Płatności internetowe

Bank Millennium udostępnia swoim Klientom nową usługę Płatności Internetowe. Jest to usługa ułatwiająca realizację płatności przez Internet, za pomocą przelewu z rachunku w Banku Millennium.
  • Jak to działa?

    Dzięki nowej usłudze możesz szybko i wygodnie zapłacić za zakupy internetowe.

    Płatności Internetowe są równie bezpieczne jak inne przelewy w Millenet - potwierdzone są H@słemSMS.

    Usługa dostępna jest 24h na dobę.

     

    Jak działają Płatności Internetowe?

    1. W sklepie internetowym jako formę płatności wybierz Millennium - Płatności Internetowe.

    2. Po przejściu do strony logowania zaloguj się w taki sam sposób jak do Millenetu.

    3. Sprawdź dane w automatycznie wypełnionym formularzu przelewu, wybierz rachunek źródłowy.

    4. Zatwierdź płatność HasłemSMS wysłanym na Twój numer telefonu komórkowego.


  • Dlaczego warto?

    • Wygoda - formularz przelewu jest automatycznie wypełniany danymi przekazanymi przez sklep, wystarczy wybrać rachunek źródłowy i zatwierdzić przelew.
    • Bezpieczeństwo - płatność wykonujesz za pośrednictwem bezpiecznego systemu bankowości internetowej Banku Millennium, a każdą płatność zatwierdzasz jednorazowym H@słemSMS.
    • Szybkość - sklep natychmiast otrzymuje informację o wykonaniu płatności.
    • Dostępność - płatności możesz dokonać z dowolnego miejsca, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (również w czasie nocnego przetwarzania systemu banku).

  • Dla kogo?

    Klient Banku Millennium spełniający poniższe warunki może korzystać z usługi Płatności Internetowej:

    • posiada aktywny rachunek bieżący PLN w Banku Millennium,
    • ma aktywny dostęp do systemu transakcyjnego Millenet dla klientów indywidualnych/mikrobiznesu,
    • ma aktywowane H@słaSMS,
    • posiada na rachunku wystarczające środki do zrealizowania płatności.

  • Partnerzy

    Partner Logo

    BluePay jest uznanym dostawcą innowacyjnych systemów informatycznych dla sektora bankowego i ubezpieczeniowego.

    Oferowane rozwiązania umożliwiają prowadzenie kompleksowych działań transakcyjnych i rozliczeniowo-sprzedażowych realizowanych wielokanałowo. Jednym z głównych atutów oferty jest wsparcie przed i posprzedażowe zapewniające profesjonalną obsługę w ramach współpracy.

    W trakcie 10 letniego funkcjonowania Spółka opracowała kilkadziesiąt innowacyjnych rozwiązań, które z powodzeniem wykorzystywane są w działalności operacyjnej przez największe instytucje finansowe funkcjonujące na naszym rynku. Wybrane rozwiązania zostały nagrodzone przez branżowe instytucje i wydawnictwa.

    Dzięki Bluepay masz możliwość dokonywania płatności w Markecie ubezpieczeniowym:

    www.millennium-ubezpieczenia.pl

     

    Płatności za faktury elektroniczne:

    Vattenfall S.A. - www.vattenfall.pl

    Telekomunikacja Polska S.A. - www.eplatnoscitp.pl


    Biuro obsługi klienta:

    Czynne od 7:00 do 22:00 pn.-pt.
    Tel. +48 58 760 48 22 lub 0 801 800 822.
    Składanie reklamacji: bok@bluemedia.pl

        

    Dotpay specjalizuje się w projektowaniu, zarządzaniu i obsłudze globalnych płatności internetowych, gotówkowych, płatności realizowanych za pomocą telefonów.

    Od roku 2000 do 2008 roku Spółka działała pod nazwą AllPay i była pierwszą polską firmą, która wprowadziła obsługę transakcji internetowych pomiędzy kupującymi a sprzedającymi do polskiego e-commerce.

