Logowanie, czyli dostęp do konta przez internet

Millenet jest jak oddział Banku, który przychodzi do Ciebie. W oddziale potwierdzasz swoją tożsamość dokumentem, a w Millenecie logujesz się do konta

Zobacz, jak się zalogować
i zacząć korzystać z konta na komputerze

Zaloguj się po raz pierwszy

Na stronie głównej Banku w prawym górnym rogu wybierz LOGOWANIE i wykonaj następujące kroki:

  1. 1
    Zaloguj się po raz pierwszy -

    Wpisz swój 8-cyfrowy MilleKod z umowy

  2. 2
    Zaloguj się po raz pierwszy -

    Wpisz H@sło Tymczasowe utworzone na wniosku o konto lub otrzymane w Banku.

  3. 3
    Zaloguj się po raz pierwszy -

    Stwórz swoje 8-cyfrowe H@sło 1 do logowania do konta.

    Koniecznie je zapamiętaj!

  4. 4
    Zaloguj się po raz pierwszy -

    Wpisz wskazane znaki z numeru PESEL (lub dowodu/paszportu).

    Chronimy Twoje dane, dlatego wpisujesz tylko 2 znaki.

  5. 5
    Zaloguj się po raz pierwszy -

    Przepisz H@sło SMS z wiadomości, którą od nas dostaniesz.

    H@sło SMS nie doszło? Kliknij tu

Przewiń

Następnym razem zalogujesz się szybciej, wpisując MilleKod, H@sło 1, wybrane znaki z numeru PESEL.

Korzystanie z konta na komputerze jest bezpieczne

Podczas logowania dokładnie sprawdzamy, czy Ty to Ty.
Dlatego pamiętaj:

  • nie udostępniaj nikomu MilleKodu i hasła do logowania (nigdy nie prosimy o podanie danych w mailu lub SMS-ie).
  • zanim zamkniesz Millenet, wyloguj się. Po 5 minutach bezczynności wylogujemy Cię automatycznie.
Więcej o bezpieczeństwie

Pomoc z logowaniem

Wiele problemów z logowaniem możesz rozwiązać samodzielnie.


    1. Wpisz MilleKod
    2. Podaj H@sło 1 ustalone podczas pierwszego logowania
    3. Wprowadź 2 wskazane znaki identyfikatora (to Twój PESEL, numer dowodu osobistego lub paszportu).

    Pamiętaj, że jeśli zmieniasz numer telefonu, zaktualizuj go również w Banku. Ze względów bezpieczeństwa co 90 dni poprosimy Cię o wpisanie podczas logowania H@sła SMS (jeśli nie korzystasz z aplikacji mobilnej).


  • MilleKod znajdziesz w umowie otrzymanej przy zakładaniu konta. Jeśli nie możesz jej znaleźć masz trzy możliwości:

    • odzyskaj MilleKod przez internet
      Poprosimy Cię o odpowiedzi na 5 pytań dotyczących Twoich produktów w Banku Millennium, potwierdzimy Twoją tożsamość i wyświetlimy Twój MilleKod. Na stronie logowania kliknij Pomoc z logowaniem i wybierz Problem z MilleKodem. Przejdź do strony logowania
    • odwiedź najbliższą placówkę Banku
      Nasz doradca potwierdzi Twoją tożsamość i przekaże Ci Twój MilleKod. Znajdź najbliższą placówkę
    • odbierz MilleKod w aplikacji
      Jeśli masz aktywną aplikację mobilną, zaloguj się do niej i zadzwoń do Banku bezpośrednio z aplikacji mobilnej.

  • Jeśli nie pamiętasz swojego H@sła Tymczasowego:

    • możesz samodzielnie utworzyć nowe hasło po udzieleniu prawidłowych odpowiedzi na 5 pytań dot. Twojego konta i usług w Banku Millennium. Aby ustalić nowe H@sło Tymczasowe, na stronie logowania wpisz MilleKod i kliknij Pomoc z logowaniem, następnie Zmień
    • jeśli masz aktywną usługę H@seł SMS, zadzwoń na infolinię TeleMillennium: +48 22 598 40 50 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych)
    • odwiedź najbliższą placówkę Banku Millennium i odbierz nowe H@sło Tymczasowe

  • Możesz je odzyskać na trzy sposoby:

    • samodzielnie odblokuj hasło po udzieleniu prawidłowych odpowiedzi na 5 pytań dot. Twojego konta i usług w Banku Millennium. Po wpisaniu MilleKodu na stronie logowania wybierz Pomoc z logowaniem, a następnie Zmień
    • jeśli masz aktywną usługę H@seł SMS, możesz nadać nowe H@asło 1, dzwoniąc na infolinię TeleMillennium: +48 22 598 40 50 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych)
    • odwiedź najbliższą placówkę Banku Millennium

  • Po 2 minutach możesz spróbować wygenerować nowe H@sło SMS. Jeśli nadal nie otrzymasz SMS-a:

    • odwiedź najbliższą placówkę Banku Millennium lub
    • zadzwoń na infolinię TeleMillennium: +48 22 598 40 50 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych)