Zaktualizuj przeglądarkę internetową do najnowszej wersji, aby dalej korzystać ze wszystkich funkcji i zwiększyć swoje bezpieczeństwo w internecie.
Zaktualizuj przeglądarkęw aplikacji mobilnej Banku Millennium
Autopay to system szybkich i automatycznych płatności online i offline, za przejazdy obsługiwany przez firmę Autopay Mobility sp z o.o. Więcej informacji o dostawcy i usłudze dostępnych jest na stronie https://autopay.pl/link otwiera się w nowym oknie. Szczegóły dotyczące usługi Autopay w tym odcinków autostrad objętych usługą dostępne są w „Regulaminie Autopay” dostępnym na stronie dostawcy usługi, firmy Autopay Mobility sp. z o.o.
Na autostradę A1 na odcinku Nowa Wieś-Rusocin oraz A4 na odcinku Katowice-Kraków możesz wjechać i zjechać dowolną bramką, również taką przeznaczoną do pobierania tradycyjnych opłat.
Gdy podjedziesz, system po rozpoznaniu tablic rejestracyjnych Twojego auta podniesie szlaban.
Nie martw się o drobne, opłata za przejazd zostanie pobrana automatycznie z wcześniej wskazanego przez Ciebie konta.
Obecnie usługa Autopay obejmuje przejazd Autostradą A1 na odcinku Nowa Wieś-Rusocin oraz Autostradą Małopolską A4 na odcinku Katowice-Kraków. Usługa jest stale rozwijana, wkrótce będzie można z niej korzystać również na innych autostradach.
W menu wybierz: Usługi dodatkowe - Transport - Autostrady
Wprowadź informacje dotyczące pojazdu oraz źródła płatności i zatwierdź
Jesteś zarejestrowany i możesz swobodnie korzystać z usługi
Usługa dostępna jest w najnowszej wersji aplikacji mobilnej Banku Millennium. Aby zarejestrować się do usługi w menu aplikacji wybierz Usługi dodatkowe > Transport a następnie Autostrady. Podaj numer rejestracyjny pojazdu, wybierz jego kategorię (np. osobowy lub ciężarowy) oraz kraj rejestracji i źródło płatności (kartę bądź konto w Banku Millennium). Na koniec wystarczy zaakceptować regulaminy i wyrazić odpowiednie zgody.
Jeżeli posiadasz już konto w usłudze Autopay to podczas rejestracji w aplikacji mobilnej Banku Millennium upewnij się, że zarówno numer telefonu zarejestrowany w Banku, jak i numer rejestracyjny pojazdu są takie same jak te, z których korzystasz już w usłudze Autopay. Konta zostaną zsynchronizowane. Dzięki temu w aplikacji mobilnej Banku Millennium widoczne są historie przejazdów, transakcji i korekt.
Skontaktuj się z dostawcą usługi Autopay Mobility sp. z o.o.
By móc skorzystać z usługi, udaj się do specjalnie oznakowanej bramki na autostradzie (A1 na odcinku Nowa Wieś-Rusocin, A4 na odcinku Katowice-Kraków – usługa jest rozwijana i wkrótce liczba autostrad się powiększy). System powinien sczytać tablice rejestracyjne i otworzyć szlaban, podobnie na bramce zjazdowej. Opłata zostanie pobrana automatycznie ze wskazanego wcześniej konta, po zjeździe z płatnego odcinka autostrady.
Szczegóły dotyczące usługi Autopay w tym odcinków autostrad objętych usługą dostępne są w „Regulaminie Autopay” dostępnym na stronie dostawcy usługi, firmy Autopay Mobility sp. z o.o.
Upewnij się, czy proces rejestracji zakończył się otrzymaniem pozytywnego komunikatu o dodaniu auta, tablica rejestracyjna pojazdu jest odpowiednio czytelna lub Twoje konto w usłudze Autopay nie jest zablokowane.
Upewnij się, że tablica rejestracyjna auta jest odpowiednio czytelna.
Jeżeli wjazd odbył się przez bramkę AmberGo, a przy zjeździe szlaban nie podniósł się, to w takiej sytuacji trzeba skorzystać ze standardowej bramki i opłacić przejazd tradycyjnie.
Jeżeli ze względów technicznych wjazd na autostradę odbył się standardowo, poprzez pobranie biletu i opłatę, zjazd możliwy jest wyłącznie zwykłą bramką, nie oznaczoną AmberGo.
Szczegóły dotyczące usługi Autopay w tym odcinków autostrad objętych usługą dostępne są w „Regulaminie Autopay” dostępnym na stronie dostawcy usługi, firmy Autopay Mobility sp. z o.o.
Skontaktuj się z dostawcą usługi Autopay Mobility sp. z o.o.
Opłata może być zlecona z opóźnieniem z uwagi na proces przetwarzania systemu.
Operator usługi będzie próbował pobrać należną kwotę. Jeżeli płatność nie dojdzie do skutku Twoje konto w usłudze Autopay zostanie zablokowane do momentu uregulowania należności. Aby uregulować należność skontaktuj się z dostawcą usługi Autopay Mobility sp. z o.o.
W przypadku błędnie wybranej kategorii pojazdu, może zostać pobrana wyższa opłata za przejazd. W takiej sytuacji płatność może zostać skorygowana przez dostawcę usługi. Wówczas transakcja ulegnie automatycznej korekcie a środki zostaną zwrócone. W takiej sytuacji skontaktuj się z dostawcą usługi Autopay Mobility sp. z o.o.
W przypadku błędnie wybranej kategorii pojazdu, może zostać pobrana zbyt niska opłata za przejazd. W takiej sytuacji płatność może zostać skorygowana przez dostawcę usługi. Wówczas transakcja ulegnie automatycznej korekcie, a niedopłata zostanie pobrana automatycznie z konta. Jeżeli na koncie nie ma odpowiedniej ilości środków, operator może zablokować usługę.
Nie. W momencie, kiedy operator nie będzie mógł pobrać opłaty za przejazd, Twoje konto w usłudze Autopay zostanie zablokowane. Pamiętaj o zapewnieniu środków na koncie tak, aby opłacenie przejazdu mogło odbyć się od razu po jego zakończeniu.
Opcja usunięcia pojazdu jest zablokowana do momentu zjazdu z autostrady i uregulowania opłaty. Możesz natomiast zmienić źródło płatności (numer karty bądź konta w Banku Millennium) w trakcie przejazdu.
Opłata za przejazd zostanie zwrócona automatycznie, jeżeli pobrana została zbyt wysoka kwota lub gdy opłata za przejazd pobrana została podwójnie. Środki będą zwrócone na Twój rachunek bankowy, wskazany w aplikacji mobilnej Banku Millennium.
Oczywiście. Możesz otrzymać i pobrać fakturę w aplikacji Banku Millennium po każdym przejeździe bądź zbiorczo, raz w miesiącu.
Do usługi możesz dodać samochody zarejestrowane na terenie Polski, które nie zostały wcześniej zarejestrowane w usłudze Autopay.
Możliwe jest również dodanie samochodów zarejestrowanych w tych krajach:
Tak. W ustawieniach będzie możliwość dodawania kolejnych pojazdów. Maksymalnie 6.
Jeśli masz problem z przejazdem skontaktuj się z dostawcą usługi Autopay Mobility sp. z o.o.