Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkę(tel. stacjonarne i komórkowe, opłata zgodna z taryfą operatora)
Podczas logowania wymagamy od Ciebie wpisania kilku danych, które znasz tylko Ty
Podczas pierwszego logowania samodzielnie ustalasz H@sło 1, musimy więc mieć pewność, że Ty to Ty. Również w kolejnych logowaniach dokładnie sprawdzamy Twoją tożsamość - kiedy wpisujesz MilleKod i H@sło 1, a następnie gdy wprowadzasz wybrane znaki z numeru PESEL lub dokumentu (to dodatkowe zabezpieczenie, aby chronić Twoje dane).
Dodatkowo możesz ustawić obrazek bezpieczeństwa, który wyświetli się, gdy wpiszesz swój MilleKod. Dzięki temu wiesz, że logujesz się na stronie Banku, a nie łudząco podobnej stronie stworzonej przez przestępców. Aby ustawić obrazek, w Millenecie wejdź w menu pod Twoim nazwiskiem, wybierz Ustawienia ogólne > Limity i zabezpieczenia > Ustawienia obrazka bezpieczeństwa.
Sprawdź, co to jest phishingJeśli nie pamiętasz swojego hasła lub zostało zablokowane, możesz bezpiecznie ustalić nowe bez potrzeby kontaktowania się z Bankiem.
Jeśli podczas samodzielnego odblokowania hasła zostaną wprowadzone błędne dane, zablokujemy dostęp, aby uniemożliwić ewentualną próbę włamania na Twoje konto - aby odblokować, konieczny będzie kontakt z infolinią lub wizyta w placówce, gdzie potwierdzimy Twoją tożsamość.
Korzystanie z aplikacji bankowej w telefonie jest bardzo wygodne, ale też dbamy o to, żeby było bezpieczne.
Zanim zaczniesz logować się do konta, konieczna jest aktywacja aplikacji. Może wydawać Ci się to trochę skomplikowane, ale jest potrzebne, żebyśmy mieli pewność, że to właśnie Ty aktywujesz dostęp do konta na swoim telefonie. Aplikacja jest przypisana do telefonu, dlatego proces aktywacji musisz powtórzyć za każdym razem gdy zmieniasz urządzenie na nowe.
Sprawdź, jak aktywować aplikację
Później logujesz się już tylko za pomocą 4-cyfrowego PIN-u, który samodzielnie ustalasz podczas aktywacji. Pamiętaj, by nikomu go nie udostępniać. Nawet jeśli ktoś ukradnie Ci telefon, nie znając danych do logowania, nie dostanie się do Twojego konta.
Dodatkowo do aplikacji możesz logować się odciskiem palca lub skorzystać z opcji Face ID, jeśli tylko Twój smartfon wspiera takie rozwiązanie. Nie musisz wtedy korzystać z PIN-u i tylko Ty zalogujesz się do aplikacji, więc to nie tylko bardzo wygodny, ale i bezpieczny sposób logowania.
Dodatkowo:
Dezaktywacja aplikacji na utraconym telefonie
Jeśli zgubisz telefon lub zostanie Ci skradziony, zadzwoń na naszą infolinię i poproś o zablokowanie aplikacji.
Napisz do nas
lub zadzwoń pod specjalny numer