Aż do 25% zwrotu za zakupy online

Sprawdź usługę Zwroty za zakupy w aplikacji i Millenecie

Kto kupuje, ten zyskuje

Rób zakupy w ulubionych sklepach internetowych z naszą aplikacją i Millenetem, a część wydatków do Ciebie wróci:

  • możesz otrzymać nawet 25% zwrotu
  • korzystasz w blisko 800 sklepach online
  • masz dostęp do specjalnych ofert tylko dla Klientów banku z kontem Millennium 360°
  • swoje zwroty widzisz w aplikacji i Millenecie

Sprawdź, jak to działa

Zakupy zawsze zaczynasz w naszej aplikacji lub Millenecie. Znajdź sekcję Zwroty za zakupy na ekranie głównym lub z menu wybierz sekcję Usługi dodatkowe, a następnie Zwroty za zakupy. Na tym etapie możemy poprosić Cię o wyrażenie zgody na przekazywanie informacji objętych tajemnicą bankową oraz zgody na świadczenie usługi.

  • Przejdź do sklepu

    W aplikacji lub Millenecie wybierz sklep internetowy i przejdź do niego, korzystając z linka.

  • Kupuj jak zwykle

    Zrób zakupy online i zapłać. Kwota zwrotu pojawi się w ciągu 3 dni roboczych w oczekujących środkach w aplikacji i Millenecie.

  • Zyskaj zwroty

    Kiedy tylko sklep potwierdzi Twoje zakupy, otrzymasz zwrot - ze środków oczekujących trafi do środków zatwierdzonych. Średnio trwa to ok. 30 dni.

  • Wypłać

    Zbierz min. 21 zł i wypłać na przykład na swoje konto osobiste.

  • Sprawdź wysokość zwrotu

    Każda kategoria produktów w danym sklepie może mieć inną wartość zwrotu. Przed zrobieniem zakupów upewnij się, jaki zwrot otrzymasz oraz czy sklep nie określa maksymalnej wysokości zwrotu.

  • Proste zasady

    Pamiętaj, aby najpierw przejść do sklepu z linka w aplikacji i Millenecie, potem zróbić zakupy. Nie przerywaj tzw. ścieżki zakupowej. Zaakceptuj pliki cookies i nie korzystaj z programów blokujących reklamy.

  • Bądź cierpliwy

    Czas zatwierdzenia transakcji przez sklep jest różny - średnio trwa to 30 dni, ale może potrwać nawet 90 dni. Pamiętaj, że jeśli zareklamujesz towar, zwrócisz go lub odstąpisz od umowy, nie otrzymasz zwrotu.

  • Jak sklep nalicza zwrot

    Wysokość zwrotu liczona jest od ceny towaru lub usługi (w zależności od marki - od ceny brutto lub netto). Do tej kwoty nie wliczają się: koszty dostawy, kwota opłacona kartą podarunkową (mogą być wyjątki), różnice wynikające z przewalutowania (jeśli sklep nalicza zwroty w obcej walucie)

Jak otrzymać zwrot za zakupy?

Jaki jest status Twojego zwrotu?

W aplikacji i Millenecie znajdziesz status swoich transakcji. Podzieliliśmy je na 3 grupy:
  • Oczekujące. Średnio w ciągu 3 dni od zakupów zobaczysz tu swoją transakcję. Twój zwrot będzie tutaj do momentu potwierdzenia przez sklep. Średnio zajmuje to ok. 30 dni.

  • Zatwierdzone. Znajdziesz tu transakcje pozytywnie zweryfikowane przez sklep. Zbierz min. 21 zł i wypłać.

  • Odrzucone. Trafiają tu transakcje niezatwierdzone przez sklep, np. jeśli zwrócisz towar.

