Millenet dla Klientów Indywidualnych/Biznes

Nowości w Millenet

Wprowadzone i planowane zmiany

Dowiedz się jakie zmiany zostały wprowadzone w ostatnim czasie w systemie Millenet. Bądź na bieżąco z najnowszymi funkcjami. Zapoznaj się ze zmianami, które planujemy wkrótce wprowadzić w systemie transakcyjnym Millenet.

Konto firmowe Mój Biznes

Prowadzenie firmy może być łatwe

Zwłaszcza jeśli masz konto Mój Biznes. To idealne rozwiązanie dla osób, które mają jednoosobową działalność gospodarczą. Mój Biznes pomoże Ci w prosty i intuicyjny sposób zarządzać finansami Twojej firmy:

  • zyskujesz szybki dostęp do konta przez darmową aplikację mobilną i bankowość internetową
  • jeśli masz konto indywidualne w Banku Millennium, konto firmowe założysz w kilka chwil online
  • jeśli prowadzisz firmę mniej niż rok, nie płacisz za prowadzenie konta przez pierwsze 12 miesięcy
Dowiedz się więcej

Manager Finansów

Bezpłatna usługa pozwalająca kompleksowo zarządzać budżetem domowym. Dzięki Managerowi Finansów można w prosty sposób kontrolować swoje wydatki oraz zarządzać oszczędnościami.

Aktualna relacja dochodów do wydatków


Tworzenie budżetu, czyli limitu wydatków


Analizy graficzne - prezentacja wyników analiz w postaci wykresów


Dowiedz się więcej

Dostęp i logowanie

Millenet to usługa, dzięki której możliwy jest pełny dostęp do konta i innych produktów bankowych za pośrednictwem Internetu.

W celu uzyskania dostępu do systemu Klient powinien odwiedzić Oddział Banku i podpisać wniosek o wydanie dostępu. Wraz z wnioskiem Klient otrzymuje MilleKod oraz kopertę zawierającą H@sło1 umożliwiające logowanie do systemu. Dodatkowo podczas podpisywania wniosku można zdefiniować limit dzienny na transakcje zlecane przez Millenet.

Część operacji wykonywanych w Millenet wymaga dodatkowej autoryzacji. Zatwierdzanie operacji jest możliwe przy użyciu H@słaSMS.

 

Dowiedz się więcej


Cztery kroki do systemu Millenet:

1. Odwiedź dowolny oddział, podpisz wniosek korzystania z KBE i ustal Limit Główny (maksymalny dzienny limit operacji).

2. Odbierz kopertę z H@słem1 (H@sło1 ważne jest przez 90 dni, przy pierwszym logowaniu system poprosi Cię o jego zmianę).

3. Zaloguj się do systemu na stronie www.bankmillennium.pl. W trakcie logowania system poprosi Cię o zmianę twojego H@sła1.

4. Zdefiniuj numer telefonu komórkowego do H@sełSMS.

Możliwości

Millenet zapewnia naszym Klientom:

  • dostęp do informacji o rachunkach przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu,
  • bogatą funkcjonalność,
  • wygodę,
  • bezpieczeństwo,
  • oszczędność czasu i pieniędzy,
  • pełną kontrolę nad Twoimi finansami.

Dowiedz się więcej

Wirtualny doradca

Usługa współdzielenia ekranu, dzięki której uzyskasz bezpośrednie wsparcie po zalogowaniu do Millenetu.

Uzyskaj natychmiastową pomoc naszego konsultanta


Jesteśmy dostępni 24 h przez 7 dni w tygodniu


Skorzystanie z pomocy online nie wymaga instalowania żadnego oprogramowania


Bezpieczeństwo

Zachęcamy do zapoznania się z zasadami bezpiecznego korzystania z Millenet.

Ustawienia przeglądarki

Dostęp do Millenet jest wskazany przy wykorzystaniu następujących przeglądarek internetowych z uwzględnieniem ich aktualizacji: