Odkryj kartę debetową do Konta 360°

Sprawdź, co możesz zyskać z kartą płatniczą Millennium Visa Konto 360°

O karcie

Oszczędność i bezpłatne wypłaty z bankomatów

  • za obsługę karty debetowej
  • za wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów
  • Zwolnienie z opłat za kartę oraz wypłaty z bankomatów w przypadku minimum jednej płatności kartą do konta lub BLIKIEM oraz łącznych wpływów zewnętrznych na konto min. 1000 zł w poprzednim miesiącu. W przypadku Konta 360° Junior i Konta 360° Student w przypadku minimum jednej płatności kartą do konta lub BLIKIEM w miesiącu poprzednim. Za wypłaty z bankomatów za granicą ich operatorzy mogą pobierać opłaty niezależne od Banku. Wypłata w walucie obcej przeliczana jest na PLN, co się wiąże z dodatkową marżą określoną w Cenniku usług. Opłaty, oprocentowanie i inne szczegóły oferty zawarte są w Cenniku usług – karty debetowe, Regulaminie ogólnym świadczenia usług bankowych dla osób fizycznych w Banku Millenium SA, Ogólnych warunkach ubezpieczenia „Ochrona karty”, Karcie Produktu – Ochrona karty, dostępnych w placówkach Banku oraz na stronie Cenniki i regulaminy.

Dodatkowe korzyści i możliwości

Program Inspiracje

Program Inspiracje

Płacąc kartami Banku Millennium w sklepach oraz punktach usługowych, możesz skorzystać z atrakcyjnych rabatów. Miejsc, w których otrzymasz zniżkę, jest już blisko 1000!

Jak korzystać

  • Millenet

    Millenet to system internetowy, dzięki któremu zyskujesz pełny dostęp do konta i innych produktów bankowych oraz usług dodatkowych za pośrednictwem internetu.

  • Aplikacja mobilna

    Aplikacja mobilna umożliwia korzystanie z konta na telefonie. Dzięki niej można robić przelewy, płacić w sklepach, wypłacać gotówkę z bankomatów i wiele więcej.

  • Placówki i bankomaty

    Bank Millennium udostępnia ponad 750 placówek na terenie całego kraju oraz wielofunkcyjne bankomaty Banku Millennium.

Opłaty

Rodzaj
Konto 360°
Konto 360° Junior i Student
Opłata za wydanie karty płatniczej
0 zł
0 zł
Obsługa karty debetowej – opłata miesięczna
0 zł* / 7 zł
0 zł** / 4 zł

* Opłata nie jest naliczana przez pierwsze 2 miesiące od wydania karty. W kolejnych miesiącach opłata nie jest naliczana w przypadku minimum jednej płatności kartą do konta lub BLIKIEM oraz łącznych wpływów zewnętrznych na konto min. 1 000 zł w poprzednim miesiącu.
** Opłata nie jest naliczana przez pierwsze 2 miesiące od wydania karty. W kolejnych miesiącach opłata nie jest naliczana w przypadku minimum jednej płatności kartą do konta lub BLIKIEM w poprzednim miesiącu.
Wypłata w walucie obcej przeliczana jest na PLN, co się wiąże z dodatkową marżą. Za wypłaty z bankomatów za granicą ich operatorzy mogą pobierać opłaty (tzw. surcharge) niezależne od Banku. Informacja o takiej opłacie powinna zostać wyświetlona na urządzeniu przed zainicjowaniem transakcji.
Szczegóły dotyczące opłat znajdują się w Cenniku usług.


Ubezpieczenia wycofane z oferty


Dodatkowe produkty

Jak zastrzec

W przypadku zgubienia lub kradzieży karty należy ją natychmiast zastrzec. Aby to zrobić, wystarczy zadzwonić:

+48 22 598 41 14

zastrzeganie wszystkich kart Banku Millennium (dostępny 24h/dobę)

801 331 331

numer TeleMillennium dostępny z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych

+48 22 598 40 40

numer TeleMillennium dostępny z telefonów komórkowych oraz z zagranicy

Kartę możesz także zastrzec online w Millenecie lub aplikacji mobilnej.

Jak zastrzec Dowiedz się więcej

Jak otrzymać

Przez internet

Jeśli jeszcze nie jesteś naszym Klientem, załóż Konto 360°.

Jeśli jesteś naszym Klientem, zamów kartę w Millenecie.

Zadzwoń do nas

801 331 331 801 331 331

Wybierz najbliższą placówkę

Znajdź placówkę