Możliwości Millenetu

Konta

  • Konta bieżące

    • Przeglądanie listy kont osobistych
    • Otwieranie kont bieżących w PLN
    • Sprawdzanie salda poszczególnych kont osobistych
    • Przeglądanie historii operacji z możliwością filtrowania operacji po: dacie transakcji, kwocie transakcji, typie transakcji, opisie transakcji (tytuł, #tagi, notatka), numerze konta odbiorcy, numerze konta nadawcy, nazwie odbiorcy i nazwie nadawcy
    • Możliwość dodania do poszczególnych transakcji tagów, notatek, plików w postaci obrazka lub PDF (np. zdjęć paragonów) Więcej
    • Sprawdzanie transakcji wychodzących czekających na rozliczenie, transakcji blokad z przyszłą datą rozliczenia
    • Sprawdzanie transakcji przychodzących czekających na rozliczenie
    • Pobieranie potwierdzenia dowolnej transakcji na kontach osobistych w formacie PDF
    • Otwieranie kont walutowych w USD,EUR,CHF,GBP
    • Zakładanie limitu w koncie online dla klientów z historią rachunku w Banku
    • Wnioskowanie o zmianę/podwyższanie wysokości limitu w koncie online dla Klientów z historią rachunku w Banku
    • Zarządzanie budżetem domowym poprzez Managera Finansów
    • Tworzenie Planów Oszczędzania w Managerze Finansów
    • Nadawanie nazw skróconych do kont
    • Zakup ubezpieczenia assistance wraz z kontem lub kartą
    • Wnioskowanie o zamknięcie kont

  • Wyciągi online

    Bank Millennium udostępnia swoim Klientom za darmo usługę wyciągów online. Dzięki tej praktycznej usłudze posiadasz szybki dostęp do wyciągów w postaci elektronicznej.

    Dowiedz się więcej.


Płatności

  • Przelewy

    • Kontrolowanie nadchodzących płatności (czyli płatności z datą przyszłą, takich jak: zlecenia stałe, przelewy z datą przyszłą, spłaty kart kredytowych, spłaty rat kredytów)
    • Zlecanie przelewów między rachunkami klienta w Banku Millennium
    • Zlecanie przelewów środków na dowolne rachunki odbiorców krajowych i zagranicznych w tym przelewów SEPA, (jeżeli przelew wykonywany jest na konto odbiorcy niezdefiniowanego jako Zaufany wymagane są H@sła SMS)
    • Zlecanie przelewów do Urzędu Skarbowego i ZUS
    • Zlecanie przelewów natychmiastowych (krajowych, do ZUS i urzędów skarbowych)
    • Zlecanie przelewów krajowych z przyszłą datą realizacji
    • Zlecanie przelewów zagranicznych z priorytetem "Pilny" lub "Ekspres"
    • Tworzenie listy odbiorców, edycja i usuwanie odbiorców krajowych i zagranicznych z listy
    • Edycja i usuwanie Zaufanych Odbiorców, nadawanie i odbieranie statusu Zaufany wcześniej zdefiniowanemu Odbiorcy (wymagane są H@sła SMS), nadawanie i odbieranie statusu Odbiorca aktywny dla Transakcji SMS (wymagane są H@sła SMS)
    • Sprawdzanie informacji o przelewach zleconych w trakcie nocnego przetwarzania systemu
    • Wysyłanie potwierdzenia przelewu na adres e-mail

  • Przelewy natychmiastowe

    Przelewy w trybie błyskawicznym do innych banków, w tym do ZUS, urzędów skarbowych i organów celnych.

    Dowiedz się więcej.


  • Zlecenia stałe

    • Przeglądanie listy zleceń stałych
    • Definiowanie nowych zleceń stałych (wymagane są H@sła SMS)
    • Modyfikowanie i usuwanie zleceń (wymagane są H@sła SMS)

  • Polecenie zapłaty

    • Wyświetlanie listy poleceń zapłaty

  • Faktury elektroniczne

    • Wyświetlanie listy faktur/rachunków do zapłacenia
    • Opłacanie faktur/rachunków bezpośrednio w systemie
    • Odrzucenie faktury/rachunku z wiadomością do wystawcy
    • Zawieranie porozumień z wystawcą faktur/rachunków elektronicznych (wymagane są H@sła SMS)
    • Anulowanie porozumienia z wystawcą faktur/rachunków elektronicznych
    • Pobieranie potwierdzenia dokonania płatności w formacie PDF
    • Pobieranie obrazu faktury/rachunku w formacie PDF

    Dowiedz się więcej.


  • Płatności internetowe

    • Dokonywanie ekspersowych płatności (PayByLink) w sklepach internetowych poprzez systemy: BluePay, DotPay, eCard, PayU, PayByNet, Przelewy24 i eService i tpay.com (wymagane są H@sła SMS)
    • Pobieranie potwierdzenia dokonania płatności w formacie PDF (po zaksięgowaniu transakcji)

    Dowiedz się więcej.


