Bankowość internetowa

Nowości w Millenecie

Co nowego w bankowości internetowej

Sprawdź, jakie zmiany i nowe funkcje wprowadziliśmy ostatnio w systemie bankowości internetowej Millenet. Bądź na bieżąco z najnowszymi rozwiązaniami i bankuj wygodnie online.

Konto firmowe Mój Biznes

Prowadzenie firmy może być łatwe

Zwłaszcza jeśli masz konto Mój Biznes. To idealne rozwiązanie dla osób, które mają jednoosobową działalność gospodarczą. Mój Biznes pomoże Ci w prosty i intuicyjny sposób zarządzać finansami Twojej firmy:

  • zyskujesz szybki dostęp do konta przez darmową aplikację mobilną i bankowość internetową
  • jeśli masz konto indywidualne w Banku Millennium, konto firmowe założysz w kilka chwil online
  • jeśli prowadzisz firmę mniej niż rok, nie płacisz za prowadzenie konta przez pierwsze 12 miesięcy
Dowiedz się więcej

Historia transakcji

Twórz historię transakcji w swoim stylu!

Codziennie wykonujesz od kilku do kilkunastu transakcji. Teraz możesz do każdej z nich dodać w Millenecie załącznik (np. rachunek czy fakturę) lub otagować transakcję (np. #urlop), by szybko wyszukać konkretne operacje. Dzięki temu:

  • nie zgubisz paragonu, w razie chęci zwrotu towaru
  • skontrolujesz wydatki, wyszukując otagowane transakcje
  • zapiszesz uwagi dodając notatkę do transakcji
Dowiedz się więcej

Manager Finansów

Bezpłatna usługa pozwalająca kompleksowo zarządzać budżetem domowym. Dzięki Managerowi Finansów można w prosty sposób kontrolować swoje wydatki oraz zarządzać oszczędnościami.

Aktualna relacja dochodów do wydatków


Tworzenie budżetu, czyli limitu wydatków


Analizy graficzne - prezentacja wyników analiz w postaci wykresów


Dowiedz się więcej

Doładowania telefonów

Doładuj telefon w Millenecie i skorzystaj z atrakcyjnych promocji!

Dostęp i logowanie

Millenet to usługa, dzięki której możliwy jest pełny dostęp do konta i innych produktów bankowych za pośrednictwem Internetu.

W celu uzyskania dostępu do systemu Klient powinien odwiedzić Oddział Banku i podpisać wniosek o wydanie dostępu. Wraz z wnioskiem Klient otrzymuje MilleKod umożliwiający logowanie do systemu. Dodatkowo podczas podpisywania wniosku można zdefiniować limit dzienny na transakcje zlecane przez Millenet. Przy pierwszym logowaniu do systemu Millenet Klient otrzymuje SMSem H@sło1 na uprzednio zdefiniowany przez pracownika Banku numer telefonu. Jeżeli Klient nie zdecydował się na zdefiniowanie numeru telefonu w oddziale, to H@asło1 otrzyma w kopercie.

Część operacji wykonywanych w Millenet wymaga dodatkowej autoryzacji. Zatwierdzanie operacji jest możliwe przy użyciu H@słaSMS, czyli kodów SMSowych wysyłanych na zdefiniowany przez Klienta numer telefonu.

Dowiedz się więcej o H@słachSMS


Trzy kroki do systemu Millenet:

  1. Odwiedź dowolny oddział, podpisz wniosek o korzystanie z Kanałów Bankowości Elektronicznej i ustal Limit Główny (maksymalny dzienny limit operacji).

  2. Odbierz swój login do systemu (MilleKod) i jednorazowe H@sło1.

  3. Zaloguj się do systemu na stronie www.bankmillennium.pl.

    W trakcie logowania wprowadź MilleKod, wybrane cyfry identyfikatora oraz jednorazowe H@sło1 otrzymane SMSem w trakcie logowania (lub wprowadź H@sło1 z koperty).

Możliwości

Millenet zapewnia naszym Klientom:

  • dostęp do informacji o rachunkach przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu
  • bogatą funkcjonalność
  • wygodę
  • bezpieczeństwo
  • oszczędność czasu i pieniędzy
  • pełną kontrolę nad Twoimi finansami

Dowiedz się więcej

Wirtualny doradca

Usługa współdzielenia ekranu, dzięki której uzyskasz bezpośrednie wsparcie po zalogowaniu do Millenetu.

Uzyskaj natychmiastową pomoc naszego konsultanta


Jesteśmy dostępni 24 h przez 7 dni w tygodniu


Skorzystanie z pomocy online nie wymaga instalowania żadnego oprogramowania


Logowanie i bezpieczeństwo

Zachęcamy do zapoznania się z zasadami logowania oraz bezpiecznego korzystania z Millenet.

Ustawienia przeglądarki

Dostęp do Millenet jest wskazany przy wykorzystaniu następujących przeglądarek internetowych z uwzględnieniem ich aktualizacji: