Aplikacja mobilna

Nowość! Płatności zbliżeniowe telefonem

Odkryj wirtualną kartę do konta, która istnieje tylko w Twojej aplikacji mobilnej, bez plastikowego odpowiednika. Karta działa w technologii HCE, a korzystanie z niej jest prostsze niż myślisz. Kartę tworzysz w aplikacji mobilnej Banku Millennium. Nie musisz logować się do aplikacji, by zapłacić – wystarczy odblokować telefon i zbliżyć do terminala.

  • 1. Utwórz kartę w aplikacji mobilnej
  • 2. Włącz NFC i ustaw aplikację Banku Millennium jako domyślną
  • 3. Odblokuj telefon, zbliż do terminala i zapłać
Płać zbliżeniowo telefonem

O aplikacji

Wersja demo

Wiemy, że rozpoczęcie korzystania z aplikacji bankowej może wiązać się z wieloma pytaniami. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie demo aplikacji, dzięki któremu zobaczysz jak wygląda i działa nasza aplikacja. Uruchom demo i zobacz jak szybko i łatwo:

  • sprawdzisz saldo i historię
  • zrobisz przelew zwykły lub na numer telefonu
  • założysz lokatę
  • spłacisz kartę

Te i inne funkcje naszej aplikacji przetestujesz właśnie tutaj.

Pobieranie aplikacji

Aby ściągnąć aplikację wpisz w przeglądarkę na telefonie następujący link: www.bankmillennium.pl/mb lub pobierz ją bezpośrednio ze sklepu.

Android

iOS

Windows Phone 8

BlackBerry 10


Skanując telefonem lub tabletem widoczny obok kod QR zostaniesz przekierowany do odpowiedniego sklepu z aplikacjami

Aby ściągnąć aplikację wpisz w przeglądarkę na telefonie następujący link: www.bankmillennium.pl/mb lub pobierz ją bezpośrednio ze sklepu.

Android

iOS

Windows Phone 8

BlackBerry 10


Skanując telefonem widoczny poniżej kod QR zostaniesz przekierowany do odpowiedniego sklepu z aplikacjami

Aby ściągnąć aplikację kliknij następujący link:
www.bankmillennium.pl/mb lub pobierz ją bezpośrednio ze sklepu:

Android

iOS

Windows Phone 8

BlackBerry 10


Skanując telefonem lub tabletem widoczny obok kod QR zostaniesz przekierowany do odpowiedniego sklepu z aplikacjami

Aktywacja

Pierwsza aktywacja

Jeśli nigdy nie korzystałeś z aplikacji mobilnej Banku Millennium


Pierwsza aktywacja

Jeśli nigdy nie korzystałeś z aplikacji mobilnej Banku Millennium


  • 1

    Pobierz bezpłatną aplikację wpisując Bank Millennium w Twoim sklepie z aplikacjami.

    Następnie przygotuj:

    • MilleKod
    • Telefon z aktywną usługą H@sełSMS
    • Identyfikator (np. PESEL, dowód osobisty lub paszport)
  • 2

    Wprowadź swój MilleKod

    MilleKod to Twój indywidualny, 8-cyfrowy login do Millenetu, który znajdziesz w umowie.

  • 3

    Wprowadź H@sło SMS

    Po wprowadzeniu MilleKodu otrzymasz SMSa z H@słem SMS, przepisz je do aplikacji.

  • 4

    Wprowadź wybrany identyfikator.

    Wprowadź wybrane znaki identyfikatora (możesz wybrać: PESEL, numer dowodu osobistego lub paszportu).

  • 5

    Ustal kod PIN

    Ustal 4-cyfrowy kod PIN do logowania w aplikacji.

  • 6

    Ustal Hasło Mobilne

    Ustal 8-cyfrowe Hasło Mobilne do zatwierdzania operacji w aplikacji.

  • 7

    Aplikacja została aktywowana

    Sprawdź możliwości nowej aplikacji mobilnej

  • 1

    Pobierz bezpłatną aplikację wpisując Bank Millennium w Twoim sklepie z aplikacjami.

    Następnie przygotuj:

    • MilleKod
    • Telefon z aktywną usługą H@sełSMS
    • Identyfikator (np. PESEL, dowód osobisty lub paszport)
  • 2

    Wprowadź swój MilleKod

    MilleKod to Twój indywidualny, 8-cyfrowy login do Millenetu, który znajdziesz w umowie.

  • 3

    Wprowadź H@sło SMS

    Po wprowadzeniu MilleKodu otrzymasz SMSa z H@słem SMS, przepisz je do aplikacji.

  • 4

    Wprowadź wybrany identyfikator

    Wprowadź wybrane znaki identyfikatora (możesz wybrać: PESEL, numer dowodu osobistego lub paszportu).

  • 5

    Ustal kod PIN

    Ustal 4-cyfrowy kod PIN do logowania w aplikacji.

  • 6

    Ustal Hasło Mobilne

    Ustal 8-cyfrowe Hasło Mobilne do zatwierdzania operacji w aplikacji.

