Zaktualizuj przeglądarkę internetową do najnowszej wersji, aby dalej korzystać ze wszystkich funkcji i zwiększyć swoje bezpieczeństwo w internecie.
Zaktualizuj przeglądarkęNa stronie głównej Banku w prawym górnym rogu wybierz LOGOWANIE i wykonaj następujące kroki:
Koniecznie je zapamiętaj!
Chronimy Twoje dane, dlatego wpisujesz tylko 2 znaki.
H@sło SMS nie doszło? Kliknij tu
Przewiń
Następnym razem zalogujesz się szybciej, wpisując MilleKod, H@sło 1, wybrane znaki z numeru PESEL.
Podczas logowania dokładnie sprawdzamy, czy Ty to Ty.
Dlatego pamiętaj:
Wiele problemów z logowaniem możesz rozwiązać samodzielnie.
Pamiętaj, że jeśli zmieniasz numer telefonu, zaktualizuj go również w Banku. Ze względów bezpieczeństwa co 90 dni poprosimy Cię o wpisanie podczas logowania H@sła SMS (jeśli nie korzystasz z aplikacji mobilnej).
MilleKod znajdziesz w umowie otrzymanej przy zakładaniu konta. Jeśli nie możesz jej znaleźć masz trzy możliwości:
Jeśli nie pamiętasz swojego H@sła Tymczasowego:
Możesz je odzyskać na trzy sposoby:
Po 2 minutach możesz spróbować wygenerować nowe H@sło SMS. Jeśli nadal nie otrzymasz SMS-a:
To Twój 8-cyfrowy, indywidualny login do konta. Znajdziesz go w umowie otrzymanej przy zakładaniu konta w Banku Millennium.
Jeśli nie możesz odszukać MilleKodu, możesz go odzyskać na stronie Banku. Na stronie logowania kliknij Pomoc z logowaniem i wybierz Problem z MilleKodem. Przejdź do strony logowania
Możesz też przyjść do najbliższej placówki Banku albo zadzwonić do nas bezpośrednio z aplikacji mobilnej. Nasz doradca potwierdzi Twoją tożsamość i przekaże Ci Twój MilleKod.
Tworzysz je podczas składania wniosku o konto albo otrzymujesz je od Banku. Służy do pierwszego zalogowania do Millenetu oraz aktywacji aplikacji mobilnej. Jeśli go nie pamiętasz, możesz ustalić je samodzielnie. Na stronie logowania wpisz MilleKod i kliknij Pomoc z logowaniem, następnie Zmień. Przejdź do strony logowania
To Twój PESEL, numer dowodu osobistego lub paszportu. Jeśli logujesz się do konta firmowego, może to być również NIP lub REGON. Podczas logowania wpisujesz dwa wskazane znaki identyfikatora. Nigdy nie prosimy o podanie pełnego numeru identyfikatora.
To 6-cyfrowe hasło przesyłane w wiadomości SMS na numer telefonu wskazany przez Ciebie w Banku.
Jeśli podczas logowania nie otrzymałeś H@sła SMS, możesz spróbować wygenerować nowy kod. Jeśli nadal nie otrzymasz SMS-a, zadzwoń na infolinię TeleMillennium: +48 22 598 40 50 lub odwiedź najbliższą placówkę Banku Millennium.
Tworzysz je przy pierwszym logowaniu do Millenetu (zapamiętaj je i nie udostępniaj nikomu). Jest niezbędne do logowania do Millenetu i podczas kontaktu z infolinią TeleMillennium. Możesz je zmienić w dowolnej chwili w Millenecie - w menu pod Twoim imieniem i nazwiskiem, w sekcji Ustawienia.
Zapomniałeś swoje hasło? Odblokuj je samodzielnie. Na stronie logowania wpisz MilleKod i kliknij Pomoc z logowaniem, następnie Zmień. Przejdź do strony logowania.