Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęZrób pierwsze zakupy w jednym z kilkuset sklepów z programem Zwroty za zakupy w aplikacji mobilnej. Możesz odzyskać nawet do 25% wydanej kwoty i zdobyć dodatkowy bonus. Jeśli spełnisz warunki promocji "Bonus na start 15 + 20" w programie Zwroty za zakupy, przyznamy Ci:

Promocja "Bonus na start 15+20 w programie Zwroty za zakupy" jest skierowana do pełnoletnich posiadaczy konta Millennium 360° i Millennium 360° Prestige korzystających z aplikacji mobilnej. Promocja trwa od 27.11.2025 r. do 31.03.2026 r. i określa warunki otrzymania nagrody za rozpoczęcie korzystania z programu Zwroty za zakupy.
Nagrodą w promocji jest naliczenie na koncie użytkownika punktów cashback o równowartości łącznie 35 PLN, tj.: 15 PLN za wykonanie pierwszych zakupów u partnera w ciągu 20 dni od dnia rejestracji w programie oraz 20 PLN za wykonanie dwóch kolejnych zakupów w ciągu 45 dni od dnia rejestracji w programie. Zdobyte punkty można wymienić na polskie złote (PLN), według przelicznika 1 punkt cashback = 1 PLN. Jeden uczestnik może otrzymać jedną Nagrodę. Szczegóły promocji znajdziesz w Regulaminie promocji „Bonus na start 15+20 w programie Zwroty za zakupy”otwiera się w nowej karcie a szczegóły programu w "Regulaminie Programu Zwroty za zakupy”otwiera się w nowej karcie dostępne na stronie www.bankmillennium.pl.
Sprawdź nasze Superoferty, czyli wyższe niż zwykle zwroty za zakupy w znanych sklepach internetowych i stacjonarnych.
Zwiększamy wysokość zwrotu nawet kilkunastokrotnie
Możesz skorzystać przez kilka lub kilkanaście dni
Z kontem Millennium 360° oraz Millennium 360 Prestige możesz liczyć na najlepsze Superoferty
Bądź na bieżąco i sprawdzaj aktualne oferty w naszej aplikacji!
Rób zakupy w ulubionych sklepach internetowych i stacjonarnych z naszą aplikacją, a część wydatków wróci do Ciebie.


Jeśli nie masz jeszcze konta w Banku Millennium, załóż je wygodnie online bez wychodzenia z domu nawet w 15 minut.
Jeśli masz Konto 360° lub Konto 360° Student i chcesz przekształcić je w nowe konto Millennium 360°, zrobisz to w dowolnej placówce banku.
Zwroty za zakupy to program lojalnościowy Banku Millennium, który pozwala na uzyskanie zwrotu części pieniędzy wydanych na zakupy w sklepach internetowych i stacjonarnych partnerów. Warunkiem jest zapłacenie za zakupy określoną w ofercie metodą płatności, najczęściej kartą lub BLIKIEM z Banku Millennium. W programie bierze udział około 600 popularnych marek (partnerów), w tym m.in. eobuwie.pl, Empik, Media Markt, Media Expert i wiele innych.
Wystarczy, że za pośrednictwem naszej aplikacji mobilnej aktywujesz interesującą Cię ofertę i dokonasz zakupu w sklepie stacjonarnym lub internetowym partnera. Zwróć uwagę na okres ważności oferty i warunek dotyczący metody płatności zawarty w jej opisie - najczęściej karta lub BLIK z Banku Millennium. Aby otrzymać zwrot za zakupy online musisz przejść do sklepu z naszej aplikacji. Zwrot części kwoty zakupu otrzymasz na specjalne konto w programie, z którego możesz wypłacić zatwierdzone środki po uzbieraniu min. 21 PLN.
Sklepy, które biorą udział w programie, zyskują więcej klientów. Dlatego są skłonne zapłacić prowizję za każdą dodatkową transakcję. Zwrot, który otrzymujesz, pochodzi właśnie z tej prowizji.
„Oczekujący” - transakcja oczekuje na potwierdzenie przez sklep.
„Zatwierdzony” - transakcja została potwierdzona przez sklep.
„Odrzucony” – transakcja została odrzucona, ponieważ zakup nie spełnił warunków przyznania Zwrotu przez sklep.
Tak – oferta cenowa w sklepie jest taka sama niezależnie czy dokonujesz zakupu w ramach programu czy nie. W przypadku zakupów online zawsze trafiasz na dokładnie taką samą stronę sklepu co Klient, który nie korzysta z programu. W sklepie stacjonarnym dokonujesz płatności jak zawsze – nie musisz informować sprzedawcy o korzystaniu z programu Zwroty za zakupy.
W szczegółach każdej oferty znajdują się informacje, o tym czy możesz połączyć zakup w ramach programu Zwroty za zakupy z zastosowaniem kodu rabatowego.
Zwrot nie zostanie naliczony, jeśli nie aktywowałeś oferty przed zakupem lub jeśli nie spełniłeś warunków oferty prezentowanych w opisie jej szczegółów w aplikacji mobilnej, np:
Uwaga! Niektóre sklepy nie naliczają zwrotów przy zamówieniu dokonanym przez aplikację mobilną, dlatego ważne jest, aby zawsze sprawdzać czy dany Sklep zezwala na zakup w aplikacji.
Numer zamówienia znajdziesz na Allegro w szczegółach zakupu.
