Bankuj bezpiecznie bez wychodzenia z domu

Sprawdź, jak działamy w związku z pandemią

W związku z sytuacją epidemiologiczną w Polsce przypominamy
  • Bankuj bezpiecznie z domu, korzystając z aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej
  • Jeśli możesz zakupy i płatności realizuj online
  • Za płatności w sklepach płać zbliżeniowo telefonem lub kartą, nawet do 100 zł bez potwierdzania PIN-em
  • Jeśli potrzebujesz gotówki skorzystaj z bankomatu, dla większości rachunków wypłaty z dowolnego bankomatu w Polsce są bezpłatne
  • Uważaj na oszustów rozsyłających fałszywe SMSy o blokowaniu środków na kontach bankowych i pamiętaj o podstawowych zasadach bezpieczeństwa >

Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem na Infolinii oraz odpowiedź na pytania przesłane drogą elektroniczną może być nieco dłuższy niż zwykle. Prosimy o odrobinę wyrozumiałości w tym trudnym dla nas wszystkich okresie. Zapewniamy, że robimy wszystko by jak najszybciej udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania.


Bankuj bezpiecznie

Możesz bardzo wiele bez ruszania się z domu

Pamiętaj, że w Millenecie i aplikacji mobilnej wykonasz większość transakcji bezpiecznie i na odległość

  • aplikacja mobilna Banku Millennium i system internetowy Millenet są dostępne codziennie przez całą dobę
  • wiele spraw administracyjnych możesz załatwić poprzez bankowość internetową, korzystając w Millienecie z zakładki MilleUrząd
  • za zakupy w internecie zapłacisz online a w sklepie stacjonarnym bezstykowo telefonem lub kartą

Co możesz zrobić dzięki naszej aplikacji mobilnej i systemowi internetowemu

  • Zlecisz przelewy krajowe i zagraniczne

  • Opłacisz wszystkie rachunki

  • Zapłacisz za zakupy przez internet

  • Zapłacisz bezdotykowo w sklepie stacjonarnym telefonem lub zegarkiem

  • Doładujesz telefon na kartę

  • Załatwisz sprawy urzędowe korzystając z Profilu Zaufanego

Tarcza 4.0

Tarcza 4.0

Potrzebujesz zawiesić spłatę kredytu lub pożyczki z powodu utraty pracy lub innego głównego źródła dochodu? Sprawdź, czy możesz otrzymać wsparcie w ramach Tarczy antykryzysowej 4.0 i na jakich zasadach.

Większość placówek Banku Millennium jest otwarta



W związku z aktualnymi zaleceniami Ministra Zdrowia niektóre oddziały mogą funkcjonować inaczej niż zwykle. Przed wizytą sprawdź, w jakich godzinach otwarta jest placówka, do której chcesz się udać. Szczegóły znajdują się na naszej stronie >

Jeśli nie czujesz się w pełni zdrowy, masz kaszel, ból gardła, gorączkę lub inne objawy chorobowe, zachęcamy do rezygnacji z wizyty w placówce i kontaktu z lekarzem. Pamiętaj, że większość operacji i płatności możesz wykonać bezpiecznie z domu w Millenecie lub aplikacji mobilnej.


W przypadku, kiedy udajesz się do placówki, pamiętaj o kilku zasadach bezpieczeństwa:
  • W najbliższych dniach w placówkach, ze względów szczególnej ochrony przed zachorowaniami, może przebywać mniejsza liczba Klientów. Nasi pracownicy zadbają o to, aby kontrolować sytuację w tym zakresie.
  • Prosimy zachowaj podczas wizyty bezpieczną odległość od innych osób.
  • Gotówkę wypłacaj z bankomatu kartą lub BLIKIEM, a do kasy zapraszamy po odbiór wypłat awizowanych. W trosce o Twoje bezpieczeństwo codziennie czyścimy urządzenia zlokalizowane w placówkach Banku. Używamy do tego zarówno specjalistycznych środków do czyszczenia sprzętu elektronicznego, jak również środków dezynfekujących klawiaturę.


Obsługa osób powyżej 60 roku życia


We wszystkich placówkach od poniedziałku do piątku w godz. 10-12 osoby powyżej 60 roku życia obsługujemy w pierwszej kolejności.


Dodatkowo zapewniamy, że Twoje pieniądze są bezpieczne. Więcej informacji na ten temat możesz znaleźć na stronie Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. Przypominamy, że dla większości rachunków wypłaty z dowolnego bankomatu w Polsce są bezpłatne.

Jak zacząć korzystać z aplikacji?

  1. 1
    Jak zacząć korzystać z aplikacji? -

    Pobierz naszą aplikację

    Po uruchomieniu wpisz swój MilleKod oraz otrzymane H@sło SMS, a następnie znaki wybranego identyfikatora np. PESEL oraz H@sło Tymczasowe

  2. 2
    Jak zacząć korzystać z aplikacji? -

    Ustal PIN i Hasło 1

    Ustal 4-cyfrowy PIN, którym będziesz logować się do aplikacji oraz 8-cyfrowe H@sło 1 do zatwierdzania transakcji (np. przelewów) i aktywacji aplikacji.

  3. 3
    Jak zacząć korzystać z aplikacji? -

    Zacznij korzystać!

    Teraz możesz dostosować aplikację do własnych potrzeb - ustawić własne tło czy wybrać funkcje widoczne przed zalogowaniem.

