Pakiet Walutowy

Kartą do konta zapłacisz za codzienne zakupy. Idealnie sprawdzi się także za granicą - nie musisz szukać kantoru, wymieniać walut, zamawiać karty walutowej.

Dzięki swojej karcie do konta masz dostęp do wszystkich walut świata po atrakcyjnych kursach walutowych organizacji płatniczej:

  • do 1000 zł/mies. płacisz kartą i online, wypłacasz gotówkę bez dodatkowej marży banku za przewalutowanie
  • jeśli wykorzystasz limit 1000 zł, to dodatkowa marża banku wyniesie 2%
  • możesz włączyć Pakiet Walutowy za 9,90 zł/tydz. i mieć nielimitowane transakcje kartą w każdej walucie bez dodatkowej marży banku za przewalutowanie

Pakiet Walutowy dostępny jest tylko dla karty do konta Millennium 360°.

Cash Back

Wypłacaj gotówkę podczas zakupów w sklepie lub przy płatności kartą debetową w punktach usługowych.

Cash Back to bezpłatna usługa, dzięki której możesz wypłacić gotówkę przy okazji płatności kartą debetową w wielu punktach w całej Polsce oznaczonych symbolem Visa Cash Back oraz MasterCard/Maestro Cash Back:

  • do 500 zł jednorazowo przy płatności kartą Maestro / MasterCard,
  • do 300 zł jednorazowo przy płatności kartą Visa.

Usługa Cash Back to:

  • wygodna forma wypłaty gotówki przy okazji zakupów,
  • oszczędność czasu - nie musisz szukać bankomatu,
  • usługa bezpłatna.

Poinformuj sprzedawcę o zamiarze wypłaty potrzebnej kwoty i gotowe!
Usługa dostępna dla kart debetowych Millennium

Program Wygodne Raty

Możesz spłacać wydatki dokonane kartą kredytową w równych, korzystnie oprocentowanych ratach. Ty decydujesz, które transakcje lub kwotę wykorzystanego limitu rozłożysz na raty i jak długo będziesz je spłacać!

Zrobiłeś większe zakupy? Możesz rozłożyć je na raty w sklepie, ale szybciej i łatwiej zrobisz to online w Banku Millennium:

  • nie musisz podpisywać żadnej umowy ani przesyłać dokumentów
  • możesz rozłożyć na raty wiele transakcji
  • zyskujesz większą swobodę zakupów - odkładasz spłatę karty na później
  • znasz dokładny harmonogram spłat

Rozłożenie wydatków na Wygodne Raty jest bardzo proste - nie musisz odwiedzać placówki. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w Millenecie lub do aplikacji mobilnej. Możesz też zadzwonić na całodobową infolinię TeleMillennium.


  • Jak działa Program Wygodne Raty (RRSO 23,00%)?

    Przykład:

    • 16 czerwca kupujesz telewizor za 1000 zł i płacisz za niego kartą kredytową,
    • po otrzymaniu wyciągu na początku lipca logujesz się do Millenetu lub aplikacji i zlecasz spłatę tej kwoty w 12 ratach,
    • wartość pojedynczej raty, przy oprocentowaniu 19,00%, wyniesie 92,16 zł*,
    • pierwszą ratę zapłacisz wraz z kwotą spłaty karty za sierpień - tj. do 20 września,
    • co miesiąc na wyciągu Twojej karty oraz w Millenecie znajdziesz informację o wysokości raty oraz o liczbie rat pozostałych do spłacenia.

    * Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla spłaty zadłużenia w ramach programu kredytowego Wygodne Raty wynosi 23,00%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów): 1800 zł, całkowita kwota do zapłaty: 2042,46 zł, oprocentowanie zmienne 19,00%, całkowity koszt kredytu: 242,46 zł (w tym: opłata za dokonanie rozbicia spłaty transakcji na raty 1% wartości zadłużenia - 18 zł, odsetki 224,46 zł), 12 miesięcznych rat równych w wysokości 170,21 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 09.06.2022 r. na reprezentatywnym przykładzie


  • Jak działa Program Wygodne Raty 0% dla karty Impresja (RRSO 1,87%)?

    Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla spłaty zadłużenia w ramach programu kredytowego Wygodne Raty 0% wynosi 1,87%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów): 1800 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1818,00 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 18,00 zł (w tym: opłata za dokonanie rozbicia spłaty transakcji na raty 1% wartości zadłużenia - 18 zł, odsetki 0,00 zł), 12 miesięcznych rat równych w wysokości 151,50 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 09.06.2022 r. na reprezentatywnym przykładzie

    W ramach programu Wygodne Raty 0% wydatki dokonane kartą Millennium Impresja możesz rozłożyć na 6, 9 lub 12 miesięcznych rat 2 razy w roku, do kwoty 3000 zł.