W tych markach otrzymasz zwroty

Zwroty za zakupy otrzymasz w blisko 800 sklepach internetowych, na przykład tu:

Z kontem Millennium 360° zyskasz jeszcze więcej

  • 0 zł za prowadzenie konta
  • wyższe zwroty za zakupy
  • oferty specjalnie dla Ciebie - zaprezentujemy Ci listę okazji, które mogą idealnie trafić w Twoje potrzeby

Jeśli nie masz jeszcze konta w Banku Millennium, załóż je wygodnie online bez wychodzenia z domu nawet w 15 minut.
Jeśli masz Konto 360° lub Konto 360° Student i chcesz przekształcić je w nowe konto Millennium 360°, zrobisz to w dowolnej placówce banku.

Pytania i odpowiedzi

Zakupy i zwroty


  • Zwroty za zakupy to sposób, by odzyskać część pieniędzy wydanych na zakupy przez internet. Wystarczy, że za pośrednictwem naszej aplikacji mobilnej lub Millenetu przejdziesz do sklepu i zrobisz zakupy online, a sklep może zwrócić Ci nawet do 25% ich wartości.

    W programie bierze udział blisko 800 popularnych marek, w tym m.in. booking.com, eobuwie.pl, Empik, Media Markt, Media Expert i wiele innych.


  • Dzięki usłudze Zwroty za zakupy możesz oszczędzasz pieniądze, nawet do 25% wartości zakupów. Możliwość otrzymania dodatkowego zwrotu powoduje, że zakupy przez internet jeszcze bardziej się opłacają. Pamiętaj o tej opcji przy każdej transakcji - na Twoim koncie regularnie mogą pojawiać się kolejne oszczędności.


  • Zaloguj się do swojego konta bankowego za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub Millenetu. Zwroty za zakupy znajdziesz na ekranie głównym - możesz też wybrać je z menu bocznego, z zakładki Usługi dodatkowe.

    Wybierz interesującą Cię ofertę i kliknij w kafelek. Potem wystarczy już tylko wybrać opcję Przejdź do sklepu i zrobić zakupy (nie zwlekaj z dodaniem przedmiotów do koszyka i zapłatą, by mieć pewność, że zwrot poprawnie się naliczy). Transakcja zostanie zarejestrowana w Twoim profilu do 3 dni roboczych.


Zasady zakupów


  • To proste! Wystarczy, że najpierw wybierzesz ofertę w aplikacji mobilnej lub Millenecie i skorzystasz z linka do sklepu internetowego.

    Gdy już znajdziesz się na stronie sklepu, zrób zakupy od razu i zapłać.

    Aby transakcja zakończyła się pomyślnie, a zwrot został naliczony prawidłowo, warto pamiętać o kilku zasadach:

    • zanim zaczniesz zakupy wyczyść historię przeglądania oraz pliki cookie
    • jeśli używasz wtyczek typu AdBlock, wyłącz je na czas zakupów. Mogą one spowodować, że Twoja transakcja nie zostanie zarejestrowana
    • podczas zakupów nie otwieraj innych stron internetowych
    • nie dodawaj do koszyka produktów przed przejściem do sklepu z aplikacji lub Millenetu. To ważne, by nie zakłócić ścieżki zakupowej. Jeśli transakcja nie zostanie zarejestrowana ze specjalnego linka, Twój zwrot może się nie naliczyć.

  • Sklepy, które biorą udział w programie, zyskują więcej klientów. Dlatego są skłonne zapłacić prowizję za każdą dodatkową transakcję. Zwrot, który otrzymujesz, pochodzi właśnie z tej prowizji.


  • Tak. Zawsze trafiasz na dokładnie taką samą stronę sklepu co Klient, który nie korzysta ze Zwrotów za zakupy. Dzięki rozpoczęciu zakupów od aplikacji bankowej lub Millenetu sklep wie, że zakupy zostały zrealizowane w ramach usługi Zwroty za zakupy i powinien naliczyć Ci odpowiedni zwrot części wydatków.


