Profesjonalna obsługa 24/7

Zadzwoń do nas, jeśli masz pytania lub chcesz skorzystać z wybranych usług

TeleMillennium to całodobowa obsługa telefoniczna

Zapraszamy do kontaktu:

  • 801 331 331

    z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych

  • (+48) 22 598 40 40

    z telefonów komórkowych i zagranicznych

  • aplikacja mobilna

    wybierz Kontakt, a następnie Połącz bezpośrednio z konsultantem

Opłaty za połączenie z TeleMillennium z telefonów stacjonarnych i komórkowych są zgodne z cennikiem operatora danej sieci. W celu zapewnienia komfortu korzystania z naszych usług i produktów Konsultanci TeleMillennium pozostają do dyspozycji Klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. TeleMillennium zapewnia bezpieczeństwo wykonanych operacji dzięki zastosowaniu indywidualnego identyfikatora Klienta (MilleKodu) oraz hasła dostępu (H@sła 1 lub Hasła Mobilnego), które wpisuje się na klawiaturze telefonu.

Serwis automatyczny TeleMillennium

Serwis automatyczny (IVR – Interactive Voice Response) pozwala na uzyskanie podstawowych informacji na temat posiadanych produktów w Banku Millennium, bez konieczności połączenia z konsultantem.

Serwis automatyczny (IVR – Interactive Voice Response) pozwala na uzyskanie podstawowych informacji na temat posiadanych produktów w Banku Millennium, bez konieczności połączenia z konsultantem.

Aby zalogować się do serwisu, należy użyć MilleKodu i H@sła 1 (lub Hasła Mobilnego).

Obecny Serwis IVR umożliwia innowacyjny wybór kategorii poprzez komendy głosowe pozwalające usprawnić obsługę i możliwości nawigacji, jak również przez standardowe wybieranie na klawiaturze telefonu odpowiednich pozycji.


Aby zalogować się do serwisu telefonicznego dla Firm, należy użyć Telekodu oraz cyfr z rachunku. Telekod można założyć w dowolnej placówce.

Obsługa przez konsultanta

Połączenie z konsultantem umożliwia uzyskanie informacji o produktach i usługach oraz zlecenie wybranych operacji finansowych w ramach posiadanych produktów.

Informacje, jakie uzyskasz
przez TeleMillennium:

  • oferta produktowa Banku Millennium
  • saldo i szczegóły operacji na rachunkach
  • opłaty i prowizje
  • oprocentowanie produktów
  • status złożonych wniosków kredytowych
  • porady specjalisty

Usługi, z jakich skorzystasz
przez TeleMillennium:

  • realizacja przelewów
  • otwarcie, modyfikacja i zamknięcie lokaty
  • utworzenie, modyfikacja oraz odwołanie zlecenia stałego
  • aktywacja i zastrzeżenie karty
  • złożenie wniosku o produkt kredytowy
  • zmiana H@sła 1 do Millenetu (tylko dla połączeń z aplikacji mobilnej)
  • zgłoszenie opinii, sugestii, pochwały, reklamacji

Pytania i odpowiedzi

  • Konsultant Banku Millennium może dzwonić z następujących numerów telefonów:

    • (22) 598 4024, (22) 598 4040, (22) 598 4060, (22) 598 4077, (22) 598 4545, (22) 598 4941, (22) 598 4942, (22) 598 4943, (22) 598 4944, (22) 598 4945, (22) 598 4946, (22) 598 4947, (22) 598 4948, (22) 598 4949, (22) 598 4950, (22) 598 4951, (22) 598 4952, (22) 598 4953, (22) 598 4960, (22) 598 4961, (22) 598 4962, (22) 598 4963, (22) 598 4964, (22) 598 4965, (22) 598 4966, (22) 598 4967, (22) 598 4968, (22) 598 4969, (22) 598 4970, (22) 598 4971, (22) 598 4972, (22) 598 4973, (22) 598 4974, (22) 598 4975, (22) 598 4976, (22) 598 4977, (22) 598 4978, (22) 598 4979

    • (22) 237 4024, (22) 237 4040, (22) 237 4060, (22) 237 4077, (22) 237 4960, (22) 237 4961, (22) 237 4962, (22) 237 4963, (22) 237 4964, (22) 237 4965, (22) 237 4966, (22) 237 4967, (22) 237 4968, (22) 237 4969, (22) 237 4970, (22) 237 4971, (22) 237 4972, (22) 237 4973, (22) 237 4974, (22) 237 4975, (22) 237 4976, (22) 237 4977, (22) 237 4978, (22) 237 4979

    • 519 281 000, 519 284 024, 519 284 040, 519 284 060, 519 284 077, 519 284 960, 519 284 961, 519 284 962, 519 284 963, 519 284 964, 519 284 965, 519 284 966, 519 284 967, 519 284 968, 519 284 969, 519 284 970, 519 284 971, 519 284 972, 519 284 973, 519 284 974, 519 284 975, 519 284 976, 519 284 977, 519 284 978, 519 284 979

    • (71) 726 7010, (71) 726 7011, (71) 726 7012, (71) 726 7013, (71) 726 7014, (71) 726 7015, (71) 726 7016, (71) 726 7017, (71) 726 7018, (71) 726 7019