  • 7

    Aplikacja została aktywowana

    Sprawdź możliwości nowej aplikacji mobilnej


Kolejne aktywacje

Jeśli korzystałeś już z aplikacji Banku Millennium na tym lub na innym urządzeniu


Kolejne aktywacje

Jeśli korzystałeś już z aplikacji Banku Millennium na tym lub na innym urządzeniu


  • 1

    Pobierz bezpłatną aplikację wpisując Bank Millennium w Twoim sklepie z aplikacjami.

    Następnie przygotuj:

    • MilleKod
    • Telefon z aktywną usługą H@sełSMS
    • Hasło Mobilne
  • 2

    Wprowadź swój MilleKod

    MilleKod to Twój indywidualny, 8-cyfrowy login do Millenetu, który znajdziesz w umowie.

  • 3

    Wprowadź H@sło SMS

    Po wprowadzeniu MilleKodu otrzymasz SMS-a z H@słem SMS, przepisz je do aplikacji.

  • 4

    Wprowadź Hasło Mobilne

    Wprowadź wybrane cyfry Hasła Mobilnego. Jeśli nie pamiętasz Hasła, możesz ustalić je ponownie w Millenecie > Bankowość mobilna > Aktywacja/Ustawienia.

  • 5

    Ustal kod PIN

    Ustal 4-cyfrowy kod PIN do logowania w aplikacji.

  • 6

    Aplikacja została aktywowana

    Sprawdź możliwości nowej aplikacji mobilnej

  • 1

    Pobierz bezpłatną aplikację wpisując Bank Millennium w Twoim sklepie z aplikacjami.

    Następnie przygotuj:

    • MilleKod
    • Telefon z aktywną usługą H@sełSMS
    • Hasło Mobilne
  • 2

    Wprowadź swój MilleKod

    MilleKod to Twój indywidualny, 8-cyfrowy login do Millenetu, który znajdziesz w umowie.

  • 3

    Wprowadź H@sło SMS

    Po wprowadzeniu MilleKodu otrzymasz SMS-a z H@słem SMS, przepisz je do aplikacji.

  • 4

    Wprowadź Hasło Mobilne

    Wprowadź wybrane cyfry Hasła Mobilnego. Jeśli nie pamiętasz Hasła, możesz ustalić je ponownie w Millenecie > Bankowość mobilna > Aktywacja/Ustawienia.

  • 5

    Ustal kod PIN

    Ustal 4-cyfrowy kod PIN do logowania w aplikacji.

  • 6

    Aplikacja została aktywowana

    Sprawdź możliwości nowej aplikacji mobilnej

Kolejne aktywacje

Jeśli korzystałeś już z aplikacji Banku Millennium na tym lub na innym urządzeniu


  • 1

    Pobierz bezpłatną aplikację wpisując Bank Millennium w Twoim sklepie z aplikacjami.

    Następnie przygotuj:

    • MilleKod
    • Telefon z aktywną usługą H@sełSMS
    • Hasło Mobilne
  • 2

    Wprowadź swój MilleKod

    MilleKod to Twój indywidualny, 8-cyfrowy login do Millenetu, który znajdziesz w umowie.

  • 3

    Wprowadź H@sło SMS

    Po wprowadzeniu MilleKodu otrzymasz SMS-a z H@słem SMS, przepisz je do aplikacji.

  • 4

    Wprowadź Hasło Mobilne

    Wprowadź wybrane cyfry Hasła Mobilnego. Jeśli nie pamiętasz Hasła, możesz ustalić je ponownie w Millenecie > Bankowość mobilna > Aktywacja/Ustawienia.

  • 5

    Ustal kod PIN

    Ustal 4-cyfrowy kod PIN do logowania w aplikacji.

  • 6

    Aplikacja została aktywowana

    Sprawdź możliwości nowej aplikacji mobilnej

Funkcjonalność

  • Rozszerzona rzeczywistość

    Rozszerzona rzeczywistość

    Wejdź w aplikacji mobilnej w zakładkę Rozszerzona rzeczywistość, nakieruj telefon na ten baner i przygotuj się na niespodziankę.

    Dowiedz się więcej
  • Saldo bez logowania

    Saldo bez logowania

    Zdefiniuj widgety, dzięki którym będziesz miał dostęp do stanu konta i karty kredytowej bez potrzeby logowania.

    Dowiedz się więcej
  • Szybki przelew

    Szybki przelew

    Teraz, dzięki uproszczonej procedurze, wykonanie przelewu jest wygodniejsze i trwa krócej, a dostęp do usługi przelewu masz zawsze pod ręką.

  • BLIK

    BLIK

    Płać i wypłacaj BLIKIEM, bez karty, bez portfela. Przepisz kod BLIK na ekranie bankomatu lub w terminalu, zatwierdź transakcję w aplikacji i gotowe.

    Dowiedz się więcej
  • Spłata karty

    Spłata karty

    Skorzystaj z wygodnego i prostego dostępu do spłaty karty kredytowej – szybko i bez zbędnych formularzy.

  • Doładowanie telefonu

    Doładowanie telefonu

    Doładuj telefon wybierając odbiorcę z listy i zatwierdzając wykonanie operacji. Wszystko w ciągu kilku sekund.

  • Mobilna skrytka

    Mobilna skrytka

    Przechowuj zdjęcia kart lojalnościowych wygodnie w aplikacji i korzystaj z szybkiego dostępu do danych karty w każdej chwili.

    Dowiedz się więcej
  • Smartwatch

    Smartwatch

    Nowa wersja aplikacji pozwala na integrację z zegarkiem typu smartwatch, na którym możesz korzystać z podstawowych funkcji aplikacji.

    Dowiedz się więcej

Dostępne funkcje:

  • Rachunki

    • Saldo, historia i szczegóły
    • Przelewy własne, krajowe, natychmiastowe, na e-mail/numer telefonu , za pomocą QR kodu
    • Przelewy do ZUS oraz przelewy podatkowe/celne
    • Tworzenie QR kodów do przelewów
    • Doładowania telefonów
    • Definiowanie i edycja odbiorców
    • Zakładanie lub podwyższanie limitu w koncie (w ramach oferty specjalnej)
    • Wysyłanie numeru rachunku przez e-mail/SMS
    • Pobieranie i wysyłanie plików PDF z potwierdzeniem transakcji
    • Powtarzanie wykonanych przelewów
    • Przelew zwrotny
    • Lista nadchodzących płatności

  • Karty (debetowe, kredytowe, przedpłacone)

    • Historia kart kredytowych i przedpłaconych
    • Spłata kart kredytowych
    • Przelewy z kart kredytowych
    • Zasilanie kart przedpłaconych
    • Zwiększanie limitu karty kredytowej (w ramach oferty specjalnej)
    • Aktywacja/blokowanie kart
    • Nadanie/zmiana kodu PIN
    • Zmiana limitów transakcji
    • Blokowanie transakcji poza UE
    • Autoryzacja transakcji kartowych wykonywanych w Internecie za pomocą usługi 3D Secure

  • Lokaty

    • Zakładanie lokat także w promocji Happy Hours
    • Zrywanie lokat

  • Pożyczki

    • Szczegóły, harmonogram i historia
    • Zaciąganie nowych pożyczek (w ramach oferty specjalnej)

  • Inwestycje

    • Podgląd szczegółów oraz historii transakcji i zleceń produktów inwestycyjnych: Funduszy Inwestycyjnych, Planów Regularnego Oszczędzania oraz Programów Inwestycyjno-ubezpieczeniowych

  • Płatności mobilne BLIK

    • Płatności kodem BLIK w sklepach stacjonarnych i internetowych
    • Wypłata kodem BLIK z bankomatów
    • Wystawianie czeków BLIK

  • Funkcje dodatkowe

    • Logowanie za pomocą odcisku palca
    • Rozszerzona rzeczywistość – zdobywaj najlepsze oferty
    • Obsługa 3D Touch dla iPhone’a 6s oraz 6s Plus
    • Aplikacja dla smartwatchy z systemem Android Wear, a także Apple Watch, Samsung Gear 2, Sony SW 2
    • Widgety z saldem rachunków, kart, kodem BLIK i dostępem do kart lojalnościowych
    • Mapa oddziałów i bankomatów
    • Lista telefonów do kontaktu z Bankiem
    • Kursy walut
    • Wybór tła aplikacji
    • Menedżer finansów
    • Obsługa kart lojalnościowych
    • Notyfikacje
    • Obsługa w języku polskim i angielskim

Płatności BLIK

BLIK to wygodny i bezpieczny system płatności mobilnych dostępny w aplikacji mobilnej Banku Millennium. 


Wypłata BLIK z bankomatu- wypłacaj gotówkę z bankomatu bez użycia karty


Płatności BLIK w sklepach - zapłać za zakupy w sklepie stacjonarnym lub internetowym


Czeki BLIK - szybko i bezpiecznie przekaż pieniądze wybranej osobie


Dowiedz się więcej

Przelew na telefon

Nie masz numeru konta odbiorcy a chcesz szybko wykonać przelew? Wyślij przelew na numer telefonu i zaloguj się do aplikacji mobilnej Banku Millennium.

Happy Hours

Happy Hours w Aplikacji Mobilnej

Pytania i odpowiedzi

  • Aplikacja – podstawowe zagadnienia

    Co to jest aplikacja mobilna?

    Aplikacja mobilna to specjalne oprogramowanie instalowane na urządzeniu mobilnym umożliwiające dostęp do rachunków bankowych i korzystanie z usług bankowych.

    Ile kosztuje korzystanie z aplikacji mobilnej?

    Pobranie i korzystanie z aplikacji mobilnej Banku Millennium jest bezpłatne. Należy jednak pamiętać, że aplikacja nawiązuje połączenie z Internetem. Sprawdź, jakie opłaty nalicza operator Twojej sieci komórkowej za transmisję danych.

    Na jakich urządzeniach mogę zainstalować aplikację mobilną Banku Millennium?

    Aplikacja dostępna jest dla urządzeń mobilnych z systemami Android (wersja 4.0 lub wyższa), iOS (wersja 7.0 lub wyższa), Windows Phone 8 (wersja 8.0 lub wyższa) oraz BlackBerry 10 (wersja 10.0 lub wyższa)*.

