Bankuj bezpiecznie bez wychodzenia z domu

Sprawdź, jak działamy w związku z pandemią

W związku z sytuacją epidemiologiczną w Polsce przypominamy
  • Unikaj wizyt w oddziałach i bankuj bezpiecznie z domu, korzystając z aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej
  • Jeśli możesz zakupy i płatności realizuj online
  • Za płatności w sklepach płać zbliżeniowo telefonem lub kartą, nawet do 100 zł bez potwierdzania PIN-em
  • Jeśli potrzebujesz gotówki skorzystaj z bankomatu, dla większości rachunków wypłaty z dowolnego bankomatu w Polsce są bezpłatne
  • Transakcje walutowe realizuj bezgotówkowo i online. W związku z wstrzymaniem ruchu lotniczego w naszym kraju, wypłaty gotówki w obcej walucie są obecnie ograniczone, szukamy alternatywnych sposobów jej dostarczania
  • Uważaj na oszustów rozsyłających fałszywe SMSy o blokowaniu środków na kontach bankowych i pamiętaj o podstawowych zasadach bezpieczeństwa >

Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem na Infolinii oraz odpowiedź na pytania przesłane drogą elektroniczną może być nieco dłuższy niż zwykle. Prosimy o odrobinę wyrozumiałości w tym trudnym dla nas wszystkich okresie. Zapewniamy, że robimy wszystko by jak najszybciej udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania.


Bankuj bezpiecznie

Możesz bardzo wiele bez ruszania się z domu

Pamiętaj, że w Millenecie i aplikacji mobilnej wykonasz większość transakcji bezpiecznie i na odległość

  • aplikacja mobilna Banku Millennium i system internetowy Millenet są dostępne codziennie przez całą dobę
  • wiele spraw administracyjnych możesz załatwić poprzez bankowość internetową, korzystając w Millienecie z zakładki MilleUrząd
  • za zakupy w internecie zapłacisz online a w sklepie stacjonarnym bezstykowo telefonem lub kartą

Co możesz zrobić dzięki naszej aplikacji mobilnej i systemowi internetowemu

  • Zlecisz przelewy krajowe i zagraniczne

  • Opłacisz wszystkie rachunki

  • Zapłacisz za zakupy przez internet

  • Zapłacisz bezdotykowo w sklepie stacjonarnym telefonem lub zegarkiem

  • Doładujesz telefon na kartę

  • Załatwisz sprawy urzędowe korzystając z Profilu Zaufanego

Ułatwienia dla kredytobiorców

Ułatwienia dla kredytobiorców

Z powodu aktualnego stanu epidemiologicznego Klientom, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji finansowej, umożliwiamy odroczenie (zawieszenie) spłaty rat kapitałowo-odsetkowych do 3 miesięcy na uproszczonych zasadach. Większość kredytów można zawiesić online przez Millenet, bez wizyty w placówce i składania wniosku telefonicznie.

Większość placówek Banku Millennium będzie otwarta



W związku z aktualnymi zaleceniami Ministra Zdrowia niektóre placówki mogą funkcjonować inaczej niż zwykle. Przed wizytą sprawdź, czy placówka, do której chcesz się udać, jest otwarta. Szczegóły znajdują się na naszej stronie >

Jeśli nie czujesz się w pełni zdrowy, masz kaszel, ból gardła, gorączkę lub inne objawy chorobowe zachęcamy do rezygnacji z wizyty w placówce i kontakt z lekarzem.

Pamiętaj, że większość operacji i płatności możesz wykonać bezpiecznie z domu w Millenecie lub aplikacji mobilnej.


W przypadku, kiedy udajesz się do placówki pamiętaj o kilku zasadach bezpieczeństwa:
  • W najbliższych dniach w placówkach, ze względów szczególnej ochrony przed zachorowaniami, może przebywać mniejsza liczba Klientów. Nasi pracownicy zadbają o to, aby kontrolować sytuację w tym zakresie.
  • Prosimy zachowaj podczas wizyty bezpieczną odległość, zgodnie z zaleceniami to przynajmniej 2 metry od innych osób.
  • Gotówkę wypłacaj z bankomatu kartą lub BLIKiem, a do kasy zapraszamy po odbiór wypłat awizowanych. W trosce o Twoje bezpieczeństwo codziennie czyścimy urządzenia zlokalizowane w placówkach Banku. Używamy do tego zarówno specjalistycznych środków do czyszczenia sprzętu elektronicznego, jak również środków dezynfekujących klawiaturę.

Dodatkowo zapewniamy, że Twoje pieniądze są bezpieczne. Więcej informacji na ten temat możesz znaleźć na stronie Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. Przypominamy, że dla większości rachunków wypłaty z dowolnego bankomatu w Polsce są bezpłatne.

Jak zacząć korzystać z aplikacji?

  1. 1
    Jak zacząć korzystać z aplikacji? -

    Pobierz naszą aplikację

    Po uruchomieniu wpisz swój MilleKod oraz otrzymane H@sło SMS, a następnie znaki wybranego identyfikatora np. PESEL oraz H@sło Tymczasowe

  2. 2
    Jak zacząć korzystać z aplikacji? -

    Ustal PIN i Hasło 1

    Ustal 4-cyfrowy PIN, którym będziesz logować się do aplikacji oraz 8-cyfrowe H@sło 1 do zatwierdzania transakcji (np. przelewów) i aktywacji aplikacji.

  3. 3
    Jak zacząć korzystać z aplikacji? -

    Zacznij korzystać!

