Dbaj o finanse firmy z domu

Sprawdź, jak działamy w związku z zagrożeniem epidemią

W związku z sytuacją epidemiologiczną w Polsce, przypominamy:


  • Ogranicz wizyty w oddziałach i bankuj bezpiecznie z domu, korzystając z aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej
  • Jeśli możesz, zakupy i płatności realizuj online
  • Za płatności w sklepach płać zbliżeniowo telefonem lub kartą
  • Jeśli potrzebujesz gotówki, skorzystaj z bankomatu. Dla większości rachunków wypłaty z dowolnego bankomatu w Polsce są bezpłatne
  • Uważaj na oszustów rozsyłających fałszywe SMS-y o blokowaniu środków na kontach bankowych i pamiętaj o podstawowych zasadach bezpieczeństwa >

Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem na Infolinii oraz odpowiedź na pytania przesłane drogą elektroniczną może być nieco dłuższy niż zwykle. Prosimy o odrobinę wyrozumiałości w tym trudnym dla nas wszystkich okresie. Zapewniamy, że robimy wszystko by jak najszybciej udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania.

Możesz bardzo wiele bez ruszania się z domu

Pamiętaj, że w Millenecie dla Przedsiębiorstw i aplikacji mobilnej wykonasz większość transakcji bezpiecznie i na odległość

  • system internetowy Millenet dla Przedsiebiorstw oraz aplikacja mobilna są dostępne codziennie, bez konieczności opuszczania domu lub miejsca pracy
  • masz możliwość zdalnego wykonywania wszystkich typów płatności, zmiany limitów kart płatniczych, otwieranie kolejnych rachunków, przesyłanie dokumentów dotyczących udzielonych kredytów
  • w razie pytań lub wątpliwości jesteśmy dostępni dla Ciebie pod numerem 801 632 632

Większość oddziałów Banku Millennium będzie otwarta



Jednak w związku ze wzmożoną ochroną przed zachorowaniami na choroby zakaźne oraz decyzjami Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r., w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego, niektóre oddziały mogą funkcjonować inaczej niż zwykle. Przed wizytą sprawdź, czy oddział do którego chcesz się udać jest otwarty. Szczegóły znajdują się na naszej stronie >

Jeśli nie czujesz się w pełni zdrowy, masz kaszel, ból gardła, gorączkę lub inne objawy chorobowe zachęcamy do rezygnacji z wizyty w oddziale i kontakt z lekarzem.

Pamiętaj, że większość operacji i płatności możesz wykonać bezpiecznie z domu w Millenecie lub aplikacji mobilnej.


W przypadku kiedy udajesz się do Oddziału pamiętaj o kilku zasadach bezpieczeństwa:
  • W najbliższych dniach w oddziałach, ze względów szczególnej ochrony przed zachorowaniami, może przebywać mniejsza liczba Klientów. Nasi pracownicy zadbają o to, aby kontrolować sytuację w tym zakresie.
  • Prosimy zachowaj podczas wizyty bezpieczną odległość, zgodnie z zaleceniami to przynajmniej 1 metr od innych osób.
  • Gotówkę wypłacaj z bankomatu kartą lub BLIKiem, a do kasy zapraszamy po odbiór wypłat awizowanych. W trosce o Twoje bezpieczeństwo codziennie czyścimy urządzenia zlokalizowane w placówkach Banku. Używamy do tego zarówno specjalistycznych środków do czyszczenia sprzętu elektronicznego, jak również środków dezynfekujących klawiaturę.

Dodatkowo zapewniamy, że Twoje pieniądze są bezpieczne


Więcej informacji na ten temat możesz znaleźć tutaj

W związku ze zwiększoną liczbą operacji w niektórych urządzeniach może chwilowo brakować gotówki. Pracujemy w trybie ciągłym i na bieżąco staramy się uzupełniać wszystkie bankomaty. Jeśli, w którymś urządzeniu zabraknie środków, nie martw się nie oznacza to problemu z brakiem pieniędzy w banku.
Przypominamy, że dla większości rachunków wypłaty z dowolnego bankomatu w Polsce są bezpłatne.