Ułatwienia dla firm na czas pandemii i po jej zakończeniu

Sprawdź, jak wspieramy przedsiębiorców w tym trudnym czasie

Wsparcie finansowe dla przedsiębiorstw w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0

Wsparcie finansowe dla przedsiębiorstw w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0

Za pośrednictwem bankowości internetowej Millenet możesz złożyć wniosek o subwencję dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). Dowiedz się więcej na temat wniosku i udziału Banku w programie pomocowym.

W związku z sytuacją epidemiologiczną w Polsce przypominamy

  • Bankuj bezpiecznie z domu, korzystając z aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej
  • Jeśli możesz, zakupy i płatności realizuj online
  • Za płatności w sklepach płać zbliżeniowo telefonem lub kartą
  • Jeśli potrzebujesz gotówki, skorzystaj z bankomatu
  • Uważaj na oszustów rozsyłających fałszywe SMS-y o blokowaniu środków na kontach bankowych i pamiętaj o podstawowych zasadach bezpieczeństwa >


Możesz bardzo wiele bez wychodzenia z domu

Pamiętaj, że w Millenecie i aplikacji mobilnej wykonasz większość transakcji bezpiecznie i na odległość

  • aplikacja mobilna Banku Millennium i system internetowy Millenet są dostępne codziennie przez całą dobę
  • korzystając z zakładki MilleUrząd w Millenecie możesz zalogować się do platformy PUE ZUS, gdzie m.in złożysz wniosek o zwolnienie z opłacania składek ZUS
  • zapłacisz za zakupy - przelewem online, BLIKIEM czy bezstykowo telefonem

Jak samodzielnie odblokować
hasło do logowania?

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła lub zostało zablokowane, możesz bezpiecznie ustalić nowe bez potrzeby kontaktowania się z Bankiem.

komunikat o zablokowaniu hasła
  • 1. Hasło do logowania odblokujesz samodzielnie na stronie Banku
    Na stronie logowania wybierz "Pomoc z logowaniem" i wybierz z listy temat pomocy.
  • 2. Potwierdź tożsamość i ustal H@sło Tymczasowe
    Twoją tożsamość potwierdzimy, zadając Ci kilka pytań, następnie poprosimy o ustalenie 4-cyfrowego H@sła Tymczasowego i potwierdzenie H@słem SMS lub Autoryzacją Mobilną.
  • 3. Ustal nowe H@sło 1
    Podczas logowania do konta wpisz MilleKod i ustalone H@sło Tymczasowe. Wtedy poprosimy Cię o ustalenie nowego 8-cyfrowego H@sła 1 i potwierdzenie H@słem SMS lub Autoryzacją Mobilną.

Jeśli podczas samodzielnego odblokowania hasła zostaną wprowadzone błędne dane, zablokujemy dostęp, aby uniemożliwić ewentualną próbę włamania na Twoje konto - aby odblokować, konieczny będzie kontakt z infolinią lub wizyta w placówce, gdzie potwierdzimy Twoją tożsamość.

komunikat o zablokowaniu hasła

Gwarancje BGK

Dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) oferujemy program z wykorzystaniem gwarancji BGK na nowych, korzystniejszych warunkach, wprowadzonych w celu zmniejszenia skutków pandemii COVID-19:

  • zwiększenie zakresu gwarancji do 80% kwoty kredytu, dla nowych gwarancji oraz w przypadku odnowienia lub podwyższenia kwoty kredytu,
  • brak prowizji BGK za udzielenie gwarancji,
  • wydłużenie maksymalnego okresu gwarancji do 39 miesięcy dla kredytu obrotowego.

W czasie pandemii Bank utrzymuje dla Ciebie dostępność wszystkich kanałów obsługi oraz możliwość współpracy w zakresie wszystkich produktów i usług


By ograniczać rozprzestrzenianie się wirusa większość naszych pracowników pracuje zdalnie z domu, zapewniając jednak pełną dostępność i gotowość wsparcia Twojej firmy. Do Twojej dyspozycji pozostają Doradcy Bankowi – będący pierwszą linią kontaktu we wszelkich sprawach związanych z bieżącą obsługą bankową. Pomoc techniczna dla kanałów bankowości elektronicznej dostępna jest bez zmian w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 18:00 pod numerem 801 632 632.

Większość placówek Banku Millennium jest otwarta

W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną placówki Banku Millennium mogą funkcjonować inaczej niż zwykle. Przed wizytą sprawdź, czy placówka, do której chcesz się udać, jest otwarta i w jakich godzinach. Szczegóły znajdują się na naszej stronie >

Jeśli nie czujesz się w pełni zdrowy, masz kaszel, ból gardła, gorączkę lub inne objawy chorobowe, zachęcamy do rezygnacji z wizyty w placówce i kontaktu z lekarzem. Pamiętaj, że większość operacji i płatności możesz wykonać bezpiecznie z domu w Millenecie lub aplikacji mobilnej.


W przypadku, kiedy udajesz się do placówki, pamiętaj o kilku zasadach bezpieczeństwa:

  • W najbliższych dniach w placówkach, ze względów szczególnej ochrony przed zachorowaniami, może przebywać mniejsza liczba Klientów. Nasi pracownicy zadbają o to, aby kontrolować sytuację w tym zakresie.
  • Prosimy zachowaj podczas wizyty bezpieczną odległość od innych osób.
  • Gotówkę wypłacaj z bankomatu kartą lub BLIKIEM, a do kasy zapraszamy po odbiór wypłat awizowanych. W trosce o Twoje bezpieczeństwo codziennie czyścimy urządzenia zlokalizowane w placówkach Banku. Używamy do tego zarówno specjalistycznych środków do czyszczenia sprzętu elektronicznego, jak również środków dezynfekujących klawiaturę.

Dodatkowo zapewniamy, że Twoje pieniądze są bezpieczne. Więcej informacji na ten temat możesz znaleźć na stronie Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. Przypominamy, że dla większości rachunków wypłaty z dowolnego bankomatu w Polsce są bezpłatne.