MIŁO NAM POWITAĆ CIĘ W BANKU MILLENNIUM!

Zobacz, co się zmienia i wygodnie korzystaj z szerokiej oferty produktów i usług

Najważniejsze zmiany po 22 marca 2019

Miło nam powitać Cię w gronie Klientów Banku Millennium! Wszystkie usługi i produkty, z których korzystałeś dotychczas w SKOK Piast, znajdziesz w Banku Millennium. Jakie zmiany Cię czekają?

  • Dotychczasowy numer rachunku będzie aktywny do 30 września 2019 roku. Do tego czasu możesz z niego korzystać lub od razu używać nowego numeru nadanego przez Bank Millennium.
  • Przestaje działać serwis eSKOK. Oznacza to, że ważność tracą Twój dotychczasowy login i hasło. W dowolnym oddziale podpiszesz umowę o dostęp do konta przez Internet i uzyskasz nowe dane do logowania do Millenetu - serwisu Banku Millennium, czyli MilleKod i H@sło 1.
  • Karty płatnicze SKOK Piast straciły ważność. Jeśli chcesz korzystać z karty, podpisz umowę o kartę w dowolnym oddziale Banku Millennium. Nową kartę otrzymasz pocztą w ciągu kilku dni.
  • Twoje pożyczki gotówkowe i hipoteczne będą widoczne w Banku Millennium. Umowy i regulaminy pozostają bez zmian, opłaty i prowizje za obsługę nie zostaną podwyższone.
  • Twoje lokaty terminowe i Rachunki Systematycznego Oszczędzania będą widoczne w Banku Millennium. Data zakończenia i oprocentowanie pozostają bez zmian. Lokaty odnawialne nie będą się odnawiać.

Poznaj produkty i usługi oferowane w Banku Millennium

Wiele zyskujesz...

  • 350 oddziałów Banku Millennium

    Wpłacisz i wypłacisz w nich pieniądze, zlecisz przelew, otworzysz konto oszczędnościowe.

  • Infolinia 24/7

    TeleMillennium to kompleksowa telefoniczna obsługa Klienta. W czasie rozmowy z konsultantem zlecisz przelew, otworzysz lokatę, aktywujesz i zastrzeżesz kartę.

  • Bankomaty i wpłatomaty

    Masz dostęp do swoich pieniędzy 24/7 dzięki sieci prawie 600 bankomatów w całej Polsce. Wypłacisz w nich gotówkę telefonem/kartą, sprawdzisz saldo i historię transakcji. We wpłatomatach wygodnie wpłacisz środki na konto.

  • Dostęp do konta online

    W serwisie internetowym Millenet zarządzasz swoimi pieniędzmi 24/7. Wygodnie zlecisz przelew, złożysz wniosek o pożyczkę, wykupisz ubezpieczenie czy doładujesz telefon na kartę.

  • Sprawy urzędowe online

    Całkowicie online i w bardzo prosty sposób złożysz wniosek o świadczenie Rodzina 500+ czy Dobry Start, założysz Profil Zaufany, zalogujesz się do PUE ZUS.

  • Konto Oszczędnościowe

    Otwórz bezpłatne Konto Oszczędnościowe Profit i ciesz się korzystnym oprocentowaniem dla swoich oszczędności.

Pytania i odpowiedzi

MOJE PIENIĄDZE


Czy moje pieniądze (na lokatach, rachunkach osobistych) są bezpieczne?

Twoje pieniądze są całkowicie bezpieczne. Bank Millennium w pełni gwarantuje dostęp do środków oraz bezpieczeństwo wypłaty wszystkich środków pieniężnych. Dodatkowo, Twoje środki zgromadzone na rachunkach w byłej SKOK Piast do kwoty stanowiącej równowartość 100 tys. EUR są objęte gwarancją przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny.


Po co mi nowy numer rachunku?

Rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe, oszczędnościowe, kredytowe i lokaty terminowe dotychczas używane przez Ciebie w SKOK Piast otrzymały nowe numery nadane przez Bank Millennium. Jednocześnie do końca września 2019 roku możesz używać także dotychczasowych numerów rachunków. W praktyce oznacza to, że w tym czasie można korzystać z obu numerów rachunków do przelewów, spłaty pożyczki, czy otrzymywania wynagrodzenia lub emerytury.

Wyjątkiem są przelewy zlecone z rachunków innych SKOK-ów na Twój numer rachunku w SKOK Piast - takie przelewy zostaną zwrócone na rachunek nadawcy. Klienci innych SKOK-ów powinni zlecać przelewy na Twój nowy numer rachunku w Banku Millennium.

Nowy numer rachunku jest widoczny w serwisie internetowym Banku Millennium, na wszystkich wyciągach i harmonogramach. Informacje na ten temat można uzyskać także w oddziałach Banku Millennium.


Czy zmienią się opłaty za konto?

Świadczenie przez Bank Millennium usług dotyczących dotychczasowych rachunków IKS standard, A'vista, IKS Plus i ROR nie wiąże się z podwyższeniem opłat. Zostaną one na dotychczasowym poziomie lub ulegną obniżeniu. Przypominamy, że wszystkie wymienione powyżej rachunki w Banku Millennium funkcjonują pod nową, wspólną nazwą - Konto Osobiste Piast.


