Co zyskujesz z kartą do Dobrego Konta?

Sprawdź kartę debetową Millennium Visa Dobre Konto

O karcie

Oszczędność i bezpłatne wypłaty z bankomatów

  • za obsługę karty debetowej
  • za wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce

Zwolnienie z opłat za kartę oraz wypłaty z bankomatów obowiązuje w przypadku jednej płatności kartą do konta lub BLIKIEM w miesiącu poprzednim, a zewnętrzne wpływy na Dobre Konto wyniosą min. 1000 zł miesięcznie.

Dodatkowe korzyści i możliwości

Program Inspiracje

Program Inspiracje

Płacąc kartami Banku Millennium w sklepach oraz punktach usługowych, możesz skorzystać z atrakcyjnych rabatów. Miejsc, w których otrzymasz zniżkę, jest już blisko 1000!

Jak korzystać

  • Millenet

    Millenet to system internetowy, dzięki któremu zyskujesz pełny dostęp do konta i innych produktów bankowych oraz usług dodatkowych za pośrednictwem internetu.

  • Aplikacja mobilna

    Aplikacja mobilna umożliwia korzystanie z konta na telefonie. Dzięki niej można robić przelewy, płacić w sklepach, wypłacać gotówkę z bankomatów i wiele więcej.

  • Placówki i bankomaty

    Bank Millennium udostępnia ponad 750 placówek na terenie całego kraju oraz wielofunkcyjne bankomaty Banku Millennium.

Opłaty

Opłata za wydanie karty płatniczej
0 zł
Obsługa karty debetowej – opłata miesięczna
0 zł / 4 zł*

* Opłata nie jest naliczana przez pierwsze 2 miesiące od wydania karty. W kolejnych miesiącach opłata nie jest naliczana w przypadku minimum jednej płatności kartą do konta lub BLIKIEM oraz łącznych wpływów zewnętrznych na konto min. 1000 zł w poprzednim miesiącu.
Wypłata w walucie obcej przeliczana jest na PLN, co się wiąże z dodatkową marżą. Za wypłaty z bankomatów za granicą ich operatorzy mogą pobierać opłaty (tzw. surcharge) niezależne od Banku. Informacja o takiej opłacie powinna zostać wyświetlona na urządzeniu przed zainicjowaniem transakcji.
Szczegóły dotyczące opłat znajdują się w Cenniku usług


Jak zastrzec

W przypadku zgubienia lub kradzieży karty należy ją natychmiast zastrzec. Aby to zrobić, wystarczy zadzwonić:

+48 22 598 41 14

zastrzeganie wszystkich kart Banku Millennium (dostępny 24h/dobę)

801 331 331

numer TeleMillennium dostępny z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych

+48 22 598 40 40

numer TeleMillennium dostępny z telefonów komórkowych oraz z zagranicy

Kartę możesz także zastrzec online w Millenecie lub aplikacji mobilnej.

Jak zastrzec Dowiedz się więcej

Skontaktuj się z nami

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

lub zadzwoń – infolinia czynna całą dobę