Blik

Nie odkładaj wymarzonych zakupów. Odłóż spłatę!

Udostępniamy nową usługę BLIK Płacę Później

BLIK Płacę Później - kupuj i nie płać przez 30 dni

Skorzystaj z usługi BLIK Płacę Później w sklepach internetowych.

Zamów produkt od razu i sprawdź, czy wszystko Ci odpowiada. Na płatność masz 30 dni i potrzebujesz do tego tylko naszej aplikacji. Żadna okazja Ci nie umknie!

Jak mogę skorzystać?

  • wypatruj usługi BLIK Płacę Później na stronie sklepu i wybierz ją jako metodę płatności
  • skorzystaj ze zwykłego kodu BLIK i aktywuj usługę w kilku krokach
  • potwierdź płatność w aplikacji mobilnej
BLIK Płacę Później

Stan swojego limitu i historię BLIK Płacę Później znajdziesz w aplikacji w sekcji BLIK po wykonaniu pierwszej transakcji. Aktywując usługę, zawierasz umowę kredytową z Polskim Standardem Płatności. Korzystanie z limitu BLIK Płacę Później wiąże się z odpytaniem baz BIK (Biura Informacji Kredytowej S.A.) i weryfikowaniem zdolności kredytowej.

Prośba o przelew BLIK – rozliczaj się ze znajomymi

Ludzie z kawą i telefonem komórkowym

Wspólne wyjście na miasto? Składka na prezent urodzinowy? Wyślij prośbę o przelew konkretnej kwoty przez BLIK!

Odbiorca ma 72 godziny, żeby przelać Ci pieniądze. Zrobi to jednym kliknięciem w aplikacji. Pieniądze trafią do Ciebie od razu.


Jak to działa?

  • W aplikacji mobilnej wybierz płatności BLIK, następnie Prośba o przelew BLIK
  • Zaznacz osobę z listy kontaktów w telefonie, która może odbierać Prośby o przelew BLIK. Rozpoznasz ją po ikonie BLIK.
  • Wpisz tytuł oraz kwotę przelewu i zatwierdź operację. Gotowe!

Płać zbliżeniowo BLIKIEM – bez karty, bez kodu, szybko i bezpiecznie

Płatności zbliżeniowe BLIK to usługa, dzięki której wygodnie zapłacisz telefonem w sklepie stacjonarnym:

  • nie przepisujesz kodu
  • nie potrzebujesz karty
  • nie musisz logować się do aplikacji
  • możesz jako źródło płatności wybrać swoje konto osobiste lub rachunek karty kredytowej

Usługa działa na telefonach z systemem Android.
Więcej informacji o płatnościach zbliżeniowych BLIK znajduje się w Regulaminie ogólnym świadczenia usług bankowych dla osób fizycznych w Banku Millennium S.A.

  1. 1

    Wejdź w menu Płatności > Płatności zbliżeniowe telefonem > Płatności zbliżeniowe BLIK.

  2. 2

    Włącz usługę i uruchom funkcję NFC, która umożliwi połączenie się Twojego telefonu z terminalem płatniczym w trakcie płatności.

  3. 3

    Zanim wykonasz pierwszą płatność, zaczekaj na powiadomienie, że już możesz płacić zbliżeniowo BLIKIEM.

  1. 1

    Odblokuj telefon („przesuń, aby odblokować” nie jest uznawane za blokadę). Od odblokowania telefonu masz 60 sekund na wykonanie transakcji.

  2. 2

    Zbliż telefon do terminala płatniczego tak jak przy płatności zbliżeniowej kartą.

  3. 3

    Gotowe! Na terminalu pojawi się potwierdzenie płatności.
    Jeśli potwierdzasz płatności PIN-em do aplikacji, to po pierwszym przyłożeniu odblokowanego telefonu do terminala, wpisz PIN do aplikacji w telefonie i ponownie zbliż telefon do terminala.

