Skontaktuj się z nami

Klienci indywidualni
Prestige
Bankowość Prywatna
Biznes i przedsiębiorstwa

Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora

Uważaj na fałszywych konsultantów. Oszuści podszywają się pod pracowników banku. Podczas rozmowy, którą nawiązuje konsultant, nie prosimy o podanie danych karty płatniczej, hasła do logowania czy PIN-u do aplikacji. Nigdy nie udostępniaj tych danych innej osobie ani nie pobieraj podejrzanych aplikacji do obsługi klienta. Jeśli w trakcie rozmowy coś wzbudzi Twój niepokój, rozłącz się i skontaktuj się z nami pod numerem tel. 22 598 44 44 (opłata zgodnie z taryfą operatora). Dowiedz się więcejo: Uważaj na fałszywych konsultantów

Zastrzeż kartę 24/7

Szybko zrobisz to na jeden z trzech sposobów

  • Zaloguj się do aplikacji mobilnej
    i wybierz Kontakt > Kliknij i zastrzeż w aplikacji

  • Zaloguj się do Millenetu
    i wybierz Karty > Zastrzeganie karty

  • Zadzwoń
    +48 22 598 41 14

Padłeś ofiarą oszustwa lub chcesz zgłosić podejrzaną sytuację?

  1. Napisz do nas

    Wypełnij formularz
  2. lub zadzwoń pod specjalny numer

Sprawdź, jak działamy w związku z pandemią

Sprawdź, jak działamy w związku z pandemią

Bankuj bezpiecznie bez wychodzenia z domu