Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkę
Ważna informacja! Wkrótce wyłączymy dotychczasową aplikację. Jak najszybciej aktywuj naszą nową aplikację Bank Millennium dla Firm, by nie stracić dostępu do kont Twojej firmy na urządzeniach mobilnych. Konfigurację zacznij w Millenecie dla Przedsiębiorstw.
Dlaczego
warto mieć aplikację?
Jakie możliwości daje nowa aplikacja?

Personalizowany ekran główny
To Ty decydujesz, co zobaczysz po uruchomieniu aplikacji. Przestawiaj i ukrywaj konkretne elementy tak, jak chcesz.

Wygodne skróty
Dodaj szybkie skróty, takie jak przelew krajowy, zagraniczny, płatność podzielona.

Szybkie logowanie
Logujesz się, jak chcesz: odciskiem palca, identyfikacją twarzy lub kodem PIN.

Przelewy i autoryzacje przelewów
Autoryzujesz przelewy zlecone w Millenecie dla Przedsiębiorstw. Wykonasz przelewy krajowe, podatkowe, do ZUS lub KRUS, podzieloną płatność oraz przelewy zagraniczne (SEPA w euro i IBAN w dowolnej walucie). Możesz ponawiać przelewy krajowe po wejściu w zakładkę Szczegóły w historii.

Tryb ciemny
Jeśli lubisz, możesz ustawić tryb ciemny aplikacji.

Dostęp do widoku wszystkich Twoich firm po zalogowaniu
Masz dostęp do widoku wszystkich swoich firm z poziomu ekranu startowego. Bez konieczności ponownego przelogowania.
Jak aktywować aplikację mobilną Bank Millennium dla Firm?
Pierwszy etap aktywacji aplikacji odbywa się w naszej bankowości internetowej Millenet dla Przedsiębiorstw.
-
1
Zaloguj się do Millenetu dla Przedsiębiorstw i ustaw Hasło Mobilne dla aplikacji.
ZACZNIJ KORZYSTAĆ link otwiera się w nowej karcie przeglądarki z aplikacji mobilnej
-
2
Ściągnij aplikację z App Store lub Google Play.
-
3
Uruchom aplikację, dokończ aktywację i zacznij korzystać
Pytania i odpowiedzi
Dla kogo przeznaczona jest aplikacja Bank Millennium dla Firm i kto może z niej korzystać?
Aplikacja mobilna Bank Millennium dla Firm jest przeznaczona dla klientów firmowych i korporacyjnych. Z bankowości mobilnej może korzystać każdy użytkownik z dostępem do systemu bankowości internetowej Millenet dla Przedsiębiorstw.
Na jakich urządzeniach mogę zainstalować aplikację mobilną Banku Millennium?
Aplikacja dostępna jest dla urządzeń mobilnych z systemami Android (wersja 7.0 lub wyższa ) oraz iOS (wersja 11.3 lub wyższa).Co muszę zrobić, aby aktywować aplikacje mobilną?
Aktywacja podzielona jest na dwa etapy. W pierwszym zaloguj się do naszej bankowości internetowej Millenet dla Przedsiębiorstw, a następnie wybierz Ustawienia i Nową bankowość mobilną. W tym kroku ustawisz Hasło Mobilne i dodasz produkty, które będą prezentowane w aplikacji. Etap drugi to pobranie na smartfon lub tablet, aplikacji Bank Millennium dla Firm z wybranego sklepu (Google Play lub AppStore. Uruchom aplikację, wybierz przycisk Aktywuj i podążaj za dalszymi komunikatami procesu aktywacji.
- Ukryj więcej Pokaż więcej