Ułatwienia dla firm na czas pandemii i po jej zakończeniu

Sprawdź, jak wspieramy przedsiębiorców w tym trudnym czasie

Wsparcie finansowe dla przedsiębiorstw w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0

Wsparcie finansowe dla przedsiębiorstw w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0

Za pośrednictwem bankowości internetowej Millenet możesz złożyć wniosek o subwencję dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). Dowiedz się więcej na temat wniosku i udziału Banku w programie pomocowym.

W związku z sytuacją epidemiologiczną w Polsce przypominamy
  • Bankuj bezpiecznie z domu, korzystając z aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej
  • Jeśli możesz, zakupy i płatności realizuj online
  • Za płatności w sklepach płać zbliżeniowo telefonem lub kartą
  • Jeśli potrzebujesz gotówki, skorzystaj z bankomatu
  • Uważaj na oszustów rozsyłających fałszywe SMS-y o blokowaniu środków na kontach bankowych i pamiętaj o podstawowych zasadach bezpieczeństwa >


Możesz bardzo wiele bez wychodzenia z domu

Pamiętaj, że w Millenecie i aplikacji mobilnej wykonasz większość transakcji bezpiecznie i na odległość

  • aplikacja mobilna Banku Millennium i system internetowy Millenet są dostępne codziennie przez całą dobę
  • korzystając z zakładki MilleUrząd w Millenecie możesz zalogować się do platformy PUE ZUS, gdzie m.in złożysz wniosek o zwolnienie z opłacania składek ZUS
  • zapłacisz za zakupy - przelewem online, BLIKIEM czy bezstykowo telefonem

Jak samodzielnie odblokować
hasło do logowania?

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła lub zostało zablokowane, możesz bezpiecznie ustalić nowe bez potrzeby kontowania się z Bankiem.

komunikat o zablokowaniu hasła
  • Hasło do logowania możesz odblokować samodzielnie na stronie Banku. Na stronie logowania wystarczy wybrać "Pomoc z logowaniem" i wybrać z listy temat pomocy. W trakcie ustalania nowego hasła, Twoją tożsamość potwierdzimy, zadając Ci kilka pytań, a potem wysyłając H@sło SMS na Twój numer telefonu. Hasło może też odblokować w placówce lub dzwoniąc na infolinię.
  • Jeśli podczas samodzielnego odblokowania hasła zostaną wprowadzone błędne dane, zablokujemy dostęp, aby uniemożliwić ewentualną próbę włamania na Twoje konto - aby odblokować, konieczny będzie kontakt z infolinią, gdzie potwierdzimy Twoją tożsamość.
komunikat o zablokowaniu hasła

Tarcza Finansowa PFR 1.0

Tarcza Finansowa PFR 1.0

Jeśli Twoja firma otrzymała subwencję w ramach programu Tarcza Finansowa PFR, pamiętaj, aby do 31 stycznia 2021 r. potwierdzić, że osoba składająca wniosek (i ewentualne odwołania) była uprawniona do reprezentowania Twojej firmy

Jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą, samodzielnie spróbujemy zweryfikować uprawnienia w bazie CEIDG i poprosimy jedynie o potwierdzenie w Millenecie. W przypadku rozbieżności należy przesłać dodatkowe dokumenty.

Gwarancje BGK



Dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) oferujemy program z wykorzystaniem gwarancji BGK na nowych, korzystniejszych warunkach, wprowadzonych w celu zmniejszenia skutków pandemii COVID-19:

  • zwiększenie zakresu gwarancji do 80% kwoty kredytu, dla nowych gwarancji oraz w przypadku odnowienia lub podwyższenia kwoty kredytu,
  • brak prowizji BGK za udzielenie gwarancji,
  • wydłużenie maksymalnego okresu gwarancji do 39 miesięcy dla kredytu obrotowego.

W czasie pandemii Bank utrzymuje dla Ciebie dostępność wszystkich kanałów obsługi oraz możliwość współpracy w zakresie wszystkich produktów i usług


By ograniczać rozprzestrzenianie się wirusa większość naszych pracowników pracuje zdalnie z domu, zapewniając jednak pełną dostępność i gotowość wsparcia Twojej firmy. Do Twojej dyspozycji pozostają Doradcy Bankowi – będący pierwszą linią kontaktu we wszelkich sprawach związanych z bieżącą obsługą bankową. Pomoc techniczna dla kanałów bankowości elektronicznej dostępna jest bez zmian w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 18:00 pod numerem 801 632 632.

Zawieszenie spłaty rat kredytowych

Zawieszenie spłaty rat kredytowych

Jeżeli Twoja firma jest uprawniona do świadczeń z tytułu Tarczy Finansowej PFR 2.0, tj. prowadzi działalność w jednej z branż wymienionych na stronie internetowej Polskiego Funduszu Rozwoju, możesz zawiesić spłatę rat kapitałowo-odsetkowych lub wyłącznie kapitałowych na specjalnych warunkach.

Większość placówek Banku Millennium jest otwarta



W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną placówki Banku Millennium mogą funkcjonować inaczej niż zwykle. Przed wizytą sprawdź, czy placówka, do której chcesz się udać, jest otwarta i w jakich godzinach. Szczegóły znajdują się na naszej stronie >

Jeśli nie czujesz się w pełni zdrowy, masz kaszel, ból gardła, gorączkę lub inne objawy chorobowe, zachęcamy do rezygnacji z wizyty w placówce i kontaktu z lekarzem. Pamiętaj, że większość operacji i płatności możesz wykonać bezpiecznie z domu w Millenecie lub aplikacji mobilnej.


W przypadku, kiedy udajesz się do placówki, pamiętaj o kilku zasadach bezpieczeństwa:
  • W najbliższych dniach w placówkach, ze względów szczególnej ochrony przed zachorowaniami, może przebywać mniejsza liczba Klientów. Nasi pracownicy zadbają o to, aby kontrolować sytuację w tym zakresie.
  • Prosimy zachowaj podczas wizyty bezpieczną odległość od innych osób.
  • Gotówkę wypłacaj z bankomatu kartą lub BLIKIEM, a do kasy zapraszamy po odbiór wypłat awizowanych. W trosce o Twoje bezpieczeństwo codziennie czyścimy urządzenia zlokalizowane w placówkach Banku. Używamy do tego zarówno specjalistycznych środków do czyszczenia sprzętu elektronicznego, jak również środków dezynfekujących klawiaturę.


Obsługa osób powyżej 60 roku życia


We wszystkich placówkach od poniedziałku do piątku w godz. 10-12 osoby powyżej 60 roku życia obsługujemy w pierwszej kolejności.


Dodatkowo zapewniamy, że Twoje pieniądze są bezpieczne. Więcej informacji na ten temat możesz znaleźć na stronie Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. Przypominamy, że dla większości rachunków wypłaty z dowolnego bankomatu w Polsce są bezpłatne.