  • Jak działa Program Wygodne Raty 0% dla karty Alfa (RRSO 7,81%)?

    Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla spłaty zadłużenia w ramach programu kredytowego Wygodne Raty 0% wynosi 7,81%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów): 1800 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1872,00 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 72,00 zł (w tym: opłata za dokonanie rozbicia spłaty transakcji na raty 4% wartości zadłużenia - 72 zł, odsetki 0,00 zł), 12 miesięcznych rat równych w wysokości 156,00 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 09.06.2022 r. na reprezentatywnym przykładzie

    W ramach programu Wygodne Raty 0% wydatki dokonane kartą Millennium Alfa możesz rozłożyć na 6, 9, 12 lub 24 miesięczne raty raz w roku, do kwoty 3000 zł.


  • Jakie transakcje można rozłożyć na raty?

    Możesz rozłożyć na raty wszystkie transakcje bezgotówkowe powyżej 300 zł lub określoną kwotę wykorzystanego limitu. Minimalna kwota rozkładana w ramach Wygodnych Rat nie może być mniejsza niż 300 zł. 

    Możesz rozłożyć na raty transakcje lub wykorzystany limit, których termin spłaty wskazany na wyciągu jeszcze nie upłynął (złóż dyspozycję nie później niż 3 dni przed terminem spłaty).


  • Na ile rat można rozłożyć transakcje?

    Do wyboru masz 6, 9, 12 lub 24 raty (w ofercie specjalnej raty 0% dla kart Millennium Impresja do wyboru masz 6, 9 lub 12 rat).


  • Jaką łączną wartość transakcji można rozłożyć na raty?

    Oprócz pojedynczych transakcji, na raty możesz rozłożyć kwotę wykorzystanego limitu. Jej wartość nie może przekroczyć 90% całkowitego limitu Twojej karty. Skorzystanie z Programu powoduje obniżenie dostępnego limitu o kwotę objętą Programem.

    W ofercie specjalnej raty 0% dla kart Millennium Impresja oraz Millennium Alfa maksymalna łączna kwota transakcji lub wysokość wykorzystanego limitu objętego jednym programem wynosi 3 000 zł.


  • Jak skorzystać z Wygodnych Rat?

    Przez Millenet:

    Zaloguj się na swoje konto i przejdź do szczegółów karty kredytowej. Nie musisz się zastanawiać, które transakcje możesz rozłożyć - są oznaczone symbolem procentu.
    Możesz też rozłożyć całość lub część kwoty do spłaty w bieżącym cyklu.

    Przez aplikację mobilną:

    Zaloguj się do aplikacji mobilnej i w menu wybierz Inne transakcje> Wygodne Raty. Znajdziesz tam listę wszystkich transakcji, które możesz rozłożyć na Wygodne Raty. Wybierz transakcję oraz liczbę rat, zatwierdź i gotowe! Jeśli chcesz rozłożyć kwotę spłaty karty, wejdź w szczegóły karty na liście Moje Produkty.

    Przez telefon:

    Zadzwoń na całodobową infolinię TeleMillennium (801 331 331) i wskaż, które transakcje chcesz rozłożyć oraz liczbę rat. Nasz Doradca poinformuje Cię o wszystkich ważnych dla Ciebie szczegółach: wysokości rat, dacie spłaty, oprocentowaniu, a następnie zrealizuje Twoją dyspozycję. Wszystkie szczegóły, w tym harmonogram spłat, znajdziesz potem w Millenecie oraz w aplikacji mobilnej. 


  • Czy Wygodne Raty można spłacić wcześniej?

    Oczywiście! Wygodne Raty możesz spłacić wcześniej w całości lub w części przez Millenet. Wcześniejsza spłata nie zmniejsza wybranej liczby miesięcznych rat, ale odpowiednio obniża ich wysokość.


Usługa Chargeback

Usługa Chargeback (obciążenie zwrotne) jest usługą zapewnianą przez organizacje płatnicze (VISA i Mastercard), umożliwiającą posiadaczom kart płatniczych Banku Millennium odzyskanie środków z kwestionowanej transakcji, która nie została zrealizowana lub była zrealizowana nieprawidłowo, a środków nie udało się odzyskać bezpośrednio u usługodawcy.

Klient, który chce skorzystać z Usługi Chargeback, powinien zgłosić konkretną transakcję, składając do Banku wniosek o zwrot środków w ramach procedury chargeback. Bank przesyła wniosek o zwrot środków w ramach procedury chargeback zgodnie z przepisami organizacji płatniczych do instytucji rozliczającej danego usługodawcę.

  • W zakresie jakich transakcji można złożyć wniosek o zwrot środków w ramach procedury Chargeback?

