Millenet dla Przedsiębiorstw

Aktywacja i dostęp

System Millenet umożliwia korzystanie z usług i informacji, dostosowanych do potrzeb Przedsiębiorstw, Firm i Instytucji posiadających rachunki bieżące w Banku Millennium. System powstał z myślą o Państwa wygodzie i efektywnym zarządzaniu finansami Firmy.

 

Etapy uzyskania dostępu do systemu Millenet dla Przedsiębiorstw:

1. Należy odwiedzić dowolny oddział Banku Millennium lub skontaktować się ze swoim Doradcą Bankowym w celu podpisania umowy korzystania z Kanałów Bankowości Elektronicznej.

2. Przy podpisywaniu umowy definiują Państwo ustawienia w systemie Millenet zgodnie z potrzebami Przedsiębiorstwa/Firmy. Ustawienia dotyczą zdefiniowania zakresu uprawnień, loginu i numeru telefonu użytkowników korzystających z systemu. Millenet daje możliwość utworzenia poziomów autoryzacji wykonywanych transakcji - do trzech podpisów i wyboru narzędzia autoryzacji - token sprzętowy, podpis elektroniczny lub H@słaSMS.

Uwaga!

Niezależnie od wybranej konfiguracji początkowej zawsze istnieje możliwość modyfikowania i dostosowania systemu do własnych potrzeb


3. Po podpisaniu umowy otrzymają Państwo od Doradcy/Konsultanta:

  • Przy wyborze narzedzia autoryzującego - token sprzętowy, otrzymują Państwo pakiet zawierający przedmiotowy token wraz z instrukcją jego obsługi;
  • Dla użytkowników, którzy nie podali numeru telefonu komórkowego - koperty z hasłami do pierwszego logowania - hasło jest nieaktywne aż do czasu kontaktu ze strony Banku; użytkownicy, którzy podali numer telefonu komórkowego, hasło do pierwszego logowania otrzymają za pośrednictwem wiadomości SMS w trakcie logowania.

4. Po potwierdzeniu danych przez Bank skontaktuje się z Państwem konsultant telefoniczny, który poinformuje o aktywacji usługi Millenet dla Państwa oraz przekaże unikatowy MilleKod. Od tego momentu będziecie mieli Państwo pełny dostęp do usługi Millenet oraz wszystkich funkcjonalności systemu.

5. Znając MilleKod, login (dowolny ciąg od 4 do 20 znaków) i hasło jednorazowe (z wiadomości SMS, tokenu sprzętowego lub z koperty) każdy z użytkowników może zalogować się do systemu Millenet dla Przedsiębiorstw po raz pierwszy.

Logowanie

System Millenet dla Przedsiębiorstw posiada zaawansowany system zabezpieczania oraz weryfikacji użytkowników w celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa.

Użytkownicy do dyspozycji mają szeroki zakres funkcji ułatwiających codzienne logowanie jak i proces pierwszego logowania do systemu. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom teraz bez zbędnych formalności można również przywrócić dostęp zablokowanym użytkownikom.

Dowiedz się więcej

Funkcjonalność i bezpieczeństwo

Funkcjonalność

System Bankowości Internetowej dla Przedsiębiorstw jest przeznaczony do wykonywania operacji finansowych związanych z rozliczeniami w obrocie krajowym i zagranicznym oraz lokowaniem wolnych środków.

Millenet został stworzony z myślą o potrzebach przedsiębiorców, firm i instytucji, ze szczególnym naciskiem na:

  • niezawodność systemu i bezpieczeństwo realizowanych transakcji,
  • elastyczność budowania dostępu do funkcji systemu oraz ustalania zasad autoryzacji transakcji.

Dowiedz się więcej

Bezpieczeństwo

Millenet to niezawodność systemów ochrony danych i rozliczeń transakcji:

  • Komunikacja zabezpieczona protokołem SSL zapewniającym najwyższe, 128-bitowe szyfrowanie danych,
  • Podwójne logowanie użytkownika za pomocą MilleKodu oraz Loginu,
  • Osobiste hasła dostępu dla każdego użytkownika,
  • Moduł rejestracji wszystkich operacji Firmy wykonywanych za pośrednictwem aplikacji Millenet,
  • Autoryzacja jednorazowym H@słem SMS najważniejszych transakcji,
  • Podpis elektroniczny - bezpieczne i nowoczesne narzędzie autoryzacji transakcji.

Dowiedz się więcej

Finansowanie handlu online

  • O produkcie

    Zarządzaj transakcjami finansowania handlu przez Internet.

    Finansowanie handlu on-line to nowy, zaawansowany moduł w systemie bankowości internetowej Millenet dla Przedsiębiorstw. Umożliwia on Twojej Firmie zarządzanie i monitorowanie przez Internet akredytyw dokumentowych, gwarancji bankowych oraz regwarancji na każdym etapie ich realizacji – od momentu wprowadzenia zlecenia aż do zamknięcia transakcji. Dzięki efektywnej elektronicznej komunikacji między Klientem a Bankiem przyspieszeniu ulega czas realizacji transakcji.


  • Funkcjonalności

    Jakie funkcjonalności posiada finansowanie handlu on-line?

    Akredytywy dokumentowe

    • składanie zleceń otwarcia/zmiany,
    • zniesienie zastrzeżeń do dokumentów bądź odrzucenie niezgodnych dokumentów,
    • otrzymywanie awizacji akredytyw obcych,
    • składanie zleceń przeniesienia akredytyw obcych,
    • przesyłanie innych dyspozycji związanych z otwartą akredytywą.

