Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęMiło nam powitać Cię w gronie Klientów Banku Millennium! Wszystkie usługi i produkty, z których korzystałeś dotychczas w SKOK Piast, znajdziesz w Banku Millennium. Jakie zmiany Cię czekają?
Poznaj produkty i usługi oferowane w Banku Millennium
Wszystkimi swoimi produktami i usługami z byłej SKOK Piast możesz teraz wygodnie zarządzać online w serwisie internetowym Banku Millennium, Millenecie.
Jeśli nie masz jeszcze nowego loginu (MilleKodu) i tymczasowego hasła (H@sła 1), udaj się do najbliższej placówki Banku Millennium. Podpiszesz umowę o dostęp do konta przez Internet.
Otrzymasz kopertę lub SMS z jednorazowym H@słem 1. Jest ono ważne przez 90 dni. Przy pierwszym logowaniu zostaniesz poproszony o zmianę H@sła 1.
Zaloguj się do serwisu na stronie Banku, wprowadzając MilleKod, H@sło 1 i wybrane cyfry numeru PESEL.
Wpłacisz i wypłacisz w nich pieniądze, zlecisz przelew, otworzysz konto oszczędnościowe.
TeleMillennium to kompleksowa telefoniczna obsługa Klienta. W czasie rozmowy z konsultantem zlecisz przelew, otworzysz lokatę, aktywujesz i zastrzeżesz kartę.
Masz dostęp do swoich pieniędzy 24/7 dzięki sieci prawie 600 bankomatów w całej Polsce. Wypłacisz w nich gotówkę telefonem/kartą, sprawdzisz saldo i historię transakcji. We wpłatomatach wygodnie wpłacisz środki na konto.
W serwisie internetowym Millenet zarządzasz swoimi pieniędzmi 24/7. Wygodnie zlecisz przelew, złożysz wniosek o pożyczkę, wykupisz ubezpieczenie czy doładujesz telefon na kartę.
Całkowicie online i w bardzo prosty sposób złożysz wniosek o świadczenie Rodzina 500+ czy Dobry Start, założysz Profil Zaufany, zalogujesz się do PUE ZUS.
Otwórz bezpłatne Konto Oszczędnościowe Profit i ciesz się korzystnym oprocentowaniem dla swoich oszczędności.
Twoje pieniądze są całkowicie bezpieczne. Bank Millennium w pełni gwarantuje dostęp do środków oraz bezpieczeństwo wypłaty wszystkich środków pieniężnych. Dodatkowo, Twoje środki zgromadzone na rachunkach w byłej SKOK Piast do kwoty stanowiącej równowartość 100 tys. EUR są objęte gwarancją przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny.
Rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe, oszczędnościowe, kredytowe i lokaty terminowe dotychczas używane przez Ciebie w SKOK Piast otrzymały nowe numery nadane przez Bank Millennium. Jednocześnie do końca września 2019 roku możesz używać także dotychczasowych numerów rachunków. W praktyce oznacza to, że w tym czasie można korzystać z obu numerów rachunków do przelewów, spłaty pożyczki, czy otrzymywania wynagrodzenia lub emerytury.
Wyjątkiem są przelewy zlecone z rachunków innych SKOK-ów na Twój numer rachunku w SKOK Piast - takie przelewy zostaną zwrócone na rachunek nadawcy. Klienci innych SKOK-ów powinni zlecać przelewy na Twój nowy numer rachunku w Banku Millennium.
Nowy numer rachunku jest widoczny w serwisie internetowym Banku Millennium, na wszystkich wyciągach i harmonogramach. Informacje na ten temat można uzyskać także w placówkach Banku Millennium.
Świadczenie przez Bank Millennium usług dotyczących dotychczasowych rachunków IKS standard, A'vista, IKS Plus i ROR nie wiąże się z podwyższeniem opłat. Zostaną one na dotychczasowym poziomie lub ulegną obniżeniu. Przypominamy, że wszystkie wymienione powyżej rachunki w Banku Millennium funkcjonują pod nową, wspólną nazwą - Konto Osobiste Piast.
Postanowienia Twoich dotychczasowych umów i regulaminów zawartych z byłą SKOK Piast pozostają w mocy. Zmianie ulegną nazwy - pożyczki niezabezpieczone hipoteką widnieją pod nazwą "Pożyczka Gotówkowa", a pożyczki zabezpieczone hipoteką - "Pożyczka Hipoteczna".
Opłaty i prowizje z tytułu obsługi pożyczek nie zostaną podwyższone.
Nie jest już możliwe spłacanie pożyczki z wykorzystaniem tzw. transferu, czyli poprzez potrącenie raty z wynagrodzenia. Oznacza to, że spłaty należy dokonywać we własnym zakresie na rachunek wskazany w umowie pożyczki. Zachęcamy do skorzystania ze zlecenia stałego
Twoje lokaty terminowe (w tym Rachunki Systematycznego Oszczędzania, RSO) będą na bieżąco obsługiwane do momentu ich zakończenia i są one widoczne w Millenecie. Warunki, czyli data zakończenia i oprocentowanie pozostają bez zmian. Twoje lokaty zostały przekształcone w lokaty nieodnawialne, co oznacza, że w dniu zakończenia każdej lokaty kapitał i odsetki zostaną pozostawione do Twojej dyspozycji na specjalnym rachunku.
Lokaty i RSO dotychczas oferowane w ramach SKOK Piast zostały wycofane z oferty Banku Millennium. Jednocześnie zyskujesz dostęp do pełnej oferty depozytowej Banku Millennium.
Niestety nie, karty straciły ważność 22 marca 2019 roku o godz. 18.00. Jeśli chcesz korzystać z karty płatniczej, udaj się do dowolnej placówki Banku Millennium i podpisz umowę o kartę. Po kilku dniach otrzymasz ją pocztą.
Tak, informacje o wszystkich Twoich produktach zostaną połączone w jednym wyciągu przekazywanym pocztą po zakończonym miesiącu. Historię transakcji można także na bieżąco śledzić w serwisie internetowym Millenet i aplikacji mobilnej. By uzyskać do nich dostęp, należy podpisać umowę w placówce Banku.
Przelew zlecisz, a także skorzystasz z innych usług bankowych w najbliższej placówce Banku Millennium. Wiele spraw będzie można też załatwić bardzo wygodnie przez Internet lub infolinię TeleMillennium.
Zlecenia stałe będą nadal aktywne, z wyjątkiem zleceń z tytułu składek ubezpieczeniowych, zleceń z tytułu płatności pożyczek (zostaną one zastąpione automatycznym zleceniem w kwocie równej wysokości raty, która będzie pobierana w dniu wymagalności pożyczki), zleceń z tytułu zasilenia lokat terminowych oraz rachunków systematycznego oszczędzania.
Serwis eSKOK został wyłączony dla Klientów byłej SKOK Piast 22 marca 2019 roku o godz. 17.00. Wszystkie pozostałe usługi i produkty dostępne dotychczas w ramach SKOK Piast zostały przeniesione do Banku Millennium i można nimi swobodnie zarządzać online w ramach serwisu Millenet od 25 marca. Dotychczasowe login i hasło straciły ważność.
Wystarczy w dowolnej placówce Banku Millennium podpisać umowę o dostęp do konta przez Internet. Po podpisaniu umowy otrzymasz swój login (MilleKod) oraz hasło dostępu (H@sło 1) dzięki którym zalogujesz się do swojego konta w ramach Banku Millennium. Logowanie do serwisu internetowego w Banku Millennium jest bardzo proste i bezpieczne.
Tak, w Millenecie masz dostęp do historii ostatnio wykonanych transakcji.
Nie. W Banku Millennium nie istnieje pojęcie „członkostwa”. W związku z tym, Klienci - inaczej niż w SKOK - nie są zobowiązani do ponoszenia kosztów udziałów.
W trakcie wizyty w placówce należy ponownie ustanowić pełnomocnictwo na zasadach obowiązujących w Banku Millennium.
Napisz do nas
lub zadzwoń – infolinia czynna całą dobę