Co z moją pożyczką?

Postanowienia Twoich dotychczasowych umów i regulaminów zawartych z byłą SKOK Piast pozostają w mocy. Zmianie ulegną nazwy - pożyczki niezabezpieczone hipoteką widnieją pod nazwą "Pożyczka Gotówkowa", a pożyczki zabezpieczone hipoteką - "Pożyczka Hipoteczna".

Opłaty i prowizje z tytułu obsługi pożyczek nie zostaną podwyższone.

Nie jest już możliwe spłacanie pożyczki z wykorzystaniem tzw. transferu, czyli poprzez potrącenie raty z wynagrodzenia. Oznacza to, że spłaty należy dokonywać we własnym zakresie na rachunek wskazany w umowie pożyczki. Zachęcamy do skorzystania ze zlecenia stałego


Co z moimi depozytami?

Twoje lokaty terminowe (w tym Rachunki Systematycznego Oszczędzania, RSO) będą na bieżąco obsługiwane do momentu ich zakończenia i są one widoczne w Millenecie. Warunki, czyli data zakończenia i oprocentowanie pozostają bez zmian. Twoje lokaty zostały przekształcone w lokaty nieodnawialne, co oznacza, że w dniu zakończenia każdej lokaty kapitał i odsetki zostaną pozostawione do Twojej dyspozycji na specjalnym rachunku.

Lokaty i RSO dotychczas oferowane w ramach SKOK Piast zostały wycofane z oferty Banku Millennium. Jednocześnie zyskujesz dostęp do pełnej oferty depozytowej Banku Millennium.


Czy mogę korzystać z mojej karty do konta?

Niestety nie, karty straciły ważność 22 marca 2019 roku o godz. 18.00. Jeśli chcesz korzystać z karty płatniczej, udaj się do dowolnego oddziału Banku Millennium i podpisz umowę o kartę. Po kilku dniach otrzymasz ją pocztą.


Czy nadal będę otrzymywać wyciąg na koniec każdego miesiąca?

Tak, informacje o wszystkich Twoich produktach zostaną połączone w jednym wyciągu przekazywanym pocztą po zakończonym miesiącu. Historię transakcji można także na bieżąco śledzić w serwisie internetowym Millenet i aplikacji mobilnej. By uzyskać do nich dostęp, należy podpisać umowę w oddziale Banku.


Zwykłe przelewy dotychczas zlecałem w oddziale SKOK Piast. Gdzie teraz mogę zlecić przelew?

Przelew zlecisz, a także skorzystasz z innych usług bankowych w najbliższym oddziale Banku Millennium. Wiele spraw będzie można też załatwić bardzo wygodnie przez Internet lub infolinię TeleMillennium.


Co z moimi zleceniami stałymi?

Zlecenia stałe będą nadal aktywne, z wyjątkiem zleceń z tytułu składek ubezpieczeniowych, zleceń z tytułu płatności pożyczek (zostaną one zastąpione automatycznym zleceniem w kwocie równej wysokości raty, która będzie pobierana w dniu wymagalności pożyczki), zleceń z tytułu zasilenia lokat terminowych oraz rachunków systematycznego oszczędzania.

BANKOWOŚĆ INTERNETOWA


Nie mogę się zalogować do serwisu internetowego eSKOK. Co mam zrobić?

Serwis eSKOK został wyłączony dla Klientów byłej SKOK Piast 22 marca 2019 roku o godz. 17.00. Wszystkie pozostałe usługi i produkty dostępne dotychczas w ramach SKOK Piast zostały przeniesione do Banku Millennium i można nimi swobodnie zarządzać online w ramach serwisu Millenet od 25 marca. Dotychczasowe login i hasło straciły ważność.


Jak otrzymać dane do logowania?

Wystarczy w dowolnym oddziale Banku Millennium podpisać umowę o dostęp do konta przez Internet. Po podpisaniu umowy otrzymasz swój login (MilleKod) oraz hasło dostępu (H@sło 1) dzięki którym zalogujesz się do swojego konta w ramach Banku Millennium. Logowanie do serwisu internetowego w Banku Millennium jest bardzo proste i bezpieczne.


Czy będę mieć wgląd w historię moich transakcji ze SKOK Piast?

Tak, w Millenecie masz dostęp do historii ostatnio wykonanych transakcji.

KONTO W BANKU MILLENNIUM


Czy jestem teraz członkiem Banku Millennium? Czy muszę ponosić jakieś opłaty z tego tytułu?

Nie. W Banku Millennium nie istnieje pojęcie „członkostwa”. W związku z tym, Klienci - inaczej niż w SKOK - nie są zobowiązani do ponoszenia kosztów udziałów.


Czy muszę wydawać nowe pełnomocnictwa lub upoważnienia do moich produktów dla osób, które wskazałem w SKOK Piast?

W trakcie wizyty w oddziale należy ponownie ustanowić pełnomocnictwo na zasadach obowiązujących w Banku Millennium.

Masz pytania? Pomożemy

Napisz do nas

WYPEŁNIJ FORMULARZ

lub zadzwoń - infolinia czynna całą dobę