    * Aplikacja dostępna jest dla następujących urządzeń: BlackBerry Leap, Blackberry Z10, Blackberry Z3, Blackberry Z30, Blackberry P9982, Blackberry Passport..

    Skąd pobrać aplikację mobilną Banku Millennium?

    Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się, jak pobrać i zainstalować aplikację na swoim urządzeniu.

    Na ilu urządzeniach jednocześnie mogę aktywować aplikację?

    Aplikacja może być aktywna na pięciu urządzeniach jednocześnie. Gdy posiadasz aplikację aktywną na pięciu urządzeniach i chcesz aktywować ją na kolejnym urządzeniu, najpierw dezaktywuj jedno z urządzeń przez Millenet.

    Gdzie mogę uzyskać informację, na jakich urządzeniach aktywowana jest aplikacja?

    Zaloguj się do systemu Millenet i wejdź w opcję z paska menu: Bankowość Mobilna > Moje urządzenia.


  • Identyfikatory – MilleKod, Hasło Mobilne, PIN, H@słaSMS

    Co to jest MilleKod i do czego służy?

    MilleKod to 8 cyfrowy numer potrzebny do zalogowania w systemie Millenet, który otrzymałeś/aś podczas zakładania rachunku. Twój numer MilleKod jest zapisany w Umowie korzystania z Kanałów Bankowości Elektronicznej / Umowie Komunikacyjnej.

    Co to jest Hasło Mobilne i do czego służy?

    Hasło Mobilne to 8-cyfrowe hasło służące do aktywacji aplikacji na urządzeniu mobilnym, a także do potwierdzania transakcji zlecanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Dzięki autoryzacji poprzez podanie Hasła Mobilnego zlecane przez Ciebie transakcje są bezpieczniejsze.

    Jak uzyskać Hasło Mobilne?

    Hasło mobilne jest definiowane przy pierwszej aktywacji aplikacji mobilnej. Może być także ustalone podczas aktywacji usług bankowości mobilnej poprzez system Millenet (opcja w menu: Bankowość Mobilna > Aktywacja/Ustawienia).

    Jak zmienić/odzyskać zapomniane lub zablokowane Hasło Mobilne?

    W sytuacji, gdy zapomnisz lub zablokujesz Hasło Mobilne należy dokonać jego zmiany poprzez Millenet. Hasło Mobilne może zostać zmienione w opcji menu: Bankowość Mobilna > Aktywacja/Ustawienia.

    Co to jest kod PIN?

    Kod PIN to indywidualny 4-cyfrowy kod, który umożliwia dostęp do aplikacji mobilnej. Kod PIN jest ustalany podczas aktywacji aplikacji na urządzeniu mobilnym i służy jako hasło przy każdym logowaniu do aplikacji.

    Czy mogę zmienić kod PIN?

    Tak, kod PIN można zmienić w aplikacji w opcji: Ustawienia > Zmiana PIN. Kod PIN można również zmienić poprzez Millenet w opcji menu: Bankowość Mobilna > Moje urządzenia > Zmiana PIN.

    Nie pamiętam kodu PIN. Co zrobić?

    Skorzystaj z opcji "Odzyskaj PIN" w aplikacji:

    Jeśli posiadasz wersję aplikacji w systemie:

    • iOS: 3.18b12209 lub nowszą,
    • Android: 2.12.01 lub nowszą,
    • Windows Phone 8: 2.2.0.0 lub nowszą,

    możliwość zmiany kodu PIN będzie dostępna bezpośrednio w Millenecie w opcji: Bankowość mobilna > Moje urządzenia > Zmiana PIN.

    Jeśli posiadasz wersję aplikacji w systemie:

    • iOS 3.17b12183 lub starszą,
    • Android 2.11.22 lub starszą,
    • Windows Phone 8: 2.1.0.0 lub starszą,
    • BlackBerry 10 (wszystkie wersje aplikacji),

    do ustanowienia nowego kodu PIN niezbędny będzie kod PUK.

    Co to są h@słaSMS?

    H@słaSMS są to jednorazowe kody wysyłane SMS-em na telefon komórkowy zdefiniowany do tej usługi. H@słaSMS służą do zatwierdzania operacji w systemie bankowości internetowej Millenet oraz są niezbędne w procesie aktywacji aplikacji mobilnej.

    Jak aktywować H@słaSMS?

    Aktywacja H@sełSMS polega na zdefiniowaniu telefonu komórkowego w systemie Banku. Nowi Klienci Banku mogą dokonać aktywacji już podczas pierwszej wizyty w oddziale w chwili podpisania nowej umowy.

    Obecni Klienci Banku mogą dokonać aktywacji poprzez serwis telefoniczny:

    • zadzwoń na numer 801 24 HELP (801 24 4357) lub +48 22 598 40 50 (z telefonów komórkowych i spoza Polski),
    • wybierz opcję 2,
    • wprowadź 8-cyfrowy MilleKod,
    • wprowadź 8-cyfrowe H@sło1,
    • po chwili uzyskasz połączenie z operatorem.

