Sprawdź, jak działamy w związku z pandemią
Bankuj bezpiecznie bez wychodzenia z domu
(tel. stacjonarne i komórkowe, opłata zgodna z taryfą operatora)
Uważaj na fałszywych konsultantów. Oszuści podszywają się pod pracowników banku. Podczas rozmowy, którą nawiązuje konsultant, nie prosimy o podanie danych karty płatniczej, hasła do logowania czy PIN-u do aplikacji. Nigdy nie udostępniaj tych danych innej osobie ani nie pobieraj podejrzanych aplikacji do obsługi klienta. Jeśli w trakcie rozmowy coś wzbudzi Twój niepokój, rozłącz się i skontaktuj się z nami pod numerem tel. 22 598 44 44 (opłata zgodnie z taryfą operatora). Dowiedz się więcejo: Uważaj na fałszywych konsultantów
Napisz do nas
lub zadzwoń pod specjalny numer
Zadzwoń w razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących naszej bankowości internetowej:
Klienci indywidualni, Prestige, Bankowość Prywatna
801 24 HELP (801 244 357) - z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych
Czynne 24h/7dni
(+48) 22 598 40 50 - z telefonów komórkowych oraz z zagranicy
Czynne 24h/7dni
Biznes, Przedsiębiorstwa
801 632 632 - z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych
Pn-Pt 8:00 - 18:00
(+48) 22 598 40 31 - z telefonów komórkowych oraz z zagranicy
Pn-Pt 8:00 - 18:00
Usługa współdzielenia ekranu, dzięki której uzyskasz bezpośrednie wsparcie po zalogowaniu do Millenetu.
W Millenecie kliknij niebieską ikonę w prawym dolnym rogu i wybierz Szybka pomoc na ekranie.
Jeśli masz pytania dotyczące produktów hipotecznych Banku Millennium zapraszamy do kontaktu.
(+48) 22 598 40 60 z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych
Pn-Pt 8:00 - 20:00
Jeśli masz Pakiet Bardzo Pomocny, w razie nagłej sytuacji zadzwoń do Centrum Alarmowego Europ Assistance:
(+48) 22 203 75 00 (opłata zgodna z taryfą operatora).
monitorowanie należności
(+48) 22 598 40 16
Pn-Pt 8:00 - 18:00
restrukturyzacja
(+48) 22 598 57 60
Pn-Pt 8:00 - 16:00
Jeśli masz zastrzeżenia do naszych usług, możesz złożyć reklamację.
Odpowiedź otrzymasz najpóźniej do:
Jeżeli Twój przypadek jest szczególnie skomplikowany, możemy wydłużyć termin, w którym udzielimy Ci odpowiedzi do:
Jeśli Twoją reklamację będziemy rozpatrywać dłużej, poinformujemy Cię o tym. Podamy przyczynę opóźnienia oraz wskażemy okoliczności, które musimy ustalić, aby ją rozpatrzyć. Określimy też przewidywany termin, w którym na nią odpowiemy.
W zależności od tematu Twojej reklamacji otrzymasz od nas odpowiedź:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa
Bankuj bezpiecznie bez wychodzenia z domu