Możliwości

Rachunki

  • Rachunki bieżące

    • Przeglądanie listy rachunków osobistych
    • Otwieranie rachunków bieżących w PLN
    • Sprawdzanie salda poszczególnych rachunków osobistych
    • Przeglądanie historii operacji z możliwością filtrowania operacji po: dacie transakcji, kwocie transakcji, typie transakcji, opisie transakcji, numerze rachunku odbiorcy, numerze rachunku nadawcy, nazwie odbiorcy i nazwie nadawcy
    • Sprawdzanie transakcji wychodzących czekających na rozliczenie, transakcji blokad z przyszłą datą rozliczenia
    • Sprawdzanie transakcji przychodzących czekających na rozliczenie
    • Pobieranie potwierdzenia dowolnej transakcji na rachunkach osobistych w formacie PDF
    • Otwieranie rachunków walutowych w USD,EUR,CHF,GBP
    • Zakładanie limitu w koncie online dla klientów z historią rachunku w Banku
    • Wnioskowanie o zmianę/podwyższanie wysokości limitu w koncie online dla klientów z historią rachunku w Banku
    • Zarządzanie budżetem domowym poprzez Managera Finansów
    • Nadawanie nazw skróconych do rachunków
    • Wnioskowanie o zamknięcie rachunków

  • Wyciągi online

    Bank Millennium udostępnia swoim Klientom za darmo usługę wyciągów online. Dzięki tej praktycznej usłudze posiadasz szybki dostęp do wyciągów w postaci elektronicznej.

    Dowiedz się więcej


Płatności

  • Przelewy

    • Kontrolowanie nadchodzących płatności (czyli płatności z datą przyszłą, takich jak: zlecenia stałe, przelewy z datą przyszłą, spłaty kart kredytowych, spłaty rat kredytów)
    • Zlecanie przelewów między rachunkami klienta w Banku Millennium
    • Zlecanie przelewów środków na dowolne rachunki odbiorców krajowych i zagranicznych w tym przelewów SEPA, (jeżeli przelew wykonywany jest na konto odbiorcy niezdefinowanego jako Zaufany wymagane są H@słaSMS)
    • Zlecanie przelewów do Urzędu Skarbowego i ZUS
    • Zlecanie przelewów natychmiastowych
    • Zlecanie przelewów krajowych z przyszłą datą realizacji (do ich modyfikowania i usuwania wymagane są H@słaSMS)
    • Tworzenie listy odbiorców, edycja i usuwanie odbiorców krajowych i zagranicznych z listy
    • Edycja i usuwanie Zaufanych Odbiorców, nadawanie i odbieranie statusu Zaufany wcześniej zdefiniowanemu Odbiorcy (wymagane są H@słaSMS), nadawanie i odbieranie statusu Odbiorca aktywny dla Transakcji SMS (wymagane są H@słaSMS)
    • Sprawdzanie informacji o przelewach zleconych w trakcie nocnego przetwarzania systemu
    • Wysyłanie potwierdzenia przelewu na adres e-mail

  • Przelewy natychmiastowe

    • Przelewy natychmiastowe to nowa usługa przeznaczona dla użytkowników Millenetu pozwalająca zrealizować przelew do innego banku w trybie natychmiastowym z zachowaniem wysokiego poziomu bezpieczeństwa.

    Dowiedz się więcej


  • Zlecenia stałe

    • Przeglądanie listy zleceń stałych
    • Definiowanie nowych zleceń stałych (wymagane są H@słaSMS)
    • Modyfikowanie i usuwanie zleceń (wymagane są H@słaSMS)

  • Polecenie zapłaty

    • Wyświetlanie listy poleceń zapłaty

  • Faktury elektroniczne

    • Wyświetlanie listy faktur/rachunków do zapłacenia
    • Opłacanie faktur/rachunków bezpośrednio w systemie, za pomocą jednego kliknięcia
    • Odrzucenie faktury/rachunku z wiadomością do wystawcy
    • Zawieranie porozumień z wystawcą faktur/rachunków elektronicznych (wymagane są H@słaSMS)
    • Anulowanie porozumienia z wystawcą faktur/rachunków elektronicznych
    • Pobieranie potwierdzenia dokonania płatności w formacie PDF
    • Pobieranie obrazu faktury/rachunku w formacie PDF