Zmiana limitu dziennego na przelewy w aplikacji mobilnej:
  1. Zaloguj się do Millenetu
  2. Wybierz Ustawienia ogólne z rozwijanego menu pod Twoim nazwiskiem
  3. W zakładce Limity i zabezpieczenia wybierz Ustawienia zabezpieczeń a następnie wybierz Edytuj i dostosuj Limit Mobilny, maksymalnie możesz go podnieść do 10 000 zł

Zmiana limitu dziennego na przelewy w Millenecie:
  1. Zaloguj się do Millenetu
  2. Wybierz Ustawienia ogólne z rozwijanego menu pod Twoim nazwiskiem
  3. W zakładce Limity i zabezpieczenia wybierz Ustawienia zabezpieczeń a następnie kliknij przycisk Edytuj i dostosuj Limit Główny do swoich potrzeb

Płać do 100 zł bez wprowadzania PIN-u



Zwiększyliśmy limit płatności zbliżeniowych

Od teraz możesz robić zakupy do 100 zł bez potwierdzania transakcji PIN-em na terminalu. Bezdotykowo i bezpiecznie zapłacisz kartą plastikową i telefonem.


Jak to działa?

Płatności kartami

  • Jeśli masz kartę Mastercard, nie musisz nic robić. Już teraz możesz płacić do 100 zł bez podawania PIN-u.
  • Jeśli masz kartę VISA, wykonaj jedną stykową transakcję: podczas płatności umieść kartę w terminalu lub bankomacie i podaj jej PIN.

Płatności telefonem

Już teraz możesz płacić zbliżeniowo telefonem do 100 zł bez potwierdzania transakcji PIN-em. Wystarczy, że tak jak zwykle przyłożysz telefon do terminala podczas płatności.

Ważne! Terminale płatnicze są stopniowo aktualizowane przez operatorów. Może się jeszcze zdarzyć, że w wybranym sklepie lub punkcie usługowym płatność zbliżeniowa do 100 zł będzie wymagała podania kodu PIN.


Płatności zbliżeniowe telefonem

Jak zacząć płacić zbliżeniowo telefonem z systemem Android:

  • zaloguj się do aplikacji i wybierz z menu Płatności - Płatności zbliżeniowe telefonem,
  • wybierz kartę, którą chcesz płacić a następnie opcję Płać telefonem,
  • gotowe! Zanim zapłacisz włącz NFC w ustawieniach telefonu z aplikacją mobilną Banku Millennium.

Jak płacić w sklepie:

  • odblokuj telefon i przyłóż go do terminala płatniczego. Nie musisz uruchamiać aplikacji,
  • płatności do wysokości 100 zł nie musisz potwierdzać PINem.

Apple Pay

Jak zacząć płacić zbliżeniowo telefonem z systemem iOS:

Jak zacząć płacić zbliżeniowo telefonem z systemem iOS:

  1. otwórz aplikację Wallet np. na swoim iPhonie. W prawym górnym rogu kliknij "+",
  2. zeskanuj dane swojej karty przy pomocy aparatu w telefonie lub wprowadź niezbędne informacje ręcznie,
  3. wyraź zgody, potwierdź rejestrację karty i gotowe!

Płać zbliżeniowo w sklepie. Transakcja nie wymaga potwierdzania PINem

Wyłudzenia na „koronawirusa” – zachowaj czujność

Oszuści wykorzystują panującą obecnie w kraju sytuację, by wyłudzać pieniądze w tym m.in. dane logowania do systemów bankowych. Co chwila pojawiają się nowe, często bardzo kreatywne metody wyłudzenia danych.

Uważaj szczególnie na:

Wiadomości SMS i email

z linkami do fałszywych stron płatności. W ich treści znajdują się informację o rzekomym blokowaniu pieniędzy na rachunkach bankowych w związku z pandemią koronawirusa bądź powszechną akcję szczepień ochronnych. Odwołują się do nieistniejących rozporządzeń.

Strony internetowe

Linki z fałszywych wiadomości mogą prowadzić do stron zawierających złośliwy kod powodujący przejęcie urządzenia, poza tym oszuści mogą wyłudzać na nich dane do logowania a nawet zaciągnięcie zobowiązań finansowych.

Portale społecznościowe

Jeśli znajomy prosi Cię na komunikatorze społecznościom o pilne wysłanie pieniędzy, np za pośrednictwem BLIK – upewnij się, że piszesz z właściwą osobą. Oszuści atakują konta na portalach społecznościowych a następnie podszywają się pod ich właścicieli.

Pamiętaj o poniższych zasadach bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej:



  • nie podawaj nikomu swojego MilleKodu i danych do logowania,
  • nie loguj się do swojego konta na stronach innych niż strona Banku Millenniumlink otwiera się w nowym oknie,
  • nie wpisuj podczas logowania całego numeru PESEL / dowodu osobistego / paszportu oraz numeru telefonu (podczas logowania prosimy tylko o 2 losowo wybrane znaki identyfikatora),
  • czytaj uważnie każdą otrzymaną od nas wiadomość SMS i PUSH - sprawdź czy kwota i numer operacji są zgodne z Twoją dyspozycją,
  • jeśli znajomy prosi Cię na komunikatorze społecznościom o pilne wysłanie pieniędzy, skontaktuj się z nim innym kanałem i upewnij się, że piszesz z właściwą osobą,
  • sprawdzaj na bieżąco informacje na stronach Związku Banków Polskichlink otwiera się w nowym oknie.