Zaktualizuj przeglądarkę internetową do najnowszej wersji, aby dalej korzystać ze wszystkich funkcji i zwiększyć swoje bezpieczeństwo w internecie.
Zaktualizuj przeglądarkęW trakcie rejestracji podaj informacje zgodne z Twoimi danymi w Banku oraz wykonaj płatność weryfikacyjną w wysokości 1 zł na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci. Płatność będzie brała udział w losowaniu.
W loterii można rejestrować się do 30.08.2022 r. Szczegóły znajdziesz w regulaminie oraz na stronie www.blikomania.pl.
Nota prawna
W losowaniach przeprowadzanych w ramach loterii uwzględniane są transakcje BLIK spełniające warunki określone w Regulaminie loterii promocyjnej pod nazwą „Blikomania” wykonane od dnia rejestracji uczestnika do 30.08.2022 r.
Aby wziąć udział w loterii, uczestnik powinien od 1.06.2022 r. do 30.08.2022 r. przesłać Organizatorowi, którym jest Polski Standard Płatności sp. z o.o., zgłoszenie swojego uczestnictwa w loterii przy wykorzystaniu elektronicznego formularza rejestracyjnego udostępnionego w serwisie www.blikomania.pl. Loteria trwa od 1.06.2022 r. do 20.09.2023 r. Okres ten uwzględnia postępowanie reklamacyjne. Powyższy Regulamin dostępny jest na stronie www.blikomania.pl.
Przelew wykonasz do odbiorców posiadających konto w bankach oferujących usługę przelewu BLIK na telefon. Współpracujące banki to:
Bank Millennium, Alior Bank, ING, mBank, PKO Bank Polski, Getin Bank, Credit Agricole, Noble Bank, Bank Pekao, Bank Ochrony Środowiska.
Następnie wybierz konto, z którego zrobisz przelew.
Ikonka BLIKA obok numeru telefonu pokaże, czy Twój znajomy może odbierać przelewy BLIK na telefon. Kliknij Dalej, a następnie Zatwierdź przelew.
Jeśli numer odbiorcy jest niezarejestrowany, wykonanie przelewu nie będzie możliwe.
Przelew jest bezpłatny. Jeśli jednak numer odbiorcy przelewu jest niezarejestrowany, a zdecydujesz się wysłać mu wiadomość o możliwości odbierania przelewów BLIK na numer telefonu, zapłacisz za SMS-a wg taryfy Twojego operatora.
Cennik Płatności Mobilnych BLIK link otwiera się w nowym oknie
Korzystanie z przelewów BLIK na telefon jest bezpieczne. Zarówno sama usługa, jak i aplikacja mobilna posiadają szereg niezbędnych zabezpieczeń. Aby potwierdzić wykonanie przelewu BLIK na telefon każdorazowo potrzebne jest Hasło Mobilne, wykorzystywane do zatwierdzania transakcji w aplikacji.
Usługa jest dostępna dla telefonów z systemem Android, iOS oraz Windows Phone.
Z usługi przelewów BLIK na telefon mogą korzystać klienci Banków oferujących usługę przelewu BLIK na telefon, tj. Bank Millennium, Alior Bank, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Getin Bank, Credit Agricole.
Aby otrzymać przelew, należy wcześniej zarejestrować numer telefonu, czyli powiązać w aplikacji numer telefonu z numerem konta.
Środki natychmiast trafią na konto odbiorcy, również w weekend.
Przelew BLIK na telefon może być wykonany tylko w złotówkach.
Tak, przelewy BLIK na telefon ograniczone są limitem kwotowym – maksymalna dopuszczalna kwota 1 przelewu na telefon to 500 zł. Suma przelewów zależy od limitu dziennego na transakcje BLIK, domyślnie ustawionego na kwotę 1000 zł.