Sprawdź, jak działamy w związku z pandemią
Bankuj bezpiecznie bez wychodzenia z domu
Uważaj na oszustów podszywających się pod pracowników Banku Millennium lub brokerów promujących wyjątkowo korzystne inwestycje.
Zachowaj szczególną czujność w przypadku gdy:
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości podczas rozmowy z osobą podającą się za konsultanta Banku, rozłącz się i skontaktuj się z nami - napisz przez skrzynkę kontaktową lub zadzwoń na specjalną infolinię, 22 598 44 44 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Loguj się do konta wyłącznie na stronie Banku, a podczas logowania pamiętaj, że system nigdy nie wymaga podania pełnego numeru PESEL czy pełnego numeru dokumentu, a jedynie dwóch losowo wybranych znaków.
Więcej informacji na temat bezpiecznego bankowania znajdziesz tu>
Bankuj bezpiecznie bez wychodzenia z domu
Polecaj konto znajomym, zachęcaj ich do płacenia kartą lub BLIKIEM, nagrody czekają!