W stylu BLIKA

Szybko, wygodnie i bezpiecznie płać za zakupy w internecie

Promocje

BLIK pomaga pomagać

  • Ty też możesz pomóc. Wpłać co najmniej 10 zł na Szlachetną Paczkę, a BLIK dopłaci kolejne 5 zł. Wejdź na stronę http://www.szlachetnapaczka.pl/wplacam, a potem:
  • wybierz lub podaj kwotę
  • uzupełnij swoje dane
  • podaj 6-cyfrowy kod BLIK i zatwierdź
  • Akcja trwa do 31.12.2020 r. i dotyczy wpłat na stronie Szlachetnej Paczki.

E-booki, książki, gry. Kupuj z BLIKIEM na gandalf.com.pl

  • złóż zamówienie na gandalf.com.pl za min. 99 zł
  • wpisz kod rabatowy BLIK20 i zapłać BLIKIEM
  • rabat w wysokości 20 zł naliczy się automatycznie
  • Promocja trwa od 02.11.2020 r. do 31.12.2020 r. lub do wyczerpania puli zniżek. Organizatorem akcji jest GANDALF Sp. z o.o. Zasady promocji określa regulamin „Kupuj z BLIK”.

Zastrzyk wsparcia dla szpitali zakaźnych

Wesprzyj szpitale zakaźne w walce z koronawirusem. Możesz to zrobić błyskawicznie za pomocą kodu BLIK.
Wejdź na stronę https://www.blikmobile.pl/pomoc/zastrzykwsparcia/, a następnie:

  • wybierz województwo i szpital, który chcesz wesprzeć
  • wpisz kwotę i 6-cyfrowy kod BLIK
  • potwierdź transakcję w aplikacji
  • Cała kwota, którą przelejesz, trafi od razu na konto wybranego przez Ciebie szpitala.

W mig na koncie i całkowicie za darmo

Wysyłaj przelewy BLIK na telefon

  • Nie musisz znać numeru konta, na który chcesz przesłać pieniądze, wystarczy Ci numer telefonu odbiorcy – wpisz go samodzielnie lub wybierz z listy kontaktów w telefonie:
  • ikona BLIKA obok numeru telefonu na liście kontaktów w aplikacji pokaże Ci, czy Twój znajomy może otrzymać przelew BLIK na telefon
  • gotówka dotrze na konto odbiorcy natychmiast, również w weekendy i święta
  • nic Cię to nie kosztuje, bo przelew jest bezpłatny

Odbieraj przelewy BLIK na telefon

  • Zarejestruj swój numer telefonu w aplikacji mobilnej. Aby to zrobić:
  • zaloguj się do aplikacji mobilnej Banku
  • na głównym ekranie wybierz Kod BLIK > Ustawienia BLIK > Ustawienia przelewu na telefon lub w menu wybierz Ustawienia > Ustawienia płatności > Ustawienia przelewu na telefon
  • wskaż domyślne konto do przelewów BLIK na telefon
  • Teraz możesz już wygodnie wysyłać i natychmiast odbierać przelewy BLIK na telefon, również w weekendy i święta.

Przelew wykonasz do odbiorców posiadających konto w bankach oferujących usługę przelewu BLIK na telefon. Współpracujące banki to:
Bank Millennium, Alior Bank, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Getin Bank, Credit Agricole, Bank Pekao.

Możesz mieć łatwy dostęp do BLIKA z ekranu głównego aplikacji przed zalogowaniem. Wejdź w Ustawienia aplikacji, następnie w Moje dodatki przed zalogowaniem i spośród widżetów wybierz kod BLIK.

Czym jest kod BLIK?

Nie masz przy sobie portfela? Nie szkodzi. Jest BLIK – bezpłatne i bezpieczne płatności, przelewy, wpłaty i wypłaty gotówki telefonem. Wystarczy aplikacja mobilna Banku Millennium.

To proste: kartę płatniczą zastępujesz 6-cyfrowym, jednorazowym kodem wyświetlanym w aplikacji. Wszystkie transakcje BLIKIEM potwierdzasz PIN-em do aplikacji lub przyciskiem „Akceptuj”:

  • nie musisz mieć przy sobie karty
  • wypłacasz z bankomatu i wpłacasz do wpłatomatu
  • płacisz w sklepach stacjonarnych i Internecie

Jak działa BLIK

  1. 1
    Jak działa BLIK -

    W bankomacie lub na stronie sklepu online wybierz opcję BLIK lub powiedz sprzedawcy w sklepie, że chcesz płacić BLIKIEM.

  2. 2
    Jak działa BLIK -

    W bankomacie, na terminalu lub stronie internetowej sklepu wprowadź 6-cyfrowy kod BLIK z aplikacji.

  3. 3
    Jak działa BLIK -

    Pamiętaj, by zatwierdzić transakcję w aplikacji. Gotowe!

  1. 1
    Jak działa BLIK -

    We wpłatomacie wybierz opcję wpłaty BLIK i wprowadź 6-cyfrowy kod BLIK z aplikacji mobilnej na klawiaturze wpłatomatu.

  2. 2
    Jak działa BLIK -

    Potwierdź operację wpisując kod PIN w aplikacji mobilnej.

  3. 3
    Jak działa BLIK -

    Włóż banknoty do wpłatomatu, potwierdź ich liczbę oraz wpłacaną kwotę.