    • (22) 117 9927, (22) 117 9928, (22) 117 9929, (22) 117 9930, (22) 117 9931, (22) 117 9932, (22) 117 9934, (22) 117 9935, (22) 117 9936

    • (61) 638 1230, (61) 638 1231, (61) 638 1232, (61) 638 1233, (61) 638 1234, (61) 638 1235, (61) 638 1236, (61) 638 1237, (61) 638 1238, (61) 638 1239

    • (58) 571 1945, (58) 571 1946, (58) 571 1947, (58) 571 1948, (58) 571 1949, (58) 571 1950, (58) 571 1951, (58) 571 1952, (58) 571 1953, (58) 571 1954

    • (55) 617 6120, (55) 617 6121, (55) 617 6122, (55) 617 6123, (55) 617 6124, (55) 617 6125, (55) 617 6126, (55) 617 6127, (55) 617 6128, (55) 617 6129

    • (62) 726 7980, (62) 726 7981, (62) 726 7982, (62) 726 7983, (62) 726 7984, (62) 726 7985, (62) 726 7986, (62) 726 7987, (62) 726 7988, (62) 726 7989

    • (91) 824 5990, (91) 824 5991, (91) 824 5992, (91) 824 5993, (91) 824 5994, (91) 824 5995, (91) 824 5996, (91) 824 5997, (91) 824 5998, (91) 824 5999

    • (32) 437 1460, (32) 437 1461, (32) 437 1462, (32) 437 1463, (32) 437 1464, (32) 437 1465, (32) 437 1466, (32) 437 1467, (32) 437 1468, (32) 437 1469

    • (12) 352 7990, (12) 352 7991, (12) 352 7992, (12) 352 7993, (12) 352 7994, (12) 352 7995, (12) 352 7996, (12) 352 7997, (12) 352 7998, (12) 352 7999

    • (65) 612 4780, (65) 612 4781, (65) 612 4782, (65) 612 4783, (65) 612 4784, (65) 612 4785, (65) 612 4786, (65) 612 4787, (65) 612 4788, (65) 612 4789

    • 799 602 890, 799 602 891, 799 602 892, 799 602 893, 799 602 894, 799 602 895, 799 602 896, 799 602 897, 799 602 898, 799 602 899, 799 602 881

    • 503 229 940, 503 229 941, 503 229 942, 503 229 943, 503 229 944, 503 229 945, 503 229 946, 503 229 947, 503 229 948, 503 229 949

    • 571 119 906, 571 119 907, 571 119 908, 571 119 909, 571 119 910, 571 119 911, 571 119 912, 571 119 913, 571 119 914, 571 119 915
  • W przypadku połączenia z telefonu stacjonarnego lub komórkowego koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci.

  • W TeleMillennium sprawdzisz szybko swój stan konta. Nie musisz nawet czekać na połączenie z konsultantem. Zadzwoń ze swojego telefonu (numeru zarejestrowanego do H@seł SMS), wybierz 2 i wprowadź swój MilleKod oraz H@sło 1. Lektor automatycznie poda Ci dostępną kwotę.

  • Na infolinii Banku można uzyskać informacje o produktach i usługach Banku, sprawdzić lokalizację placówki lub bankomatu, złożyć wniosek o kartę kredytową.

  • W przypadku bankowości detalicznej (nr telefonu 801 331 331) system wymaga podania MilleKodu i Hasła 1 (lub Hasła Mobilnego). Firmy (nr telefonu 801 31 31 31) logują się za pomocą Telekodu. Dostęp do TeleMillennium można aktywować w dowolnej placówce Banku Millennium.

  • W przypadku tonowego wybierania numeru do każdego klawisza telefonu przypisany jest określony ton. Jeżeli telefon ma ustawione wybieranie tonowe, to w słuchawce po naciśnięciu klawisza (np. cyfra 1) słychać dźwięk - impuls. Niektóre telefony mają możliwość przełączania trybu wybierania z impulsowego na tonowy (przycisk PULSE/TONE). Telefon z wybieraniem tonowym jest wymagany do połączeń z TeleMillennium.

  • Należy udać się do dowolnej placówki Banku Millennium i podpisać umowę. W placówce zostanie wydany MilleKod i H@sło 1, w przypadku Firm zostanie nadany numer Telekodu.

  • Tak, zlecanie dyspozycji u konsultanta jest bezpieczne, gdyż Bank Millennium stosuje zróżnicowane systemy weryfikacji Klientów. Każdy Klient posiada swoje indywidualne hasła dostępu do obsługi telefonicznej, które należy podać, aby zalogować się do TeleMillennium. Przed złożeniem dyspozycji z rachunku Klient jest dodatkowo weryfikowany przez konsultanta telefonicznego.

  • Należy skontaktować się z linią zastrzegania kart 22 598 41 14 lub po połączeniu z TeleMillennium 801 331 331 wybrać z automatycznego menu opcję 1 - Aktywacja i zastrzeganie kart. Linie do zastrzegania kart są czynne cała dobę, 7 dni w tygodniu.

  • W celu aktywacji lub zmiany numeru telefonu do H@seł SMS udaj się do najbliższej placówki Banku. W ciągu jednej krótkiej wizyty dodamy Twój numer telefonu do H@seł SMS w systemie Banku.