Jak zrobić przelew

Krok po kroku dowiesz się, jak zlecić przelew lub zapłacić rachunki

Jak zrobisz przelew, krok po kroku

Zlecenie przelewu krajowego jest łatwe i bezpieczne. Potrzebny jest przede wszystkim numer konta odbiorcy

  1. 1

    Po zalogowaniu do bankowości internetowej kliknij WYKONAJ PRZELEW pod podsumowaniem środków

  2. 2

    Wypełnij pola formularza. Jeśli opłacasz rachunki, sprawdź na fakturze, co wpisać w polu tytułu przelewu

  3. 3

    Wpisz Hasło SMS wysłane na Twój numer telefonu (możesz też potwierdzać swoje operacje w aplikacji mobilnej bez przepisywania hasła)

Warto wiedzieć

  • Możesz wybrać przelew natychmiastowy, by pieniądze w kilka sekund dotarły do odbiorcy. Zaznacz tę opcję w dolnej części formularza, za taki przelew pobieramy opłatę.
  • Przelew krajowy jest bezpłatny (jeśli masz Konto 360º lub Millennium 360º). Jeżeli wysyłasz go do innego banku, po godzinie 14:30 to pieniądze dotrą następnego dnia roboczego.
  • Jeśli chcesz wysłać inny przelew, np. zagraniczny, wejdź w zakładkę Płatności w menu na górze i wybierz rodzaj przelewu. Zobacz dostępne rodzaje przelewów

Masz więcej możliwości

Zobacz, jak dodać odbiorcę i wybrać przelew dopasowany do Twoich potrzeb.

  • Przed zrobieniem przelewu, zastanów się, komu i jak chcesz wysłać pieniądze. Mamy kilka rodzajów przelewów, aby ułatwić Ci jego zrobienie. Najczęściej będziesz korzystać z przelewu krajowego, ale możesz też:

    • przelewać pieniądze między swoimi kontami,
    • wysłać przelew zagraniczny,
    • przesłać składkę do ZUS,
    • zapłacić podatek lub cło,
    • zrobić przelew z karty kredytowej,
    • zlecić przelew z datą przyszłą - datę realizacji ustawisz w trakcie wypełniania formularza.

    Pamiętaj, że za niektóre z tych przelewów pobieramy opłatę. Informacja o koszcie jest zawsze widoczna w dolnej części formularza.

  • Odbiorca potrzebuje pieniędzy natychmiast? Zrób przelew natychmiastowy. Pieniądze dotrą w kilka sekund. Na dole formularza zaznacz pole Przelew natychmiastowy.

    Pamiętaj, że za taki przelew pobieramy opłatę zgodnie z cennikiem. Informacja o koszcie jest zawsze widoczna w dolnej części formularza.

  • Po wybraniu przycisku Historia pojawi się lista wykonanych transakcji. Wybierz przelew, dla którego chcesz pobrać potwierdzenie, kliknij Szczegóły transakcji, a następnie wybierz opcję Pobierz potwierdzenie.

  • Jeśli chcesz regularnie wysyłać przelew na taką samą kwotę do tego samego odbiorcy, możesz utworzyć zlecenie stałe.

    Możesz też wejść w menu w zakładkę Płatności, a następnie Zlecenia stałe.

  • Jeśli często robisz przelew do danego odbiorcy, zapisz go do listy odbiorców. Podczas wykonywania przelewu zaznacz opcję Dodaj dane tego odbiorcy do listy odbiorców.

    Jeśli dodasz tego odbiorcę do zaufanych, to przelewy będą wysyłane bez konieczności dodatkowego potwierdzania np. Hasłem SMS.

  • Podczas dodawania nowego odbiorcy zaznacz opcję Zaufany odbiorca i potwierdź swój wybór Hasłem SMS (możesz też potwierdzać operacje w aplikacji mobilnej). Od tego momentu do danego odbiory możesz wysyłać przelewy bez dodatkowego potwierdzania, np. Hasłem SMS.

  • Jeśli zleciłeś przelew z przyszłą datą realizacji, ale chcesz go zmodyfikować albo usunąć, możesz to zrobić w sekcji Moje Finanse > Nadchodzące płatności.

Chcesz, żeby doradca widział Twój ekran i poprowadził Cię?

  • Kliknij w niebieską chmurkę na dole ekranu i wybierz Szybka pomoc na ekranie
  • Postępuj zgodnie ze wskazówkami, by połączyć się z konsultantem
  • Gotowe! Konsultant widzi Twój ekran i kursorem pokaże Ci, gdzie kliknąć, by załatwić Twoją sprawę