Zaktualizuj przeglądarkę internetową do najnowszej wersji, aby dalej korzystać ze wszystkich funkcji i zwiększyć swoje bezpieczeństwo w internecie.
Zaktualizuj przeglądarkęAplikacja mobilna Banku Millennium to Twój bezpieczny i bardzo wygodny bank w telefonie
Aplikację mobilną Banku Millennium pobierasz tak samo jak inne aplikacje, które masz na telefonie - tylko ze sklepów Google Play lub Apple Store.
Wejdź do sklepu z aplikacjami na telefonie - na ekranie telefonu kliknij logo sklepu
Wyszukaj Bank Millennium
Kliknij, by pobrać i zainstalować, a po chwili aplikacja będzie już na Twoim telefonie
Możesz też włączyć aparat w telefonie i najechać na ten czarno-biały kwadrat obok. Twój telefon sam znajdzie aplikację w sklepie, a Ty ją tylko zainstalujesz.
Przeglądasz tę stronę na telefonie? Kliknij tu
Aktywacja to taki proces, w którym Twój telefon jest przypisywany do Twojego konta, a Twoja tożsamość weryfikowana. W trakcie aktywacji podajesz informacje, które masz tylko Ty.
Na ekranie telefonu kliknij w ikonę aplikacji Banku Millennium, by zacząć.
Wpisz swój 8-cyfrowy MilleKod z umowy. Nie pamiętasz MilleKodu? Sprawdź, jak go odzyskać.
Wpisz H@sło Tymczasowe utworzone na wniosku o konto lub otrzymane w Banku. Nie masz H@sła Tymczasowego? Sprawdź, co możesz zrobić.
Stwórz 8-cyfrowe H@sło 1 do potwierdzania transakcji i zapamiętaj je! Jeśli korzystasz już z konta w Millenecie, poprosimy Cię o wpisanie H@sła 1, którym się tam logujesz.
Wpisz wskazane znaki z numeru PESEL (lub dowodu/paszportu). Chronimy Twoje dane, dlatego wpisujesz tylko 2 znaki.
Wysłuchaj prostego kodu (cyfra i słowo) w trakcie automatycznego połączenia z infolinią i wybierz je na ekranie telefonu.
Utwórz 4-cyfrowy PIN, którym będziesz logować się do aplikacji, i zapamiętaj go!
Przewiń
Miałeś już kiedyś aplikację Banku Millennium w telefonie, a teraz chcesz aktywować ją ponownie? Zobacz, jak to zrobić
Do logowania do aplikacji wystarczy PIN utworzony przez Ciebie podczas aktywacji. PIN możesz zawsze zmienić w Millenecie.
Włącz aplikację klikając logo Banku Millennium na ekranie telefonu
Wprowadź kolejno 4 cyfry numeru PIN
Jesteś na swoim koncie w telefonie. Co zobaczysz po zalogowaniu?
Możesz też logować się odciskiem palca. Po zalogowaniu do aplikacji wejdź w menu i wybierz Ustawienia > Ustawienia aplikacji > Logowanie odciskiem palca i postępuj według wskazówek.
Wiele problemów z aktywacją aplikacji i logowaniem możesz rozwiązać samodzielnie.
Jeśli nie pamiętasz PIN-u lub został zablokowany, możesz go zmienić w Millenecie. Po zalogowaniu wejdź w zakładkę Bankowość mobilna > Moje urządzenia > Zmień PIN.
Jeśli już kiedyś miałeś aktywną aplikację, a teraz pobrałeś ją ponownie, aktywacja wygląda trochę inaczej, niż gdy robisz to po raz pierwszy. Przygotuj swój MilleKod i H@sło 1.
MilleKod znajdziesz w umowie otrzymanej przy zakładaniu konta. Jeśli nie możesz jej znaleźć:
odzyskaj MilleKod przez internet
Poprosimy Cię o odpowiedź na 5 pytań dotyczących Twoich produktów w Banku Millennium, potwierdzimy Twoją tożsamość i wyświetlimy Twój MilleKod.
