Odkryj bankowość mobilną

Zobacz, co możesz zrobić po zalogowaniu do konta

Pomożemy Ci znaleźć najważniejsze funkcje

Co zobaczysz na ekranie po zalogowaniu do konta

Konta, czyli Twoje pieniądze ze wszystkich kont

Na pierwszy kaflu zobaczysz swoje pieniądze na kontach bieżących. Obok są Twoje oszczędności z kont oszczędnościowych i lokat. Jeśli masz więcej niż jedno konto, możesz zdecydować, które salda będą sumowane w tym miejscu. Kwoty zawsze podajemy w złotówkach.


Jeśli masz konta w innych bankach, możesz dodać je do widoku w aplikacji dzięki usłudze Finanse 360°. Wtedy zsumowane saldo z kont zewnętrznych zobaczysz na trzecim kaflu.


Przesuwaj kafle, aby zobaczyć swoje środki.


Poniżej zobaczysz skróty do najpopularniejszych czynności.


Chcesz zrobić przelew? Dotknij ikonki PRZELEW.


Chcesz sprawdzić historię transakcji? Dotknij ikonki HISTORIA.


Chcesz pobrać kod BLIK? Dotknij ikonki BLIK.


Dotknij ostatniej ikonki, by zobaczyć inne skróty. Możesz dowolnie nimi zarządzać - zmieniać kolejność, usuwać i dodawać nowe.

Ostatnie wydarzenia to Twoje przelewy i wydatki ułożone jak w kalendarzu

Tu zobaczysz, co się dzieje na Twoim koncie, kartach i innych produktach oraz wskazówki na temat bankowania. Gdy chcesz sprawdzić jakieś wydarzenie, po prostu kliknij w nie.

Moje produkty, czyli wszystko widzisz od razu

Każdy kafel to grupa produktów, np. Twoje konta, karty czy też konta oszczędnościowe.


Na każdym kaflu masz trzy kropki w prawym górnym rogu. To szybkie przejście do szczegółów i usług.

W menu po lewej znajdziesz wszystko

W sekcji Płatności znajdziesz wszystkie przelewy i zapisanych odbiorców.


W Moich finansach zamówisz nową kartę, założysz lokatę czy kupisz ubezpieczenie.


W Usługach dodatkowych masz rozwiązania, które ułatwiają życie jak np. zakup biletu na autobus czy do kina.

Co zrobisz bez logowania

Bez logowania masz dostęp do:


  • wyszukiwarki placówek banku,
  • szybkiego kontaktu z nami,
  • dodatkowych opcji, czyli skrótów

Możesz np. dodać skrót pozwalający szybko kupić bilet na komunikację miejską lub doładować telefon. Zrobisz to po zalogowaniu do aplikacji, wybierając ikonkę w górnym menu Ustawienia > Ustawienia aplikacji > Moje dodatki. Znajdziesz tam też inne dostępne dodatki ułatwiające codzienne czynności. Kliknij w wybrany skrót, aby go dodać.

Aby uzyskać pomoc, kliknij w menu, wybierz Kontakt i połącz się szybko z konsultantem lub zadaj pytanie przez czat na żywo.

Zobacz, jak łatwo wykonasz codzienne czynności

  • Historię transakcji znajdziesz na stronie głównej, pod sekcją Konta wybierz skrót Historia.

    Historia transakcji na poszczególnych produktach (np. karcie kredytowej) dostępna jest również w sekcji Moje produkty. Wybierz dowolny produkt, kliknij, by przejść do szczegółów, a następnie zakładkę Historia.

    Wszystko, co dzieje się na Twoim koncie, jest też widoczne w sekcji Ostatnie wydarzenia.

  • Jeśli masz tylko jedno konto, saldo zobaczysz w sekcji z nazwą konta.

    Jeśli masz więcej niż jedno konto, to w sekcji Konta zobaczysz sumę wszystkich Twoich kont bieżących podaną w złotówkach. Saldo poszczególnych kont sprawdzisz w sekcji Moje produkty, kliknij w kafel z kontem (w ten sposób wyświetlasz jego szczegóły). Do kolejnego konta przechodzisz przesuwając wyświetlony kwadrat w lewo.

  • Wszystkie swoje konta, karty, lokaty i inne produkty znajdziesz podzielone na kategorie w sekcji Moje produkty.

  • Dzienne limity transakcji zlecanych w aplikacji mobilnej możesz dopasować do swoich potrzeb w Ustawieniach.

    1. Wejdź w menu klikając ikonę w lewym górnym rogu głównego ekranu aplikacji
    2. Wybierz ikonkę Ustawienia nad menu
    3. Wejdź w zakładkę Ustawienia płatności, a następnie Limity dzienne
    4. Określ wysokość limitów wpisując kwoty we wskazane pola
  • Przejdź do kolejnego kroku i sprawdź, jak łatwo zrobisz przelew lub opłacisz rachunki. Zrób przelew przez telefon.