Przelew na telefon

Korzyści

Przelew BLIK na telefon to łatwiejszy sposób na przesyłanie i odbieranie pieniędzy. Przelew na numer telefonu odbiorcy wykonasz za pomocą kilku kliknięć w aplikacji. Wystarczy, aby numer telefonu był zarejestrowany w bazie BLIK.

  • nie musisz znać numeru konta odbiorcy
  • przelew dotrze natychmiast, nawet w weekend
  • przelew jest bezpłatny

Przelew wykonasz do odbiorców posiadających konto w bankach oferujących usługę przelewu BLIK na telefon, tj.: Bank Millennium, PKO Bank Polski, mBank, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski.

Jak zarejestrować numer telefonu

Aby otrzymywać przelewy BLIK na telefon, musisz powiązać swój numer telefonu z numerem konta w aplikacji mobilnej. Zaloguj się do aplikacji i wybierz z menu górnego Ustawienia > Ustawienia płatności > Przelew BLIK na telefon i wskaż domyślne konto do przelewów BLIK na telefon. Teraz możesz już wygodnie wysyłać i natychmiast odbierać przelewy BLIK na telefon, również w weekend.

1
2
3
Krok 1
Krok 2
Krok 3
1
Krok 1
2
Krok 2
3
Krok 3

Przelew krok po kroku

1
2
3
Krok 1
Krok 2
Krok 3

Zaloguj się do aplikacji mobilnej i wybierz z menu Płatności > Przelewy > Przelew BLIK na telefon. Następnie wybierz konto, z którego zrobisz przelew.

Wprowadź nazwę i numer telefonu odbiorcy, kwotę i tytuł przelewu. Kliknij Dalej, a następnie Zatwierdź przelew.

Przelew zostanie wysłany i natychmiast trafi do odbiorcy. Jeśli numer odbiorcy jest niezarejestrowany, wykonanie przelewu nie będzie możliwe.

1
Krok 1

Zaloguj się do aplikacji mobilnej i wybierz z menu Płatności > Przelewy > Przelew BLIK na telefon. Następnie wybierz konto, z którego zrobisz przelew.

2
Krok 2

Wprowadź nazwę i numer telefonu odbiorcy, kwotę i tytuł przelewu. Kliknij Dalej, a następnie Zatwierdź przelew.

3
Krok 3

Przelew zostanie wysłany i natychmiast trafi do odbiorcy. Jeśli numer odbiorcy jest niezarejestrowany, wykonanie przelewu nie będzie możliwe.

Pytania i odpowiedzi

Pokaż dodatkowe pytania