Idealna do codziennych płatności

Dowiedz się więcej o możliwościach karty kredytowej

Informacje ogólne

Karty kredytowe to wygodny i bezpieczny sposób dokonywania codziennych płatności.

Zapłacisz nimi za zakupy i usługi w kraju oraz za granicą. Dodatkowo, wybierając na przykład kartę Impresja wszystkie płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych są wolne od odsetek do 51 dni (RRSO 12,01%). To proste - jeśli spłacisz całość zadłużenia w terminie, nie zapłacisz odsetek. Należy pamiętać o spłacie kwoty minimalnej, która wynosi min. 5% zadłużenia raz na miesiąc oraz o regulowaniu opłat.

Karty kredytowej możesz także użyć do wypłaty pieniędzy z bankomatu, a także szybkiego przelewu z rachunku karty na swoje konto (obowiązują opłaty)


Szczegóły oferty, w tym zasady korzystania z karty kredytowej oraz informacje o płatnościach, określa Regulamin Kart Kredytowych wydawanych przez Bank Millennium SAlink otwiera się w nowym oknie oraz Cennik usług – karty kredytowelink otwiera się w nowym oknie.

Limit kredytowy

  • Wraz z kartą otrzymujesz limit kredytowy. Limit to kwota, jaką możesz wydać przy użyciu karty, wliczając w to wszelkie transakcje i opłaty oraz ewentualne odsetki.
  • Bank generuje wyciąg, czyli zestawienie wszystkich transakcji dokonanych i rozliczonych w danym okresie rozliczeniowym. Dzięki temu dowiadujesz się, jaka kwota została przez Ciebie wydana i do kiedy powinna zostać spłacona.
  • Możesz spłacić całość lub część wykorzystanych środków (minimalna wysokość spłaty to 5%). Spłacając powstałe zadłużenie, odnawiasz swój limit kredytowy.
  • Najwygodniej spłacać wykorzystane środki poprzez konto osobiste w Banku Millennium (automatyczna spłata karty). Możesz również dokonać przelewu z innego banku lub wpłacić gotówkę na rachunek karty w dowolnej placówce Banku Millennium.

Dodatkowa karta

Dodatkowa karta

Karta dodatkowa wydawana jest na wniosek posiadacza karty głównej i może ją otrzymać wskazana osoba powyżej 13. roku życia.

Transakcje dokonane kartą dodatkową obciążają rachunek karty głównej, a posiadacz karty korzysta z limitu karty głównej. Jako posiadacz karty głównej decydujesz o wysokości dziennych limitów transakcji bezgotówkowych i gotówkowych na karcie dodatkowej.

Jak zastrzec

W przypadku zgubienia lub kradzieży karty należy ją natychmiast zastrzec. Aby to zrobić, wystarczy zadzwonić:

  • +48 22 598 41 14

    zastrzeganie wszystkich kart Banku Millennium (dostępny 24h/dobę)

  • 801 331 331

    Numer TeleMillennium dostępny z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych

  • +48 22 598 40 40

    Numer TeleMillennium dostępny z telefonów komórkowych oraz z zagranicy

    (opłata zgodna z taryfą operatora)

Kartę możesz także zastrzec online w Millenecie lub aplikacji mobilnej.
Pamiętaj także o możliwości tymczasowej blokady karty - zrobisz to w wygodnie w aplikacji mobilnej.

Jak zastrzec kartę Dowiedz się więcej