    Gwarancje bankowe, regwarancje

    • opiniowanie/negocjowanie wzorów gwarancji przedstawionych przez Klienta,
    • składanie zleceń udzielenia/zmiany,
    • otrzymywanie awizacji gwarancji obcych,
    • przesyłanie innych dyspozycji związanych z udzieloną gwarancją.

    Dodatkowe funkcjonalności

    • zastosowanie w formularzach elektronicznych udogodnień ułatwiających i przyspieszających wprowadzanie danych transakcyjnych (listy rozwijane, predefiniowanie bazy banków czy kontrahentów, szablony transakcji bądź nowych zleceń na bazie zleceń wcześniej wprowadzonych do systemu),
    • automatyczna weryfikacja/walidacja poprawności składanych zleceń,
    • możliwość dołączania dokumentów do przesyłanych zleceń,
    • możliwość otrzymywania powiadomień e-mail lub SMS,
    • wygodne sposoby nadawania użytkownikom uprawnień do poszczególnych funkcjonalności modułu,
    • możliwość tworzenia osobnych schematów autoryzacji,
    • wysoki poziom bezpieczeństwa dzięki zastosowaniu podpisu elektronicznego i metod autoryzacji dostępnych w ramach systemu Millenet,
    • zaawansowane narzędzie do raportowania transakcji z możliwością generowania raportów ad hoc oraz predefiniowanych (tzw. centrum raportów).

    Millenet - Akredytywy i gwarancje - przewodnik


  • Korzyści

    • przyspieszenie realizacji zleceń złożonych przez Klienta,
    • pełna kontrola nad przebiegiem transakcji dzięki dostępowi do statusów realizacji zleceń oraz historii transakcji, w tym korespondencji bankowej i komunikatów SWIFT,
    • dostęp do usługi 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z dowolnego miejsca na świecie,
    • możliwość generowania szerokiej gamy raportów transakcyjnych,
    • moduł dostępny w ramach systemu Millenet – brak konieczności ustanawiania odrębnych loginów i haseł dostępu.

Millennium Forex Trader

  • O produkcie

    Zawieraj transakcje kupna lub sprzedaży walut obcych w trybie on-line na hurtowym rynku walutowym.

    Millennium Forex Trader to profesjonalna internetowa platforma transakcyjna, której użytkownicy mogą samodzielnie zawierać transakcje na rynku walutowym, w dogodnym dla siebie miejscu i czasie, z dowolnego komputera. Transakcje są zawierane po bieżących kursach wymiany, pochodzących prosto z rynku. Dzięki wygodnemu i prostemu sposobowi rozliczania transakcji, jej efekty są widoczne na rachunku bankowym Klienta niezwłocznie po jej zawarciu.


  • Funkcjonalności

    Platforma transakcyjna Millennium Forex Trader umożliwia:

    • monitorowanie bieżących kursów walut,
    • zawieranie transakcji walutowych m.in. na następujących parach walut: EUR/PLN, USD/PLN, CHF/PLN, GBP/PLN, EUR/USD, NOK/PLN, SEK/PLN, DKK/PLN, JPY/PLN,
    • kontakt z dealerem Banku za pomocą czatu w oknie transakcji, w momencie zawierania transakcji,
    • zdefiniowanie domyślnej daty waluty oraz kwoty transakcji oddzielnie dla każdej z par walutowych wyświetlanych w panelu,
    • otwieranie jednocześnie wielu biletów transakcji (bilety otwierane w jednym oknie),
    • zmianę – oddzielnie dla każdej z par walutowych wyświetlanych w panelu – sposobu wyświetlania cen, np. jako wykres sesji lub tabela z punktami terminowymi dla określonych przez użytkownika terminów.

  • Korzyści

    • Zminimalizowanie czasu niezbędnego do realizacji transakcji oraz związanych z tym kosztów.
    • Uzyskanie najlepszych rynkowych cen transakcyjnych nawet dla małych nominałów.
    • Wysoki poziom bezpieczeństwa komunikacji i transakcji.
    • Możliwość zawierania transakcji terminowych i swapowych do jednego roku.
    • Dostęp do historii transakcji z opcją samodzielnego zdefiniowania kryteriów wyszukiwania.

Wirtualny doradca

Usługa współdzielenia ekranu, dzięki której uzyskasz bezpośrednie wsparcie po zalogowaniu do Millenetu.

Uzyskaj natychmiastową pomoc naszego doradcy:

Zadzwoń na infolinię 801-632-632 lub 22-598-40-31 w godzinach 08:00-18:00, od poniedziałku do piątku.


Połącz się z Doradcą.


Zaloguj się do Millenetu, uruchom opcję Wirtualnego Doradcy i wpisz otrzymany od doradcy kod dostępu.


Doradca odpowie na Twoje pytania wskazując kursorem na ekranie rozwiązanie.


Skorzystanie z pomocy online nie wymaga instalowania żadnego oprogramowania.

Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania.

Podpis elektroniczny

Podpis elektroniczny - to nowoczesny, bezpieczny i wygodny sposób autoryzacji operacji przeznaczony dla Klientów korzystających z systemu bankowości internetowej Banku Millennium - Millenet dla Przedsiębiorstw.

Ustawienia przeglądarki

Pomoc

Nasi pracownicy udzielą wszelkiej pomocy w zakresie obsługi produktów bankowości elektronicznej Banku Millennium S.A.

Pomoc techniczna kanałów bankowości elektronicznej dostępna jest dla Klientów Banku w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 18:00 pod numerami telefonów 801 632 632 lub 22 598 4031.