Zaktualizuj przeglądarkę internetową do najnowszej wersji, aby dalej korzystać ze wszystkich funkcji i zwiększyć swoje bezpieczeństwo w internecie.
Zaktualizuj przeglądarkęz telefonów stacjonarnych oraz komórkowych
z telefonów komórkowych oraz z zagranicy
Masz pytania? Napisz do nas
kontakt Prestige Formularz kontaktowyZadzwoń w razie jakichkolwiek pytań dotyczących naszej bankowości internetowej.
Klienci Millennium Prestige
(24h/7 dni)
801 24 HELP (801 244 357)
z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych
+48 22 598 40 50
z telefonów komórkowych oraz z zagranicy
(opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora)
Jeśli masz Pakiet Bardzo Pomocny w tym ubezpieczenie Dokumenty w Podróży i Concierge, w razie nagłej sytuacji zadzwoń do Centrum Alarmowego Europ Assistance:
(+48) 22 203 75 00 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Padłeś ofiarą oszustwa lub chcesz zgłosić podejrzaną sytuację? Zadzwoń pod specjalny numer:
(+48) 22 598 44 44 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa
Wydział Reklamacji
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa
Składanie i obsługa reklamacji w Banku Millennium SA - informacje praktycznelink otwiera się w nowym oknie
Mamy ponad 750 placówki na terenie całego kraju. Jeżeli preferujesz tradycyjny sposób obsługi lub masz ochotę nas odwiedzić raz na jakiś czas, zapraszamy do każdej placówki Banku na terenie całego kraju.
Znajdź placówkę Znajdź placówkęW wielofunkcyjnych bankomatach naszego Banku, oprócz wypłat gotówki możesz między innymi zrealizować przelewy na konta swoich odbiorców, sprawdzić stan konta, wydrukować listę ostatnich 10 transakcji oraz doładować telefon.
Znajdź bankomat Znajdź bankomat