Oszczędności

  • Konta oszczędnościowe

    • Wyświetlanie szczegółów konta oszczędnościowego
    • Otwieranie Konta Oszczędnościowego Profit
    • Sprawdzanie salda konta oszczędnościowego
    • Dyspozycja zmiany sposobu kapitalizacji odsetek
    • Przeglądanie historii operacji
    • Pobieranie potwierdzenia dowolnej transakcji na koncie oszczędnościowym w formacie PDF
    • Nadawanie nazw skróconych do kont

  • Lokaty

    • Sprawdzanie szczegółów posiadanych lokat terminowych
    • Otwieranie następujących lokat terminowych: Lokata Millenet, Lokata SuperProcent, Lokata DuetPlus, Lokata Horyzont Zysku oraz Lokata Inwestycyjna (strukturyzowana)
    • Otwieranie Lokaty Millenet w ramach Happy Hours
    • Edycja i zrywanie lokat dostępnych w kanale internetowym
    • Definiowanie ustawień dotyczących odnawialności lokaty oraz dyspozycji odsetkami

  • Aukcje lokat terminowych

    • Składanie ofert na aukcji lokat terminowych
    • Przeglądanie listy dostępnych aukcji i złożonych ofert
    • Modyfikacja i usuwanie złożonych ofert
    • Informowanie o wyniku aukcji

Inwestycje i ubezpieczenia

  • Fundusze Inwestycyjne Millennium TFI

    • Aktywacja dostępu do funkcji związanych z funduszami Millennium TFI
    • Sprawdzanie salda i historii rejestrów funduszy zarządzanych przez Millennium TFI oraz innych funduszy
    • Składanie zleceń nabycia, odkupienia i zamiany jednostek uczestnictwa
    • Możliwość przeglądu wysłanych zleceń
    • Filtrowanie funduszy i transakcji na nich
    • Wprowadzanie kolejnych przelewów na programy IKE, CPI i PSO (historia tych zleceń jest dostępna w historii rachunku)

  • Lokata terminowa w połączeniu z funduszami inwestycyjnym Millennium TFI

    • Wyświetlanie listy lokat powiązanych z funduszem
    • Wyświetlanie szczegółów wybranej lokaty 
    • Zerwanie lokaty terminowej
    • Zakładanie nowej lokaty terminowej połączonej z funduszami inwestycyjnymi Millennium TFI (SuperDuet)
    • Składanie  odkupienia i zamiany jednostek uczestnictwa w ramach SuperDuet
    • Sprawdzanie salda i historii rejestrów funduszy zarządzanych przez Millennium TFI

  • Rachunki inwestycyjne

    • Dostęp do rachunku maklerskiego 24 godziny na dobę
    • Prezentowanie informacji o stanie rachunku inwestycyjnego 
    • Dostęp do bankowości elektronicznej Millennium Domu Maklerskiego ePromak (usługa automatycznego logowania)

  • Ubezpieczenia

    • Zakup nowego ubezpieczenia komunikacyjnego
    • Podgląd szczegółów zakupionego ubezpieczenia oraz danych do kontaktu z Ubezpieczycielem
    • Wznowienie lub anulowanie wcześniej zapisanego wniosku o ubezpieczenie

    Dowiedz się więcej


Karty

  • Karty debetowe

    • Zakładanie kart debetowych w Millenet
    • Sprawdzanie statusu zamówionej karty ("karta zamówiona", "karta nieaktywna")
    • Przeglądanie listy kart płatniczych
    • Sprawdzanie szczegółów posiadanych kart debetowych wraz z historią transakcji
    • Zmiana limitów dziennych transakcji gotówkowych i bezgotówkowych (wymagane są H@sła SMS)
    • Aktywacja karty debetowej (wymagane są H@sła SMS)
    • Zmiana numeru PIN (wymagane są H@sła SMS)
    • Kontrola wydatków z karty w Managerze Finansów
    • Wyłączanie płatności kartą poza Unią Europejską(wymagane są H@sła SMS)
    • Wyłączanie płatności zbliżeniowych(wymagane są H@sła SMS)
    • Zastrzeganie kart
    • Informacje o ubezpieczeniach połączonych z kartą
    • Informacje o włączonych MilleSMS do karty