    Biuro obsługi klienta:

    Czynne od 9:00 do 16:00 pn.-pt.
    Tel. +48 12 688 26 00
    Składanie reklamacji: bok@dotpay.pl

    dotPay - logo

    eCard S.A. to niekwestionowany lider w branży obsługi płatności w Internecie oraz jedyna spółka akcyjna oferująca kompleksowe rozwiązania płatnicze w sieci obejmujące zarówno karty płatnicze jaki i ePrzelewy. Usługi dostosowane są również do środowiska Call-Centre, IVR oraz obsługi stałych zleceń płatniczych.

    Klientami eCard jest ponad 800 firm, w tym liderzy w swoich branżach, tacy jak PLL LOT S.A., Polkomtel S.A., Canal+ Cyfrowy Sp. z o.o., Agora S.A., Euro-Net Sp. z o.o. Agito S.A. i wiele innych.

    Biuro obsługi klienta:

    Czynne od 8:00 do 18:00 pn.-pt.
    Tel. +48 22 493 44 44
    Składanie reklamacji: bok@ecard.pl

    eCard - logo

    PayByNet to bezpieczny system płatności internetowych oparty na poleceniu przelewu, zaprojektowany specjalnie na potrzeby handlu elektronicznego. Informacja o dokonaniu wpłaty jest przekazywana do sklepu internetowego w trybie online. Przelew realizowany jest bezpośrednio pomiędzy rachunkami zleceniodawcy i beneficjenta, bez użycia rachunków pośrednich.

    PayByNet to system opracowany przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A., która od 17 lat sprawnie i bezpiecznie realizuje usługi rozliczeniowe za pośrednictwem systemów ELIXIR® i EuroELIXIR. KIR S.A. opracowuje i wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania z dziedziny wymiany informacji elektronicznej, które wywierają znaczący wpływ na tworzenie i rozwój polskiej e-gospodarki.

    Obecnie przy pomocy systemu PayByNet można dokonywać płatności między innymi w następujących serwisach internetowych:

    Merlin.pl - jeden z największych polskich sklepów internetowych.
    Lataj.pl - serwis sprzedaży biletów lotniczych oparty o nowoczesne technologie wyszukiwania najkorzystniejszych taryf.
    Iform.pl - największa w Polsce internetowa baza ponad 6 000 aktywnych formularzy elektronicznych.
    Zapoznaj się z pełną listą sklepów.

    Przelewy24.pl to serwis stworzony i eksploatowany przez firmę Dialcom24. Od początku swojej działalności wytycza standardy dla innych polskich serwisów obsługujących płatności internetowe. Serwis od paru lat dostarcza największą w Polsce ilość metod płatniczych i jest pod tym względem nadal bezspornym liderem. Ten najistotniejszy dla sukcesu w e-commerce element został doceniony przez wielu kluczowych klientów takich jak: Onet.pl S.A., Gratka, Inotel S.A., Orkla Press Polska, Axel Springer Polska i Vogel Verlag. Najwyższy poziom usług zapewniają posiadane certyfikaty, stale ulepszane rozwiązania informatyczne oraz wdrożona polityka bezpieczeństwa.

    Biuro obsługi klienta:

    Czynne od 8:00 do 22:00 pn.-pt.
    Tel. +48 61 867 92 53 lub 0 801 003 324
    Składanie reklamacji: serwis@przelewy24.pl

    Przelewy24 - logo

    Platnosci.pl - system należący do spółki PayU S.A.

    PayU S.A. łączy innowacyjne rozwiązania, bezpieczeństwo i niezawodność technologiczną oferując skuteczne wsparcie dla eBiznesu. Jako Agent Rozliczeniowy spółka nadzorowana jest przez Prezesa Narodowego Banku Polskiego. Domeną PayU jest integracja istniejących i tworzenie nowych usług w zakresie płatności online oraz dostarczenie narzędzi ułatwiających działalność handlową w Internecie. O efektach działalności świadczy ugruntowana pozycja lidera na rynku płatności internetowych, zaufanie tysięcy Klientów oraz współpraca z największymi serwisami internetowymi w Polsce.