    Możliwe jest także aktywowanie H@sełSMS przy użyciu H@sła2 pobranego z bankomatu:

    • wydrukuj H@sło2 z bankomatu Millennium przy użyciu dowolnej karty kredytowej lub debetowej Banku Millennium (wybierając opcję Kanały Bankowości Elektronicznej>Wydruk H@sła2),
    • po zalogowaniu do Millenet system poprosi Cię o podanie numeru telefonu komórkowego, na który będą wysyłane H@słaSMS,
    • po zatwierdzeniu numeru otrzymasz SMS z pierwszym H@słemSMS, które trzeba będzie wpisać w Millenet,
    • na koniec aktywacji system będzie wymagać podania wybranych znaków z wydrukowanego z bankomatu H@sła2.

  • Blokada/dezaktywacja aplikacji

    Dostęp do aplikacji został zablokowany. Co zrobić?

    Po trzykrotnym niepoprawnym podaniu kodu PIN dostęp do aplikacji jest blokowany. W celu odblokowania skorzystaj z opcji "Odzyskaj PIN" w aplikacji.

    Jeśli posiadasz wersję aplikacji w systemie:

    • iOS: 3.18b12209 lub nowszą,
    • Android: 2.12.01 lub nowszą,
    • Windows Phone 8: 2.2.0.0 lub nowszą,

    możliwość zmiany kodu PIN będzie dostępna bezpośrednio w Millenecie w opcji: Bankowość mobilna > Moje urządzenia > Zmiana PIN

    Hasło Mobilne zostało zablokowane. Co zrobić?

    Po trzykrotnym niepoprawnym podaniu Hasła Mobilnego zostaje ono zablokowane. Należy odblokować Hasło Mobilne poprzez jego zmianę w Millenecie w opcji menu: Bankowość Mobilna > Aktywacja/Ustawienia.

    Zgubiłem/am urządzenie z zainstalowaną aplikacją. Co zrobić?

    W przypadku utraty urządzenia, na którym jest zainstalowana aplikacja należy zalogować się do systemu Millenet i dezaktywować to urządzenie. Możliwe jest również całkowite zablokowanie dostępu do rachunków poprzez kanały bankowości mobilnej. W tym celu należy zadzwonić pod numer TeleMillennium (801 331 331) i poprosić o zablokowanie tego kanału.

    Jak dezaktywować urządzenie?

    Zaloguj się do systemu Millenet i wejdź w opcję: Bankowość Mobilna > Moje urządzenia, a następnie w szczegóły urządzenia i dezaktywuj je.


  • Pozostałe – wersja aplikacji, limity, widgety, QR kody, języki, błędy

    Jak mogę sprawdzić którą wersję aplikacji mam zainstalowaną na swoim urządzeniu?

    „Numer wersji aplikacji zainstalowanej na urządzeniu możesz sprawdzić w aplikacji mobilnej w systemie Android, iOS oraz BlackBerry w opcji: Kontakt przed zalogowaniem (numer wersji jest widoczny na dole ekranu). W aplikacji mobilnej w systemie Windows Phone 8 numer wersji aplikacji jest widoczny na dole ekranu logowania aplikacji.

    Jaki jest limit dzienny dla operacji wykonywanych poprzez aplikację mobilną?

    Maksymalny Limit Mobilny dzienny transakcji zlecanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej wynosi 10 000 PLN i dotyczy transakcji takich jak: przelewy krajowe, natychmiastowe oraz doładowania telefonu.

    Czy mogę zmienić limit dzienny dla aplikacji mobilnej?

    Tak. Limit Mobilny można edytować w Millenecie: Moje ustawienia > Ustawienia zabezpieczeń > Edytuj.

    Aplikacja nie może nawiązać połączenia i pracuje w trybie offline. Co zrobić?

    Upewnij się, czy możesz nawiązać połączenie z Internetem (np. spróbuj otworzyć dowolną stronę w przeglądarce telefonu). Jeżeli Twoje urządzenie jest połączone z Internetem, a problem nadal występuje, zgłoś go poprzez skrzynkę wiadomości dostępną po zalogowaniu się do systemu Millenet.

    Co to jest widget przed zalogowaniem i do czego służy?

    Dzięki widgetowi możesz mieć podgląd salda wybranych produktów (rachunków lub kart) jeszcze przed zalogowaniem. Saldo może być wyświetlane jako kwota salda lub jako wartość procentowa ustalonej kwoty. Możesz ustalić do 5 widgetów i zarządzać nimi w opcjach aplikacji: Więcej > Ustawienia > Widgety przed zalogowaniem.

    Co to jest kod QR?

    Kod QR jest graficznym zapisem informacji w formie czarno-białych kwadratów. Kod QR może zostać zeskanowany przy użyciu telefonu komórkowego z aparatem cyfrowym i odpowiednią aplikacją, dzięki czemu informacje w nim zawarte są odczytywane przez to urządzenie. Kody QR drukowane są na rachunkach i fakturach wielu przedsiębiorstw, co ułatwia wykonanie przelewu.

