Jak zalogować się do konta na telefonie

To bardzo proste - logujesz się 4-cyfrowym PIN-em lub odciskiem palca

Bezpieczny bank w telefonie, który dotrzyma Ci kroku

Aplikacja mobilna Banku Millennium to Twój bezpieczny i bardzo wygodny bank w telefonie

  • z aplikacji korzystasz zawsze bezpłatnie
  • aplikacja zawsze wymaga aktywacji, która pozwala na oznaczenie jej jako Twoja, tylko Ty masz wszystkie informacje, by to zrobić
  • jeśli zgubisz telefon, do aplikacji nie da się dostać tak po prostu, a przez komputer czy w oddziale szybko ją zablokujesz
  • jeśli zapomnisz się wylogować, aplikacja sama wyloguje Cię po 5 minutach, aby nikt bez Twojej wiedzy do niej nie wszedł

Zainstaluj aplikację w telefonie krok po kroku

Naszą aplikację mobilną pobierasz tak samo jak inne aplikacje, które masz na telefonie - ze sklepów Google Play, Apple Store i AppGallery.

  1. 1
    Zainstaluj aplikację w telefonie krok po kroku -

    Wejdź do sklepu z aplikacjami na telefonie - na ekranie telefonu kliknij logo sklepu

  2. 2
    Zainstaluj aplikację w telefonie krok po kroku -

    Wyszukaj Bank Millennium

  3. 3
    Zainstaluj aplikację w telefonie krok po kroku -

    Kliknij, by pobrać i zainstalować, a po chwili aplikacja będzie już na Twoim telefonie

Możesz też włączyć aparat w telefonie i najechać na ten czarno-biały kwadrat obok. Twój telefon sam znajdzie aplikację w sklepie, a Ty ją tylko zainstalujesz.


Przeglądasz tę stronę na telefonie? Kliknij tu

Aktywuj aplikację, poprowadzimy Cię

Aktywacja to taki proces, w którym przypisujemy Twój telefon do Twojego konta i weryfikujemy Twoją tożsamość. Podczas aktywacji podajesz informacje, które masz tylko Ty.

  1. 1
    Aktywuj aplikację, poprowadzimy Cię -

    Na ekranie telefonu kliknij w ikonę aplikacji Banku Millennium, by zacząć.

  2. 2
    Aktywuj aplikację, poprowadzimy Cię -

    Wpisz swój 8-cyfrowy Millekod z umowy. Nie pamiętasz MilleKodu? Sprawdź, jak go odzyskać.

  3. 3
    Aktywuj aplikację, poprowadzimy Cię -

    Wpisz Hasło Tymczasowe utworzone na wniosku o konto lub otrzymane w banku. Nie masz Hasła Tymczasowego? Sprawdź, co możesz zrobić.

  4. 4
    Aktywuj aplikację, poprowadzimy Cię -

    Stwórz 8-cyfrowe Hasło 1 do potwierdzania transakcji. Jeśli korzystasz już z konta w Millenecie, poprosimy Cię o wpisanie Hasła 1, którym się tam logujesz.

  5. 5
    Aktywuj aplikację, poprowadzimy Cię -

    Wpisz wskazane znaki z numeru PESEL (lub dowodu/paszportu). Chronimy Twoje dane, dlatego wpisujesz tylko 2 znaki.

  6. 6
    Aktywuj aplikację, poprowadzimy Cię -

    W trakcie automatycznego połączenia usłyszysz 3-cyfrowy kod, wpisz go na ekranie telefonu.

  7. 7
    Aktywuj aplikację, poprowadzimy Cię -

    Utwórz 4-cyfrowy PIN, którym zalogujesz się do aplikacji.

Przewiń

Chcesz aktywować aplikację drugi raz lub na nowym telefonie? Zobacz, jak to zrobić

Jak zalogować się do aplikacji

Do logowania do aplikacji wystarczy PIN utworzony przez Ciebie podczas aktywacji. PIN możesz zawsze zmienić w Millenecie.

  1. 1
    Jak zalogować się do aplikacji -

    Włącz aplikację klikając logo Banku Millennium na ekranie telefonu

  2. 2
    Jak zalogować się do aplikacji -

    Wprowadź kolejno 4 cyfry numeru PIN

  3. 3
    Jak zalogować się do aplikacji -

    Jesteś na swoim koncie w telefonie. Co zobaczysz po zalogowaniu?