  • Karty kredytowe

    • Składanie wniosku o kartę kredytową
    • Sprawdzanie statusu zamówionej karty ("karta zamówiona", "karta nieaktywna")
    • Zakładanie karty kredytowej online dla klientów z historią rachunku w Banku
    • Podwyższanie limitu karty kredytowej online dla klientów z historią rachunku w Banku
    • Przeglądanie listy kart kredytowych
    • Sprawdzanie szczegółów posiadanych kart płatniczych wraz z historią transakcji
    • Informacje o obecnie spłacanym cyklu rozliczeniowym oraz prognoza dotycząca kolejnego cyklu karty kredytowej
    • Dokonanie wcześniejszej spłaty karty kredytowej
    • Dokonanie zmiany poziomu stałej spłaty karty kredytowej
    • Dokonanie pożyczki gotówkowej w ciężar karty kredytowej na swój rachunek bieżący
    • Zakładanie kart dodatkowych do głównej karty kredytowej (wymagane są H@sła SMS)
    • Zmiana limitów dziennych transakcji gotówkowych i bezgotówkowych (wymagane są H@sła SMS)
    • Aktywacja karty kredytowej (wymagane są H@sła SMS)
    • Zmiana numeru PIN (wymagane są H@sła SMS)
    • Zmiana PIN i limitów karty dodatkowej przez posiadacza karty głównej
    • Zmiana dnia spłaty karty kredytowej
    • Kontrola wydatków z karty w Managerze Finansów Więcej
    • Wyłączanie płatności kartą poza Unią Europejską(wymagane są H@sła SMS)
    • Wyłączanie płatności zbliżeniowych(wymagane są H@sła SMS)
    • Zastrzeganie kart
    • Informacje o ubezpieczeniach połączonych z kartą
    • Informacje o włączonych MilleSMS do karty
    • Rozkładanie salda zadłużenia na raty (usługa Wygodne raty) Więcej

  • Karty przedpłacone

    • Zakładanie kart Millennium MasterCard Prepaid przez Millenet (dla właściciela rachunku lub dowolnej osoby, która ma ukończone 13 lat)
    • Sprawdzanie statusu zamówionej karty ("karta zamówiona", "karta nieaktywna")
    • Przeglądanie listy kart przedpłaconych (dostępne zarówno dla Posiadacza, jak i Użytkownika karty)
    • Sprawdzanie szczegółów posiadanych kart przedpłaconych oraz historii transakcji(dostępne zarówno dla Posiadacza, jak i Użytkownika karty)
    • Możliwość zasilania karty przedpłaconej, także poprzez zlecenie stale jako „elektroniczne kieszonkowe" (tylko dla Posiadacza karty)
    • Dokonywanie przelewów zwrotnych z karty (tylko dla Posiadacza karty)
    • Zmiana limitów dziennych transakcji gotówkowych i bezgotówkowych (dostępna tylko dla Posiadacza karty; wymagane są H@sła SMS)
    • Aktywacja karty przedpłaconej (dostępna zarówno dla Posiadacza oraz Użytkownika karty, wymagane są H@sła SMS)
    • Zmiana numeru PIN (dostępna tylko dla Użytkownika karty; wymagane są H@sła SMS),
    • Kontrola wydatków z karty w Managerze Finansów (dostępna zarówno dla Posiadacza, jak i Użytkownika karty),
    • Zastrzeganie kart (dostępne zarówno dla Posiadacza, jak i Użytkownika karty)
    • Zapytania MilleSMS dotyczące salda karty przedpłaconej (dostępne zarówno dla Posiadacza, jak i Użytkownika karty)
    • Notyfikacje MilleSMS o transakcjach bezgotówkowych oraz wypłatach kartą przedpłaconą (tylko dla Posiadacza karty)
    • Wyłączanie płatności kartą poza Unią Europejską
    • Informacje o ubezpieczeniach połączonych z kartą
    • Wyłączanie płatności zbliżeniowych

  • Karty wirtualne

    • Przeglądanie listy kart wirtualnych
    • Sprawdzanie szczegółów posiadanych kart wirtualnych wraz z historią transakcji
    • Zmiana limitów dziennych transakcji gotówkowych i bezgotówkowych (wymagane są H@sła SMS)
    • Zmiana numeru PIN (wymagane są H@sła SMS)
    • Kontrola wydatków z karty w Managerze Finansów
    • Wyłączanie płatności kartą poza Unią Europejską (wymagane są H@sła SMS)
    • Wyłączanie płatności zbliżeniowych na poszczególnych urządzeniach mobilnych, na których są aktywowane karty wirtualne (wymagane są H@sła SMS)
    • Zastrzeganie kart
    • Informacje o ubezpieczeniach połączonych z kartą
    • Informacje o włączonych MilleSMS do karty

    Dowiedz się więcej


Kredyty i pożyczki

  • Kredyty i pożyczki

    • Składanie wniosku o pożyczkę gotówkową
    • Przeglądanie listy kredytów
    • Sprawdzanie szczegółów przyznanych kredytów oraz historii operacji
    • Przeglądanie harmonogramu i historii spłat