    Jak skorzystać z opcji przelewu poprzez QR kod?

    Aby zrealizować przelew wybierz z opcji aplikacji mobilnej Transakcje > Skanuj i Płać > Zeskanuj kod. Po zeskanowaniu kodu dane przelewu automatycznie uzupełniają się. Upewnij się, że dane przelewu są poprawne i zatwierdź przelew.

    Jak działa opcja „Poproś o przelew"?

    Opcja „Poproś o przelew" służy do wygenerowania kodu QR, który możesz następnie wysłać osobie od której chcesz uzyskać przelew. W kodzie zawarta będzie informacja o Twoim numerze rachunku oraz kwocie na jaką chcesz, aby przelew był wykonany. Odbiorca kodu będzie miał ułatwiony proces zlecania transakcji, gdyż po zeskanowaniu kodu dane do przelewu uzupełnią się automatycznie. Opcja ta znajduje się w aplikacji mobilnej w zakładce Transakcje.

    Nie wylogowałem/am się z aplikacji. Co mam zrobić?

    Sesja wygasa automatycznie. Domyślnie aplikacja blokuje się po 5 minutach bezczynności. W ustawieniach aplikacji możesz zmienić czas po jakim aplikacja automatycznie się wyloguje. W tym celu wejdź w opcję: Więcej > Autoblokada.

    W jakich wersjach językowych dostępna jest aplikacja i gdzie można je zmieniać?

    Aplikacja dostępna jest w wersji w języku polskim oraz w języku angielskim. Język aplikacji można zmienić bezpośrednio w aplikacji w opcji Więcej > Ustawienia > Język.

    Znalazłem/am błąd w aplikacji. Gdzie to mogę zgłosić?

    Jeśli znalazłeś błąd lub usterkę w aplikacji bądź też chcesz przekazać nam swoje sugestie dotyczące aplikacji prosimy o przesłanie opisu problemu na adres kontakt@bankmillennium.pl lub poprzez skrzynkę wiadomości w Millenet.


Uprawnienia aplikacji

  • Android

    Uprawnienie Do czego jest potrzebne
    Tożsamość, odczytywanie konfiguracji usług Google;
    Znajdowanie kont na urządzeniu
    Pozwala przesyłać wiadomości push notification do użytkowników.
    Kontakty
    Odczytywanie kontaktów
    Wykonanie połączenia telefonicznego z Bankiem z poziomu aplikacji (opcja: Kontakt).
    Lokalizacja
    Dokładna (GPS) lokalizacja, Przybliżona lokalizacja (na podstawie sieci)
    Ustalenie lokalizacji urządzenia w celu wyszukania najbliżej położonych bankomatów lub placówek Banku.
    Zdjęcia / multimedia / pliki
    Używa: pliki na urządzeniu (zdjęcia, filmy i pliki audio), pamięć zewnętrzna urządzenia

    - Możliwość wybrania tapety z galerii zdjęć;

    - Zapisywanie danych w pamięci urządzenia np. wyciągów w formacie PDF, potwierdzeń transakcji w formacie PDF.

    Aparat, sterowanie latarką
    Wykonywanie zdjęć i filmów wideo

    - Skanowanie kodu QR w opcji „Skanuj i Płać";

    - Dodawanie kart lojalnościowych.

    Informacja o połączeniu Wi-Fi,
    wyświetlanie połączeń sieciowych
    W celach bezpieczeństwa.
    Parowanie z urządzeniami Bluetooth
    Dostęp do ustawień
    Pozwala na zainstalowanie aplikacji na Smartwatch.
    Odbieranie danych z internetu, wyświetlanie połączeń sieciowych, pełny dostęp do sieci Przesyłanie danych między aplikacją a serwerami Banku.
    Sterowanie wibracjami; zapobieganie przechodzeniu urządzenia w tryb uśpienia; wyłączanie blokady ekranu Potwierdzanie płatności BLIK.

    Użytkownicy muszą zaakceptować powyższe uprawnienia przed instalacją, aby korzystać z aplikacji.

    System operacyjny Android nie umożliwia wybiórczego wyłączania uprawnień.


  • iOS

    Uprawnienie Do czego jest potrzebne
    Usługi lokalizacji Ustalenie lokalizacji urządzenia w celu wyszukania najbliżej położonych bankomatów lub placówek Banku.
    Zdjęcia Import zdjęć w opcjach: skanuj i płać, karty lojalnościowe, wybór tła
    Kontakty Pozwala na pobieranie adresu e-mail/numeru telefonu z listy kontaktów do przelewu na e-mail/telefon lub też do wysyłania potwierdzeń wykonania transakcji.
    Powiadomienia Przesyłanie wiadomości push notification do użytkowników.
    Odświeżanie w tle Pozwala otrzymywać wiadomości push notification przez użytkownika.
    Aparat Pozwala zeskanować kod w funkcji Skanuj i Płać, zrobić zdjęcie kart lojalnościowych.

    Aplikacja zapyta o zgodę na korzystanie z usługi lokalizacji przy pierwszym użyciu funkcji Lokalizacje oraz kontaktów przy pierwszym użyciu opcji przelewu na email/telefon. Pozostałe uprawnienia nadane są domyślnie.

