Millenet jest jak bank, który przychodzi do Ciebie

Zaloguj się do konta po raz pierwszy

Zobacz, jak się zalogować
i zacząć korzystać z konta na komputerze

Zaloguj się po raz pierwszy

Na naszej stronie głównej w prawym górnym rogu wybierz LOGOWANIE, a następnie:

  1. 1
    Zaloguj się po raz pierwszy -

    Wpisz swój 8-cyfrowy MilleKod z umowy

  2. 2
    Zaloguj się po raz pierwszy -

    Wpisz Hasło Tymczasowe utworzone na wniosku o konto lub otrzymane od nas.

  3. 3
    Zaloguj się po raz pierwszy -

    Stwórz swoje 8-cyfrowe Hasło 1 do logowania do konta.

  4. 4
    Zaloguj się po raz pierwszy -

    Wpisz wskazane znaki z numeru PESEL (lub dowodu/paszportu).

    Chronimy Twoje dane, dlatego wpisujesz tylko 2 znaki.

  5. 5
    Zaloguj się po raz pierwszy -

    Przepisz Hasło SMS z wiadomości, którą od nas dostaniesz.

    H@sło SMS nie doszło? Kliknij tu

Przewiń

Następnym razem zalogujesz się szybciej, wpisując Millekod, Hasło 1, wybrane znaki z numeru PESEL.

Korzystanie z konta na komputerze jest bezpieczne

Podczas logowania dokładnie sprawdzamy, czy Ty to Ty.
To ważne:

  • Nie udostępniaj nikomu danych do logowania (nigdy nie prosimy o podanie danych w e-mailu lub SMS-ie).
  • Zanim zamkniesz Millenet, wyloguj się. Po 5 minutach bezczynności wylogujemy Cię automatycznie.
Więcej o bezpieczeństwie

Pomoc z logowaniem

Wiele problemów z logowaniem możesz rozwiązać samodzielnie.

    1. Wpisz Millekod
    2. Podaj Hasło 1 ustalone podczas pierwszego logowania
    3. Wprowadź 2 wskazane znaki identyfikatora (to Twój PESEL, numer dowodu osobistego lub paszportu).

    Pamiętaj, jeśli zmieniasz numer telefonu, zaktualizuj go również w banku. Ze względów bezpieczeństwa co 90 dni poprosimy Cię o wpisanie podczas logowania Hasła SMS (tylko jeśli nie korzystasz z aplikacji mobilnej).

  • Millekod znajdziesz w umowie otrzymanej przy zakładaniu konta. Jeśli nie możesz jej znaleźć masz trzy możliwości:

    • Odzyskaj Millekod przez internet
      Poprosimy Cię o odpowiedzi na 5 pytań dotyczących Twoich produktów w Banku Millennium, potwierdzimy Twoją tożsamość i wyświetlimy Twój Millekod.

      Na stronie logowania kliknij Pomoc z logowaniem i wybierz Problem z Millekodem.

      Przejdź do strony logowania


    • Odwiedź naszą placówkę
      Nasz doradca potwierdzi Twoją tożsamość i przekaże Ci Twój Millekod.

      Znajdź najbliższą placówkę


    • Odbierz MilleKod w aplikacji
      Jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej, zaloguj się do niej i zadzwoń do nas bezpośrednio z aplikacji.
  • Jeśli nie pamiętasz swojego Hasła Tymczasowego:

    • Możesz samodzielnie utworzyć nowe hasło
      Na stronie logowania wpisz Millekod i kliknij Pomoc z logowaniem, a następnie Zmień.


    • Zadzwoń na infolinię TeleMillennium
      Ten sposób możesz wykorzystać tylko jeśli masz aktywną usługę Haseł SMS. Zadzwoń pod numer +48 22 598 40 50 (opłata zgodna z taryfą operatora)


    • Odwiedź naszą placówkę i odbierz nowe Hasło Tymczasowe
  • Możesz je odzyskać na trzy sposoby:

    • samodzielnie odblokuj hasło - wpisz Millekod na stronie logowania, wybierz Pomoc z logowaniem, a następnie Zmień
    • jeśli masz aktywną usługę Haseł SMS, możesz nadać nowe Hasło 1, dzwoniąc na infolinię TeleMillennium: +48 22 598 40 50 (opłata zgodna z taryfą operatora)
    • odwiedź naszą placówkę
  • Po 2 minutach możesz spróbować wygenerować nowe Hasło SMS.

    Jeśli nadal nie otrzymasz SMS-a:

    • odwiedź naszą placówkę lub
    • zadzwoń na infolinię TeleMillennium: +48 22 598 40 50 (opłata zgodna z taryfą operatora)