Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęAktywacja jest prosta i zajmie Ci tylko chwilę. Po pobraniu, uruchom aplikację i użyj przycisku Aktywuj, by rozpocząć.
Nie musisz pamiętać o powtarzających się płatnościach. Ustaw ich realizację, a będą opłacały się same.
Za przejazd autostradą A1 i A4 w ramach usługi Autopay, możesz zapłacić bez stania w kolejce
Dzięki Milli zlecisz przelew jednym zdaniem, szybciej doładujesz telefon i wiele więcej
Potwierdzaj operacje wygodnie i bezpiecznie w aplikacji mobilnej, bez przepisywania H@seł SMS.
Zacznij płacić Apple Pay jak kartą. Wystarczy, że otworzysz aplikację Wallet, zbliżysz telefon do terminala płatniczego i gotowe!
Szybko zaktualizujesz swój adres korespondencyjny i wprowadzisz dane nowego dowodu osobistego.
Kup polisę dla siebie lub bliskich online i zyskaj dostęp do pomocy w podróży 24/7.
Wygodnie dodawaj załączniki (np. zdjęcie paragonu), tagi lub notatki do wybranych transakcji.
Doładuj telefon na kartę dla siebie lub dowolnej osoby. Wszystko w ciągu kilku sekund.
Dostosuj zakres polisy do swoich potrzeb i rozłóż składkę na raty bez dodatkowych kosztów.
Rób zakupy w ulubionych sklepach internetowych z naszą aplikacją lub Millenetem, a część wydatków do Ciebie wróci.
Nie szukaj kiosku ani parkomatu. Kup bilet komunikacji miejskiej lub zapłać za parking w aplikacji.
Masz telefon z czytnikiem odcisku palca? Zamiast podawać PIN po prostu przyłóż palec.
Zintegruj aplikację z zegarkiem i korzystaj z podstawowych funkcji aplikacji na smartwatchu.
Włącz tymczasową blokadę i nie martw się o bezpieczeństwo swojej karty, np. gdy rozstajesz się z nią na chwilę lub idziesz na koncert.
Nie masz przy sobie gotówki ani telefonu, aby zapłacić? Potwierdź płatność zegarkiem, jednym ruchem nadgarstka!
Kod możesz wymienić na subskrypcje lub usługi dostępne na wybranych platformach zakupowych, z muzyką, filmami czy grami. Bez potrzeby podawania danych karty płatniczej.
Zyskaj więcej miejsca w portfelu. Przechowuj swoje karty lojalnościowe w aplikacji, by mieć je zawsze przy sobie. Wybierz Usługi dodatkowe > Karty Lojalnościowe, a potem zrób im zdjęcie i zeskanuj kod kreskowy lub wpisz numer.
Aktualizuj dane z dowolnego miejsca. Możesz zmienić swój adres korespondencyjny i dane dowodu osobistego szybko i wygodnie w aplikacji mobilnej lub Millenecie.
Co to jest aplikacja mobilna?
Aplikacja mobilna to specjalne oprogramowanie instalowane na urządzeniu mobilnym umożliwiające dostęp do rachunków bankowych i korzystanie z usług bankowych.
Ile kosztuje korzystanie z aplikacji mobilnej?
Pobranie i korzystanie z aplikacji mobilnej Banku Millennium jest bezpłatne. Należy jednak pamiętać, że aplikacja nawiązuje połączenie z Internetem. Sprawdź, jakie opłaty nalicza operator Twojej sieci komórkowej za transmisję danych.
Na jakich urządzeniach mogę zainstalować aplikację mobilną Banku Millennium?
Aplikacja mobilna Banku Millennium jest dostępna na urządzenia z systemami Android (wersja 6.0 lub wyższa) oraz iOS (wersja 15.0 lub wyższa).
Skąd pobrać aplikację mobilną Banku Millennium?
Kliknij tutaj Jak pobrać i zainstalować aplikację na swoim urządzeniu, aby dowiedzieć się, jak pobrać i zainstalować aplikację na swoim urządzeniu.
Na ilu urządzeniach jednocześnie mogę aktywować aplikację?
Aplikacja może być aktywna na pięciu urządzeniach jednocześnie. Gdy posiadasz aplikację aktywną na pięciu urządzeniach i chcesz aktywować ją na kolejnym urządzeniu, najpierw dezaktywuj jedno z urządzeń przez Millenet.
Gdzie mogę uzyskać informację, na jakich urządzeniach aktywowana jest aplikacja?
Zaloguj się do systemu Millenet i wejdź w opcję z paska menu: Bankowość Mobilna > Moje urządzenia.
Co to jest MilleKod i do czego służy?
MilleKod to 8-cyfrowy numer potrzebny do zalogowania w systemie bankowości internetowej Millenet. Znajdziesz w umowie otrzymanej przy zakładaniu konta w Banku Millennium.
Co to jest Hasło Mobilne i do czego służy?
Hasło Mobilne to 8-cyfrowe hasło używane do aktywacji aplikacji na urządzeniu mobilnym a także do potwierdzania transakcji zlecanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej (dla Klientów z kontem założonym przed 14 września 2019 r.). Obecnie, jeśli będziesz chciał zmienić Hasło Mobilne, to zostanie ono zastąpione H@słem 1.
Co to jest H@sło Tymczasowe i do czego służy?
H@sło Tymczasowe jest definiowane przez Ciebie podczas składania wniosku o konto (4 cyfry) lub otrzymane w bezpiecznej kopercie w oddziale Banku (8 cyfr). Tym hasłem zalogujesz się pierwszy raz do Millenetu lub aktywujesz aplikację mobilną.