    Każde z uprawnień można wyłączyć wchodząc w Ustawienia, a następnie w: Powiadomienia lub Ogólne > Odświeżanie w tle lub Prywatność > Usługi lokalizacji /Kontakty / Zdjęcia, wiązać będzie się to jednak z utratą funkcji aplikacji połączonej z danym uprawnieniem.


  • Windows Phone 8

    Uprawnienie Do czego jest potrzebne
    Kontakty Pozwala na pobieranie adresu e-mail/numeru telefonu z listy kontaktów do przelewu na e-mail/telefon lub też do wysyłania potwierdzeń wykonania transakcji.
    Zdjęcia Skanowanie kodu z pamięci urządzenia w funkcji „Skanuj i Płać”.
    Nagrywanie obrazu i dźwięku Skanowanie kodu QR w opcji „Skanuj i Płać".
    Usługi lokalizacji, mapy Ustalenie lokalizacji urządzenia w celu wyszukania najbliżej położonych bankomatów lub placówek Banku.
    Telefon Wykonanie połączenia telefonicznego z Bankiem z poziomu aplikacji (opcja: Kontakt).
    Identyfikacja telefonu Dostęp do danych identyfikacyjnych urządzenia (w celach bezpieczeństwa).
    Usługi dotyczące danych Przesyłanie danych między aplikacją a serwerami Banku.
    Składnik przeglądarki internetowej Wyświetlanie dokumentów w formacie HTML.

    Aplikacja zapyta o zgodę na:

    • korzystanie z usługi lokalizacji - przy pierwszym logowaniu,
    • dostęp do zdjęć - przy pierwszym użyciu funkcji Skanuj i Płać, przy próbie zeskanowania kodu QR przechowywanego w pamięci urządzenia,
    • pobieranie adresów e-mail z listy kontaktów - po wykonaniu przelewu, gdy zaznaczona zostanie opcja wysłania powiadomienia do odbiorcy.

    Ponadto każde z uprawnień można włączyć lub wyłączyć wchodząc w Pozostałe > Ustawienia > Ustawienia prywatności. Wyłączenie danego uprawnienia będzie się jednak wiązać z utratą funkcji aplikacji połączonej z tym uprawnieniem.


  • BlackBerry 10

    Uprawnienie Do czego jest potrzebne
    Internet operatora
    Zezwalaj aplikacji na wysyłanie i odbieranie danych.
    Przesyłanie danych między aplikacją, a serwerami Banku.
    Informacje umożliwiające identyfikację użytkownika
    Zezwalaj tej aplikacji na dostęp do identyfikatorów urządzenia, takich jak numer seryjny i kod PIN.
    Dostęp do danych identyfikacyjnych urządzenia jest wymagany w celach bezpieczeństwa.
    Pliki udostępnione
    Zezwalaj tej aplikacji na dostęp do zdjęć, muzyki, dokumentów i innych plików przechowywanych w urządzeniu, u dostawcy zdalnych usług pamięci masowej, na karcie multimedialnej lub w usłudze typu chmura.
    Zapisywanie danych w pamięci urządzenia np. wyciągów w formacie PDF, potwierdzeń transakcji w formacie PDF.
    GPS - lokalizacja
    Zezwalaj tej aplikacji na dostęp do danych o Twojej lokalizacji z GPS.
    Ustalenie lokalizacji urządzenia w celu wyszukania najbliżej położonych bankomatów lub placówek Banku.
    Aparat
    Zezwalaj aplikacji na robienie zdjęć, nagrywanie filmów i używanie lampy błyskowej.

    Skanowanie kodu QR w opcji „Skanuj i Płać".

    Telefon
    Pozwalaj aplikacji rozpoznać, kiedy prowadzisz rozmowę, oraz uzyskać dostęp do danych identyfikacyjnych, np. numeru urządzenia lub nazwy użytkownika BlackBerry ID.

    Wykonanie połączenia telefonicznego z Bankiem z poziomu aplikacji (opcja: Kontakt).

    Kontakty
    Zezwalaj aplikacji na dostęp do kontaktów, w tym ich wyświetlanie, tworzenie, usuwanie.

    Pozwala na pobieranie adresu e-mail/numeru telefonu z listy kontaktów do przelewu na e-mail/telefon lub też do wysyłania potwierdzeń wykonania transakcji.

    Użytkownicy muszą zaakceptować powyższe uprawnienia przed instalacją, aby korzystać z aplikacji.

    System operacyjny BlackBerry 10 nie umożliwia wybiórczego wyłączania uprawnień dla aplikacji Bank Millennium.


