TeleMillennium

TeleMillennium to kompleksowa i sprawna telefoniczna obsługa Klienta

Zapraszamy do kontaktu pod następującymi numerami telefonów:

801 331 331 - numer dostępny tylko z telefonów sieci krajowych
(+48) 22 598 40 40 - numer dostępny również z zagranicy

Opłaty za połączenie z TeleMillennium: z telefonów stacjonarnych i komórkowych - opłata zgodna z cennikiem operatora danej sieci

W celu zapewnienia komfortu korzystania z naszych usług i produktów, Konsultanci TeleMillenium pozostają do dyspozycji Klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

TeleMillennium zapewnia bezpieczeństwo wykonanych operacji dzięki zastosowaniu indywidualnego identyfikatora Klienta (MilleKod) oraz hasła dostępu (H@sło 1).

Serwis automatyczny TeleMillennium

Serwis automatyczny (IVR - Interactive Voice Response) pozwala na uzyskanie podstawowych informacji na temat posiadanych produktów w Banku Millennium, bez konieczności połączenia z konsultantem.

Aby zalogować się do serwisu należy użyć Millekodu i H@sła1.

Obecny Serwis IVR umożliwia innowacyjny wybór kategorii, poprzez komendy głosowe, pozwalające usprawnić obsługę i możliwości nawigacji, jak również przez standardowe wybieranie na klawiaturze telefonu odpowiednich pozycji.

W celu aktywacji usługi H@sełSMS lub uzyskania pomocy w obsłudze Millenetu dla Klientów Indywidualnych, prosimy o kontakt pod numerami 801 24 HELP (801 244 357) oraz +48 22 598 40 50.

Aby zalogować się do serwisu telefonicznego dla Firm należy użyć Telekodu oraz cyfr z rachunku. Telekod można założyć w dowolnym oddziale.

Szczegółowy opis serwisu automatycznego dla numerów:

Infolinia - 801 331 331 oraz +48 22 598 40 40 – Schemat IVR

Millenet Help24 - 801 244 357 oraz +48 22 598 40 50 – Schemat IVR Millenet Help 24

Firmy - 801 31 31 31 oraz +48 22 598 41 61 – Schemat IVR dla Firm

Obsługa przez konsultanta

Połączenie z konsultantem umożliwia uzyskanie informacji o naszych produktach i usługach oraz zlecenie wybranych operacji finansowych w ramach posiadanych produktów.

Informacje jakie uzyskasz na TeleMillennium:

  • oferta produktowa Banku Millennium,
  • saldo/a  i szczegóły operacji na rachunkach,
  • opłaty i prowizje, obowiązujące w Banku, 
  • oprocentowanie produktów,
  • status złożonych wniosków kredytowych,
  • uzyskasz poradę specjalisty.

Dyspozycje jakie zlecisz przez TeleMillennium:

  • realizacja przelewów,
  • otwarcie, modyfikacja i zamknięcie lokaty,
  • utworzenie, modyfikacja oraz odwołanie zlecenia stałego,
  • aktywacja i zastrzeżenie karty,
  • złożenie wniosku o produkt kredytowy,
  • odblokowanie Haseł do Millenetu,
  • zgłoszenie opinii, sugestii, pochwały, reklamacji.

Pytania i odpowiedzi

  • Jakimi numerami telefonów prezentuje się Bank dzwoniąc do Klienta?

    Bank Millennium dzwoniąc do Klienta prezentuje się następującymi numerami telefonów:

    22 2374040
    22 2374978
    22 5984040
    22 5984978
    519284040
    519284978


  • Jaki jest koszt połączenia z TeleMillennium pod numerem 801 331 331?

    W przypadku połączenia z telefonu stacjonarnego lub komórkowego na numer 801 331 331, koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci.


  • Jakie informacje mogę sprawdzić samodzielnie w TeleMillennium?

    W serwisie automatycznym, po zalogowaniu, można sprawdzić stan konta, ostatnie transakcje na rachunku, informacje o produktach posiadanych w Banku (karta kredytowa, kredyt hipoteczny) oraz zlecić dyspozycję przelewu.


  • Jakie informacje mogę uzyskać na infolinii, gdy nie jestem klientem Banku Millennium?

    Na infolinii Banku można uzyskac informacje o produktach i usługach Banku, sprawdzić lokalizację oddziału lub bankomatu, złożyć wniosek o kartę kredytową.


  • Co jest potrzebne do zalogowania na TeleMillennium?

    W przypadku bankowości detalicznej (nr telefonu 801 331 331)system wymaga podania MilleKodu i Hasła1. Klienci biznesowi (nr telefonu 801 31 31 31) logują się za pomocą Telekodu. Dostęp do TeleMillennium i Millenet należy uruchomić w dowolnym oddziale Banku Millennium.


  • Jak sprawdzić czy telefon posiada wybieranie tonowe?

    W przypadku tonowego wybierania numeru do każdego klawisza telefonu przypisany jest określony ton. Jeżeli telefon ma ustawione wybieanie tonowe to w słuchawce po naciśnięciu klawisza (np. cyfra 1) słychać dzwięk - impuls. Niektóre telefony mają możliwość przełączania trybu wybierania z impulsowego na tonowy (przycisk PULSE/TONE). Telefon z wybieraniem tonowym jest wymagany do połączeń z TeleMillennium.


  • Jak aktywować dostęp do TeleMillennium?

    Należy udać się do dowolnego oddziału Banku Millennium i podpisać umowę. W oddziale zostanie wydany MilleKod i H@sło1, w przypadku klientów firmowych zostanie nadany numer Telekodu.


  • Czy zlecanie przelewów i transakcji u konsultanta jest bezpieczne?

    Tak, zlecanie dyspozycji u konsultanta jest bezpieczne, gdyż Bank Millennium stosuje zróżnicowane systemy weryfikacji Klientów. Każdy Klient posiada swoje indywidualne hasła dostępu do obsługi telefonicznej, które należy podać aby zalogować się do TeleMillennium. Przed złożeniem dyspozycji z rachunku Klient jest dodatkowo weryfikowany przez konsultanta telefonicznego.


  • Jak mogę zastrzec swoją kartę?

    Należy skontaktowac się z linią zastrzegania kart 22 598 41 14 lub po połączeniu z TeleMillennium 801 331 331 wybrać z automatycznego menu opcję 1 - Aktywacja i zastrzeganie kart. Linie do zastrzegania kart są czynne cała dobę, 7 dni w tygodniu.


  • Jak uzyskać informacje o swoim rachunku?

    Należy połączyć się z TeleMillennium, następnie wybrać 2 - Strefa Obsługi Klienta dla języka polskiego lub dla języka angielskiego 3 - For English press 3, następnie 2 - Customer service zone, dla obu ścieżek nastąpi weryfikacja haseł, następnie należy wybrać Informacje o Twoich kontach lub Połączenie z Konsultantem. Saldo i numer rachunku zostaną podane w automatycznym serwisie po zalogowaniu.