Bankomaty

Twój Bank w bankomacie

Gwarantujemy Ci szybki dostęp do Twoich pieniędzy poprzez sieć bankomatów i wpłatomatów.

Gotówkę wypłacisz w kilka chwil, a jeśli nie masz przy sobie karty debetowej lub kredytowej, wypłacisz pieniądze również telefonem za pomocą BLIKA.

Nie posiadasz akurat dostępu do bankowości internetowej lub nie pobrałeś jeszcze darmowej aplikacji mobilnej? Nic nie szkodzi – oprócz wypłaty gotówki w bankomacie wykonasz szereg najczęściej używanych operacji.

  • wypłacisz gotówkę (kartą lub telefonem)
  • sprawdzisz lub wydrukujesz stan i historię konta
  • wpłacisz gotówkę na konto lub spłacisz kartę kredytową (we wpłatomatach)
  • doładujesz telefon komórkowy
Znajdź bankomat lub oddział

Wypłata gotówki telefonem

Teraz możesz wypłacać pieniądze z bankomatu, nawet jeśli nie masz przy sobie karty. Zainstaluj na telefonie darmową aplikację mobilną Banku Millennium i korzystaj z bezpłatnej usługi BLIK.

  1. 1

    Nie wkładaj karty; wybierz na ekranie bankomatu opcję wypłaty BLIK (numer 4)

  2. 2

    Odczytaj w aplikacji 6-cyfrowy kod BLIK i wprowadź go w bankomacie

  3. 3

    Zatwierdź transakcję w aplikacji i odbierz gotówkę

 

BLIKIEM możesz też płacić w sklepach stacjonarnych, w Internecie oraz w biletomatach, a także wykonywać błyskawiczne przelewy na numer telefonu.

Więcej o BLIKU

Obsługa kart w walutach obcych

Potrzebujesz gotówki, ale Twoja karta była wydana za granicą? Nie szukaj kantoru. Gotówkę w PLN wypłacisz w naszych bankomatach prawie każdą kartą.

Jeśli masz kartę w EUR, USD (tylko MasterCard), GBP, DKK, SEK lub NOK możesz przy wypłacie gotówki z naszych bankomatów skorzystać z usługi dynamicznego przewalutowania. Wybierz, czy chcesz rozliczyć transakcje w PLN według kursu wydawcy karty czy bezpośrednio w walucie karty, po kursie widocznym na ekranie bankomatu.

Co daje dynamiczne przewalutowanie w walucie karty?

  • znasz kurs wymiany i dokładną kwotę obciążenia konta już w chwili wypłaty
  • za przewalutowanie nie płacisz prowizji
  • unikniesz opłat za przekroczenie dopuszczalnego debetu (wiesz, ile wypłacasz, więc wiesz, jak zmieni się saldo Twojego konta)

Transakcje w bankomacie – jak to działa?

  • Wypłata gotówki

    Możesz wypłacać gotówkę zarówno kartą debetową, jak i kredytową. Wybierz jedną ze zdefiniowanych kwot (50, 100, 200, 300, 400 lub 500 zł) albo opcję „Inna kwota” i wprowadź za pomocą klawiatury kwotę stanowiącej wielokrotność 50 złotych. Jeśli chcesz, możesz wydrukować potwierdzenie transakcji. Na wydruku poza datą, godziną i miejscem transakcji znajdziesz kwotę wypłaty, aktualne saldo i saldo dostępne (dla karty debetowej) lub saldo kredytu (dla karty kredytowej).

  • Wpłata gotówki

    W wybranych urządzeniach (bankomaty i wpłatomaty w jednym) możesz szybko wpłacić gotówkę bez konieczności czekania do kasy w oddziale. Pieniądze wpłacone przy użyciu karty debetowej zasilają konto bankowe powiązane z kartą. Natomiast wpłata kartą kredytową traktowana jest jako wcześniejsza spłata tej karty. Po włożeniu karty i wpisaniu PIN-u, wybierz opcję „Wpłata gotówki”. Przeliczoną gotówkę, którą chcesz wpłacić, włóż do szczeliny wpłatomatu zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi  na ekranie urządzenia. Sprawdź, czy kwota na ekranie się zgadza i zatwierdź transakcję. Banknoty wkładaj dłuższym bokiem, uważając, aby nie były pogniecione, zgięte ani niczym spięte. Pomiędzy banknotami nie mogą się znajdować inne przedmioty, jak np. kartki, bilety czy paragony.

