Zaktualizuj przeglądarkę internetową do najnowszej wersji, aby dalej korzystać ze wszystkich funkcji i zwiększyć swoje bezpieczeństwo w internecie.
Zaktualizuj przeglądarkęAktywacja jest prosta i zajmie Ci tylko chwilę. Po pobraniu, uruchom aplikację i użyj przycisku Aktywuj, by rozpocząć.
Nie musisz pamiętać o powtarzających się płatnościach. Ustaw ich realizację, a będą opłacały się same.
Za przejazd autostradą A1 i A4 w ramach usługi Autopay, możesz zapłacić bez stania w kolejce
Dzięki Milli zlecisz przelew jednym zdaniem, szybciej doładujesz telefon i wiele więcej
Potwierdzaj operacje wygodnie i bezpiecznie w aplikacji mobilnej, bez przepisywania H@seł SMS.
Zacznij płacić Apple Pay jak kartą. Wystarczy, że otworzysz aplikację Wallet, zbliżysz telefon do terminala płatniczego i gotowe!
Szybko zaktualizujesz swój adres korespondencyjny i wprowadzisz dane nowego dowodu osobistego.
Kup polisę dla siebie lub bliskich online i zyskaj dostęp do pomocy w podróży 24/7.
Wygodnie dodawaj załączniki (np. zdjęcie paragonu), tagi lub notatki do wybranych transakcji.
Doładuj telefon na kartę dla siebie lub dowolnej osoby. Wszystko w ciągu kilku sekund.
Możesz aktywować bezpłatną kartę wirtualną i wygodnie płacić zbliżeniowo telefonem.
Dostosuj zakres polisy do swoich potrzeb i rozłóż składkę na raty bez dodatkowych kosztów.
Rób zakupy w ulubionych sklepach internetowych z naszą aplikacją lub Millenetem, a część wydatków do Ciebie wróci.
Nie szukaj kiosku ani parkomatu. Kup bilet komunikacji miejskiej lub zapłać za parking w aplikacji.
Masz telefon z czytnikiem odcisku palca? Zamiast podawać PIN po prostu przyłóż palec.
Nie musisz trzymać plastikowych kart lojalnościowych w portfelu. Trzymaj ich zdjęcia w aplikacji!
Zintegruj aplikację z zegarkiem i korzystaj z podstawowych funkcji aplikacji na smartwatchu.
Włącz tymczasową blokadę i nie martw się o bezpieczeństwo swojej karty, np. gdy rozstajesz się z nią na chwilę lub idziesz na koncert.
Wygodnie przeglądaj repertuar i kupuj bilety do kina Helios w aplikacji mobilnej
Nie masz przy sobie gotówki ani telefonu, aby zapłacić? Potwierdź płatność zegarkiem, jednym ruchem nadgarstka!
Kod możesz wymienić na subskrypcje lub usługi dostępne na wybranych platformach zakupowych, z muzyką, filmami czy grami. Bez potrzeby podawania danych karty płatniczej.
Aktualizuj dane z dowolnego miejsca. Możesz zmienić swój adres korespondencyjny i dane dowodu osobistego szybko i wygodnie w aplikacji mobilnej lub Millenecie.
Co to jest aplikacja mobilna?
Aplikacja mobilna to specjalne oprogramowanie instalowane na urządzeniu mobilnym umożliwiające dostęp do rachunków bankowych i korzystanie z usług bankowych.
Ile kosztuje korzystanie z aplikacji mobilnej?
Pobranie i korzystanie z aplikacji mobilnej Banku Millennium jest bezpłatne. Należy jednak pamiętać, że aplikacja nawiązuje połączenie z Internetem. Sprawdź, jakie opłaty nalicza operator Twojej sieci komórkowej za transmisję danych.
Na jakich urządzeniach mogę zainstalować aplikację mobilną Banku Millennium?
Aplikacja mobilna Banku Millennium jest dostępna na urządzenia z systemami Android (wersja 5.0 lub wyższa) oraz iOS (wersja 11.0 lub wyższa).
Skąd pobrać aplikację mobilną Banku Millennium?
Kliknij tutaj Jak pobrać i zainstalować aplikację na swoim urządzeniu, aby dowiedzieć się, jak pobrać i zainstalować aplikację na swoim urządzeniu.
Na ilu urządzeniach jednocześnie mogę aktywować aplikację?
Aplikacja może być aktywna na pięciu urządzeniach jednocześnie. Gdy posiadasz aplikację aktywną na pięciu urządzeniach i chcesz aktywować ją na kolejnym urządzeniu, najpierw dezaktywuj jedno z urządzeń przez Millenet.
Gdzie mogę uzyskać informację, na jakich urządzeniach aktywowana jest aplikacja?
Zaloguj się do systemu Millenet i wejdź w opcję z paska menu: Bankowość Mobilna > Moje urządzenia.
Co to jest MilleKod i do czego służy?
MilleKod to 8-cyfrowy numer potrzebny do zalogowania w systemie bankowości internetowej Millenet. Znajdziesz w umowie otrzymanej przy zakładaniu konta w Banku Millennium.
Co to jest Hasło Mobilne i do czego służy?
