Płatności BLIK

Promocje BLIK

Płać BLIKIEM i wygraj nawet 100 000 zł!

Zarejestruj się na blikomania.pl i korzystaj z mobilnych płatności. Płać BLIKIEM w sklepach stacjonarnych, internetowych, wypłacaj BLIKIEM gotówkę z bankomatu czy zlecaj przelewy na numer telefonu. Codziennie do zdobycia nagrody pieniężne!

  • 1 x nagroda główna 100 000 zł
  • 3 x w miesiącu 10 000 zł
  • 1 x dziennie 1 000 zł
  • 10 x dziennie 100 zł
link otwiera się w nowym oknieZarejestruj się

Loteria trwa od 5 grudnia 2016 r. do 4 marca 2017 r. Losowanie nagród codziennie (pn. - pt.). Szczegóły w regulaminie - link otwiera się w nowym oknie, kalendarzu losowań - link otwiera się w nowym oknie oraz na stronie www.blikomania.pl - link otwiera się w nowym oknie.

Z BLIKIEM na cdp.pl prezenty kupisz taniej!

Płać BLIKIEM na cdp.pl i zyskaj rabat do 20 zł na gry, książki, filmy i tysiące innych produktów.

  • dla transakcji BLIK od 20 do 40 zł - rabat 5 zł
  • dla transakcji BLIK od 40 zł do 100 zł - rabat 10 zł
  • dla transakcji BLIK powyżej 100 zł - rabat 20 zł

Promocja trwa do 31.12.2016 r. lub do wyczerpania puli zniżek. Szczegóły w regulaminie - link otwiera się w nowym oknie. Dowiedz się więcej na www.blikmobile.pl.

Zapłać BLIKIEM na Allegro i zyskaj 20 zł na kolejne zakupy

Zrób zakupy na Allegro za co najmniej 30 zł i zapłać za nie BLIKIEM. Otrzymasz kupon w wysokości 20 zł do wykorzystania przy kolejnych zakupach BLIKIEM za minimum 50 zł.

Promocja trwa do 10.01.2017 r. lub do wyczerpania puli kuponów (100 tys. sztuk). Aby otrzymać kupon, musisz być zarejestrowanym użytkownikiem Allegro.

Szczegóły w regulaminie - link otwiera się w nowym oknie. Dowiedz się więcej na www.blikmobile.pl.

Zgłodniałeś? Z BLIKIEM zjesz taniej o 10%

Masz ochotę na coś smacznego? Zamów dowolne danie na PizzaPortal.pl i zapłać BLIKIEM, a dostaniesz 10% rabatu (nawet do 200 zł).

Promocja trwa od 28.10.2016 do 31.12.2016.

Szczegóły znajdziesz w regulaminie - link otwiera się w nowym oknie.

Dowiedz się więcej na www.blikmobile.pl - link otwiera się w nowym oknie.

Czym są płatności BLIK?

Nie wziąłeś portfela? Nie szkodzi. Jest BLIK – bezpłatne i bezpieczne płatności i wypłaty gotówki telefonem. Wystarczy telefon z aplikacją Banku Millennium.

Odkryj zalety BLIKA w 60 sekund (zobacz film)

To proste: kartę płatniczą zastępujesz 6-cyfrowym, jednorazowym kodem wyświetlanym w aplikacji. Wszystkie transakcje BLIKIEM potwierdzasz PIN-em do aplikacji lub przyciskiem „Akceptuj”.

  • nie musisz mieć przy sobie karty
  • wypłacasz z bankomatu
  • płacisz w sklepach stacjonarnych i online
  • przesyłasz pieniądze nawet jak nie znasz numeru konta

Jak działa BLIK

  1. 1

    W bankomacie lub na stronie sklepu online wybierz opcję BLIK lub powiedz sprzedawcy w sklepie, że chcesz płacić BLIKIEM.

  2. 2

    W bankomacie, na terminalu lub stronie internetowej sklepu wprowadź 6-cyfrowy kod BLIK z aplikacji.

  3. 3

    Pamiętaj, by zatwierdzić transakcję w aplikacji. Gotowe!

Czeki BLIK

Przekaż pieniądze dowolnej osobie. Odbiorca nie musi mieć konta bankowego, karty, aplikacji mobilnej, ani dostępu do Internetu.

Odbiorca może wypłacić pieniądze z bankomatu lub zapłacić czekiem za zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych, a niewykorzystana kwota automatycznie wróci na Twoje konto.

Sam wybierasz kwotę i termin ważności czeku (od 15 min do 72 godzin). Każdy czek ma indywidualny, 9-cyfrowy numer. Ustal hasło, które wraz z numerem czeku wyślesz odbiorcy, np. automatycznym SMS-em generowanym po utworzeniu czeku.

  • Jak wypłacać czekiem BLIK z bankomatu?

    Przygotuj numer i hasło do czeku, który otrzymałeś od wystawcy czeku.

    1. Wybierz na bankomacie opcję Wypłata BLIK.
    2. Wprowadź 9-cyfrowy numer czeku.
    3. Wprowadź hasło do czeku.

  • Jak płacić czekiem BLIK w sklepie?

    Przygotuj numer i hasło do czeku, który dostałeś od wystawcy czeku.

    1. Powiedz sprzedawcy w sklepie, że chcesz płacić BLIKIEM lub na stronie płatności sklepu internetowego wybierz opcję BLIK.
    2. Wprowadź 9-cyfrowy numer czeku.
    3. Wprowadź hasło do czeku.

Zakupy bez kodu

Robienie zakupów BLIKIEM w sklepach online może być jeszcze prostsze. Płać szybciej i tak samo bezpiecznie – zamiast przepisywać kod BLIK, wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji.

  1. 1

    W sklepie internetowym zrób przynajmniej jedną transakcję kodem BLIK.

  2. 2

    Po udanej transakcji aplikacja zapyta Cię, czy od tej pory chcesz płacić w tym sklepie lub za pomocą używanej właśnie przeglądarki internetowej bez przepisywania kodu.

Gotowe! Przy kolejnych zakupach zapłacisz szybciej.

  • Jak używać Zakupów bez kodu w sklepach internetowych?

    Zakupy bez kodu zrobisz używając przeglądarki internetowej na dowolnym urządzeniu: na smartfonie, laptopie czy tablecie. Niezależnie od używanego urządzenia, musisz mieć przy sobie smartfon, by potwierdzić płatność za pomocą aplikacji mobilnej Banku Millennium.

    Możesz łatwo zarządzać Zakupami bez kodu w aplikacji mobilnej. Dodawaj sklepy lub przeglądarki, w których chcesz płacić bez kodu, do listy zapisanych. Możesz je w każdej chwili usunąć lub dodać ponownie.


  • Czy Zakupy bez kodu są bezpieczne?

    Zakupy bez kodu są bezpieczne tak samo jak tradycyjne płatności BLIK z użyciem kodu, czy płatności kartą. Oprócz ustawienia limitów dla dziennej liczby transakcji oraz łącznej kwoty transakcji, każdą transakcję potwierdzasz PIN-em do aplikacji.
    Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie


Odkryj zalety BLIKA w 60 sekund

Pytania i odpowiedzi

  • Ile kosztuje usługa BLIK?

    Usługa BLIK jest bezpłatna dla wszystkich klientów korzystających z Aplikacji Mobilnej Banku Millennium.

    Do pobrania oraz w trakcie korzystania z aplikacji konieczne jest połącznie z Internetem, płatne zgodnie z obowiązującą u danego operatora taryfą.

    Opłaty i prowizje naliczane przy transakcjach dokonywanych BLIKiem są dostępne w Cenniku.


  • Gdzie mogę płacić BLIKIEM?

    W sklepach stacjonarnych oznaczonych logiem BLIK oraz w sklepach internetowych udostępniających płatności BLIK (Płacę z BLIK).

    Sprawdź, gdzie skorzystasz z BLIKA - link otwiera się w nowym oknie

    logo BLIK


  • Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    Domyślne ustawienia płatności BLIK pozwalają na wykonanie dziennie 20 transakcji na łączną wartość 1000 zł. Ustawienia limitów możesz w dowolnej chwili zmienić w Millenecie. Zaloguj się i wejdź w Bankowość mobilna > Płatności BLIK > Ustawienia.

    Limity nie podlegające zmianie to:

    • pojedyncza transakcja BLIK – do 10 000 zł,
    • kwota pojedynczego czeku – do 4000 zł,
    • dzienny limit na wszystkie czeki łącznie – do 5000 zł.

  • W jakich bankomatach można wypłacać BLIKIEM?

    W bankomatach Banku Millennium, PKO BP, ING, BZ WBK oraz Euronet.


  • Na jakich telefonach są dostępne płatności BLIK?

    Płatności BLIK są dostępne dla telefonów z systemem:

    • Android (od wersji 2.3),
    • iOS (od wersji 5.1.1),
    • Windows Phone (od wersji 3.0.0.0).

  • Gdzie znaleźć kod BLIK i jak długo jest ważny?

    Kod BLIK to jednorazowy, 6-cyfrowy kod autoryzacyjny, który wyświetla się po zalogowaniu do aplikacji. Każdy kod ważny jest 2 minuty, a po wygaśnięciu możesz łatwo wygenerować nowy kod.

    Jeśli chcesz mieć szybszy dostęp do płatności mobilnych, możesz ustawić kod BLIK jako widget widoczny już przed zalogowaniem.


  • Skąd są pobierane środki do płatności BLIK?

    Płatności BLIK mogą być pobierane z Twojego konta lub z karty kredytowej. W Ustawieniach BLIK w aplikacji możesz określić różne źródła dla różnych transakcji (dla wypłat z bankomatów, płatności w sklepach stacjonarnych i sklepach internetowych).

    Wszystkie płatności BLIK dokonane z konta, karty lub karty kredytowej są widoczne w historii transakcji zarówno w Millenecie, jak i aplikacji mobilnej.


  • Czy można korzystać z czeków BLIK bez dostępu do Internetu?

    Tak, z czeków BLIK można korzystać bez dostępu do Internetu i bez konieczności logowania do aplikacji. Czek BLIK musi być wcześniej wystawiony i zapisany.

    Do realizacji czeku BLIK konieczne jest posiadanie jego numeru oraz hasła (nadawca ustala hasło do czeku podczas jego wystawiania i w sposób poufny przekazuje odbiorcy).


  • Czy dokonywanie płatności BLIK za granicą jest możliwe?

    Obecnie płatności BLIK są dostępne wyłącznie w Polsce.


  • Ile czeków BLIK mogę wystawić?

    Jednocześnie możesz mieć 5 aktywnych czeków BLIK. Jeśli chcesz utworzyć kolejne, wykorzystaj lub usuń już utworzone. Pamiętaj, że czeki wygasają automatycznie, gdy minie ich okres ważności.


  • Czy czek BLIK można zrealizować częściowo?

    Czek BLIK może być wykorzystany całkowicie lub częściowo, ale może być zrealizowany tylko raz. Traci on ważność po wykorzystaniu całej kwoty lub tylko jej części. Jeśli był wykorzystany w części, pozostała kwota automatycznie wróci na rachunek wystawcy czeku.


  • W jakich sklepach mogę robić Zakupy bez kodu?

    Zakupy bez kodu są możliwe tylko w sklepach internetowych, które oferują BLIK jako sposób płatności. Zakupy bez kodu nie są możliwe w sklepach stacjonarnych. Pamiętaj: zanim będziesz mógł płacić w danym sklepie internetowym bez wpisywania kodu, najpierw musisz dokonać w nim przynajmniej jednej transakcji z użyciem kodu BLIK (na dowolną kwotę).


  • Jakie limity obowiązują w przypadku Zakupów bez kodu?

    Domyślny limit dla Zakupów bez kodu to 20 transakcji dziennie na łączną wartość 1000 zł. Jeśli chcesz go zmienić, zaloguj się do Millenetu, wybierz Bankowość mobilna> Płatności BLIK> Ustawienia i ustal inny limit dla Transakcji w Internecie.


  • Czy wszystkie transakcje BLIKIEM musze potwierdzać PIN-em do aplikacji?

    Potwierdzanie PIN-em do aplikacji jest wymagane dla wszystkich transakcji BLIKIEM w Internecie oraz wypłat z bankomatów. Jeśli chcesz możesz też płatności w sklepach stacjonarnych (POS) do 50 zł zatwierdzać jedynie przyciskiem „Akceptuj”. Ustawienie zmienisz wybierając w menu w aplikacji Płatności BLIK > Ustawienia BLIK > Potwierdzenie PIN.


  • Nie chcę korzystać z płatności BLIK, ale zależy mi na dostępie do aplikacji mobilnej.

    W tej sytuacji wystarczy zablokować płatności BLIK w Millenecie. Aplikacja pozostanie aktywna, bez możliwości korzystania z systemu BLIK. Usługę można też w każdej chwili odblokować. Usługę możesz również zablokować w dowolnym oddziale Banku Millennium.


Zobacz pozostałe pytania

Bezpieczeństwo

Korzystanie z systemu płatności mobilnych BLIK jest bezpieczne - zarówno usługa płatności BLIK jak i sama aplikacja posiadają szereg niezbędnych zabezpieczeń.

  • Aby zalogować się do aplikacji mobilnej należy podać kod PIN nadany w trakcie aktywacji.
  • Transakcje dokonywane kodem BLIK zawsze wymagają potwierdzenia - przyciskiem „Akceptuj” lub kodem PIN.
  • Operacje czekiem BLIK mogą być zrealizowane tylko i wyłącznie jeśli odbiorca zna numer i hasło do czeku.
  • Wystawienie czeku wymaga podania Hasła Mobilnego .

Należy pamiętać, że hasło do czeku BLIK jest poufne i nie należy przekazywać go osobom trzecim. Jeśli czek BLIK jest przekazywany innej osobie, należy numer czeku i hasło przekazać w taki sposób, by nie były one przechowywane razem, np. zapisać numer czeku a hasło przekazać ustnie.