  • Sprawdzenie salda

    Możesz łatwo sprawdzić stan konta (dla kart debetowych) lub dostępny kredyt (dla kart kredytowych) i wyświetlić go na ekranie bankomatu lub wydrukować. Dla kart debetowych podawane jest aktualne saldo i saldo dostępne, a dla kart kredytowych podawana jest kwota wykorzystanego limitu (saldo aktualne) i kwota dostępnego limitu (saldo dostępne).

  • 10 ostatnich transakcji

    To opcja dostępna dla kart debetowych i kredytowych Banku Millennium. Możesz wybrać, czy 10 ostatnich transakcji chcesz wydrukować, czy tylko wyświetlić na ekranie bankomatu.

  • Zmiana PIN

    PIN możesz zmienić dla aktualnie włożonej do bankomatu karty. Aby to zrobić, na ekranie bankomatu będziesz musiał wprowadzić nowy PIN dwukrotnie. Opcja jest dostępna dla wszystkich kart Banku Millennium - zarówno debetowych, jak i kredytowych.

  • Doładowanie telefonu

    Możesz doładować telefon na kartę następujących operatorów komórkowych: Plus, Orange, T-Mobile, Sami Swoi, Heyah oraz Play. Wybierz operatora, wprowadź numer telefonu i kwotę doładowania, a następnie potwierdź ją zielonym przyciskiem na klawiaturze bankomatu. Jeśli chcesz, po doładowaniu możesz wydrukować potwierdzenie transakcji. Opcja jest dostępna dla wszystkich kart Banku Millennium (debetowych i kredytowych).

  • Wydruk H@sła 2

    H@sło 2 jest potrzebne do zmiany numeru telefonu komórkowego, używanego do zatwierdzania transakcji wykonywanych w Millenecie (MilleSMS). Opcja wydruku H@sła 2 jest dostępna dla wszystkich kart Banku Millennium (debetowych i kredytowych).

Twoje bezpieczeństwo

 

W Banku Millennium robimy wszystko, by zapewnić najwyższe bezpieczeństwo Twoich danych i Twoich pieniędzy. Jednak nawet nasze starania mogą okazać się niewystarczające wobec osób działających w złej wierze.
Przeczytaj poniższe wskazówki i stosuj się do nich zawsze, kiedy korzystasz z bankomatu Banku Millennium lub innych bankomatów.

  • Zanim rozpoczniesz korzystanie

    • Zwracaj uwagę na otoczenie bankomatu. Staraj się unikać używania bankomatu w nocy. Upewnij się, czy osoba oczekująca za Tobą w kolejce zachowuje odpowiedni odstęp. Jeżeli ktoś Cię obserwuje lub robi sztuczny tłok, anuluj transakcję i użyj innego bankomatu.
    • Staraj się używać zawsze tego samego bankomatu. Łatwiej zauważysz różnice w wyglądzie, które mogą wynikać z zainstalowania na bankomacie obcych elementów.
    • Jeżeli zauważysz cokolwiek podejrzanego, nietypowego lub dostrzeżesz widoczne ślady manipulacji przy bankomacie, nie używaj go i niezwłocznie powiadom Bank.

  • Realizacja transakcji

    • Nie podchodź za blisko do osoby korzystającej z bankomatu. Zachowaj odstęp około 2 metrów i poczekaj, aż osoba ta skończy transakcje i odejdzie od bankomatu.
    • Nigdy nie wprowadzaj karty do czytnika „na siłę". Problem z włożeniem karty może wynikać z awarii czytnika lub zamontowania obcego elementu (np. nakładki służącej do nielegalnego skanowania paska magnetycznego karty).
    • Nie wprowadzaj PIN-u dopóki bankomat Cię o to nie poprosi. Podczas realizacji transakcji stój blisko bankomatu. Zawsze zasłaniaj klawiaturę, uniemożliwiając innym podejrzenie Twojego PIN-u. Najlepiej zrobić to zakrywając klawiaturę drugą ręką. W ten sposób, nawet w przypadku nielegalnego zainstalowania na bankomacie ukrytej kamery, Twój PIN nie zostanie ujawniony.
    • Wyjmij kartę z czytnika jak tylko bankomat Cię o to poprosi. Jeżeli karta została zatrzymana przez bankomat, natychmiast powiadom Bank. Nie korzystaj z pomocy nieznajomych.

  • Po zakończeniu transakcji

    • Schowaj pieniądze i kartę po zakończeniu transakcji, jeszcze przed odejściem od bankomatu.
    • Jeżeli zauważysz podejrzane zachowanie przy bankomacie, odejdź od bankomatu na bezpieczną odległość i natychmiast powiadom Bank.
    • Regularnie sprawdzaj stan swojego konta - jeśli odkryjesz transakcję, której nie wykonałeś, zawiadom Bank.