    Dowiedz się więcej


  • Płatności internetowe

    • Dokonowanie ekspersowych płatności w sklepach internetowych poprzez systemy: BluePay, DotPay, eCard, PayU, PayByNet, Przelewy24 i eService (wymagane są H@słaSMS)
    • Pobieranie potwierdzenia dokonania płatności w formacie PDF (po zaksięgowaniu transakcji)

    Dowiedz się więcej


Oszczędności

  • Rachunki oszczędnościowe

    • Wyświetlanie szczegółów rachunku oszczędnościowego
    • Otwieranie rachunku oszczędnościowego Konto Oszczędnościowe, Konto Oszczędnościowe Codziennie Więcej oraz Konto Oszczędnościowe Twój Cel
    • Sprawdzanie salda rachunku oszczędnościowego
    • Dyspozycja zmiany sposobu kapitalizacji odsetek
    • Przeglądanie historii operacji
    • Pobieranie potwierdzenia dowolnej transakcji na rachunku oszczędnościowym w formacie PDF
    • Nadawanie nazw skróconych do rachunków

  • Lokaty

    • Sprawdzanie szczegółów posiadanych lokat terminowych
    • Otwieranie następujących lokat terminowych: Lokata Millenet, Lokata Rosnąca, Lokata SuperProcent, Lokata Coraz Lepsza, Lokata Horyzont Zysku oraz Lokata Inwestycyjna (strukturyzowana)
    • Otwieranie Lokaty Millenet w ramach Happy Hours
    • Edycja i zrywanie lokat dostępnych w kanale internetowym
    • Definiowanie ustawień dotyczących odnawialności lokaty oraz dyspozycji odsetkami

  • Aukcje lokat terminowych

    • Składanie ofert na aukcji lokat terminowych
    • Przeglądanie listy dostępnych aukcji i złożonych ofert
    • Modyfikacja i usuwanie złożonych ofert
    • Informowanie o wyniku aukcji

Inwestycje

  • Fundusze Inwestycyjne Millennium TFI

    • Aktywacja dostępu do funkcji związanych z funduszami Millennium TFI
    • Sprawdzanie salda i historii rejestrów funduszy zarządzanych przez Millennium TFI oraz innych funduszy
    • Składanie zleceń nabycia, odkupienia i zamiany jednostek uczestnictwa
    • Możliwość przeglądu wysłanych zleceń
    • Filtrowanie funduszy i transakcji na nich
    • Wprowadzanie kolejnych przelewów na programy IKE, CPI i PSO (historia tych zleceń jest dostępna w historii rachunku)

  • Lokata terminowa w połączeniu z funduszami inwestycyjnym Millennium TFI

    • Wyświetlanie listy lokat powiązanych z funduszem
    • Wyświetlanie szczegołów wybranej lokaty 
    • Zerwanie lokaty terminowej
    • Zakładanie nowej lokaty terminowej połączonej z funduszami inwestycyjnymi Millennium TFI (SuperDuet)
    • Składanie  odkupienia i zamiany jednostek uczestnictwa w ramach SuperDuet
    • Sprawdzanie salda i historii rejestrów funduszy zarządzanych przez Millennium TFI

  • Rachunki inwestycyjne

    • Dostęp do rachunku maklerskiego 24 godziny na dobę
    • Prezentowanie informacji o stanie rachunku inwestycyjnego 
    • Dostęp do bankowości elektronicznej Millennium Domu Maklerskiego ePromak (usługa automatycznego logowania)

