Przelew na telefon

Nie masz numeru konta odbiorcy a chcesz szybko wykonać przelew? Wyślij przelew na numer telefonu, zaloguj się do aplikacji mobilnej Banku Millennium i wybierz Przelewy > Na telefon.

Korzyści

Przelew na telefon możesz wykonać od ręki, numery bliskich i znajomych masz zapisane w telefonie.

Przelew na telefon możesz wykonać do odbiorców posiadających konto w każdym banku.

Wykonanie przelewu na telefon jest równie szybkie jak wysłanie standardowego przelewu na numer rachunku.

Jeśli numer odbiorcy przelewu jest zarejestrowany, Twój przelew natychmiast trafi do odbiorcy.

Krok po kroku

Zaloguj się do aplikacji mobilnej i wybierz Ustawienia > Przelew na telefon by potwierdzić swój numer telefonu oraz wybierać konto, na które będą trafiać przelewy na telefon. Teraz możesz już wygodnie i szybko otrzymywać przelewy na telefon.

1
 

Wejdź w Przelewy > Na telefon i wybierz rachunek, z którego chcesz zrobić przelew

2
 

Wprowadź numer telefonu odbiorcy (możesz pobrać go z kontaktów), nazwę odbiorcy, kwotę i opis przelewu. Kliknij Dalej a następnie Zatwierdź przelew.

3
 

Odbiorca przelewu, otrzyma natychmiast informację o przelewie. Jeśli numer odbiorcy również jest zarejestrowany, środki trafią bezpośrednio na konto odbiorcy.

Pytania i odpowiedzi

  • Ile kosztuje wykonanie przelewu na telefon?

    Przelew na telefon jest bezpłatny.


  • Dla jakich systemów operacyjnych dostępna jest usługa?

    Usługa jest dostępna dla telefonów z systemem Android, iOS oraz Windows Phone.


  • Kto może odebrać przelew na telefon?

    Każdy może korzystać z usługi przelewów na telefon. Jeśli numer jest zarejestrowany, środki będą natychmiast dostępne na rachunku bankowym. Jeśli numer nie został zrejestrowany, odbiorca przelewu:

    1. Loguje się na stronie Banku Millennium używając przesłanego MilleKodu (otrzymanego w wiadomości) oraz hasła jednorazowego (otrzymanego od nadawcy przelewu).
    2. Podaje numer konta na który zostaną przesłane środki z przelewu na numer telefonu.

  • Kiedy przelew na telefon dotrze do odbiorcy?

    Jeśli numer jest zarejestrowany, środki natychmiast trafią na konto odbiorcy. Jeśli numer nie jest zarejestrowany, wówczas czas realizacji przelewu, po zalogowaniu przez odbiorcę do Banku Millennium, będzie trwał maksymalnie 1 dzień roboczy.


Bezpieczeństwo

Korzystanie z przelewów na telefon jest bezpieczne, zarówno usługa przelewów na telefon jak i sama aplikacja posiadają szereg niezbędnych zabezpieczeń.

  • Aby zalogować się do aplikacji, a następnie potwierdzić wykonanie przelewu na telefon potrzebny jest każdorazowo kod PIN.

  • Aby otrzymać przelew na telefon, należy wcześniej zarejestrować numer telefonu lub użyć loginu otrzymanego w wiadomości SMS od Banku i hasła otrzymanego od nadawcy przelewu.

  • Dodatkowo, przelewy na telefon ograniczone są limitem kwotowym – maksymalna dopuszczalna kwota przelewu na telefon to 500 zł.