytowej sprawdzisz od razu, przed zalogowaniem do aplikacji.

  • Gdy chcesz szybko zrobić przelew

    Nie musisz znać numeru konta odbiorcy, przelew wykonasz na numer telefonu. Więcej

  • Gdy chcesz zyskać dostęp do atrakcyjnych ofert

    Wyjątkowo oprocentowane lokaty dostępne są tylko dla użytkowników aplikacji. Więcej

Zobacz, jak inni widzą
naszą aplikację

W konkursie filmowym Wszystko kręci się wokół Ciebie uczestnicy pokazali, jak widzą i korzystają z naszej aplikacji mobilnej. Zadaniem konkursowym było przygotowanie 30-sekundowego filmu, którego temat brzmiał: Gdziekolwiek jesteś, cokolwiek ciekawego robisz, aplikacja mobilna Banku Millennium daje Ci wolność i możliwość korzystania w pełni z życia.

Do konkursu zgłoszono blisko 100 filmów. Jury wybrało 10 najlepszych projektów, spośród których wyłoniono finalistów. W konkursie została przyznana również Nagroda Publiczności. Dziesięć nominowanych filmów zostało poddanych głosowaniu internautów.

Jak aktywować aplikację?

  1. 1
    Jak aktywować aplikację? -

    Uruchom aplikację

    Po uruchomieniu wpisz swój MilleKod i swoje Hasło (w zależności od sytuacji H@sło Tymczasowe, Mobilne albo H@sło 1).

  2. 2
    Jak aktywować aplikację? -

    Wprowadź PESEL i H@sło SMS

    Wprowadź wybrane znaki ze swojego identyfikatora (np. numeru PESEL) i potwierdź aktywację H@słem SMS.

  3. 3
    Jak aktywować aplikację? -

    Ustal PIN

    Ustal 4-cyfrowy PIN, którym będziesz logować się do aplikacji.

Aktywuj aplikację teraz

Aktywacja jest prosta i zajmie Ci tylko chwilę. Po pobraniu, uruchom aplikację i użyj przycisku Aktywuj, by rozpocząć.

  • Uruchom aplikację

    Po uruchomieniu wpisz swój MilleKod i swoje Hasło (w zależności od sytuacji H@sło Tymczasowe, Mobilne albo H@sło 1).

  • Wprowadź PESEL i H@sło SMS

    Wprowadź wybrane znaki ze swojego identyfikatora (np. numeru PESEL) i potwierdź aktywację H@słem SMS.

  • Ustal PIN

    Ustal 4-cyfrowy PIN, którym będziesz logować się do aplikacji.

  • Zobacz, jak aktywować aplikację >


Możliwości

Pytania i odpowiedzi


  • Co to jest aplikacja mobilna?

    Aplikacja mobilna to specjalne oprogramowanie instalowane na urządzeniu mobilnym umożliwiające dostęp do rachunków bankowych i korzystanie z usług bankowych.

    Ile kosztuje korzystanie z aplikacji mobilnej?

    Pobranie i korzystanie z aplikacji mobilnej Banku Millennium jest bezpłatne. Należy jednak pamiętać, że aplikacja nawiązuje połączenie z Internetem. Sprawdź, jakie opłaty nalicza operator Twojej sieci komórkowej za transmisję danych.

    Na jakich urządzeniach mogę zainstalować aplikację mobilną Banku Millennium?

    Aplikacja mobilna Banku Millennium jest dostępna na urządzenia z systemami Android (wersja 5.0 lub wyższa) oraz iOS (wersja 10.0 lub wyższa).

    Skąd pobrać aplikację mobilną Banku Millennium?

    Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się, jak pobrać i zainstalować aplikację na swoim urządzeniu.

    Na ilu urządzeniach jednocześnie mogę aktywować aplikację?

    Aplikacja może być aktywna na pięciu urządzeniach jednocześnie. Gdy posiadasz aplikację aktywną na pięciu urządzeniach i chcesz aktywować ją na kolejnym urządzeniu, najpierw dezaktywuj jedno z urządzeń przez Millenet.

    Gdzie mogę uzyskać informację, na jakich urządzeniach aktywowana jest aplikacja?

    Zaloguj się do systemu Millenet i wejdź w opcję z paska menu: Bankowość Mobilna > Moje urządzenia.


  • Co to jest MilleKod i do czego służy?

    MilleKod to 8-cyfrowy numer potrzebny do zalogowania w systemie bankowości internetowej Millenet. Znajdziesz w umowie otrzymanej przy zakładaniu konta w Banku Millennium.

    Co to jest Hasło Mobilne i do czego służy?

    Hasło Mobilne to 8-cyfrowe hasło używane do aktywacji aplikacji na urządzeniu mobilnym a także do potwierdzania transakcji zlecanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej (dla Klientów z kontem założonym przed 14 września 2019 r.). Obecnie, jeśli będziesz chciał zmienić Hasło Mobilne, to zostanie ono zastąpione H@słem 1.

    Co to jest H@sło Tymczasowe i do czego służy?

