Przelew na telefon

Jak korzystać

Wysyłaj przelewy BLIK na telefon:

  • nie musisz znać numeru konta, na który chcesz przesłać pieniądze
  • wystarczy Ci numer telefonu odbiorcy – wpisz go samodzielnie lub wybierz z listy kontaktów w telefonie
  • ikonka BLIKA obok numeru telefonu na liście kontaktów w aplikacji pokaże Ci, czy Twój znajomy może otrzymać przelew BLIK na telefon
  • gotówka dotrze na konto odbiorcy natychmiast, również w weekendy i święta
  • nic Cię to nie kosztuje, bo przelew jest bezpłatny

Jeśli chcesz również odbierać natychmiastowe przelewy BLIK na telefon:

Powiąż swój numer telefonu z numerem konta w aplikacji mobilnej.
Aby to zrobić:

  • zaloguj się do aplikacji mobilnej Banku
  • w górnym menu wybierz Ustawienia > Ustawienia płatności > Przelew BLIK na telefon
  • wskaż domyślne konto do przelewów BLIK na telefon

Teraz możesz już wygodnie wysyłać i natychmiast odbierać przelewy BLIK na telefon, również w weekend.

Przelew wykonasz do odbiorców posiadających konto w bankach oferujących usługę przelewu BLIK na telefon, tj.: Banku Millennium, Alior Banku, PKO Banku Polskim, mBanku, Banku Zachodnim WBK, ING Banku Śląskim.

Przelew krok po kroku

1
2
3
Krok 1
Krok 2
Krok 3

Zaloguj się do aplikacji mobilnej i wybierz z menu Płatności > Przelewy > Przelew BLIK na telefon. Następnie wybierz konto, z którego zrobisz przelew.

Wprowadź nazwę i numer telefonu odbiorcy, kwotę i tytuł przelewu. Ikonka BLIKA obok numeru telefonu pokaże, czy Twój znajomy może odbierać przelewy BLIK na telefon. Kliknij Dalej, a następnie Zatwierdź przelew.

Przelew zostanie wysłany i natychmiast trafi do odbiorcy. Jeśli numer odbiorcy jest niezarejestrowany, wykonanie przelewu nie będzie możliwe.

1
Krok 1

Zaloguj się do aplikacji mobilnej i wybierz z menu Płatności > Przelewy > Przelew BLIK na telefon. Następnie wybierz konto, z którego zrobisz przelew.

2
Krok 2

Wprowadź nazwę i numer telefonu odbiorcy, kwotę i tytuł przelewu. Ikonka BLIKA obok numeru telefonu pokaże, czy Twój znajomy może odbierać przelewy BLIK na telefon. Kliknij Dalej, a następnie Zatwierdź przelew.

3
Krok 3

Przelew zostanie wysłany i natychmiast trafi do odbiorcy. Jeśli numer odbiorcy jest niezarejestrowany, wykonanie przelewu nie będzie możliwe.

Pytania i odpowiedzi

Pokaż dodatkowe pytania