Co to jest H@sło 1 i do czego służy?
H@sło 1, czyli ustalone przez Ciebie 8-cyfrowe hasło do logowania do bankowości internetowej i telefonicznej. H@sło 1 możesz zmienić w Millenecie w zakładce Ustawienia bezpieczeństwa. Pamiętaj, że powinno być kombinacją różnych cyfr i być trudne do odgadnięcia dla innych.
Jak uzyskać H@sło 1?
H@sło 1 jest definiowane przy pierwszej aktywacji aplikacji mobilnej lub pierwszym logowaniu w Millenecie.
Jak zmienić/odzyskać zapomniane lub zablokowane Hasło Mobilne?
W sytuacji, gdy zapomnisz lub zablokujesz Hasło Mobilne należy dokonać jego zmiany poprzez Millenet. Hasło Mobilne może zostać zmienione w opcji menu: Bankowość Mobilna > Aktywacja/Ustawienia.
Co to jest kod PIN?
Kod PIN to indywidualny 4-cyfrowy kod, który umożliwia dostęp do aplikacji mobilnej. Kod PIN jest ustalany podczas aktywacji aplikacji na urządzeniu mobilnym i służy jako hasło przy każdym logowaniu do aplikacji.
Czy mogę zmienić kod PIN?
Tak, kod PIN można zmienić w aplikacji mobilnej wchodząc w Ustawienia > Ustawienia aplikacji > PIN do aplikacji. Kod PIN można także zmienić w Millenecie po wybraniu w menu: Urządzenia z aplikacją mobilną > Zmiana PIN.
Nie pamiętam kodu PIN. Co zrobić?
Skorzystaj z opcji „Odzyskaj PIN" w aplikacji mobilnej. Zostaniesz przeniesiony do Millenetu (dostępnego na urządzeniu mobilnym) do sekcji Bankowość Mobilna > Moje urządzenia > Zmiana PIN. Kod PIN możesz także zmienić w Millenecie (dostępnym na komputerze) po wybraniu w menu: Urządzenia z aplikacją mobilną > Zmiana PIN.
Czy do aplikacji mogę logować się odciskiem palca?
Tak, do aplikacji możesz logować się za pomocą odcisku palca. Jedynym warunkiem jest telefon, który umożliwia logowanie odciskiem palca.
Jeśli zezwolisz na logowanie odciskiem palca w aplikacji, wciąż masz możliwość w każdej chwili zalogować za pomocą kodu PIN.
Logowanie odciskiem palca wymaga posiadania urządzenia wyposażonego w skaner odcisków palców. Nasza aplikacja wspiera trzy modele autoryzacji odciskiem palca: Touch ID (system operacyjny iOS), Android Fingerprint ID oraz Samsung Pass (system operacyjny Android).
Jak zacząć korzystać z logowania odciskiem palca
Ważne:
Jeśli na Twoim urządzeniu zdefiniowane są odciski innych osób, te osoby będą mogły zalogować się w aplikacji mobilnej, jeśli zezwolisz na logowanie w aplikacji za pomocą odcisku palca.
Co to są H@sła SMS?
H@sła SMS są to jednorazowe kody wysyłane SMS-em na telefon komórkowy zdefiniowany do tej usługi. H@sła SMS służą do zatwierdzania operacji w systemie bankowości internetowej Millenet oraz są niezbędne w procesie aktywacji aplikacji mobilnej.
Alternatywnym sposobem zatwierdzania operacji wykonywanych w Millenecie jest Autoryzacja Mobilna w aplikacji mobilnej. By zatwierdzić dowolną operację wykonywaną w Millenecie, wystarczy zalogować się do aplikacji (PIN-em lub odciskiem palca) i zatwierdzić operację na wyświetlonym ekranie ze szczegółami operacji.
Jak aktywować H@sła SMS?
Aktywacja H@seł SMS polega na zdefiniowaniu numeru telefonu komórkowego w Banku, na który będą wysyłane jednorazowe hasła do potwierdzania operacji w Millenecie. Aktywacja następuje w procesie zakładania konta bankowego.
W Millenecie po wydrukowaniu jednorazowego H@sła 2 w bankomacie Banku Millennium
Zmiana/odblokowanie numeru telefonu dla H@seł SMS odbywa się w identyczny sposób jak aktywacja. Natomiast wyłączenie możliwe jest przez TeleMillennium lub w Millenecie.
Blokada zdefiniowanego numeru telefonu dla H@seł SMS możliwa jest w Millenecie.
Czym jest Autoryzacja Mobilna?
Autoryzacja Mobilna to alternatywny sposób potwierdzania operacji wykonywanych w Millenecie. By skorzystać z Autoryzacji Mobilnej niezbędna jest aplikacja mobilna Banku Millennium, w której zatwierdzane będą operacje.
Jak wygląda Autoryzacja Mobilna?
Jak aktywować Autoryzację Mobilną?
Autoryzację Mobilną aktywujesz łatwo w aplikacji mobilnej. Wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz Autoryzacja Mobilna i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Jak wygląda połączenie z infolinią?
Po wybraniu przycisku Wysłuchaj kod, zadzwonimy do Ciebie i usłyszysz cyfrę i słowo. Najpierw zaznaczasz cyfrę na klawiaturze telefonu, a po usłyszeniu słowa rozłączasz się i wybierasz na ekranie telefonu obrazek przedstawiający to słowo.
Co zrobić jeśli nie otrzymam połączenia z infolinią?
Odczekaj 2 minuty i spróbuj ponownie aktywować aplikację.