Karty

  • Karty debetowe

    • Zakładanie kart debetowych w Millenet
    • Przeglądanie listy kart płatniczych
    • Sprawdzanie szczegółów posiadanych kart debetowych wraz z historią transakcji
    • Zmiana limitów dziennych transakcji gotówkowych i bezgotówkowych (wymagane są H@słaSMS)
    • Aktywacja karty debetowej
    • Zmiana numeru PIN (wymagane są H@słaSMS)
    • Kontrola wydatków z karty w Managerze Finansów
    • Wyłączanie płatności kartą poza Unią Europejską(wymagane są H@słaSMS)
    • Wyłączanie płatności zbliżeniowych(wymagane są H@słaSMS)
    • Zastrzeganie kart
    • Informacje o ubezpieczeniach połączonych z kartą
    • Informacje o włączonych MilleSMS do karty

  • Karty kredytowe

    • Składanie wniosku o kartę kredytową
    • Zakładanie karty kredytowej online dla klientów z historią rachunku w Banku
    • Podwyższanie limitu karty kredytowej online dla klientów z historią rachunku w Banku
    • Przeglądanie listy kart kredytowych
    • Sprawdzanie szczegółów posiadanych kart płatniczych wraz z historią transakcji
    • Informacje o obecnie spłacanym cyklu rozliczeniowym oraz prognoza dotycząca kolejnego cyklu karty kredytowej
    • Dokonanie wcześniejszej spłaty karty kredytowej
    • Dokonanie zmiany poziomu stałej spłaty karty kredytowej
    • Dokonanie pożyczki gotówkowej w ciężar karty kredytowej na swój rachunek bieżący
    • Zakładanie kart dodatkowych do głównej karty kredytowej (wymagane są H@słaSMS)
    • Zmiana limitów dziennych transakcji gotówkowych i bezgotówkowych (wymagane są H@słaSMS)
    • Aktywacja karty kredytowej
    • Zmiana numeru PIN (wymagane są H@słaSMS)
    • Zmiana PIN i limitów karty dodatkowej przez posiadacza karty głównej
    • Zmiana dnia spłaty karty kredytowej
    • Kontrola wydatków z karty w Managerze Finansów
    • Wyłączanie płatności kartą poza Unią Europejską(wymagane są H@słaSMS)
    • Wyłączanie płatności zbliżeniowych(wymagane są H@słaSMS)
    • Zastrzeganie kart
    • Informacje o ubezpieczeniach połączonych z kartą
    • Informacje o włączonych MilleSMS do karty

  • Karty przedpłacone

    • Zakładanie kart Millennium MasterCard Prepaid przez Millenet (wymagane posiadanie rachunku bieżącego oraz ukończone 18 lat),
    • Przeglądanie listy kart przedpłaconych (dostępne zarówno dla Posiadacza, jak i Użytkownika karty),
    • Sprawdzanie szczegółów posiadanych kart przedpłaconych oraz historii transakcji(dostępne zarówno dla Posiadacza, jak i Użytkownika karty),
    • Możliwość zasilania karty przedpłaconej, także poprzez zlecenie stale jako „elektroniczne kieszonkowe" (tylko dla Posiadacza karty),
    • Dokonywanie przelewów zwrotnych z karty (tylko dla Posiadacza karty),
    • Zmiana limitów dziennych transakcji gotówkowych i bezgotówkowych (dostępna tylko dla Posiadacza karty; wymagane są H@słaSMS)
    • Aktywacja karty przedpłaconej (dostępna zarówno dla Posiadacza oraz Użytkownika karty),
    • Zmiana numeru PIN (dostępna tylko dla Użytkownika karty; wymagane są H@słaSMS),
    • Kontrola wydatków z karty w Managerze Finansów (dostępna zarówno dla Posiadacza, jak i Użytkownika karty),
    • Zastrzeganie kart (dostępne zarówno dla Posiadacza, jak i Użytkownika karty)
    • Zapytania MilleSMS dotyczące salda karty przedpłaconej (dostępne zarówno dla Posiadacza, jak i Użytkownika karty)
    • Notyfikacje MilleSMS o transakcjach bezgotówkowych oraz wypłatach kartą przedpłaconą (tylko dla Posiadacza karty)
    • Wyłączanie płatności kartą poza Unią Europejską
    • Informacje o ubezpieczeniach połączonych z kartą
    • Wyłączanie płatności zbliżeniowych