Hasło Mobilne to 8-cyfrowe hasło używane do aktywacji aplikacji na urządzeniu mobilnym a także do potwierdzania transakcji zlecanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej (dla Klientów z kontem założonym przed 14 września 2019 r.). Obecnie, jeśli będziesz chciał zmienić Hasło Mobilne, to zostanie ono zastąpione H@słem 1.
Co to jest H@sło Tymczasowe i do czego służy?
H@sło Tymczasowe jest definiowane przez Ciebie podczas składania wniosku o konto (4 cyfry) lub otrzymane w bezpiecznej kopercie w oddziale Banku (8 cyfr). Tym hasłem zalogujesz się pierwszy raz do Millenetu lub aktywujesz aplikację mobilną.
Co to jest H@sło 1 i do czego służy?
H@sło 1, czyli ustalone przez Ciebie 8-cyfrowe hasło do logowania do bankowości internetowej i telefonicznej. H@sło 1 możesz zmienić w Millenecie w zakładce Ustawienia bezpieczeństwa. Pamiętaj, że powinno być kombinacją różnych cyfr i być trudne do odgadnięcia dla innych.
Jak uzyskać H@sło 1?
H@sło 1 jest definiowane przy pierwszej aktywacji aplikacji mobilnej lub pierwszym logowaniu w Millenecie.
Jak zmienić/odzyskać zapomniane lub zablokowane Hasło Mobilne?
W sytuacji, gdy zapomnisz lub zablokujesz Hasło Mobilne należy dokonać jego zmiany poprzez Millenet. Hasło Mobilne może zostać zmienione w opcji menu: Bankowość Mobilna > Aktywacja/Ustawienia.
Co to jest kod PIN?
Kod PIN to indywidualny 4-cyfrowy kod, który umożliwia dostęp do aplikacji mobilnej. Kod PIN jest ustalany podczas aktywacji aplikacji na urządzeniu mobilnym i służy jako hasło przy każdym logowaniu do aplikacji.
Czy mogę zmienić kod PIN?
Tak, kod PIN można zmienić w aplikacji mobilnej wchodząc w Ustawienia > Ustawienia aplikacji > PIN do aplikacji. Kod PIN można także zmienić w Millenecie po wybraniu w menu: Urządzenia z aplikacją mobilną > Zmiana PIN.
Nie pamiętam kodu PIN. Co zrobić?
Skorzystaj z opcji „Odzyskaj PIN" w aplikacji mobilnej. Zostaniesz przeniesiony do Millenetu (dostępnego na urządzeniu mobilnym) do sekcji Bankowość Mobilna > Moje urządzenia > Zmiana PIN. Kod PIN możesz także zmienić w Millenecie (dostępnym na komputerze) po wybraniu w menu: Urządzenia z aplikacją mobilną > Zmiana PIN.
Co to są H@sła SMS?
H@sła SMS są to jednorazowe kody wysyłane SMS-em na telefon komórkowy zdefiniowany do tej usługi. H@sła SMS służą do zatwierdzania operacji w systemie bankowości internetowej Millenet oraz są niezbędne w procesie aktywacji aplikacji mobilnej.
Alternatywnym sposobem zatwierdzania operacji wykonywanych w Millenecie jest Autoryzacja Mobilna w aplikacji mobilnej. By zatwierdzić dowolną operację wykonywaną w Millenecie, wystarczy zalogować się do aplikacji (PIN-em lub odciskiem palca) i zatwierdzić operację na wyświetlonym ekranie ze szczegółami operacji.
Jak aktywować H@sła SMS?
Aktywacja H@seł SMS polega na zdefiniowaniu numeru telefonu komórkowego w Banku, na który będą wysyłane jednorazowe hasła do potwierdzania operacji w Millenecie. Aktywacja następuje w procesie zakładania konta bankowego.
W Millenecie po wydrukowaniu jednorazowego H@sła 2 w bankomacie Banku Millennium
Zmiana/odblokowanie numeru telefonu dla H@seł SMS odbywa się w identyczny sposób jak aktywacja. Natomiast wyłączenie możliwe jest przez TeleMillennium lub w Millenecie.
Blokada zdefiniowanego numeru telefonu dla H@seł SMS możliwa jest w Millenecie.
Czym jest Autoryzacja Mobilna?
Autoryzacja Mobilna to alternatywny sposób potwierdzania operacji wykonywanych w Millenecie. By skorzystać z Autoryzacji Mobilnej niezbędna jest aplikacja mobilna Banku Millennium, w której zatwierdzane będą operacje.
Jak wygląda Autoryzacja Mobilna?
Jak aktywować Autoryzację Mobilną?
Autoryzację Mobilną aktywujesz łatwo w aplikacji mobilnej. Wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz Autoryzacja Mobilna i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Jak wygląda połączenie z infolinią?
Po wybraniu przycisku Wysłuchaj kod, zadzwonimy do Ciebie i usłyszysz cyfrę i słowo. Najpierw zaznaczasz cyfrę na klawiaturze telefonu, a po usłyszeniu słowa rozłączasz się i wybierasz na ekranie telefonu obrazek przedstawiający to słowo.
Co zrobić jeśli nie otrzymam połączenia z infolinią?
Odczekaj 2 minuty i spróbuj ponownie aktywować aplikację.