Zdalna pomoc konsultanta

Masz pytania lub potrzebujesz wsparcia? Skorzystaj z pomocy konsultanta na odległość

Ikonę pomocy konsultanta znajdziesz w lewym dolnym rogu na ekranie po zalogowaniu do Millenetu dla Przedsiębiorstw. Po jej rozwinięciu pojawią się opcje form kontaktu. Wybierz tę, która najbardziej Ci odpowiada:

  • Czat z konsultantem Help Desku, gdzie szybko uzyskasz bezpośrednie wsparcie. W trakcie czatu możesz udostępnić konsultantowi widok swojego ekranu. Wtedy konsultant ma możliwość wskazania kursorem konkretnej opcji z menu lub rozwiązania.
  • Szybka pomoc na ekranie, gdzie po nawiązaniu połączenia telefonicznego z konsultantem Help Desku, udostępnisz konsultantowi widok swojego ekranu. Konsultant będzie mógł kursorem wskazać właściwą opcję lub pole bezpośrednio na Twoim ekranie. To z pewnością ułatwi rozmowę.
  • Zostaw wiadomość, wypełnij formularz kontaktowy, przekaż nam informacje, a my skontaktujemy się tak szybko, jak to możliwe.
Udostępnianie ekranu jest połączeniem w pełni bezpiecznym, a konsultant nie ma możliwości wykonania samodzielnie jakiejkolwiek operacji. To rozwiązanie nie wymaga instalowania żadnych dodatkowych aplikacji na Twoim komputerze.

Z pomocy konsultanta możesz skorzystać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00. W pozostałych godzinach skorzystaj o opcji zostaw wiadomość.

Faktury i rachunki Qlips

Zyskaj nowy kanał informowania Klientów o należnych płatnościach

Dzięki usłudze Faktury i rachunki Qlips Klienci otrzymają od Ciebie informację o płatności bezpośrednio na swoje konto w bankowości internetowej. Tam mogą opłacać Twoje faktury pojedynczo lub ustawić wygodne płatności automatyczne.

Co zyskujesz:

  • nie musisz instalować żadnego oprogramowania - zarządzasz usługą w swojej bankowości internetowej
  • informacje o płatnikach i ich zobowiązaniach łatwo importujesz do Millenetu w postaci pliku tekstowego
  • masz podgląd statusu wszystkich płatności dzięki raportom z systemu
Dowiedz się więcej o Faktury i rachunki Qlips

Produkty

  • Rachunki bieżące

    • Przeglądanie listy rachunków bieżących,
    • Sprawdzanie salda na poszczególnych rachunkach bieżących,
    • Przeglądanie historii operacji,
    • Drukowanie i pobieranie potwierdzenia dowolnej transakcji z rachunku bieżącego,
    • Pobieranie i drukowanie grupy potwierdzeń transakcji z rachunku bieżącego,
    • Wyszukiwanie informacji o rachunku według daty lub kwoty transakcji poprzez opcję "Filtruj".

  • Lokaty terminowe

    • Przeglądanie listy posiadanych lokat terminowych,
    • Sprawdzanie szczegółów posiadanych lokat terminowych,
    • Samodzielne zakładanie Lokaty Millenet,
    • Zrywanie Lokaty Millenet,
    • Ustawianie opcji automatycznego odnawiania Lokaty Millenet,
    • Ustawianie opcji kapitalizacji odsetek.

  • Kredyty (odnawialne, obrotowe, inwestycyjne)

    • Przeglądanie listy kredytów,
    • Sprawdzanie szczegółów przyznanych kredytów,
    • Przeglądanie harmonogramu spłat (przy kredytach inwestycyjnych i obrotowych),
    • Sprawdzanie historii kredytów.

  • Karty

    • Podgląd zagregowanych informacji dotyczących salda na kartach,
    • Przeglądanie listy posiadanych kart,
    • Sprawdzanie szczegółów posiadanych kart płatniczych wraz z historią transakcji (dla kart typu charge),
    • Możliwość aktywacji kart płatniczych.