  • Tak. Korzystanie z kodów rabatowych jest możliwe, jednak tylko w przypadku kodów znajdujących się na stronie www.goodie.pl. Korzystanie z kodów promocyjnych z innych miejsc/stron/aplikacji może spowodować, że zwrot się nie naliczy.


  • Po uzbieraniu min. 21 zł zatwierdzonych środków możesz zlecić przelew, wybierając opcję "Odbierz".


Dodatkowe korzyści z kontem Millennium 360°


  • Masz dostęp do specjalnych ofert zarezerwowanych wyłącznie dla posiadaczy konta Millennium 360°. Mogą one polegać na lepszych warunkach korzystania z usługi, wyższych zwrotach lub specjalnych bonusach promocyjnych.


  • Dostęp do specjalnych ofert i wyższej stawki zwrotu za zakupy otrzymasz tylko jeśli masz konto Millennium 360°.

    Aby skorzystać z oferty specjalnej zawsze zaczynaj swoje zakupy od zalogowania się do konta. Po kliknięciu w ikonę Zwroty za zakupy zobaczysz oferty rekomendowanych dla Ciebie marek. Te, w których otrzymasz wyższą stawkę zwrotu, oznaczyliśmy specjalną różową ramką. Aby sprawdzić szczegóły konkretnej oferty, kliknij w kafelek. Znajdziesz tam m.in. informacje na temat tego do kiedy trwa promocja, jej warunki oraz jaka jest stawka zwrotu.


Problemy i wątpliwości


  • W ciągu 3 dni roboczych od zakupu.

    Początkowo Twój zwrot trafia do sekcji Oczekujące, co oznacza, że jest weryfikowany przez sklep. Chodzi o to, aby potwierdzić, że transakcja została przeprowadzona prawidłowo, a towar nie został zwrócony do sklepu. Ten etap trwa średnio 30 dni (maksymalnie do 90 dni).

    Gdy sklep potwierdzi transakcję, zwrot trafia do sekcji Zatwierdzone. Kiedy uzbierasz 21 zł środków zatwierdzonych, możesz je wypłacić na przykład na konto osobiste.

    W przypadku gdy sklep uzna, że transakcja nie spełniła warunków przyznania zwrotu, zostaje ona odrzucona.


  • Sklep nie zweryfikował jeszcze Twojego zakupu pod kątem poprawności. Czas oczekiwania na zatwierdzenie może być różny w zależności od sklepu, w którym zrealizowano zakup. Średnio trwa ok. 30 dni. Ale możesz otrzymać potwierdzenie wcześniej lub maksymalnie po upływie 90 dni od transakcji.


  • Zwykle wystarczy kilka minut, by zarejestrować transakcję, którą następnie możesz zobaczyć w swoim profilu. Jednak czasami proces ten może się wydłużyć, dlatego termin na zarejestrowanie transakcji wynosi do 3 dni roboczych.

    Zanim złożysz zgłoszenie o brakującej transakcji, upewnij się, czy od zakupu minęły 3 dni oraz czy Twoja transakcja nie została właśnie dodana do listy.


  • Przejdź do Zwrotów za zakupy w aplikacji lub Millenecie, odszukaj sekcji Masz pytania? Sprawdź tutaj i wybierz opcję Zgłoś problem. Przeniesiemy Cię do specjalnego formularza w Millennium Goodie (zajmuje się obsługą usługi Zwroty za zakupy), wypełnij go i wyślij.

    Nie składaj reklamacji bezpośrednio w banku.


  • Zwykle wypłaty realizowane są w ciągu 3 dni roboczych. Upewnij się, na jakie konto zlecona została wypłata.

    Jeśli jednak środki do Ciebie nie dotarły i nie widzisz ich już w sekcji Zatwierdzone, to skontaktuj się z Millennium Goodie. Instrukcję jak to zrobić, znajdziesz w jednym z pytań powyżej.