    H@sło Tymczasowe jest definiowane przez Ciebie podczas składania wniosku o konto (4 cyfry) lub otrzymane w bezpiecznej kopercie w oddziale Banku (8 cyfr). Tym hasłem zalogujesz się pierwszy raz do Millenetu lub aktywujesz aplikację mobilną.

    Co to jest H@sło 1 i do czego służy?

    H@sło 1, czyli ustalone przez Ciebie 8-cyfrowe hasło do logowania do bankowości internetowej i telefonicznej. H@sło 1 możesz zmienić w Millenecie w zakładce Ustawienia bezpieczeństwa. Pamiętaj, że powinno być kombinacją różnych cyfr i być trudne do odgadnięcia dla innych.

    Jak uzyskać H@sło 1?

    H@sło 1 jest definiowane przy pierwszej aktywacji aplikacji mobilnej lub pierwszym logowaniu w Millenecie.

    Jak zmienić/odzyskać zapomniane lub zablokowane Hasło Mobilne?

    W sytuacji, gdy zapomnisz lub zablokujesz Hasło Mobilne należy dokonać jego zmiany poprzez Millenet. Hasło Mobilne może zostać zmienione w opcji menu: Bankowość Mobilna > Aktywacja/Ustawienia.

    Co to jest kod PIN?

    Kod PIN to indywidualny 4-cyfrowy kod, który umożliwia dostęp do aplikacji mobilnej. Kod PIN jest ustalany podczas aktywacji aplikacji na urządzeniu mobilnym i służy jako hasło przy każdym logowaniu do aplikacji.

    Czy mogę zmienić kod PIN?

    Tak, kod PIN można zmienić w aplikacji w opcji: Ustawienia > Zmiana PIN. Kod PIN można również zmienić poprzez Millenet w opcji menu: Bankowość Mobilna > Moje urządzenia > Zmiana PIN.

    Nie pamiętam kodu PIN. Co zrobić?

    Skorzystaj z opcji „Odzyskaj PIN” w aplikacji. Zostaniesz przeniesiony do Millenetu do sekcji Bankowość Mobilna > Moje urządzenia > Zmiana PIN.

    Co to są H@sła SMS?

    H@sła SMS są to jednorazowe kody wysyłane SMS-em na telefon komórkowy zdefiniowany do tej usługi. H@sła SMS służą do zatwierdzania operacji w systemie bankowości internetowej Millenet oraz są niezbędne w procesie aktywacji aplikacji mobilnej.

    Alternatywnym sposobem zatwierdzania operacji wykonywanych w Millenecie jest Autoryzacja Mobilna w aplikacji mobilnej. By zatwierdzić dowolną operację wykonywaną w Millenecie, wystarczy zalogować się do aplikacji (PIN-em lub odciskiem palca) i zatwierdzić operację na wyświetlonym ekranie ze szczegółami operacji.

    Jak aktywować H@sła SMS?

    Aktywacja H@seł SMS polega na zdefiniowaniu numeru telefonu komórkowego w Banku, na który będą wysyłane jednorazowe hasła do potwierdzania operacji w Millenecie. Aktywacja następuje w procesie zakładania konta bankowego.

    W Millenecie po wydrukowaniu jednorazowego H@sła 2 w bankomacie Banku Millennium

    • Wydrukuj H@sło 2 w bankomacie Banku Millennium (wymagane jest posiadanie karty debetowej lub kredytowej)
    • Po zalogowaniu do Millenetu system poprosi Cię o podanie numeru telefonu komórkowego, na który będą wysyłane H@sła SMS
    • Po zatwierdzeniu numeru otrzymasz SMS-a z pierwszym H@słem SMS, które należy wprowadzić w Millenecie
    • Na koniec aktywacji system poprosi o podanie wybranych cyfr z wydrukowanego w bankomacie H@sła 2

    Zmiana/odblokowanie numeru telefonu dla H@seł SMS odbywa się w identyczny sposób jak aktywacja. Natomiast wyłączenie możliwe jest przez TeleMillennium lub w Millenecie.

    Blokada zdefiniowanego numeru telefonu dla H@seł SMS możliwa jest w Millenecie.

    Czym jest Autoryzacja Mobilna?

    Autoryzacja Mobilna to alternatywny sposób potwierdzania operacji wykonywanych w Millenecie. By skorzystać z Autoryzacji Mobilnej niezbędna jest aplikacja mobilna Banku Millennium, w której zatwierdzane będą operacje.

    Jak wygląda Autoryzacja Mobilna?

    • By zatwierdzić operację wykonywaną w Millenecie, zaloguj się do aplikacji mobilnej.
    • Po zalogowaniu zobaczysz ekran ze szczegółami wykonywanej operacji.
    • Kliknij „Zatwierdź" i gotowe! Ekran potwierdzenia wykonania operacji zobaczysz w aplikacji i Millenecie.

    Jak aktywować Autoryzację Mobilną?

    Autoryzację Mobilną aktywujesz łatwo w aplikacji mobilnej. Wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz Autoryzacja Mobilna i postępuj zgodnie z instrukcjami.


  • Ukryj więcej Pokaż więcej