Kredyty

  • Kredyty

    • Składanie wniosku o kredyt
    • Zakładanie kredytu online dla klientów z historią rachunku w Banku
    • Przeglądanie listy kredytów
    • Sprawdzanie szczegółów przyznanych kredytów oraz historii operacji
    • Przeglądanie harmonogramu i historii spłat

  • Kredyty hipoteczne

    • Wyświetlanie listy kredytów hipotecznych
    • Wyświetlanie szczegółów kredytu
    • Wyświetlanie harmonogramu i historii spłat
    • Częściowa wcześniejsza spłata kredytu
    • Składanie wniosków o wakacje kredytowe
    • Wydruk zaświadczenia o zapłaconych odsetkach
    • Zmiana dnia miesięcznej spłaty kredytu
    • Skrócenie okresu karencji

Bankowość mobilna

  • Doładowania telefonów komórkowych

    • Doładowania telefonów komórkowych (wymagane są H@słaSMS)
    • Edycja i usuwanie Numerów telefonów komórkowych, nadawanie i odbieranie statusu Zaufany wcześniej zdefiniowanemu Numerowi (wymagane są H@słaSMS), nadawanie i odbieranie Numerowi statusu aktywny dla MilleSMS (wymagane są H@słaSMS).

    Dowiedz się więcej


  • Aplikacja mobilna

    • Aplikacja mobilna Banku Millennium jest dostępna na urządzenia z systemami Android, iOS, Windows Phone 8 oraz BlackBerry 10.
    • Natychmiastowy dostęp do swoich rachunków bankowych
    • Możliwośc spradzenia stanu kont, opłacania rachunków.

    Dowiedz się więcej


  • MilleSms

    • Aktywacja usługi MilleSMS i zmiana telefonu komórkowego do usługi MilleSMS (wymagany wydruk H@sła 2 z bankomatu)
    • Zarządzanie ustawieniami MilleSMS w tym: Transakcjami SMS, Zapytaniami SMS, Powiadomieniami przed zdarzeniem, Powiadomieniami po zdarzeniu, Doładowaniami telefonów komórkowych
    • Podgląd aktywnych ustawień MilleSMS
    • Podgląd wysłanych SMS w ramach usługi MilleSMS

Manager Finansów

Bank Millennium udostępnia swoim Klientom nową funkcjonalność Managera Finansów. Jest to bezpłatna usługa pozwalająca kompleksowo zarządzać budżetem domowym. Dzięki Managerowi Finansów można w prosty sposób kontrolować swoje wydatki oraz zarządzać oszczędnościami.

Ustawienia i personalizacja

  • Sprawdzenie rejestru operacji
  • Zaktualizowanie danych osobowych takich jak: adres do korespondencji, telefon komórkowy kontaktowy i telefon stacjonarny, adres e-mail.
  • Zaktualizowanie danych osobowych takich jak: adres e-mail i telefon stacjonarny
  • Zmiana ustawień w opcji: Profil - Dane osobowe (wymagana dodatkowa autoryzacja)

Pozostałe

  • Skontaktowanie się z pracownikami Banku poprzez wewnętrzną pocztę, po wybraniu opcji Kontakt
  • Sprawdzanie aktualnych kursów walut Banku Millennium
  • Zamawianie: wyciągów z rachunków, potwierdzenia wykonania operacji, duplikatów wyciągu łączonego (dokumenty te zostaną przesłane pocztą)
  • Pobranie i zapisanie na dysku historii transakcji na wybranym rachunku w formatach: PDF, XLS, HTML, CSV - historia dostępna za rok poprzedni i bieżący