Czeki BLIK

Czeki BLIK

Przekaż pieniądze dowolnej osobie. Nie musi mieć ona konta bankowego, karty, aplikacji mobilnej ani dostępu do Internetu. Odbiorca może wypłacić pieniądze z bankomatu lub zapłacić czekiem za zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych, a niewykorzystana kwota automatycznie wróci na Twoje konto.

 

Sam wybierasz kwotę i termin ważności czeku (od 15 min do 72 godzin). Każdy czek ma indywidualny, 9-cyfrowy numer. Ustal hasło, które wraz z numerem czeku wyślesz odbiorcy, np. automatycznym SMS-em generowanym po utworzeniu czeku.

  1. 1

    Przygotuj numer i hasło do czeku, który masz od wystawcy czeku. Wybierz na bankomacie opcję Wypłata BLIK.

  2. 2

    Wprowadź 9-cyfrowy numer czeku.

  3. 3

    Wprowadź hasło do czeku.

    1

    Powiedz sprzedawcy w sklepie, że chcesz płacić BLIKIEM lub na stronie płatności sklepu internetowego wybierz opcję BLIK.

    2

    Wprowadź 9-cyfrowy numer czeku.

    3

    Wprowadź hasło do czeku.

Zakupy bez kodu

Robienie zakupów BLIKIEM w sklepach online może być jeszcze prostsze. Płać szybciej i tak samo bezpiecznie – zamiast przepisywać kod BLIK, wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji:

  • W sklepie internetowym zrób przynajmniej jedną transakcję kodem BLIK.
  • Po udanej transakcji aplikacja zapyta Cię, czy od tej pory chcesz płacić w tym sklepie lub za pomocą używanej właśnie przeglądarki internetowej bez przepisywania kodu.
  • Gotowe! Przy kolejnych zakupach zapłacisz szybciej.


  • Zakupy bez kodu zrobisz, używając przeglądarki internetowej na dowolnym urządzeniu: na smartfonie, laptopie czy tablecie. Niezależnie od używanego urządzenia, musisz mieć przy sobie smartfon, by potwierdzić płatność za pomocą aplikacji mobilnej Banku Millennium.

    Możesz łatwo zarządzać Zakupami bez kodu w aplikacji mobilnej. Dodawaj sklepy lub przeglądarki, w których chcesz płacić bez kodu, do listy zapisanych. Możesz je w każdej chwili usunąć lub dodać ponownie.


  • Zakupy bez kodu są bezpieczne tak samo jak tradycyjne płatności BLIK z użyciem kodu, czy płatności kartą. Oprócz ustawienia limitów dla dziennej liczby transakcji oraz łącznej kwoty transakcji, każdą transakcję potwierdzasz PIN-em do aplikacji.
    Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie


Bezpieczeństwo

Korzystanie z systemu płatności mobilnych BLIK jest bezpieczne - zarówno usługa płatności BLIK jak i sama aplikacja posiadają szereg niezbędnych zabezpieczeń.

  • Aby zalogować się do aplikacji mobilnej należy podać kod PIN nadany w trakcie aktywacji.
  • Transakcje dokonywane kodem BLIK zawsze wymagają potwierdzenia - przyciskiem „Akceptuj” lub kodem PIN.
  • Operacje czekiem BLIK mogą być zrealizowane tylko i wyłącznie jeśli odbiorca zna numer i hasło do czeku.
  • Wystawienie czeku wymaga podania H@sła 1 lub Hasła Mobilnego.

Należy pamiętać, że hasło do czeku BLIK jest poufne i nie należy przekazywać go osobom trzecim


Jeśli czek BLIK jest przekazywany innej osobie, należy numer czeku i hasło przekazać w taki sposób, by nie były one przechowywane razem, np. zapisać numer czeku a hasło przekazać ustnie.

Pytania i odpowiedzi


  • Usługa BLIK jest bezpłatna dla wszystkich klientów korzystających z aplikacji mobilnej Banku Millennium.

    Do pobrania oraz w trakcie korzystania z aplikacji konieczne jest połącznie z Internetem, płatne zgodnie z obowiązującą u danego operatora taryfą.

    Opłaty i prowizje naliczane przy transakcjach dokonywanych BLIKIEM są dostępne w Cenniku:
    Cennik usług – Płatności Mobilne BLIKlink otwiera się w nowym oknie


  • W sklepach stacjonarnych oznaczonych logo BLIK oraz w sklepach internetowych udostępniających płatności BLIK (Płacę z BLIK).

    logo BLIK


  • Domyślne ustawienia płatności BLIK pozwalają na wykonanie dziennie 20 transakcji na łączną wartość 1000 zł. Ustawienia limitów możesz w dowolnej chwili zmienić w Millenecie. Zaloguj się do Millenetu i z menu rozwijanego przy Twoim imieniu i nazwisku wybierz Ustawienia BLIK > Limity transakcji BLIK.

    Limity niepodlegające zmianie to:

    • pojedyncza transakcja BLIK – do 10 000 zł,
    • kwota pojedynczego czeku – do 4000 zł,
    • dzienny limit na wszystkie czeki łącznie – do 5000 zł.

  • W bankomatach Banku Millennium, PKO BP, ING, Santander oraz Euronet.


  • Płatności BLIK są dostępne dla telefonów z systemem:

    • Android (od wersji 5.0),
    • iOS (od wersji 11.0).

  • Ukryj pozostałe pytania Zobacz pozostałe pytania