W mig na koncie i całkowicie za darmo

Wysyłaj przelewy BLIK na telefon

  • Nie musisz znać numeru konta, na który chcesz przesłać pieniądze, wystarczy Ci numer telefonu odbiorcy – wpisz go samodzielnie lub wybierz z listy kontaktów w telefonie:
  • ikona BLIKA obok numeru telefonu na liście kontaktów w aplikacji pokaże Ci, czy Twój znajomy może otrzymać przelew BLIK na telefon
  • gotówka dotrze na konto odbiorcy natychmiast, również w weekendy i święta
  • nic Cię to nie kosztuje, bo przelew jest bezpłatny

Odbieraj przelewy BLIK na telefon

  • Zarejestruj swój numer telefonu w aplikacji mobilnej. Aby to zrobić:
  • zaloguj się do aplikacji mobilnej Banku
  • na głównym ekranie wybierz Kod BLIK > Ustawienia BLIK > Ustawienia przelewu na telefon lub w menu wybierz Ustawienia > Ustawienia płatności > Ustawienia przelewu na telefon
  • wskaż domyślne konto do przelewów BLIK na telefon
  • Teraz możesz już wygodnie wysyłać i natychmiast odbierać przelewy BLIK na telefon 24/7, również w weekendy i święta.

Przelew wykonasz do odbiorców posiadających konto w bankach oferujących usługę przelewu BLIK na telefon. Współpracujące banki to:
Bank Millennium, Alior Bank, ING, mBank, PKO Bank Polski, Getin Bank, Credit Agricole, Noble Bank, Bank Pekao, Bank Ochrony Środowiska.

Czym jest kod BLIK?

Nie masz przy sobie portfela? Nie szkodzi. Jest BLIK – bezpłatne i bezpieczne płatności, przelewy, wpłaty i wypłaty gotówki telefonem. Wystarczy aplikacja mobilna Banku Millennium.

To proste: kartę płatniczą zastępujesz 6-cyfrowym, jednorazowym kodem wyświetlanym w aplikacji. Wszystkie transakcje BLIKIEM potwierdzasz PIN-em do aplikacji lub przyciskiem „Akceptuj”:

  • nie musisz mieć przy sobie karty
  • wypłacasz z bankomatu i wpłacasz do wpłatomatu
  • płacisz w sklepach stacjonarnych i Internecie

Kod BLIK i przelew na telefon znajdziesz w aplikacji na ekranie przed zalogowaniem. Wystarczy, że klikniesz w ikonę BLIK w prawym dolnym rogu.

Skrót do BLIKA przed zalogowaniem jest w pełni bezpieczny. Aby zrealizować transakcję, musisz podać PIN do aplikacji.

Jak działa BLIK

  1. 1
    Jak działa BLIK -

    W bankomacie lub na stronie sklepu online wybierz opcję BLIK lub powiedz sprzedawcy w sklepie, że chcesz płacić BLIKIEM.

  2. 2
    Jak działa BLIK -

    W bankomacie, na terminalu lub stronie internetowej sklepu wprowadź 6-cyfrowy kod BLIK z aplikacji.

  3. 3
    Jak działa BLIK -

    Pamiętaj, by zatwierdzić transakcję w aplikacji. Gotowe!

  1. 1
    Jak działa BLIK -

    We wpłatomacie wybierz opcję wpłaty BLIK i wprowadź 6-cyfrowy kod BLIK z aplikacji mobilnej na klawiaturze wpłatomatu.

  2. 2
    Jak działa BLIK -

    Potwierdź operację wpisując kod PIN w aplikacji mobilnej.

  3. 3
    Jak działa BLIK -

    Włóż banknoty do wpłatomatu, potwierdź ich liczbę oraz wpłacaną kwotę.

Czeki BLIK

Czeki BLIK

Przekaż pieniądze dowolnej osobie. Nie musi mieć ona konta bankowego, karty, aplikacji mobilnej ani dostępu do Internetu. Odbiorca może wypłacić pieniądze z bankomatu lub zapłacić czekiem za zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych, a niewykorzystana kwota automatycznie wróci na Twoje konto.

 

Sam wybierasz kwotę i termin ważności czeku (od 15 min do 72 godzin). Każdy czek ma indywidualny, 9-cyfrowy numer. Ustal hasło, które wraz z numerem czeku wyślesz odbiorcy, np. automatycznym SMS-em generowanym po utworzeniu czeku.

  1. 1

    Przygotuj numer i hasło do czeku, który masz od wystawcy czeku. Wybierz na bankomacie opcję Wypłata BLIK.

  2. 2

    Wprowadź 9-cyfrowy numer czeku.

  3. 3

    Wprowadź hasło do czeku.

  1. 1

    Powiedz sprzedawcy w sklepie, że chcesz płacić BLIKIEM lub na stronie płatności sklepu internetowego wybierz opcję BLIK.

  2. 2

    Wprowadź 9-cyfrowy numer czeku.

  3. 3

    Wprowadź hasło do czeku.

dłonie trzymające telefon

Zakupy bez kodu

Robienie zakupów BLIKIEM w sklepach online może być jeszcze prostsze. Płać szybciej i tak samo bezpiecznie – zamiast przepisywać kod BLIK, wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji:

dłonie trzymające telefon
  • w sklepie internetowym zrób przynajmniej jedną transakcję kodem BLIK
  • po udanej transakcji aplikacja zapyta Cię, czy od tej pory chcesz płacić w tym sklepie lub za pomocą używanej właśnie przeglądarki internetowej bez przepisywania kodu
  • gotowe, Przy kolejnych zakupach zapłacisz szybciej
  • Zakupy bez kodu zrobisz, używając przeglądarki internetowej na dowolnym urządzeniu: na smartfonie, laptopie czy tablecie. Niezależnie od używanego urządzenia, musisz mieć przy sobie smartfon, by potwierdzić płatność za pomocą aplikacji mobilnej Banku Millennium.

    Możesz łatwo zarządzać Zakupami bez kodu w aplikacji mobilnej. Dodawaj sklepy lub przeglądarki, w których chcesz płacić bez kodu, do listy zapisanych. Możesz je w każdej chwili usunąć lub dodać ponownie.

  • Zakupy bez kodu są bezpieczne tak samo jak tradycyjne płatności BLIK z użyciem kodu, czy płatności kartą. Oprócz ustawienia limitów dla dziennej liczby transakcji oraz łącznej kwoty transakcji, każdą transakcję potwierdzasz PIN-em do aplikacji.
    Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie

Pytania i odpowiedzi

  • Usługa BLIK jest bezpłatna dla wszystkich klientów korzystających z aplikacji mobilnej Banku Millennium.

    Do pobrania oraz w trakcie korzystania z aplikacji konieczne jest połącznie z Internetem, płatne zgodnie z obowiązującą u danego operatora taryfą.

    Opłaty i prowizje naliczane przy transakcjach dokonywanych BLIKIEM są dostępne w Cenniku:
    Cennik usług – Płatności Mobilne BLIKlink otwiera się w nowym oknie

  • W sklepach stacjonarnych oznaczonych logo BLIK oraz w sklepach internetowych udostępniających płatności BLIK (Płacę z BLIK).

    logo BLIK

  • Domyślne ustawienia płatności BLIK pozwalają na wykonanie dziennie 20 transakcji na łączną wartość 1000 zł. Ustawienia limitów możesz w dowolnej chwili zmienić w Millenecie. Zaloguj się do Millenetu i z menu rozwijanego przy Twoim imieniu i nazwisku wybierz Ustawienia BLIK > Limity transakcji BLIK.

    Limity niepodlegające zmianie to:

    • pojedyncza transakcja BLIK – do 10 000 zł,
    • kwota pojedynczego czeku – do 4000 zł,
    • dzienny limit na wszystkie czeki łącznie – do 5000 zł.
  • W bankomatach Banku Millennium, ING, mBanku, PKO Banku Polskiego, BNP Paribas, Getin Banku, Noble Banku, Alior Banku, Banku Pekao, Santander Banku Polskiego, Banku Pocztowego, Credit Agricole, Banków Spółdzielczych, Banku BPS, Nest Banku.

  • BLIK działa na wszystkich urządzeniach z Androidem i iOS. Do korzystania z BLIKA niezbędne jest połączenie z internetem (pakiet danych lub Wi-Fi).

  • Ukryj pozostałe pytania Zobacz pozostałe pytania