  • Kredyty hipoteczne

    • Wyświetlanie listy kredytów hipotecznych
    • Wyświetlanie szczegółów kredytu
    • Wyświetlanie harmonogramu i historii spłat
    • Częściowa wcześniejsza spłata kredytu
    • Składanie wniosków o wakacje kredytowe
    • Wydruk zaświadczenia o zapłaconych odsetkach
    • Zmiana dnia miesięcznej spłaty kredytu
    • Skrócenie okresu karencji

Bankowość mobilna

  • Doładowania telefonów komórkowych

    • Doładowania telefonów komórkowych (wymagane są H@sła SMS)
    • Edycja i usuwanie zdefiniowanych numerów do doładowań telefonów komórkowych, nadawanie i odbieranie statusu "Zaufany" wcześniej zdefiniowanemu numerowi (wymagane są H@sła SMS), nadawanie i odbieranie numerowi statusu aktywny dla MilleSMS (wymagane są H@sła SMS).
    • Rejestracja kart SIM (numerów na kartę przedpłaconą) u operatorów komórkowych

    Dowiedz się więcej.


  • Aplikacja mobilna

    • Lista aktywnych i dezaktywowanych urządzeń z aplikacją mobilną, szczegóły aktywacji i ostatniego logowania do aplikacji, zmiana PIN na urządzeniu mobilnym, dezaktywacja urządzenia
    • Ustawienia bankowości mobilnej, sprawdzenie wysokości i wykorzystania Limitu Mobilnego
    • Możliwość zmiany Hasła Mobilnego, Limitu Mobilnego i sposobu potwierdzania transakcji (SMS, 3D Secure)

    Dowiedz się więcej.


  • MilleSMS

    • Aktywacja usługi MilleSMS i zmiana telefonu komórkowego dedykowanego do usługi MilleSMS (wymagany wydruk H@sła 2 z bankomatu lub kontakt z TeleMillennium)
    • Zarządzanie ustawieniami MilleSMS w tym: Transakcjami SMS, Zapytaniami SMS, Powiadomieniami przed zdarzeniem, Powiadomieniami po zdarzeniu, Doładowaniami telefonów komórkowych
    • Podgląd aktywnych ustawień MilleSMS

    Dowiedz się więcej


Manager Finansów

To bezpłatna usługa pozwalająca kompleksowo zarządzać budżetem domowym. Dzięki Managerowi Finansów możesz w prosty sposób kontrolować swoje wydatki oraz zarządzać oszczędnościami.

Ustawienia i personalizacja

  • Zarządzanie ustawieniami bezpieczeństwa:
    • zmiana długość trwania sesji w Millenecie
    • zmiana limitów transakcyjnych
    • edycja obrazka bezpieczeństwa
    • nadawanie własnej nazwy dla MilleKodu
    • zmiana H@sła 1
  • Sprawdzenie rejestru operacji
  • Zaktualizowanie danych osobowych takich jak: adres do korespondencji, telefon komórkowy i telefon stacjonarny do kontaktu, adres e-mail.
  • Zmiana ustawień w opcji: Profil - Dane osobowe (wymagana dodatkowa autoryzacja)
  • Możliwość dodania do poszczególnych transakcji tagów, notatek, plików w postaci obrazka lub PDF (np. zdjęć paragonów) Więcej
  • Zarządzenie ustawieniami ekranów w Millenecie, m.in.:
    • skrótami w panelu bocznym
    • widocznością paneli na ekranie głównym

Pozostałe

  • Skontaktowanie się z pracownikami Banku poprzez wewnętrzną pocztę, po wybraniu opcji Wiadomości, możliwość sformatowania waidmości oraz dodania złącznika (obrazek lub PDF)
  • Zarządzanie powiadomieniami MilleSMS z poziomu Wiadomości
  • Opcja szybkiej pomocy na ekranie (funkcja współdzielenia ekranu w czasie rzeczywistym z Konsultantem)
  • Sprawdzanie aktualnych kursów walut Banku Millennium
  • Zamawianie: wyciągów z rachunków, potwierdzenia wykonania operacji, duplikatów wyciągu łączonego (dokumenty te zostaną przesłane pocztą)
  • Pobranie i zapisanie na dysku historii transakcji na wybranym rachunku w formatach: PDF, XLS, HTML, CSV - historia dostępna za rok poprzedni i bieżący
  • Program poleceń "LUBIĘ TO POLECAM" z możliwością zdobycia nagród Więcej
  • Program Rodzina 500+ (składanie wniosku o świadczenie wychowawcze, podgląd danych i statusu wniosku, wznowienie lub anulowanie uprzednio zapisanego wniosku) Więcej
  • Profil Zaufany (zakładanie Profilu Zaufanego, podgląd szczegółów Profilu) Więcej
  • Profil na PUE ZUS (zakładanie profilu na Platformie Usług Elektronicznych ZUS, logowanie do PUE ZUS z poziomu Millenetu) Więcej