Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęCyberprzestępcy znów atakują, tym razem za pomocą aplikacji do blokowania reklam.
Jak to może wyglądać?
1. Szukasz aplikacji do blokowania reklam w przeglądarce, poza oficjalnym sklepem (np. Google Play).
2. Instalujesz aplikację z reklamy lub nieznanej strony.
3. Pobrana aplikacja to w rzeczywistości złośliwe oprogramowanie, za pomocą którego oszuści mogą:
- przechwycić Twój PIN do aplikacji mobilnej i hasło do autoryzacji przelewów,
- uzyskać nieuprawniony dostęp do Twojego konta oraz powiadomień wysyłanych przez bank,
- przejąć kontrolę nad Twoim urządzeniem mobilnym.
Jak możesz się obronić?
- Korzystaj na swoim telefonie z programu antywirusowego i aktualizuj go regularnie.
- Nigdy nie instaluj aplikacji spoza oficjalnego sklepu (np. Google Play).
- Nie klikaj w reklamy prowadzące do rzekomych aplikacji blokujących reklamy.
- Przerwij instalację, jeśli nowa aplikacja prosi o dodatkowy dostęp, np. do SMS‑ów, powiadomień czy ułatwień dostępu.
Podejrzewasz, że Twój telefon został zainfekowany?
Jeśli zauważysz podejrzane działanie telefonu (zawieszanie, przegrzewanie, samoczynne kliknięcia):
- odłącz telefon od internetu poprzez włączenie trybu samolotowego,
- natychmiast usuń podejrzaną aplikację lub rozważ przywrócenie ustawień fabrycznych,
- skontaktuj się z nami, zadzwoń na specjalną infolinię: (+48) 22 598 44 44
Poznaj wszystkie możliwości, jakie dają płatności mobilne BLIK dostępne w aplikacji mobilnej:

Warto wiedzieć jak najwięcej o tym, jak być bezpiecznym w sieci, kiedy korzystasz z konta czy płacisz online, a nawet gdy odbierasz telefon od nieznajomej osoby.
Przygotowaliśmy dla Ciebie 6 quizów tematycznych. Sprawdź swoją wiedzę o cyberbezpieczeństwie!