Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęz telefonów stacjonarnych oraz komórkowych
(pn-pt 8:00-19:00)
z telefonów komórkowych oraz z zagranicy
(pn-pt 8:00-19:00)
Masz pytania? Napisz do nas
Formularz kontaktowyZadzwoń w razie jakichkolwiek pytań dotyczących naszej bankowości internetowej.
Klienci Millennium Biznes
(24h/7 dni)
801 24 HELP (801 244 357)
z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych
+48 22 598 40 50
z telefonów komórkowych oraz z zagranicy
(opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora)
Padłeś ofiarą oszustwa lub chcesz zgłosić podejrzaną sytuację? Zadzwoń pod specjalny numer:
(+48) 22 598 44 44 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa
Wydział Reklamacji
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa
Składanie i obsługa reklamacji w Banku Millennium SA - informacje praktycznelink otwiera się w nowym oknie
Mamy ponad 600 placówek na terenie całego kraju. Jeżeli preferujesz tradycyjny sposób obsługi lub masz ochotę nas odwiedzić raz na jakiś czas, zapraszamy do każdej placówki Banku na terenie całego kraju.
Znajdź placówkę Banku MillenniumW wielofunkcyjnych bankomatach naszego Banku, oprócz wypłat gotówki możesz między innymi zrealizować przelewy na konta swoich odbiorców, sprawdzić stan konta, wydrukować listę ostatnich 10 transakcji oraz doładować telefon.
Znajdź bankomat