Jak zalogować się do konta na telefonie

To bardzo proste - logujesz się 4-cyfrowym PIN-em lub odciskiem palca

Bezpieczny bank w telefonie, który dotrzyma Ci kroku

Aplikacja mobilna Banku Millennium to Twój bezpieczny i bardzo wygodny bank w telefonie

  • z aplikacji korzystasz zawsze bezpłatnie
  • aplikacja zawsze wymaga aktywacji, która pozwala na oznaczenie jej jako Twoja, tylko Ty masz wszystkie informacje, by to zrobić
  • jeśli zgubisz telefon, do aplikacji nie da się dostać tak po prostu, a przez komputer czy w oddziale szybko ją zablokujesz
  • jeśli zapomnisz się wylogować, aplikacja sama wyloguje Cię po 5 minutach, aby nikt bez Twojej wiedzy do niej nie wszedł

Zainstaluj aplikację w telefonie krok po kroku

Naszą aplikację mobilną pobierasz tak samo jak inne aplikacje, które masz na telefonie - ze sklepów Google Play, Apple Store i AppGallery.

  1. 1
    Zainstaluj aplikację w telefonie krok po kroku -

    Wejdź do sklepu z aplikacjami na telefonie - na ekranie telefonu kliknij logo sklepu

  2. 2
    Zainstaluj aplikację w telefonie krok po kroku -

    Wyszukaj Bank Millennium

  3. 3
    Zainstaluj aplikację w telefonie krok po kroku -

    Kliknij, by pobrać i zainstalować, a po chwili aplikacja będzie już na Twoim telefonie

Możesz też włączyć aparat w telefonie i najechać na ten czarno-biały kwadrat obok. Twój telefon sam znajdzie aplikację w sklepie, a Ty ją tylko zainstalujesz.


Przeglądasz tę stronę na telefonie? Kliknij tu

Aktywuj aplikację, poprowadzimy Cię

Aktywacja to taki proces, w którym przypisujemy Twój telefon do Twojego konta i weryfikujemy Twoją tożsamość. Podczas aktywacji podajesz informacje, które masz tylko Ty.

  1. 1
    Aktywuj aplikację, poprowadzimy Cię -

    Na ekranie telefonu kliknij w ikonę aplikacji Banku Millennium, by zacząć.

  2. 2
    Aktywuj aplikację, poprowadzimy Cię -

    Wpisz swój 8-cyfrowy Millekod z umowy. Nie pamiętasz MilleKodu? Sprawdź, jak go odzyskać.

  3. 3
    Aktywuj aplikację, poprowadzimy Cię -

    Wpisz Hasło Tymczasowe utworzone na wniosku o konto lub otrzymane w banku. Nie masz Hasła Tymczasowego? Sprawdź, co możesz zrobić.

  4. 4
    Aktywuj aplikację, poprowadzimy Cię -

    Stwórz 8-cyfrowe Hasło 1 do potwierdzania transakcji. Jeśli korzystasz już z konta w Millenecie, poprosimy Cię o wpisanie Hasła 1, którym się tam logujesz.

  5. 5
    Aktywuj aplikację, poprowadzimy Cię -

    Wpisz wskazane znaki z numeru PESEL (lub dowodu/paszportu). Chronimy Twoje dane, dlatego wpisujesz tylko 2 znaki.

  6. 6
    Aktywuj aplikację, poprowadzimy Cię -

    W trakcie automatycznego połączenia usłyszysz 3-cyfrowy kod, wpisz go na ekranie telefonu.

  7. 7
    Aktywuj aplikację, poprowadzimy Cię -

    Utwórz 4-cyfrowy PIN, którym zalogujesz się do aplikacji.

Przewiń

Chcesz aktywować aplikację drugi raz lub na nowym telefonie? Zobacz, jak to zrobić

Aktywacja aplikacji dla osób niesłyszących

Zależy nam na tym, aby aktywacja aplikacji była łatwa dla wszystkich użytkowników i trwała jak najkrócej.
W standardowej aktywacji wykonujemy połączenie głosowe. Jeśli jesteś osobą niesłyszącą, możesz aktywować aplikację z pomocą naszego konsultanta na czacie. Konsultant pisze, nie posługuje się językiem migowym.

  1. 1
    Aktywacja aplikacji dla osób niesłyszących -

    Skontaktuj się z nami

    Rekomendujemy kontakt na czacie po zalogowaniu się do bankowości internetowej Millenet (w przeglądarce). Możesz również napisać przez formularz kontaktowy.

    otwiera sie w nowej karcie Formularz kontaktowy

  2. 2
    Aktywacja aplikacji dla osób niesłyszących -

    Poinformuj nas

    Napisz, że masz trudności z odsłuchaniem wiadomości głosowej.

  3. 3
    Aktywacja aplikacji dla osób niesłyszących -

    Umów się z konsultantem

    Nasz konsultant zaproponuje Ci spotkanie w aplikacji Microsoft Teams w dogodnym dla Ciebie terminie.

  4. 4
    Aktywacja aplikacji dla osób niesłyszących -

    Dołącz do spotkania na Teams

    Podczas procesu aktywacji na Twój telefon zostanie wykonane połączenie. Przyłóż telefon do mikrofonu w laptopie lub słuchawkach, aby konsultant mógł usłyszeć kod i wysłać Ci go na czacie.

