BLIK, KLIK, ZA PREZENTY PŁACISZ W MIG

BLIK, KLIK, ZA PREZENTY PŁACISZ W MIG

Wybierz najszybszy sposób na świąteczne prezenty! Płać za zakupy online kodem BLIK – bez portfela i przepisywania danych z karty

Dlaczego
warto mieć aplikację?

  • Gdy nie masz przy sobie karty lub gotówki

    Dzięki aplikacji możesz płacić w sklepach, wypłacać z bankomatu i robić zakupy online. Więcej

  • Gdy chcesz sprawdzić, ile masz pieniędzy

    Stan konta czy wykorzystany limit karty kredytowej sprawdzisz od razu, przed zalogowaniem do aplikacji.

  • Gdy chcesz szybko zrobić przelew

    Nie musisz znać numeru konta odbiorcy, przelew wykonasz na numer telefonu. Więcej

  • Gdy chcesz zyskać dostęp do atrakcyjnych ofert

    Wyjątkowo oprocentowane lokaty dostępne są tylko dla użytkowników aplikacji. Więcej

WYPRÓBUJ
APLIKACJĘ TERAZ

WYPRÓBUJ
APLIKACJĘ TERAZ

Sprawdź, jak aktywować aplikację i zalogować się do niej. Przetestuj podstawowe funkcje.

Zobacz, jak inni widzą
naszą aplikację

W konkursie filmowym Wszystko kręci się wokół Ciebie uczestnicy pokazali, jak widzą i korzystają z naszej aplikacji mobilnej. Zadaniem konkursowym było przygotowanie 30-sekundowego filmu, którego temat brzmiał: Gdziekolwiek jesteś, cokolwiek ciekawego robisz, aplikacja mobilna Banku Millennium daje Ci wolność i możliwość korzystania w pełni z życia.

Do konkursu zgłoszono blisko 100 filmów. Jury wybrało 10 najlepszych projektów, spośród których wyłoniono finalistów. W konkursie została przyznana również Nagroda Publiczności. Dziesięć nominowanych filmów zostało poddanych głosowaniu internautów.

Jak aktywować aplikację?

1
Uruchom aplikację

Po uruchomieniu wpisz swój MilleKod i otrzymane jednorazowe H@sło SMS, a następnie znaki wybranego identyfikatora np. PESEL.

2
Ustal PIN i Hasło Mobilne

Ustal 4-cyfrowy PIN, którym będziesz logować się do aplikacji oraz 8-cyfrowe Hasło Mobilne do zatwierdzania transakcji (np. przelewów).

3
Zacznij korzystać!

Teraz możesz dostosować aplikację do własnych potrzeb - ustawić własne tło czy wybrać funkcje widoczne przed zalogowaniem.

Możliwości

  • Zlecenia stałe

    Zlecenia stałe

    Nie musisz pamiętać o powtarzających się płatnościach. Ustaw ich realizację, a będą opłacały się same.

  • Aktualizacja danych osobowych

    Aktualizacja danych osobowych

    Szybko zaktualizujesz swój adres korespondencyjny i wprowadzisz dane nowego dowodu osobistego.

  • Ubezpieczenie turystyczne

    Ubezpieczenie turystyczne

    Kup polisę dla siebie lub bliskich online i zyskaj dostęp do pomocy w podróży 24/7.

  • Historia transakcji

    Historia transakcji

    Wygodnie dodawaj załączniki (np. zdjęcie paragonu), tagi lub notatki do wybranych transakcji.

  • Doładowanie telefonu

    Doładowanie telefonu

    Doładuj telefon na kartę dla siebie lub dowolnej osoby. Wszystko w ciągu kilku sekund.

  • Płatności zbliżeniowe telefonem

    Płatności zbliżeniowe telefonem

    Możesz aktywować bezpłatną kartę wirtualną i wygodnie płacić zbliżeniowo telefonem.

  • Ubezpieczenie OC/AC

    Ubezpieczenie OC/AC

    Dostosuj zakres polisy do swoich potrzeb i rozłóż składkę na raty bez dodatkowych kosztów.

  • Rozszerzona rzeczywistość

    Rozszerzona rzeczywistość

    Skorzystaj z rozszerzonej rzeczywistości i załóż lokatę z wyjątkowym oprocentowaniem.

  • Bilety i parkomaty

    Bilety i parkomaty

    Nie szukaj kiosku ani parkomatu. Kup bilet komunikacji miejskiej lub zapłać za parking w aplikacji.

  • Logowanie odciskiem palca

    Logowanie odciskiem palca

    Masz telefon z czytnikiem odcisku palca? Zamiast podawać PIN po prostu przyłóż palec.

  • Mobilna skrytka

    Mobilna skrytka

    Nie musisz trzymać plastikowych kart lojalnościowych w portfelu. Trzymaj ich zdjęcia w aplikacji!

  • Smartwatch

    Smartwatch

    Zintegruj aplikację z zegarkiem i korzystaj z podstawowych funkcji aplikacji na smartwatchu.

Pytania i odpowiedzi


Aplikacja – podstawowe zagadnienia

Co to jest aplikacja mobilna?

Aplikacja mobilna to specjalne oprogramowanie instalowane na urządzeniu mobilnym umożliwiające dostęp do rachunków bankowych i korzystanie z usług bankowych.

Ile kosztuje korzystanie z aplikacji mobilnej?

