Skontaktuj się z nami

Klienci indywidualni
Prestige
Bankowość Prywatna
Biznes i przedsiębiorstwa

Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora

Uważaj na fałszywych konsultantów. Oszuści podszywają się pod pracowników banku. Podczas rozmowy, którą nawiązuje konsultant, nie prosimy o podanie danych karty płatniczej, hasła do logowania czy PIN-u do aplikacji. Nigdy nie udostępniaj tych danych innej osobie ani nie pobieraj podejrzanych aplikacji do obsługi klienta. Jeśli w trakcie rozmowy coś wzbudzi Twój niepokój, rozłącz się i skontaktuj się z nami pod numerem tel. 22 598 44 44 (opłata zgodnie z taryfą operatora). Dowiedz się więcejUważaj na fałszywych konsultantów

Zastrzeż kartę 24/7

Szybko zrobisz to na jeden z trzech sposobów

  • Zaloguj się do aplikacji mobilnej
    i wybierz Kontakt > Kliknij i zastrzeż w aplikacji

  • Zaloguj się do Millenetu
    i wybierz Karty > Zastrzeganie karty

  • Zadzwoń
    +48 22 598 41 14

Dowiedz się więcej jak zastrzec kartę

Padłeś ofiarą oszustwa lub chcesz zgłosić podejrzaną sytuację?

  1. Napisz do nas

    Wypełnij formularz
  2. lub zadzwoń pod specjalny numer

Sprawdź, jak działamy w związku z pandemią

Sprawdź, jak działamy w związku z pandemią

Bankuj bezpiecznie bez wychodzenia z domu