    Teraz możesz dostosować aplikację do własnych potrzeb - ustawić własne tło czy wybrać funkcje widoczne przed zalogowaniem.

Zmiana limitu dziennego na przelewy w aplikacji mobilnej:
  1. Zaloguj się do Millenetu
  2. Wybierz Ustawienia ogólne z rozwijanego menu pod Twoim nazwiskiem
  3. W zakładce Limity i zabezpieczenia wybierz Ustawienia zabezpieczeń a następnie wybierz Edytuj i dostosuj Limit Mobilny, maksymalnie możesz go podnieść do 10 000 zł

Zmiana limitu dziennego na przelewy w Millenecie:
  1. Zaloguj się do Millenetu
  2. Wybierz Ustawienia ogólne z rozwijanego menu pod Twoim nazwiskiem
  3. W zakładce Limity i zabezpieczenia wybierz Ustawienia zabezpieczeń a następnie kliknij przycisk Edytuj i dostosuj Limit Główny do swoich potrzeb

Płać do 100 zł bez wprowadzania PIN-u



Zwiększyliśmy limit płatności zbliżeniowych

Od teraz możesz robić zakupy do 100 zł bez potwierdzania transakcji PIN-em na terminalu. Bezdotykowo i bezpiecznie zapłacisz kartą plastikową i telefonem.


Jak to działa?

Płatności kartami

  • Jeśli masz kartę Mastercard, nie musisz nic robić. Już teraz możesz płacić do 100 zł bez podawania PIN-u.
  • Jeśli masz kartę VISA, wykonaj jedną stykową transakcję: podczas płatności umieść kartę w terminalu lub bankomacie i podaj jej PIN.

Płatności telefonem

Już teraz możesz płacić zbliżeniowo telefonem do 100 zł bez potwierdzania transakcji PIN-em. Wystarczy, że tak jak zwykle przyłożysz telefon do terminala podczas płatności.

Ważne! Terminale płatnicze są stopniowo aktualizowane przez operatorów. Może się jeszcze zdarzyć, że w wybranym sklepie lub punkcie usługowym płatność zbliżeniowa do 100 zł będzie wymagała podania kodu PIN.


Płatności zbliżeniowe telefonem

Jak zacząć płacić zbliżeniowo telefonem z systemem Android:

  • zaloguj się do aplikacji i wybierz z menu Płatności - Płatności zbliżeniowe telefonem,
  • wybierz kartę, którą chcesz płacić a następnie opcję Płać telefonem,
  • gotowe! Zanim zapłacisz włącz NFC w ustawieniach telefonu z aplikacją mobilną Banku Millennium.

Jak płacić w sklepie:

  • odblokuj telefon i przyłóż go do terminala płatniczego. Nie musisz uruchamiać aplikacji,
  • płatności do wysokości 100 zł nie musisz potwierdzać PINem.

Apple Pay

Jak zacząć płacić zbliżeniowo telefonem z systemem iOS:

Jak zacząć płacić zbliżeniowo telefonem z systemem iOS:

  1. otwórz aplikację Wallet np. na swoim iPhonie. W prawym górnym rogu kliknij "+",
  2. zeskanuj dane swojej karty przy pomocy aparatu w telefonie lub wprowadź niezbędne informacje ręcznie,
  3. wyraź zgody, potwierdź rejestrację karty i gotowe!

Płać zbliżeniowo w sklepie. Transakcja nie wymaga potwierdzania PINem

Wyłudzenia na „koronawirusa” – zachowaj czujność

Oszuści wykorzystują panującą obecnie w kraju sytuację, by wyłudzać pieniądze w tym m.in. dane logowania do systemów bankowych. Co chwila pojawiają się nowe, często bardzo kreatywne metody wyłudzenia danych.

Uważaj szczególnie na:

Wiadomości SMS i email

z linkami do fałszywych stron płatności. W ich treści znajdują się informację o rzekomym blokowaniu pieniędzy na rachunkach bankowych w związku z pandemią koronawirusa bądź powszechną akcję szczepień ochronnych. Odwołują się do nieistniejących rozporządzeń.

Strony internetowe

Linki z fałszywych wiadomości mogą prowadzić do stron zawierających złośliwy kod powodujący przejęcie urządzenia, poza tym oszuści mogą wyłudzać na nich dane do logowania a nawet zaciągnięcie zobowiązań finansowych.

Portale społecznościowe

Jeśli znajomy prosi Cię na komunikatorze społecznościom o pilne wysłanie pieniędzy, np za pośrednictwem BLIK – upewnij się, że piszesz z właściwą osobą. Oszuści atakują konta na portalach społecznościowych a następnie podszywają się pod ich właścicieli.

Pamiętaj o poniższych zasadach bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej:



  • nie podawaj nikomu swojego MilleKodu i danych do logowania,
  • nie loguj się do swojego konta na stronach innych niż strona Banku Millenniumlink otwiera się w nowym oknie,
  • nie wpisuj podczas logowania całego numeru PESEL / dowodu osobistego / paszportu oraz numeru telefonu (podczas logowania prosimy tylko o 2 losowo wybrane znaki identyfikatora),
  • czytaj uważnie każdą otrzymaną od nas wiadomość SMS i PUSH - sprawdź czy kwota i numer operacji są zgodne z Twoją dyspozycją,
  • jeśli znajomy prosi Cię na komunikatorze społecznościom o pilne wysłanie pieniędzy, skontaktuj się z nim innym kanałem i upewnij się, że piszesz z właściwą osobą,
  • sprawdzaj na bieżąco informacje na stronach Związku Banków Polskichlink otwiera się w nowym oknie.