Pobranie i korzystanie z aplikacji mobilnej Banku Millennium jest bezpłatne. Należy jednak pamiętać, że aplikacja nawiązuje połączenie z Internetem. Sprawdź, jakie opłaty nalicza operator Twojej sieci komórkowej za transmisję danych.

Na jakich urządzeniach mogę zainstalować aplikację mobilną Banku Millennium?

Aplikacja mobilna Banku Millennium jest dostępna na urządzenia z systemami Android (wersja 4.0 lub wyższa) oraz iOS (wersja 9.0 lub wyższa).

Skąd pobrać aplikację mobilną Banku Millennium?

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się, jak pobrać i zainstalować aplikację na swoim urządzeniu.

Na ilu urządzeniach jednocześnie mogę aktywować aplikację?

Aplikacja może być aktywna na pięciu urządzeniach jednocześnie. Gdy posiadasz aplikację aktywną na pięciu urządzeniach i chcesz aktywować ją na kolejnym urządzeniu, najpierw dezaktywuj jedno z urządzeń przez Millenet.

Gdzie mogę uzyskać informację, na jakich urządzeniach aktywowana jest aplikacja?

Zaloguj się do systemu Millenet i wejdź w opcję z paska menu: Bankowość Mobilna > Moje urządzenia.


Identyfikatory – MilleKod, Hasło Mobilne, PIN, H@słaSMS

Co to jest MilleKod i do czego służy?

MilleKod to 8-cyfrowy numer potrzebny do zalogowania w systemie bankowości internetowej Millenet. Znajdziesz w umowie otrzymanej przy zakładaniu konta w Banku Millennium.

Co to jest Hasło Mobilne i do czego służy?

Hasło Mobilne to 8-cyfrowe hasło służące do aktywacji aplikacji na urządzeniu mobilnym, a także do potwierdzania transakcji zlecanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Dzięki autoryzacji poprzez podanie Hasła Mobilnego zlecane przez Ciebie transakcje są bezpieczniejsze.

Jak uzyskać Hasło Mobilne?

Hasło mobilne jest definiowane przy pierwszej aktywacji aplikacji mobilnej. Może być także ustalone podczas aktywacji usług bankowości mobilnej poprzez system Millenet (opcja w menu: Bankowość Mobilna > Aktywacja/Ustawienia).

Jak zmienić/odzyskać zapomniane lub zablokowane Hasło Mobilne?

W sytuacji, gdy zapomnisz lub zablokujesz Hasło Mobilne należy dokonać jego zmiany poprzez Millenet. Hasło Mobilne może zostać zmienione w opcji menu: Bankowość Mobilna > Aktywacja/Ustawienia.

Co to jest kod PIN?

Kod PIN to indywidualny 4-cyfrowy kod, który umożliwia dostęp do aplikacji mobilnej. Kod PIN jest ustalany podczas aktywacji aplikacji na urządzeniu mobilnym i służy jako hasło przy każdym logowaniu do aplikacji.

Czy mogę zmienić kod PIN?

Tak, kod PIN można zmienić w aplikacji w opcji: Ustawienia > Zmiana PIN. Kod PIN można również zmienić poprzez Millenet w opcji menu: Bankowość Mobilna > Moje urządzenia > Zmiana PIN.

Nie pamiętam kodu PIN. Co zrobić?

Skorzystaj z opcji „Odzyskaj PIN” w aplikacji. Zostaniesz przeniesiony do Millenetu do sekcji Bankowość Mobilna > Moje urządzenia > Zmiana PIN.

Co to są H@sła SMS?

H@sła SMS są to jednorazowe kody wysyłane SMS-em na telefon komórkowy zdefiniowany do tej usługi. H@sła SMS służą do zatwierdzania operacji w systemie bankowości internetowej Millenet oraz są niezbędne w procesie aktywacji aplikacji mobilnej.

Jak aktywować H@sła SMS?

Aktywacja H@seł SMS polega na zdefiniowaniu telefonu komórkowego w systemie Banku. Nowi Klienci Banku mogą dokonać aktywacji już podczas pierwszej wizyty w oddziale w chwili podpisania nowej umowy.

Obecni Klienci Banku mogą dokonać aktywacji poprzez serwis telefoniczny:

  • zadzwoń na numer 801 24 HELP (801 24 4357) lub +48 22 598 40 50 (z telefonów komórkowych i spoza Polski),
  • wybierz opcję 2,
  • wprowadź 8-cyfrowy MilleKod,
  • wprowadź 8-cyfrowe H@sło 1,
  • po chwili uzyskasz połączenie z operatorem.

Możliwe jest także aktywowanie H@seł SMS przy użyciu H@sła 2 pobranego z bankomatu:

  • wydrukuj H@sło 2 z bankomatu Millennium przy użyciu dowolnej karty kredytowej lub debetowej Banku Millennium (wybierając opcję Kanały Bankowości Elektronicznej>Wydruk H@sła 2),
  • po zalogowaniu do Millenetu system poprosi Cię o podanie numeru telefonu komórkowego, na który będą wysyłane H@sła SMS,
  • po zatwierdzeniu numeru otrzymasz SMS z pierwszym H@słem SMS, które trzeba będzie wpisać w Millenecie,
  • na koniec aktywacji system będzie wymagać podania wybranych znaków z wydrukowanego z bankomatu H@sła 2.


Ukryj więcejPokaż więcej