Ubezpieczenia do kart płatniczych

Ochrona Karty dla kart debetowych i kredytowych

Bezpieczna Karta dla kart debetowych i kredytowych

Bezpieczna Karta dla kart Generali Millennium Visa

  • Zgłaszanie roszczenia

    Krok 1: Zgłoś zajście zdarzenia na policji w celu uzyskania pisemnego potwierdzenia zgłoszenia w ciągu 48 h (w przypadku nieuprawnionego użycia karty, rabunku gotówki, zakupu towaru).

    Krok 2: Wypełnij odpowiedni formularz zgłoszenia szkody.

    Krok 3: Skompletuj niezbędną dokumentację wraz z formularzem zgłoszenia szkody (lista dokumentów znajduje się w Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia i różni się w zależności od poszczególnych ubezpieczeń w ramach pakietu).

    Krok 4: Dokumenty potwierdzające zaistnienie zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową, Ubezpieczony jest obowiązany dostarczyć do Ubezpieczyciela najpóźniej w terminie 60 dni, licząc od momentu zaistnienia zdarzenia ubezpieczeniowego.

    Wymagane dokumenty należy dostarczyć na adres Ubezpieczyciela:

    Generali T.U. S.A.
    Departament Ubezpieczeń Majątkowych
    Departament Likwidacji Szkód Korporacyjnych
    ul. Postępu 15 B
    02-676 Warszawa

    Aby skorzystać z Pakietu Assistance dla domu, w razie zdarzenia, wystarczy zadzwonić do Centrum Alarmowego pod numerem telefonu (+48) 22 874 56 54 lub 0 801 181 572.



  • Kontakt z Ubezpieczycielem

    Generali T.U. S.A.

    Budynek Marynarska Point
    ul. Postępu 15B
    02-676 Warszawa


  • Rezygnacja z ubezpieczenia

    Rezygnacja z ubezpieczenia jest możliwa w dowolnym momencie poprzez złożenie oświadczenie o rezygnacji z Pakietu Bezpieczna Karta w oddziale Banku Millennium na piśmie lub za pośrednictwem TeleMillennium.

    W przypadku złożenia pisemnej rezygnacji z ubezpieczenia, ochrona ubezpieczeniowa z tytułu posiadania danej karty wygasa z ostatnim dniem miesiąca kalendarzowego, za który pobrana została ostatnia opłata ubezpieczeniowa.


Pewna Spłata dla kart kredytowych

Pewna Spłata dla kart Generali Millennium Visa

  • Zgłaszanie roszczenia

    Krok 1: Wypełnij odpowiedni Formularz zgłoszenia roszczenia.

    Krok 2: Skompletuj niezbędną dokumentację wraz z Formularzem zgłoszenia roszczenia (lista dokumentów znajduje się w Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia i różni się w zależności od poszczególnych zdarzeń ubezpieczeniowych).

    Krok 3: Złóż wymaganą dokumentację na adres Ubezpieczyciela.

    Generali T.U. S.A.
    Departament Ubezpieczeń Majątkowych (dot. ubezpieczenia utraty pracy)
    Departament Likwidacji Szkód Masowych (dot. ubezpieczenia od śmierci NNW)
    ul. Postępu 15B
    02-676 Warszawa



  • Kontakt z Ubezpieczycielem

    Generali T.U. S.A.

    Budynek Marynarska Point
    ul. Postępu 15B
    02-676 Warszawa


  • Rezygnacja z ubezpieczenia

    Rezygnacja z ubezpieczenia jest możliwa w dowolnym momencie w oddziale Banku Millennium poprzez podpisanie Wniosku dotyczącego ubezpieczeń do karty lub telefonicznie za pośrednictwem TeleMillennium.

    W przypadku rezygnacji z ubezpieczenia ochrona wygasa w stosunku do Ubezpieczonego:

    • W przypadku ubezpieczenia utraty pracy - ostatniego dnia cyklu rozliczeniowego, za który została opłacona składka ubezpieczeniowa.
    • W przypadku ubezpieczenia śmierci w wyniku NW - na koniec cyklu rozliczeniowego, w którym złożono rezygnację z ochrony ubezpieczeniowej, o ile została ona złożona co najmniej 10 dni przed upływem cyklu rozliczeniowego, bądź na koniec kolejnego cyklu rozliczeniowego, o ile rezygnacja została złożona bez zachowania tego terminu.

Ubezpieczenie podróżne dla kart kredytowych

Ubezpieczenie podróżne dla kart Generali Millennium Visa

  • Zgłaszanie roszczenia

    Jeśli podczas pobytu za granicą ulegniesz nieszczęśliwemu wypadkowi, nagle zachorujesz lub zajdzie inne zdarzenie objęte ubezpieczeniem Assistance, powinieneś przed podjęciem działań we własnym zakresie skontaktować się w ciągu 24 godzin z Centrum Pomocy Generali czynnym całą dobę, dzwoniąc pod numer telefonu 0 22 205 51 94.

    Kontaktując się z Centrum Pomocy Generali Ubezpieczony lub osoba występująca w jego imieniu powinna:

    • podać rodzaj, numer i datę ważności karty Ubezpieczonego,
    • imię i nazwisko Ubezpieczonego,
    • dokładnie wyjaśnić osobie dyżurującej okoliczności, w których znajduje się Ubezpieczony,
    • określić jakiej pomocy potrzebuje,
    • podać numer telefonu, pod którym Centrum Pomocy Generali może skontaktować się z Ubezpieczonym lub osobą występującą w jego imieniu,
    • umożliwić lekarzom Centrum Pomocy Generali dostęp do wszystkich informacji medycznych.


  • Kontakt z Ubezpieczycielem

    Generali T.U. S.A.

    Budynek Marynarska Point
    ul. Postępu 15B
    02-676 Warszawa


  • Rezygnacja z ubezpieczenia

    Rezygnacja z ubezpieczenia możliwa jest poprzez złożenie oświadczenia o rezygnacji z Ubezpieczenia w oddziale Banku Millennium na piśmie lub za pośrednictwem TeleMillennium.

    W przypadku złożenia przez Posiadacza karty rezygnacji z ochrony ubezpieczeniowej w ramach Ubezpieczenie Podróży Zagranicznych, ochrona ubezpieczeniowa wygasa z końcem miesiąca kalendarzowego, w którym posiadacz karty złoży rezygnację z ochrony ubezpieczeniowej z zastrzeżeniem, że rezygnacji można dokonać najwcześniej po upływie dwunastu miesięcy.


Ubezpieczenie WORLD dla kart Millennium Visa Euro26