Na stronie logowania kliknij Pomoc z logowaniem i wybierz Problem z MilleKodem. Przejdź do strony logowania > (link do strony logowania)
odwiedź najbliższą placówkę Banku
Nasz doradca potwierdzi Twoją tożsamość i przekaże Ci Twój MilleKod.
odbierz MilleKod w aplikacji
Jeśli masz już aktywną aplikację mobilną, zaloguj się do niej i zadzwoń do Banku bezpośrednio z aplikacji mobilnej.
Nie pamiętasz lub masz zablokowane H@sło Tymczasowe do pierwszego logowania? Możesz je odzyskać na trzy sposoby:
Możesz je odzyskać na trzy sposoby:
Po 2 minutach możesz spróbować wygenerować nowe H@sło SMS. Jeśli nadal nie otrzymasz SMS-a:
Jeśli zgubisz telefon lub zostanie Ci skradziony, możesz szybko zablokować aplikację mobilną w Millenecie lub placówce Banku.
Po zalogowaniu do Millenetu najedź na swoje imię i nazwisko i z menu wybierz Urządzenia z aplikacją mobilną, a następnie przy nazwie urządzenia wybierz opcję Dezaktywuj.
To Twój 8-cyfrowy, indywidualny login do konta. Znajdziesz go w umowie otrzymanej przy zakładaniu konta w Banku Millennium.
Jeśli nie możesz odszukać MilleKodu, kliknij tu, aby go odzyskać.
Możesz też przyjść do najbliższej placówki Banku. Nasz doradca potwierdzi Twoją tożsamość i przekaże Ci Twój MilleKod.
Tworzysz je podczas składania wniosku o konto albo otrzymujesz je od Banku. Służy do pierwszego zalogowania do Millenetu oraz aktywacji aplikacji mobilnej. Nie masz H@sła Tymczasowego? Ustal nowe samodzielnie.
To Twój PESEL, numer dowodu osobistego lub paszportu. Jeśli logujesz się do konta firmowego, może to być również NIP lub REGON. Podczas logowania wpisujesz dwa wskazane znaki identyfikatora. Nigdy nie prosimy o podanie pełnego numeru identyfikatora.
To 6-cyfrowe hasło przesyłane w wiadomości SMS na numer telefonu wskazany przez Ciebie w Banku.
Jeśli podczas logowania nie otrzymałeś H@sła SMS, możesz spróbować wygenerować nowy kod. Jeśli nadal nie otrzymasz SMS-a, zadzwoń na infolinię TeleMillennium: +48 22 598 40 50 lub odwiedź najbliższą placówkę Banku Millennium.
Tworzysz je przy pierwszym logowaniu do Millenetu lub pierwszej aktywacji aplikacji (zapamiętaj je i nie udostępniaj nikomu). Jest niezbędne do logowania do Millenetu, potwierdzania transakcji w aplikacji i podczas kontaktu z infolinią TeleMillennium.
Możesz je zmienić w dowolnej chwili w Millenecie w menu pod Twoim imieniem i nazwiskiem w sekcji Ustawienia.
Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, odblokuj je samodzielnie.
To Twój indywidualny 4-cyfrowy kod do logowania do aplikacji mobilnej. Ustalasz go podczas aktywacji aplikacji. Zapamiętaj go, bo bez niego nie możesz korzystać z aplikacji.
PIN możesz zmienić w dowolnej chwili w ustawieniach aplikacji. Wejdź w Ustawienia (w menu na górnej belce), następnie Ustawienia aplikacji > PIN do aplikacji.
Zapomniany PIN możesz zmienić w Millenecie. Po zalogowaniu najedź na swoje imię i nazwisko w górnym menu, wybierz zakładkę Urządzenia z aplikacją mobilną i kliknij Zmiana PIN.