W mailu z potwierdzeniem zakupu kliknij: Przejdź do szczegółów zakupu lub w aplikacji sklepu: Szczegóły zakupu, następnie: Rozwiń szczegóły zakupu.
W markach takich jak Temu, Shein, Aliexpress czy Amazon średni czas weryfikacji transakcji wynosi ok. 120 dni. Jest to czas niezbędny sklepowi na rozliczenie transakcji ze swoimi dostawcami, potwierdzenie odbioru towarów oraz przyjęcie ewentualnych zwrotów.
W każdej ofercie znajdziesz informację o średnim czasie akceptacji transakcji w tym sklepie.
Wartości zwrotu są określane od ceny netto lub brutto zakupu. W przypadku zakupów w sklepach stacjonarnych podstawą do naliczenia zwrotu jest cała kwota płatności zrealizowanej np. Kartą do konta. W przypadku zakupów w sklepie internetowym zwroty zwykle są naliczane od wartości netto zamówienia bez kosztów przesyłki. Taki sklep posiada segmenty Klienta lub grupy prowizyjne, które różnicują kwotę zwrotu.
Transakcja ma taki status, ponieważ sklep nie zweryfikował jeszcze transakcji pod względem spełnienia warunków przyznania zwrotu. Czas oczekiwania na zatwierdzenie zwrotu środków zależy od marki i czasu, jaki dany sklep daje na zwrot zakupionego towaru.
Każda oferta posiada sekcję “Kiedy otrzymasz zwrot?”, w której podajemy informacje o średnim czasie weryfikacji transakcji przez sklep.
Upewnij się, że oferta została aktywowana przed zakupem, a płatność za ten zakup jest odnotowana w bankowej historii płatności. Jeśli oba kroki są prawidłowo zapisane to napisz do nas korzystając z właściwej opcji w aplikacji mobilnej. Zweryfikujemy Twoje zgłoszenie.
Po uzbieraniu min. 21 zł. na Twoim koncie w programie (w zatwierdzonych środkach) możesz zlecić przelew. Wystarczy wybrać opcję "Wypłać", a kwota zostanie wypłacona przelewem natychmiastowym na Twoje bieżące konto w Banku Millennium.
Na Twoje saldo zwrotów za zakupy składają się środki zatwierdzone oraz środki oczekujące. Środki zatwierdzone są to zwroty za zakupy, które zostały już zweryfikowane i potwierdzone przez sklepy, w których dokonano transakcji. Środki oczekujące są to zwroty za zakupy, które oczekują na weryfikację przez sklepy, w których dokonano transakcji.
Każda oferta ma podaną informację o miejscu realizacji. Jeśli na ofercie widzisz oznaczenie “Online” oznacza to, że z oferty możesz skorzystać tylko przy zakupach robionych w Internecie. Jeśli na ofercie widzisz oznaczenie “Stacjonarnie” oznacza to, że z oferty możesz skorzystać tylko przy zakupach robionych w sklepie stacjonarnym.
Wybierz sklep z listy i przejdź przez niego przez nasz link. Ta czynność jest bardzo ważna, ponieważ dzięki temu jesteśmy w stanie zidentyfikować zakupy, za które wypłacimy później zwrot. Zrób zakup online tak jak zwykle i zapłać naszą kartą debetową, kredytową lub BLIKIEM z naszej aplikacji.
Wybierz sklep z listy i aktywuj ofertę. Zrób zakup w wybranym sklepie stacjonarnym tak jak zwykle. Zapłać w okresie ważności oferty naszą kartą debetową, kredytową lub BLIKIEM z naszej aplikacji.
Oznacza to, że dany sklep ma wyznaczone grupy prowizyjne. Aby poznać szczegóły, wejdź w interesującą Cię ofertę i kliknij “Sprawdź wysokość zwrotów”. Znajdziesz tam informacje na temat stawek zwrotów za zakupy, jakie oferuje sklep. Dodatkowo, zwróć uwagę czy sklep nie ma określonej maksymalnej wartości zwrotu.
Kiedy oferta cieszy się dużą popularnością jest możliwość, że pula zwrotów, którą sklep przeznaczył na daną ofertę, może wyczerpać się wcześniej niż była planowana data zakończenia promocji. Dlatego nie czekaj i skorzystaj z interesującej Cię oferty od razu!
Większość ofert jest jednorazowego użycia. Jeżeli jednak oferta będzie miała indywidualny limit użyć, to zobaczysz taką informację w szczegółach oferty. Pamiętaj, że taką ofertą wystarczy aktywować raz, przed pierwszym użyciem.
Jeżeli minie termin ważności oferty, to nie ma już możliwości skorzystania z niej - niezależnie czy oferta była aktywowana, czy nie.
Są to oferty specjalne z dostępnym wyższym zwrotem za zakupy u partnera, Zwykle mają krótszy termin ważności. Poza tym można z nich korzystać na takich samych zasadach jak z ofert standardowych.
Zwykle wystarczy kilka minut, by zarejestrować transakcję, którą następnie możesz zobaczyć w swoim profilu. Jednak czasami proces ten może się wydłużyć, dlatego termin na zarejestrowanie transakcji wynosi do 3 dni roboczych. Zanim złożysz zgłoszenie o brakującej transakcji, upewnij się, czy od zakupu minęły 3 dni oraz czy Twoja transakcja nie została właśnie dodana do listy.