Odkryj bankowość mobilną

Zobacz, co możesz zrobić po zalogowaniu do konta

Pomożemy Ci znaleźć najważniejsze funkcje

Co zobaczysz na ekranie po zalogowaniu do konta

Moje środki, czyli Twoje pieniądze ze wszystkich kont

Kwota zawsze podana jest w złotówkach. Obok są Twoje oszczędności z kont oszczędnościowych i lokat.


Chcesz zrobić przelew? Klikasz WYKONAJ PRZELEW.


Chcesz sprawdzić historię transakcji? Klikasz HISTORIA.

Ostatnie wydarzenia to Twoje przelewy i wydatki ułożone jak w kalendarzu

Tu zobaczysz, co się dzieje na Twoim koncie, kartach i innych produktach oraz wskazówki na temat bankowania. Gdy chcesz sprawdzić jakąś operację, po prostu kliknij w nią.

Moje produkty, czyli wszystko widzisz od razu

Każdy kwadrat to grupa produktów, np. Twoje konta, karty czy też konta oszczędnościowe.


Na każdym kwadracie masz trzy kropki w prawym górnym rogu. To szybkie przejście do szczegółów i usług.

W menu po lewej znajdziesz wszystko

W sekcji Płatności znajdziesz wszystkie przelewy i odbiorców.


W Moich finansach zamówisz nową kartę, założysz lokatę czy kupisz ubezpieczenie.


W Usługach dodatkowych masz rozwiązania, które ułatwiają życie jak np. zakup biletu na autobus czy do kina.

Co zrobisz bez logowania

Bez logowania masz dostęp do:


  • wyszukiwarki placówek banku,
  • szybkiego kontaktu z Bankiem,
  • dodatkowych opcji, czyli skrótów

Możesz np. dodać skrót pozwalający szybko kupić bilet na komunikację miejską lub doładować telefon. Zrobisz to po zalogowaniu do aplikacji, wybierając ikonkę nad menu Ustawienia > Ustawienia aplikacji > Moje dodatki. Znajdziesz tam też inne dostępne dodatki ułatwiające codzienne czynności. Kliknij w wybrany skrót, aby go dodać.

Aby uzyskać pomoc, kliknij w menu, wybierz Kontakt i połącz się szybko z konsultantem lub zadaj pytanie przez czat na żywo.

Zobacz, jak łatwo wykonasz codzienne czynności


  • Historię transakcji znajdziesz na stronie głównej, pod sekcją Moje środki wybierz przycisk Historia.

    Historia transakcji na poszczególnych produktach (np. karcie kredytowej) dostępna jest również w sekcji Moje produkty. Wybierz dowolny produkt, a następnie zakładkę Historia.

    Wszystko, co dzieje się na Twoim koncie, jest też widoczne w sekcji Ostatnie wydarzenia.


  • Jeśli masz tylko jedno konto, saldo zobaczysz w sekcji Moje środki.

    Jeśli masz więcej niż jedno konto, to w sekcji Moje środki zobaczysz sumę wszystkich Twoich kont bieżących podaną w złotówkach. Saldo poszczególnych kont sprawdzisz w sekcji Moje produkty, klikając w kwadrat z kontem (w ten sposób wyświetlasz jego szczegóły). Do kolejnego konta przechodzisz przesuwając wyświetlony kwadrat w lewo.


  • Wszystkie swoje konta, karty, lokaty i inne produkty znajdziesz podzielone na kategorie w sekcji Moje produkty.


  • Dzienny limit transakcji zlecanych w aplikacji mobilnej możesz dopasować do swoich potrzeb w Ustawieniach.

    1. Wejdź w menu klikając ikonę w lewym górnym rogu
    2. Wybierz ikonkę Ustawienia nad menu
    3. Wejdź w zakładkę Ustawienia płatności, a następnie Limity dzienne
    4. Określ wysokość limitów wpisując kwoty we wskazane pola

  • Przejdź do kolejnego kroku i sprawdź, jak łatwo zrobisz przelew lub opłacisz rachunki. Zrób przelew przez telefon.