Ubezpieczenia do kart płatniczych

Ochrona Karty dla kart debetowych i kredytowych

Bezpieczna Karta dla kart debetowych i kredytowych

Pewna Spłata dla kart kredytowych

Ubezpieczenie podróżne dla kart kredytowych

  • Zgłaszanie roszczenia

    Jeśli podczas pobytu za granicą ulegniesz nieszczęśliwemu wypadkowi, nagle zachorujesz lub zajdzie inne zdarzenie objęte ubezpieczeniem Assistance, powinieneś przed podjęciem działań we własnym zakresie skontaktować się z Centrum Pomocy Generali czynnym całą dobę, dzwoniąc pod numer telefonu +48 521 05 92.

    Kontaktując się z Centrum Pomocy Generali Ubezpieczony lub osoba występująca w jego imieniu powinna podać:

    • rodzaj i numer karty,
    • imię i nazwisko Ubezpieczonego,
    • dokładnie wyjaśnić osobie dyżurującej okoliczności, w których znajduje się Ubezpieczony
    • określić, jakiej pomocy potrzebuje,
    • podać numer telefonu, pod którym Centrum Pomocy Generali może skontaktować się z Ubezpieczonym lub osobą występującą w jego imieniu,
    • umożliwić lekarzom Centrum Pomocy Generali dostęp do wszystkich informacji medycznych.

    Warunkiem rozpatrywania roszczenia przez Generali jest:

    • stosowanie się przez Ubezpieczonego lub osobę występującą w jego imieniu do zaleceń Centrum Pomocy Generali, udzielając wszystkich niezbędnych informacji i pełnomocnictw;
    • umożliwienie Centrum Pomocy Generali dokonania czynności niezbędnych w celu ustalenia okoliczności zajścia szkody, zasadności i wysokości roszczenia oraz udzielenie przez Ubezpieczonego lub osobę występującą w jego imieniu wszelkiej koniecznej pomocy i wyjaśnień.

    Warunkiem rozpatrywania roszczenia przez Generali jest złożenie zgłoszenia szkody na kompletnie i poprawnie wypełnionym formularzu Generali.



  • Kontakt z Ubezpieczycielem

    Generali T.U. S.A.

    Budynek Marynarska Point
    ul. Postępu 15B
    02-676 Warszawa


  • Rezygnacja z ubezpieczenia

    W przypadku kart segmentu Classic rezygnacja z ubezpieczenia możliwa jest w dowolnym momencie poprzez złożenie oświadczenia o rezygnacji z ubezpieczenia w oddziale Banku  Millennium na piśmie lub za pośrednictwem TeleMillennium.

    W przypadku złożenia przez Posiadacza karty rezygnacji z ochrony ubezpieczeniowej w ramach ubezpieczenia podróży zagranicznych, ochrona ubezpieczeniowa trwa do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego, za który pobrana została ostatnia opłata ubezpieczeniowa.

    W przypadku kart segmentu Gold oraz Platinum ochrona ubezpieczeniowa wygasa wraz z wygaśnięciem umowy o kartę kredytową.