Jak zalogować się do konta na telefonie

To bardzo proste - logujesz się 4-cyfrowym PIN-em lub odciskiem palca

Bezpieczny bank w telefonie, który dotrzyma Ci kroku

Aplikacja mobilna Banku Millennium to Twój bezpieczny i bardzo wygodny bank w telefonie

  • z aplikacji korzystasz zawsze bezpłatnie
  • aplikacja zawsze wymaga aktywacji, która pozwala na oznaczenie jej jako Twoja, tylko Ty masz wszystkie informacje, by to zrobić
  • w przypadku zgubienia telefonu do aplikacji nie da się dostać tak po prostu, a przez komputer czy w oddziale szybko ją zablokujesz
  • jeśli zapomnisz się wylogować, aplikacja sama wyloguje Cię po 5 minutach, aby nikt bez Twojej wiedzy do niej nie wszedł

Zainstaluj aplikację w telefonie krok po kroku

Aplikację mobilną Banku Millennium pobierasz tak samo jak inne aplikacje, które masz na telefonie - tylko ze sklepów Google Play lub Apple Store.

  1. 1
    Zainstaluj aplikację w telefonie krok po kroku -

    Wejdź do sklepu z aplikacjami na telefonie - na ekranie telefonu kliknij logo sklepu

  2. 2
    Zainstaluj aplikację w telefonie krok po kroku -

    Wyszukaj Bank Millennium

  3. 3
    Zainstaluj aplikację w telefonie krok po kroku -

    Kliknij, by pobrać i zainstalować, a po chwili aplikacja będzie już na Twoim telefonie

Możesz też włączyć aparat w telefonie i najechać na ten czarno-biały kwadrat obok. Twój telefon sam znajdzie aplikację w sklepie, a Ty ją tylko zainstalujesz.


Przeglądasz tę stronę na telefonie? Kliknij tu

Aktywuj aplikację, poprowadzimy Cię

Aktywacja to taki proces, w którym Twój telefon jest przypisywany do Twojego konta, a Twoja tożsamość weryfikowana. W trakcie aktywacji podajesz informacje, które masz tylko Ty.

  1. 1
    Aktywuj aplikację, poprowadzimy Cię -

    Na ekranie telefonu kliknij w ikonę aplikacji Banku Millennium, by zacząć.

  2. 2
    Aktywuj aplikację, poprowadzimy Cię -

    Wpisz swój 8-cyfrowy MilleKod z umowy. Nie pamiętasz MilleKodu? Sprawdź, jak go odzyskać.

  3. 3
    Aktywuj aplikację, poprowadzimy Cię -

    Wpisz H@sło Tymczasowe utworzone na wniosku o konto lub otrzymane w Banku. Nie masz H@sła Tymczasowego? Sprawdź, co możesz zrobić.

  4. 4
    Aktywuj aplikację, poprowadzimy Cię -

    Stwórz 8-cyfrowe H@sło 1 do potwierdzania transakcji i zapamiętaj je! Jeśli korzystasz już z konta w Millenecie, poprosimy Cię o wpisanie H@sła 1, którym się tam logujesz.

  5. 5
    Aktywuj aplikację, poprowadzimy Cię -

    Wpisz wskazane znaki z numeru PESEL (lub dowodu/paszportu). Chronimy Twoje dane, dlatego wpisujesz tylko 2 znaki.

  6. 6
    Aktywuj aplikację, poprowadzimy Cię -

    Wysłuchaj prostego kodu (cyfra i słowo) w trakcie automatycznego połączenia z infolinią i wybierz je na ekranie telefonu.

  7. 7
    Aktywuj aplikację, poprowadzimy Cię -

    Utwórz 4-cyfrowy PIN, którym będziesz logować się do aplikacji, i zapamiętaj go!

Przewiń

Miałeś już kiedyś aplikację Banku Millennium w telefonie, a teraz chcesz aktywować ją ponownie? Zobacz, jak to zrobić

Jak zalogować się do aplikacji

Do logowania do aplikacji wystarczy PIN utworzony przez Ciebie podczas aktywacji. PIN możesz zawsze zmienić w Millenecie.

