Kontakt

Formularz kontaktowy

Jeśli masz pytania dotyczące oferty Banku lub chcesz podzielić się swoimi uwagami, zapraszamy do kontaktu z nami.

Linia Bankowości Prywatnej

W przypadku połączenia z telefonu stacjonarnego lub komórkowego na numer 801 331 331, koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci.

Klienci Bankowości Prywatnej
(24h/7 dni)
801 115 115
z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych

+48 22 598 40 41
z telefonów komórkowych oraz z zagranicy

Pomoc Millenet

Zadzwoń w razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących naszej bankowości internetowej.

Klienci Bankowości Prywatnej
(24h/7 dni)
801 24 HELP (801 244 357) - z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych

+48 22 598 40 50 - z telefonów komórkowych oraz z zagranicy

Zastrzeganie kart

Zadzwoń pod całodobowy numer (24h/7dni)

(+48) 22 598 41 14
dla wszystkich telefonów


Zastrzeż kartę online

Oddziały i bankomaty

Nasze oddziały

Mamy ponad 450 oddziałów na terenie całego kraju. Jeżeli preferujesz tradycyjny sposób obsługi lub masz ochotę nas odwiedzić raz na jakiś czas, zapraszamy do każdego oddziału Banku na terenie całego kraju.

Znajdź oddział


Wielofunkcyjne bankomaty

W wielofunkcyjnych bankomatach naszego Banku, oprócz wypłat gotówki możesz między innymi zrealizować przelewy na konta swoich odbiorców, sprawdzić stan konta, wydrukować listę ostatnich 10 transakcji oraz doładować telefon.

Znajdź bankomaty

Adres Banku

Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa

e-mail: kontakt@bankmillennium.pl

Reklamacje

Osobiście w dowolnej placówce Banku

Znajdź placówkę

Przez opcję dostępną w systemie transakcyjnym Millenet

Zaloguj się do Millenet


Telefonicznie pod numerem Linii Bankowości Prywatnej

801 115 115
+48 22 598 40 41
Listownie na adres siedziby Banku

Wydział Reklamacji
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa