Profesjonalna obsługa 24/7

Zadzwoń do nas, jeśli masz pytania lub chcesz skorzystać z wybranych usług

TeleMillennium to całodobowa obsługa telefoniczna

Zapraszamy do kontaktu:

801 331 331

z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych

(+48) 22 598 40 40

z telefonów komórkowych i zagranicznych

aplikacja mobilna

wybierz Kontakt, a następnie Połącz bezpośrednio z konsultantem

Opłaty za połączenie z TeleMillennium z telefonów stacjonarnych i komórkowych są zgodne z cennikiem operatora danej sieci. W celu zapewnienia komfortu korzystania z naszych usług i produktów Konsultanci TeleMillennium pozostają do dyspozycji Klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. TeleMillennium zapewnia bezpieczeństwo wykonanych operacji dzięki zastosowaniu indywidualnego identyfikatora Klienta (MilleKodu) oraz hasła dostępu (H@sła 1 lub Hasła Mobilnego), które wpisuje się na klawiaturze telefonu.

Serwis automatyczny TeleMillennium

Serwis automatyczny (IVR – Interactive Voice Response) pozwala na uzyskanie podstawowych informacji na temat posiadanych produktów w Banku Millennium, bez konieczności połączenia z konsultantem.

Serwis automatyczny (IVR – Interactive Voice Response) pozwala na uzyskanie podstawowych informacji na temat posiadanych produktów w Banku Millennium, bez konieczności połączenia z konsultantem.

Aby zalogować się do serwisu, należy użyć MilleKodu i H@sła 1 (lub Hasła Mobilnego).

Obecny Serwis IVR umożliwia innowacyjny wybór kategorii poprzez komendy głosowe pozwalające usprawnić obsługę i możliwości nawigacji, jak również przez standardowe wybieranie na klawiaturze telefonu odpowiednich pozycji.


Aby zalogować się do serwisu telefonicznego dla Firm, należy użyć Telekodu oraz cyfr z rachunku. Telekod można założyć w dowolnej placówce.

Obsługa przez konsultanta

Połączenie z konsultantem umożliwia uzyskanie informacji o produktach i usługach oraz zlecenie wybranych operacji finansowych w ramach posiadanych produktów.

Informacje, jakie uzyskasz
przez TeleMillennium:

  • oferta produktowa Banku Millennium
  • saldo i szczegóły operacji na rachunkach
  • opłaty i prowizje
  • oprocentowanie produktów
  • status złożonych wniosków kredytowych
  • porady specjalisty

Usługi, z jakich skorzystasz
przez TeleMillennium:

  • realizacja przelewów
  • otwarcie, modyfikacja i zamknięcie lokaty
  • utworzenie, modyfikacja oraz odwołanie zlecenia stałego
  • aktywacja i zastrzeżenie karty
  • złożenie wniosku o produkt kredytowy
  • zmiana H@sła 1 do Millenetu (tylko dla połączeń z aplikacji mobilnej)
  • zgłoszenie opinii, sugestii, pochwały, reklamacji

Pytania i odpowiedzi


  • Konsultant Banku Millennium może dzwonić z następujących numerów telefonów:

    • (22) 598 4024, (22) 598 4040, (22) 598 4060, (22) 598 4077, (22) 598 4973, (22) 598 4975, (22) 598 4976, (22) 598 4977, (22) 598 4978, (22) 598 4979, (22) 598 3973, (22) 598 3974, (22) 598 3975, (22) 598 3976, (22) 598 3977, (22) 598 3978

    • (22) 237 4024, (22) 237 4040, (22) 237 4060, (22) 237 4077, (22) 237 4973, (22) 237 4975, (22) 237 4976, (22) 237 4977, (22) 237 4978, (22) 237 4979, (22) 237 3973, (22) 237 3974, (22) 237 3975, (22) 237 3976, (22) 237 3977, (22) 237 3978

    • 519 281 000, 519 284 024, 519 284 040, 519 284 060, 519 284 077, 519 284 973, 519 284 975, 519 284 976, 519 284 977, 519 284 978, 519 284 979, 519 283 973, 519 283 974, 519 283 975, 519 283 976, 519 283 977, 519 283 978

  • W przypadku połączenia z telefonu stacjonarnego lub komórkowego koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci.


  • W TeleMillennium sprawdzisz szybko swój stan konta. Nie musisz nawet czekać na połączenie z konsultantem. Zadzwoń ze swojego telefonu (numeru zarejestrowanego do H@seł SMS), wybierz 2 i wprowadź swój MilleKod oraz H@sło 1. Lektor automatycznie poda Ci dostępną kwotę.


  • Na infolinii Banku można uzyskać informacje o produktach i usługach Banku, sprawdzić lokalizację placówki lub bankomatu, złożyć wniosek o kartę kredytową.


  • W przypadku bankowości detalicznej (nr telefonu 801 331 331) system wymaga podania MilleKodu i Hasła 1 (lub Hasła Mobilnego). Firmy (nr telefonu 801 31 31 31) logują się za pomocą Telekodu. Dostęp do TeleMillennium można aktywować w dowolnej placówce Banku Millennium.


  • W przypadku tonowego wybierania numeru do każdego klawisza telefonu przypisany jest określony ton. Jeżeli telefon ma ustawione wybieranie tonowe, to w słuchawce po naciśnięciu klawisza (np. cyfra 1) słychać dźwięk - impuls. Niektóre telefony mają możliwość przełączania trybu wybierania z impulsowego na tonowy (przycisk PULSE/TONE). Telefon z wybieraniem tonowym jest wymagany do połączeń z TeleMillennium.


  • Należy udać się do dowolnej placówki Banku Millennium i podpisać umowę. W placówce zostanie wydany MilleKod i H@sło 1, w przypadku Firm zostanie nadany numer Telekodu.


  • Tak, zlecanie dyspozycji u konsultanta jest bezpieczne, gdyż Bank Millennium stosuje zróżnicowane systemy weryfikacji Klientów. Każdy Klient posiada swoje indywidualne hasła dostępu do obsługi telefonicznej, które należy podać, aby zalogować się do TeleMillennium. Przed złożeniem dyspozycji z rachunku Klient jest dodatkowo weryfikowany przez konsultanta telefonicznego.


  • Należy skontaktować się z linią zastrzegania kart 22 598 41 14 lub po połączeniu z TeleMillennium 801 331 331 wybrać z automatycznego menu opcję 1 - Aktywacja i zastrzeganie kart. Linie do zastrzegania kart są czynne cała dobę, 7 dni w tygodniu.


  • W celu aktywacji lub zmiany numeru telefonu do H@seł SMS udaj się do najbliższej placówki Banku. W ciągu jednej krótkiej wizyty dodamy Twój numer telefonu do H@seł SMS w systemie Banku.