     


Płatności

  • Przelewy

    • Przygotowywanie płatności na dowolne rachunki odbiorców krajowych (w tym do ZUS, do Organów Podatkowych, płatności SORBNET również dla kwot mniejszych niż 1 mln złotych, płatności natychmiastowych) i zagranicznych,
    • Wykonywanie przelewów natychmiastowych Express Elixir do ZUS, organów podatkowych i celnych,
    • Przygotowywanie online folderów z płatnościami jako wersje robocze, przekazywanie do autoryzacji, autoryzowanie oraz autoryzowanie i wysyłanie,
    • Importowanie do systemu Millenet plików z płatnościami krajowymi w formatach: XML (ISO20022), Elixir O, VideoTEL, MTMS CitiDirect oraz z przekazami pocztowymi w formatach: MTMS CitiDirect i Elixir O i płatnościami zagranicznymi w formatach SWIFT MT103, VideoTEL, XML (ISO20022). Po imporcie pliki mogą w zależności od decyzji klienta zostać zapisane w wersji możliwej do edycji lub tylko do odczytu,
    • Zlecanie i przygotowywanie płatności z bieżącą lub przyszłą datą realizacji,
    • Przeglądanie list i szczegółów zleceń oraz zarządzanie przygotowanymi zleceniami,
    • Autoryzowanie operacji wprowadzonych przez innych użytkowników; wysyłanie zautoryzowanych zleceń,
    • Autoryzowanie zleceń w aplikacji mobilnej.

  • Nadchodzące płatności

    • Kontrolowanie nadchodzących płatności (czyli płatności z datą przyszłą, takich jak: zlecenia stałe, przelewy z datą przyszłą, spłaty kart płatniczych, spłaty rat kredytów).

     


  • Zlecenia stałe

    • Przeglądanie listy zleceń stałych,
    • Definiowanie zleceń stałych,
    • Modyfikowanie i usuwanie wprowadzonych zleceń.

     


  • Szablony zleceń

    • Przechowywanie oraz późniejsze wykorzystanie wzorców najczęściej używanych przelewów,
    • Dodawanie szablonów na podstawie zapisanych bądź już wykonanych zleceń,
    • Możliwość zapisania folderu zleceń jako szablonu,
    • Zróżnicowanie uprawnień do wykonywania przelewów z wcześniej przygotowanych szablonów.

     


Jeszcze wygodniejsza sekcja Płatności, teraz w nowej odsłonie!

Wyciągi i raporty

  • Raport z sald historycznych

    Dzięki usłudze w "Raportach na żądanie" wygenerujesz raport zawierający zestawienie sald wybranych rachunków z podziałem na konkretne dni. W dogodnym dla Ciebie momencie otrzymasz informacje o wysokości salda początkowego i końcowego oraz zsumowanej wartości wszystkich uznań i obciążeń.

    Zestawienia z sald historycznych są:

    • generowane nawet do 5 lat wstecz,
    • sortowane "po dacie" i/lub "po rachunku",
    • dostępne w dwóch formatach .PDF oraz .CSV

    Raporty te są bezpłatne i dostępne 24/7 w Millenecie dla Przedsiębiorstw dla wszystkich rachunków bieżących, do których posiadasz uprawnienia. Wygenerujesz je łatwo w zakładce Wyciągi i raporty > Raporty na żądanie > Raporty z sald historycznych.


  • Jednolity Plik Kontrolny

    Teraz przez Millenet, oprócz tradycyjnych wyciągów bankowych, można otrzymać wyciągi w formacie Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK). Obowiązek przekazania JPK na żądanie organów podatkowych i organów kontroli podatkowej został nałożony na duże podmioty gospodarcze od 1 lipca 2016 r., ale w przyszłości będzie dotyczył również mniejszych przedsiębiorstw.

    Jak zyskać dostęp do usługi raportów JPK przez Millenet?

    1. Przekaż pisemny wniosek doradcy bankowemu (znajdź najbliższą placówkę)
    2. Usługa pojawi się w Millenecie w ciągu maks. 2 dni roboczych od złożenia wniosku
    3. Zamów raport w sekcji Wyciągi i Raporty > Raporty na żądanie > Jednolity Plik Kontrolny
    4. Otrzymasz wiadomość w Millenecie z linkiem do pobrania raportu, ważnym przez 3 miesiące

    Za każdorazowe wygenerowanie raportu JPK, obejmującego okres maksymalnie 12 miesięcy, oraz za uruchomienie usługi pobierana jest prowizja zgodnie z cennikiem.