    Jeżeli przepisy organizacji płatniczej uwzględniają daną transakcję w procedurze chargeback, zapytanie dotyczące transakcji określonej w ww. wniosku, zostanie przesłane do instytucji rozliczającej usługodawcę w celu wyjaśnienia.

    Przykładowe sytuacje, które Klient może kwestionować:

    • brak wypłaty całości lub części kwoty transakcji z bankomatu innego niż bankomat Banku Millennium,
    • usługa lub towar nie zostały dostarczone przez sprzedawcę lub usługodawcę innego niż Bank Millennium lub były niezgodne z zawartą umową z takim podmiotem,
    • transakcja została rozliczona więcej niż jeden raz,
    • rozliczono uprzednio anulowaną transakcję.

    Transakcje można kwestionować niezależnie czy jest to karta firmowa czy wydana Klientowi indywidualnemu. Zgłoszenie powinno być złożone przez posiadacza karty, którego imię jest nadrukowane na karcie.


  • Co powinien zrobić Klient, żeby skorzystać z Usługi Chargeback?

    Wystarczy złożyć wniosek o zwrot środków: w oddziale Banku, TeleMillennium lub poprzez Millenet.

    Zgłoszenie powinno zawierać:

    • dane posiadacza karty oraz numer karty,
    • dane kwestionowanej transakcji, czyli: datę, kwotę oraz informację o tym gdzie została dokonana transakcja,
    • w przypadku usługi, która miała zostać wykonana w późniejszym terminie ale z przyczyn niezależnych od Klienta nie będzie mogła zostać zrealizowana, należy podać datę i rodzaj zaplanowanej usługi,
    • opis problemu,
    • oświadczenie Klienta o próbie kontaktu/kontakcie z usługodawcą (głównie gdy: usługa lub towar nie została dostarczona, usługa lub towar niezgodny z opisem, transakcja odrzucona w terminalu, Klient zapłacił za towar innymi środkami).

    W trakcie rozpatrywania zgłoszenia Klient może zostać poproszony o dostarczenie dodatkowych dokumentów związanych z transakcją. W zależności od rodzaju transakcji z Usługi Chargeback można skorzystać do 120 dni od kwestionowanej transakcji.


  • Co dzieje się po złożeniu wniosku o zwrot środków w ramach procedury Chargeback?

    Klient korzystający z Usługi Chargeback musi jedynie złożyć wniosek wraz z ewentualnymi dokumentami potwierdzającymi jego wniosek i nie jest zaangażowany w dalszy proces związany z realizacją zwrotu kwoty transakcji. Bank za pośrednictwem procedury Chargeback wysyła sprawę do rozpatrzenia do instytucji rozliczającej danego usługodawcę. Instytucja rozliczająca ma określony czas na zaakceptowanie lub odrzucenie roszczenia. W przypadku odrzucenia roszczenia powinna dostarczyć informację/dokumenty potwierdzające poprawność obciążenia. Jeśli w określonym terminie instytucja rozliczająca nie odrzuci wniosku o zwrot środków w ramach procedury Chargeback, Bank uznaje wniosek za zasadny.

    Procedura Chargeback jest przeprowadzana zgodnie z terminami obowiązującymi w regulacjach międzynarodowych organizacji kartowych. Bank przekazuje informację o wyniku procedury Chargeback po uzyskaniu ostatecznego stanowiska instytucji rozliczającej usługodawcę.

    Klient jest informowany o decyzji w sprawie wniosku o zwrot środków ramach procedury Chargeback, w formie przez niego określonej podczas jego składania, tj. drogą mailową, listową, poprzez Millenet lub SMS.

    W przypadku złożenia reklamacji usług świadczonych przez Bank, Bank obowiązują terminy i zasady określone w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, w zakresie tych usług, oraz w ustawie z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym, w przypadku pozostałych usług.

    W przypadku złożenia wniosku o zwrot środków w ramach procedury Chargeback, zastosowanie mają terminy i zasady określone w międzynarodowych regulacjach organizacji kartowych.


Pakiet Bezpieczeństwa

Usługa Pakiet Bezpieczeństwa stworzona została dla zapewnienia bezpieczeństwa transakcji i innych działań związanych z użyciem karty.

Usługa składa się z: Pakietu powiadomień SMS (usługa Powiadamiania SMS) o transakcjach dokonanych kartą oraz pakietu ubezpieczeń Ochrona karty.

Powiadomienia SMS wysyłane są do posiadacza karty po dokonaniu każdej transakcji kartą, która została autoryzowana przez Bank. Pakiet obejmuje 25 powiadomień SMS wysyłanych na zdefiniowany numer telefonu (zarówno na numery krajowe, jak i zagraniczne). Po przekroczeniu limitu powiadomień, SMSy będą wysyłane nadal, a opłaty pobierane zgodnie z Cennikiem usług

Pakiet nie jest dostępny dla karty do konta Millennium 360°.