Ważna informacja! Pracujemy nad udoskonaleniem systemu.

Planowana niedostępność systemu 26 listopada (00:00-01:00)
Obecnie pracujemy nad usprawnieniem systemu i potrzebujemy czasu, by wszystko sprawdzić. Dlatego system Millenet, aplikacja mobilna, płatności BLIK oraz internetowe będą niedostępne 26 listopada od godz. 00:00 do godz. 01:00. Mamy nadzieję przywrócić pełną dostępność wcześniej.

Serdecznie przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Bezpieczeństwo

Podczas logowania:
  • nie podawaj numeru telefonu w części lub w całości,
  • nie podawaj więcej niż dwóch znaków z identyfikatora (np. PESEL),
  • nie używaj linków do systemu bankowości elektronicznej z wiadomości email.
Nie instaluj na telefonie certyfikatów i programów z linków w wiadomościach SMS lub innych podejrzanych źródeł.

Więcej o bezpieczeństwie

Millenet

Przewodnik po Bankowości Internetowej i Mobilnej

Manager Finansów

Nowości w Millenecie

Możliwości