  5. 5
    Aktywacja aplikacji dla osób niesłyszących -

    Wróć do aplikacji

    Wpisz kod w aplikacji i zakończ aktywację.

Przewiń

Co będzie potrzebne

  • Dostęp do bankowości internetowej przez przeglądarkę.
  • Komputer lub laptop z mikrofonem.
  • Telefon z numerem zarejestrowanym w banku.
  • Program Microsoft Teams (można użyć wersji w przeglądarce).

Bezpieczeństwo

Obecność naszego konsultanta zapewnia bezpieczne i dokładne przekazanie kodu. Twój numer telefonu jest weryfikowany przez system tak samo, jak w standardowym procesie.

Jak zalogować się do aplikacji

Do logowania do aplikacji wystarczy PIN utworzony przez Ciebie podczas aktywacji. PIN możesz zawsze zmienić w Millenecie.

  1. 1
    Jak zalogować się do aplikacji -

    Włącz aplikację klikając logo Banku Millennium na ekranie telefonu

  2. 2
    Jak zalogować się do aplikacji -

    Wprowadź kolejno 4 cyfry numeru PIN

  3. 3
    Jak zalogować się do aplikacji -

    Jesteś na swoim koncie w telefonie. Co zobaczysz po zalogowaniu?

Możesz też logować się odciskiem palca. Aby ustawić tę opcję, po zalogowaniu do aplikacji wejdź w menu i wybierz Ustawienia > Ustawienia aplikacji > Logowanie odciskiem palca i postępuj według wskazówek.

Pomoc z logowaniem

Wiele problemów z aktywacją aplikacji i logowaniem możesz rozwiązać samodzielnie.

  • Jeśli nie pamiętasz PIN-u lub został zablokowany, możesz go zmienić w Millenecie. Po zalogowaniu wejdź w zakładkę Bankowość mobilna > Moje urządzenia > Zmień PIN.

    Zobacz, jak zalogować się do Millenetu

  • Jeśli już kiedyś miałeś aktywną aplikację, a teraz pobrałeś ją ponownie, aktywacja wygląda trochę inaczej, niż gdy robisz to po raz pierwszy. Przygotuj swój Millekod i Hasło 1.

    • Uruchom aplikację.
    • Wpisz swój Millekod, a następnie Hasło 1.
    • Aby potwierdzić Twoją tożsamość, zadzwonimy do Ciebie.
    • W trakcie połączenia usłyszysz jednorazowy, 3-cyfrowy kod -wpisz go w aplikacji.
    • Teraz możesz ustalić 4-cyfrowy PIN do logowania.
  • Millekod znajdziesz w umowie otrzymanej przy zakładaniu konta. Jeśli nie możesz jej znaleźć:

    • odzyskaj Millekod na stronie logowania
      Poprosimy Cię o odpowiedź na 5 pytań dotyczących Twoich produktów w Banku Millennium, potwierdzimy Twoją tożsamość i wyświetlimy Twój Millekod.

      Przejdź do strony logowania


    • odwiedź najbliższą placówkę Banku
      Nasz doradca potwierdzi Twoją tożsamość i przekaże Ci Twój Millekod.

      Znajdź najbliższą placówkę


    • odbierz Millekod w aplikacji
      Jeśli masz już aktywną aplikację mobilną, zaloguj się do niej i zadzwoń do Banku bezpośrednio z aplikacji mobilnej.
  • Nie pamiętasz lub masz zablokowane Hasło Tymczasowe do pierwszego logowania? Możesz je odzyskać na trzy sposoby:

    • utwórz nowe hasło - na stronie logowania wpisz Millekod i kliknij Pomoc z logowaniem, następnie wybierz opcję Zmień w prawym dolnym rogu
    • jeśli masz aktywną usługę Haseł SMS, zadzwoń na infolinię TeleMillennium: +48 22 598 40 50
    • przyjdź do naszej placówki i poproś o nowe Hasło Tymczasowe
  • Możesz je odzyskać na trzy sposoby:

    • samodzielnie odblokuj hasło - na stronie logowania wpisz swój Millekod i wybierz Pomoc z logowaniem, a następnie wybierz opcję Zmień w prawym dolnym rogu
    • jeśli masz aktywną usługę Haseł SMS, możesz nadać nowe Hasło 1, dzwoniąc na infolinię TeleMillennium: +48 22 598 40 50
    • przyjdź do naszej placówki
  • Jeśli zgubisz telefon lub zostanie Ci skradziony, możesz szybko zablokować aplikację mobilną w Millenecie lub placówce Banku.

    Zaloguj się do Millenetu najedź na swoje imię i nazwisko i z menu wybierz Urządzenia z aplikacją mobilną, a następnie przy nazwie urządzenia wybierz opcję Dezaktywuj.

  • Poinformuj nas o tym na czacie w bankowości internetowej Millenet lub wyślij e-mail. Umówimy się z Tobą na połączenie w aplikacji Teams. Nasz konsultant odsłucha kod aktywacyjny i przekaże Ci go, pisząc na czacie.