  1. 1
    Jak zalogować się do aplikacji -

    Włącz aplikację klikając logo Banku Millennium na ekranie telefonu

  2. 2
    Jak zalogować się do aplikacji -

    Wprowadź kolejno 4 cyfry numeru PIN

  3. 3
    Jak zalogować się do aplikacji -

    Jesteś na swoim koncie w telefonie. Co zobaczysz po zalogowaniu?

Możesz też logować się odciskiem palca. Po zalogowaniu do aplikacji wejdź w menu i wybierz Ustawienia > Ustawienia aplikacji > Logowanie odciskiem palca i postępuj według wskazówek.

Pomoc z logowaniem

Wiele problemów z aktywacją aplikacji i logowaniem możesz rozwiązać samodzielnie.


  • Jeśli nie pamiętasz PIN-u lub został zablokowany, możesz go zmienić w Millenecie. Po zalogowaniu wejdź w zakładkę Bankowość mobilna > Moje urządzenia > Zmień PIN.

    Zobacz, jak zalogować się do Millenetu


  • Jeśli już kiedyś miałeś aktywną aplikację, a teraz pobrałeś ją ponownie, aktywacja wygląda trochę inaczej, niż gdy robisz to po raz pierwszy. Przygotuj swój MilleKod, H@sło 1 i dokument tożsamości.

    • Uruchom aplikację
    • Wpisz swój MilleKod, a następnie H@sło 1
    • Potwierdź aktywację H@słem SMS
    • Ustal 4-cyfrowy PIN do logowania

  • MilleKod znajdziesz w umowie otrzymanej przy zakładaniu konta. Jeśli nie możesz jej znaleźć:

    odzyskaj MilleKod przez internet

    Poprosimy Cię o odpowiedź na 5 pytań dotyczących Twoich produktów w Banku Millennium, potwierdzimy Twoją tożsamość i wyświetlimy Twój MilleKod.

    Kliknij tu, by odzyskać MilleKod

    odwiedź najbliższą placówkę Banku

    Nasz doradca potwierdzi Twoją tożsamość i przekaże Ci Twój MilleKod.

    Znajdź najbliższą placówkę

    odbierz MilleKod w aplikacji

    Jeśli masz już aktywną aplikację mobilną, zaloguj się do niej i zadzwoń do Banku bezpośrednio z aplikacji mobilnej.


  • Nie pamiętasz lub masz zablokowane H@sło Tymczasowe do pierwszego logowania? Możesz je odzyskać na trzy sposoby:

    • utwórz nowe hasło po udzieleniu prawidłowych odpowiedzi na 5 pytań dot. Twojego konta i usług w Banku Millennium. Aby ustalić nowe H@sło Tymczasowe, kliknij tutaj lub na stronie logowania wpisz MilleKod i kliknij Pomoc z logowaniem, następnie Zmień
    • jeśli masz aktywną usługę H@seł SMS, zadzwoń na infolinię TeleMillennium: +48 22 598 40 50 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych)
    • odwiedź najbliższą placówkę Banku Millennium i odbierz nowe H@sło Tymczasowe

  • Możesz je odzyskać na trzy sposoby:

    • samodzielnie odblokuj hasło po udzieleniu prawidłowych odpowiedzi na 5 pytań dot. Twojego konta i usług w Banku Millennium. Kliknij tutaj lub po wpisaniu MilleKodu na stronie logowania wybierz Pomoc z logowaniem, a następnie Zmień
    • jeśli masz aktywną usługę H@seł SMS, możesz nadać nowe H@sło 1, dzwoniąc na infolinię TeleMillennium: +48 22 598 40 50
    • odwiedź najbliższą placówkę Banku Millennium

  • Po 2 minutach możesz spróbować wygenerować nowe H@sło SMS. Jeśli nadal nie otrzymasz SMS-a:

    • odwiedź najbliższą placówkę Banku Millennium lub
    • zadzwoń na infolinię TeleMillennium: +48 22 598 40 50

  • Jeśli zgubisz telefon lub zostanie Ci skradziony, możesz szybko zablokować aplikację mobilną w Millenecie lub placówce Banku.

    Po zalogowaniu do Millenetu najedź na swoje imię i nazwisko i z menu wybierz Urządzenia z aplikacją mobilną, a następnie przy nazwie urządzenia wybierz opcję Dezaktywuj.