    Na wyróżnienie zasługują:

    • działalność w formie Agenta Rozliczeniowego, nadzorowana przez Prezesa Narodowego Banku Polskiego,
    • promocja bezpieczeństwa transakcji zawieranych online,
    • wysoka jakość oferowanych usług i narzędzi,
    • doświadczenie w obsłudze największych serwisów internetowych,
    • profesjonalna analiza potrzeb Klientów,
    • elastyczność rozwiązań,
    • potencjał w postaci zespołu kreatywnych i zaangażowanych specjalistów.

    Biuro obsługi klienta:

    Czynne od 9:00 do 17:00 pn.-pt.
    Tel. +48 61 630 60 05
    Składanie reklamacji: pomoc@platnosci.pl

    PayU - logo

    eService jest jedyną na rynku polskim firmą udostępniającą swoim klientom możliwość kompleksowej akceptacji wielowalutowych transakcji elektronicznych dokonywanych w terminalach POS, Internecie, przez telefon oraz w systemie zleceń stałych.

    Dzięki bezpośredniej współpracy z międzynarodowymi organizacjami płatniczymi Visa, MasterCard, American Express, Diners Club, PayPal oraz bankami w zakresie przelewów elektronicznych, akceptanci współpracujący z eService mogą zaoferować swoim klientom szerokie spektrum dostępnych form płatności.

    Wysoką jakość świadczonych przez eService usług potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia oraz zaufanie grupy niemal 25 tysięcy podmiotów, dla których firma przetwarza dziesiątki milionów transakcji miesięcznie.

    Centrum Obsługi Akceptanta:

    Tel. +48 22 533 22 44
    Składanie reklamacji: coa@eservice.com.pl

    eService - logo

    Transferuj.pl to nowoczesny system płatniczy należący do Krajowego Integratora Płatności S.A.

    Podstawowym celem spółki jest wprowadzanie nowoczesnych technologii pozwalających klientom w łatwy i bezpieczny sposób dokonywać płatności za zakupione w sieci Internet produkty i usługi.

    KIP S.A. zajmuje się tworzeniem kompleksowych rozwiązań oraz szerokiej gamy usług dopasowanych do wymogów klientów. Stale pracuje nad integracją nowych sposobów płatności i sukcesywnie rozszerza ilość oferowanych usług.

    Infolinia:

    Czynna od 9:00 do 22:00 pn.-pt.
    Tel. +48 61 668 2 778 lub +48 12 350 2 477 lub +48 22 37 90 277.

    Formularz kontaktowy: transferuj.pl/formularz.html

    Transferuj.pl - logo

    CashBill S.A. jest spółką akcyjną posiadającą zgodę Prezesa Narodowego Banku Polskiego na prowadzenie systemu autoryzacji i rozliczeń w rozumieniu przepisów o elektronicznych instrumentach płatniczych. Na podstawie uzyskanej zgody Spółka prowadzi działalność w zakresie pośrednictwa finansowego.

    Od 7 maja 2013 r. funkcjonuje jako Krajowa Instytucja Płatnicza pod nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.

    Działalność Spółki polega na oferowaniu podmiotom prowadzącym działalność w Internecie zintegrowanego narzędzia do przyjmowania płatności za oferowane dobra i usługi, obejmującego większość dostępnych na polskim i europejskim rynku instrumentów finansowych umożliwiających dokonanie zapłaty bez jednoczesnej obecności stron (na odległość). CashBill S.A. prowadzi działania na rzecz rozwoju innowacji finansowych oraz wspiera nowoczesne modele biznesowe. Dodatkowo oferuje swoim Akceptantom szeroki wachlarz usług płatniczych, zestaw autorskich narzędzi wspomagających działalność na rynku e-Commerce i m-Commerce, atrakcyjne warunki handlowe przy skróconym do minimum procesie uruchomienia płatności.

    Infolinia: 32 438 45 00
    E-mail: kontakt@cashbill.pl
    Reklamacje i formularz kontaktowy: www.cashbill.pl/O-firmie/CashBill-S.A./Kontakt.html

    Cash Bill - logo

     


Pytania i odpowiedzi