Bezpieczna karta to bezpieczne finanse

Korzystaj z tymczasowej blokady karty – jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej

O usłudze

Tymczasowej blokady możesz użyć zawsze, gdy obawiasz się o bezpieczeństwo swojej karty, np. na chwilę się z nią rozstajesz (zostawiasz portfel/torbę w szatni na basenie, siłowni czy u fryzjera) albo idziesz na koncert. Wtedy możesz szybko i wygodnie zablokować kartę w aplikacji mobilnej, a następnie tak samo łatwo ją odblokować. Tymczasowa blokada uniemożliwia dokonywanie płatności z użyciem karty, w tym płatności w Internecie, telefonem oraz wypłat z bankomatów.

Dzięki tymczasowej blokadzie:

  • masz pewność, że Twoje środki są bezpieczne, nawet jeśli rozstajesz się ze swoją kartą
  • z usługi możesz korzystać wielokrotnie i w każdym momencie
  • zablokować możesz dowolny rodzaj karty: debetową, kredytową, przedpłaconą, w tym karty główne i dodatkowe

Jak to działa?

  1. 1
    Jak to działa? -

    Zaloguj się do aplikacji mobilnej

    i z ekranu głównego wybierz kartę, którą chcesz zablokować.

  2. 2
    Jak to działa? -

    Potwierdź blokadę karty

    jednym kliknięciem.

  3. 3
    Jak to działa? -

    Gotowe!

    Twoja karta została tymczasowo zablokowana. W dowolnym momencie możesz ją odblokować i nadal z niej w pełni korzystać.

Pytania i odpowiedzi


  • Włączenie tymczasowej blokady nie jest równoznaczne z zastrzeżeniem karty. Tymczasowej blokady możesz użyć, gdy chcesz na określony czas zablokować kartę, np. idziesz na imprezę masową lub na chwilę się z nią rozstajesz. Natomiast zastrzeżenie karty jest trwałe i nieodwracalne. Zawsze skutkuje wysłaniem nowej karty. Jeżeli masz pewność utraty karty, jej kradzieży czy nieautoryzowanego użycia, natychmiast ją zastrzeż (w aplikacji mobilnej, w Millenecie, przez TeleMillennium lub w oddziale) i zgłoś sprawę na policję. Tylko wtedy przysługuje Ci ochrona przed nieautoryzowanymi transakcjami.


  • Funkcja tymczasowej blokady karty obejmuje karty debetowe, kredytowe, przedpłacone, w tym główne oraz dodatkowe.


  • Tymczasowa blokada karty dotyczy wszystkich transakcji z użyciem karty. Po włączeniu usługi nie można:

    • płacić kartą w sklepach czy innych punktach usługowych;
    • korzystać z płatności zbliżeniowych telefonem kartą wirtualną;
    • płacić za zakupy w internecie przez podanie danych karty (numeru, daty ważności, kodu CVV/CVC);
    • wpłacać i wypłacać pieniędzy z bankomatu i wpłatomatu przy użyciu karty.

    Podczas tymczasowej blokady karty można jednak wykonać przelew z konta przez Millenet lub aplikację mobilną (m.in. przelew własny, BLIK, krajowy, zagraniczny, podatkowy), a także wpłacić i wypłacić pieniądze z bankomatu za pomocą kodu BLIK (dostępnego w aplikacji mobilnej).


  • Czas blokady nie jest ograniczony. Kartę możesz zablokować zarówno na chwilę, jak i do końca jej ważności. Pamiętaj jednak, że w trakcie trwania blokady obowiązują standardowe opłaty za kartę i ubezpieczenia, zgodnie z cennikiem.


  • Z tymczasowej blokady karty możesz korzystać dowolną liczbę razy. Blokadę możesz włączyć i wyłączyć w dowolnym momencie w naszej aplikacji mobilnej.


  • Przy próbie dokonania transakcji zablokowaną kartą zostaniesz o tym poinformowany SMS-em lub powiadomieniem w aplikacji mobilnej. Blokadę można wtedy szybko usunąć, np. za pomocą widgeta dostępnego przed zalogowaniem w aplikacji mobilnej, a następnie dokończyć transakcję.