Bezpieczeństwo aplikacji

  • Zabezpieczenia aplikacji gwarantujące bezpieczeństwo produktów i usług bankowych

    • Dostęp do aplikacji jest chroniony indywidualnym 4-cyfrowym kodem PIN,
    • 3-krotne błędne podanie kodu PIN powoduje jego zablokowanie, co chroni przed próbą złamania tego zabezpieczenia przez osoby niepowołane. Do ustalenia nowego kodu PIN niezbędny jest kod PUK, który można uzyskać przez Millenet,
    • Dane dotyczące Twoich rachunków i innych produktów bankowych nie są przechowywane w pamięci telefonu, co zwiększa bezpieczeństwo tych danych w sytuacji utraty urządzenia,
    • Aplikacja mobilna nie jest podatna na ataki typu phishing, polegające na przedstawieniu użytkownikowi fałszywej strony internetowej banku w celu pozyskania danych do logowania,
    • Przelewy krajowe oraz doładowania zlecane za pośrednictwem aplikacji wymagają potwierdzenia Hasłem Mobilnym, które klient ustala i zmienia przez Millenet. Nie dotyczy to przelewów oraz doładowań do odbiorców zaufanych (odbiorców zaufanych oraz doładowania zaufane można definiować w Millenecie),
    • 3-krotne błędne podanie cyfr z Hasła Mobilnego powoduje jego zablokowanie (po zablokowaniu nowe Hasło Mobilne klient może zdefiniować przez Millenet),
    • Po upływie zdefiniowanego przez Ciebie czasu, w którym aplikacja pozostaje bezczynna, następuje automatyczne wylogowanie z aplikacji. W celu dalszego korzystania wymagane jest ponowne podanie kodu PIN,
    • Komunikacja między aplikacją a systemem Banku jest szyfrowana,
    • Kwota transakcji zlecanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej jest ograniczona Limitem Mobilnym w wysokości maksymalnie 10 000 PLN (ograniczenie dotyczy przelewów krajowych, natychmiastowych oraz doładowań). Limit Mobilny można edytować w Millenet > Profil > Ustawienia zabezpieczeń > Edytuj Limit mobilny.

  • Zasady zwiększające bezpieczeństwo aplikacji, do których zalecamy się stosować

    • Nigdy nie ujawniaj nikomu swojegu kodu PIN do aplikacji ani Hasła Mobilnego, chroń kod PIN w trakcie logowania,
    • Nie zapisuj kodu PIN ani Hasła Mobilnego w pamięci swojego urządzenia mobilnego,
    • Twój kod PIN powinien być trudny do odgadnięcia, unikaj używania kodów składających się z tych samych cyfr lub z kilku następujących po sobie jak również cyfr położonych obok siebie na klawiaturze, np. 1111, 1234, 2580,
    • Skorzystaj z możliwości blokowania urządzenia przy użyciu kodu PIN. Twój kod PIN do aplikacji powinien być różny od kodu PIN do urządzenia,
    • Pamiętaj, że bank nigdy nie poprosi Cię o podanie pełnego Hasła Mobilnego,
    • Hasło Mobilne powinno różnić się od Hasła1 i powinno być trudne do odgadnięcia,
    • Jeżeli zgubiłeś/aś urządzenie z zainstalowaną aplikacją, niezwłocznie zdezaktywuj ją w Millenecie. Jeżeli nie masz dostępu do internetu, zadzwoń na numer TeleMillennium i zablokuj kanał Bankowości Mobilnej,
    • Jeżeli korzystasz z urządzeń firmy Apple, w programie iTunes, z którym synchronizujesz swoje urządzenie wybierz opcję "Szyfruj kopię zapasową iPhone'a/iPada/iPoda" i ustaw hasło,
    • Zadbaj o bezpieczeństwo swojego urządzenia, używając aktualnego oprogramowania antywirusowego i zapory sieciowej Firewall oraz instalując aktualizacje systemu operacyjnego,
    • Nie instaluj oprogramowania pochodzącego z nieznanych źródeł – aplikacje mobilne należy pobierać jedynie z oficjalnych sklepów z aplikacjami mobilnymi (np. Google Play, App Store, Windows Store),
    • Unikaj otwierania wiadomości MMS oraz zapisywania i otwierania załączników otrzymanych pocztą elektroniczną od nieznanych nadawców,
    • Nie korzystaj z aplikacji mobilnej używając połączenia z sieciami Wi-Fi w miejscach publicznych,
    • Unikaj udostępniania swojego telefonu lub tabletu innym osobom, nie pozostawiaj go też bez nadzoru zwłaszcza w miejscach, gdzie mogą mieć do niego dostęp inne osoby,
    • Jeśli sprzedajesz lub oddajesz swoje urządzenie mobilne innej osobie, pamiętaj o wcześniejszej dezaktywacji aplikacji na tym urządzeniu,
    • Jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej, nie dokonuj modyfikacji zabezpieczeń systemu operacyjnego (rooting w przypadku systemu Android oraz jailbreaking w przypadku iOS), polegających m.in. na umożliwieniu instalowania aplikacji z nieautoryzowanych źródeł, gdyż obniża to bezpieczeństwo Twojego urządzenia poprzez możliwość zainstalowania szkodliwego oprogramowania,
    • Wyłączaj Bluetooth w swoim urządzeniu, gdy z niego nie korzystasz.

Zatwierdzanie transakcji

Płacisz kartą w Internecie? Zatwierdzaj transakcje 3D Secure wygodniej w aplikacji - odciskiem palca lub kodem PIN. Zobacz jak