Możesz też logować się odciskiem palca. Aby ustawić tę opcję, po zalogowaniu do aplikacji wejdź w menu i wybierz Ustawienia > Ustawienia aplikacji > Logowanie odciskiem palca i postępuj według wskazówek.

Pomoc z logowaniem

Wiele problemów z aktywacją aplikacji i logowaniem możesz rozwiązać samodzielnie.

  • Jeśli nie pamiętasz PIN-u lub został zablokowany, możesz go zmienić w Millenecie. Po zalogowaniu wejdź w zakładkę Bankowość mobilna > Moje urządzenia > Zmień PIN.

    Zobacz, jak zalogować się do Millenetu

  • Jeśli już kiedyś miałeś aktywną aplikację, a teraz pobrałeś ją ponownie, aktywacja wygląda trochę inaczej, niż gdy robisz to po raz pierwszy. Przygotuj swój MilleKod i H@sło 1.

    • Uruchom aplikację.
    • Wpisz swój MilleKod, a następnie H@sło 1.
    • Aby potwierdzić Twoją tożsamość, zadzwonimy do Ciebie.
    • W trakcie połączenia usłyszysz jednorazowy, 3-cyfrowy kod -wpisz go w aplikacji.
    • Teraz możesz ustalić 4-cyfrowy PIN do logowania.
  • MilleKod znajdziesz w umowie otrzymanej przy zakładaniu konta. Jeśli nie możesz jej znaleźć:

    odzyskaj MilleKod przez internet

    Poprosimy Cię o odpowiedź na 5 pytań dotyczących Twoich produktów w Banku Millennium, potwierdzimy Twoją tożsamość i wyświetlimy Twój MilleKod.

    Na stronie logowania kliknij Pomoc z logowaniem i wybierz Problem z MilleKodem. Przejdź do strony logowania > (link do strony logowania)

    odwiedź najbliższą placówkę Banku

    Nasz doradca potwierdzi Twoją tożsamość i przekaże Ci Twój MilleKod.

    Znajdź najbliższą placówkę

    odbierz MilleKod w aplikacji

    Jeśli masz już aktywną aplikację mobilną, zaloguj się do niej i zadzwoń do Banku bezpośrednio z aplikacji mobilnej.

  • Nie pamiętasz lub masz zablokowane H@sło Tymczasowe do pierwszego logowania? Możesz je odzyskać na trzy sposoby:

    • utwórz nowe hasło po udzieleniu prawidłowych odpowiedzi na 5 pytań dot. Twojego konta i usług w Banku Millennium. Aby ustalić nowe H@sło Tymczasowe, na stronie logowania wpisz MilleKod i kliknij Pomoc z logowaniem, następnie Zmień
    • jeśli masz aktywną usługę H@seł SMS, zadzwoń na infolinię TeleMillennium: +48 22 598 40 50 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych)
    • odwiedź najbliższą placówkę Banku Millennium i odbierz nowe H@sło Tymczasowe
  • Możesz je odzyskać na trzy sposoby:

    • samodzielnie odblokuj hasło po udzieleniu prawidłowych odpowiedzi na 5 pytań dot. Twojego konta i usług w Banku Millennium. Po wpisaniu MilleKodu na stronie logowania wybierz Pomoc z logowaniem, a następnie Zmień
    • jeśli masz aktywną usługę H@seł SMS, możesz nadać nowe H@sło 1, dzwoniąc na infolinię TeleMillennium: +48 22 598 40 50
    • odwiedź najbliższą placówkę Banku Millennium
  • Po 2 minutach możesz spróbować wygenerować nowe H@sło SMS. Jeśli nadal nie otrzymasz SMS-a:

    • odwiedź najbliższą placówkę Banku Millennium lub
    • zadzwoń na infolinię TeleMillennium: +48 22 598 40 50
  • Jeśli zgubisz telefon lub zostanie Ci skradziony, możesz szybko zablokować aplikację mobilną w Millenecie lub placówce Banku.

    Po zalogowaniu do Millenetu najedź na swoje imię i nazwisko i z menu wybierz Urządzenia z aplikacją mobilną, a następnie przy nazwie urządzenia wybierz opcję Dezaktywuj.