Ułatwienia dla firm na czas pandemii i po jej zakończeniu

Sprawdź, jak wspieramy przedsiębiorców w tym trudnym czasie

Wsparcie finansowe dla przedsiębiorstw w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0

Wsparcie finansowe dla przedsiębiorstw w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0

Za pośrednictwem bankowości internetowej Millenet możesz złożyć wniosek o subwencję dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). Dowiedz się więcej na temat wniosku i udziału Banku w programie pomocowym.

W związku z sytuacją epidemiologiczną w Polsce przypominamy

  • Bankuj bezpiecznie z domu, korzystając z aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej
  • Jeśli możesz, zakupy i płatności realizuj online
  • Za płatności w sklepach płać zbliżeniowo telefonem lub kartą
  • Jeśli potrzebujesz gotówki, skorzystaj z bankomatu
  • Uważaj na oszustów rozsyłających fałszywe SMS-y o blokowaniu środków na kontach bankowych i pamiętaj o podstawowych zasadach bezpieczeństwa >


Możesz bardzo wiele bez wychodzenia z domu

Pamiętaj, że w Millenecie i aplikacji mobilnej wykonasz większość transakcji bezpiecznie i na odległość

  • aplikacja mobilna Banku Millennium i system internetowy Millenet są dostępne codziennie przez całą dobę
  • korzystając z zakładki MilleUrząd w Millenecie możesz zalogować się do platformy PUE ZUS, gdzie m.in złożysz wniosek o zwolnienie z opłacania składek ZUS
  • zapłacisz za zakupy - przelewem online, BLIKIEM czy bezstykowo telefonem

Jak samodzielnie odblokować
hasło do logowania?

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła lub zostało zablokowane, możesz bezpiecznie ustalić nowe bez potrzeby kontaktowania się z Bankiem.

komunikat o zablokowaniu hasła
  • 1. Hasło do logowania odblokujesz samodzielnie na stronie Banku
    Na stronie logowania wybierz "Pomoc z logowaniem" i wybierz z listy temat pomocy.
  • 2. Potwierdź tożsamość i ustal H@sło Tymczasowe
    Twoją tożsamość potwierdzimy, zadając Ci kilka pytań, następnie poprosimy o ustalenie 4-cyfrowego H@sła Tymczasowego i potwierdzenie H@słem SMS lub Autoryzacją Mobilną.
  • 3. Ustal nowe H@sło 1
    Podczas logowania do konta wpisz MilleKod i ustalone H@sło Tymczasowe. Wtedy poprosimy Cię o ustalenie nowego 8-cyfrowego H@sła 1 i potwierdzenie H@słem SMS lub Autoryzacją Mobilną.

Jeśli podczas samodzielnego odblokowania hasła zostaną wprowadzone błędne dane, zablokujemy dostęp, aby uniemożliwić ewentualną próbę włamania na Twoje konto - aby odblokować, konieczny będzie kontakt z infolinią lub wizyta w placówce, gdzie potwierdzimy Twoją tożsamość.

komunikat o zablokowaniu hasła

Gwarancje BGK

Dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) oferujemy program z wykorzystaniem gwarancji BGK na nowych, korzystniejszych warunkach, wprowadzonych w celu zmniejszenia skutków pandemii COVID-19:

  • zwiększenie zakresu gwarancji do 80% kwoty kredytu, dla nowych gwarancji oraz w przypadku odnowienia lub podwyższenia kwoty kredytu,
  • brak prowizji BGK za udzielenie gwarancji,
  • wydłużenie maksymalnego okresu gwarancji do 39 miesięcy dla kredytu obrotowego.

W czasie pandemii Bank utrzymuje dla Ciebie dostępność wszystkich kanałów obsługi oraz możliwość współpracy w zakresie wszystkich produktów i usług


By ograniczać rozprzestrzenianie się wirusa większość naszych pracowników pracuje zdalnie z domu, zapewniając jednak pełną dostępność i gotowość wsparcia Twojej firmy. Do Twojej dyspozycji pozostają Doradcy Bankowi – będący pierwszą linią kontaktu we wszelkich sprawach związanych z bieżącą obsługą bankową. Pomoc techniczna dla kanałów bankowości elektronicznej dostępna jest bez zmian w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 18:00 pod numerem 801 632 632.

Dodatkowo zapewniamy, że Twoje pieniądze są bezpieczne. Więcej informacji na ten temat możesz znaleźć na stronie Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. Przypominamy, że dla większości rachunków wypłaty z dowolnego bankomatu w Polsce są bezpłatne.