Masz pytania lub potrzebujesz wsparcia? Skorzystaj z pomocy konsultanta na odległość
Ikonę pomocy konsultanta znajdziesz w lewym dolnym rogu na ekranie po zalogowaniu do Millenetu dla Przedsiębiorstw. Po jej rozwinięciu pojawi się informacja, jak nawiązać połączenie z konsultantem i wyrazić zgodę na udostępnienie mu podglądu ekranu Twojego Millenetu dla Przedsiębiorstw. To z pewnością ułatwi rozmowę. Konsultant będzie mógł kursorem wskazać właściwą opcję lub pole bezpośrednio na Twoim ekranie.
Połączenie jest w pełni bezpieczne, a konsultant nie ma możliwości wykonania samodzielnie jakiejkolwiek operacji.
Z pomocy konsultanta możesz skorzystać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00. W pozostałych godzinach zostaw wiadomość, a my skontaktujemy się tak szybko, jak to możliwe.
Skorzystanie z pomocy nie wymaga instalowania żadnego oprogramowania.
Jak to działa?
- 1 Zadzwoń pod numer +48 22 598 40 31 lub 801 632 632.
- 2 Konsultant przekaże Ci jednorazowy kod.
- 3 Wpisz kod w okienku czatu i wyraź zgodę na udostępnienie Twojego ekranu.
- 4 Po uzyskaniu dostępu konsultant udzieli Ci zdalnej pomocy.