    Dlaczego warto korzystać z wyciągów bankowych w formacie JPK przez Millenet?

    • Dane do raportów JPK są zawsze aktualne i dostępne do 6 lat wstecz
    • Ponosisz mniejsze koszty wdrożenia i aktualizacji narzędzi do generowania raportów JPK (większość kosztów ponosi Bank)

Administracja

  • Użytkownicy

    • Przeglądanie listy użytkowników,
    • Przeglądanie informacji szczegółowych o użytkownikach,
    • Tworzenie i usuwanie użytkowników,
    • Definiowanie uprawnień do operacji dla użytkowników,
    • Definiowanie dostępu do poszczególnych rachunków dla użytkowników,
    • Aktualizowanie danych osobowych takich jak: imię i nazwisko, adres e-mail, telefon stacjonarny i komórkowy, typ identyfikatora, numer identyfikatora (Profil - Dane osobowe).

  • Grupy rachunków

    • Tworzenie i usuwanie grup rachunków
    • Modyfikacja istniejących grup rachunków,

  • Odbiorcy

    • Tworzenie listy odbiorców krajowych i zagranicznych,
    • Import i eksport odbiorców w formacie tekstowym,
    • Edycja i usuwanie odbiorców.

  • Inne

    • Bankowość mobilna – aktywowanie i ustawienia usługi bankowości mobilnej dla przedsiębiorstw
    • Pojedyncze logowanie – ustawienia pozwalające na jednoczesne logowanie się do profili kilku firm
    • Reguły autoryzacji – przeglądanie i modyfikacja reguł autoryzacji dla transakcji finansowych i niefinansowych

     


Finansowanie handlu online

  • O produkcie

    Zarządzaj transakcjami finansowania handlu przez Internet.

    Finansowanie handlu on-line to nowy, zaawansowany moduł w systemie bankowości internetowej Millenet dla Przedsiębiorstw. Umożliwia on Twojej Firmie zarządzanie i monitorowanie przez Internet akredytyw dokumentowych, gwarancji bankowych oraz regwarancji na każdym etapie ich realizacji – od momentu wprowadzenia zlecenia aż do zamknięcia transakcji. Dzięki efektywnej elektronicznej komunikacji między Klientem a Bankiem przyspieszeniu ulega czas realizacji transakcji.


  • Funkcjonalności

    Jakie funkcjonalności posiada finansowanie handlu on-line?

    Akredytywy dokumentowe

    • składanie zleceń otwarcia/zmiany,
    • zniesienie zastrzeżeń do dokumentów bądź odrzucenie niezgodnych dokumentów,
    • otrzymywanie awizacji akredytyw obcych,
    • składanie zleceń przeniesienia akredytyw obcych,
    • przesyłanie innych dyspozycji związanych z otwartą akredytywą.

    Gwarancje bankowe, regwarancje

    • opiniowanie/negocjowanie wzorów gwarancji przedstawionych przez Klienta,
    • składanie zleceń udzielenia/zmiany,
    • otrzymywanie awizacji gwarancji obcych,
    • przesyłanie innych dyspozycji związanych z udzieloną gwarancją.

    Dodatkowe funkcjonalności

    • zastosowanie w formularzach elektronicznych udogodnień ułatwiających i przyspieszających wprowadzanie danych transakcyjnych (listy rozwijane, predefiniowanie bazy banków czy kontrahentów, szablony transakcji bądź nowych zleceń na bazie zleceń wcześniej wprowadzonych do systemu),
    • automatyczna weryfikacja/walidacja poprawności składanych zleceń,
    • możliwość dołączania dokumentów do przesyłanych zleceń,
    • możliwość otrzymywania powiadomień e-mail lub SMS,
    • wygodne sposoby nadawania użytkownikom uprawnień do poszczególnych funkcjonalności modułu,
    • możliwość tworzenia osobnych schematów autoryzacji,
    • wysoki poziom bezpieczeństwa dzięki zastosowaniu podpisu elektronicznego i metod autoryzacji dostępnych w ramach systemu Millenet,
    • zaawansowane narzędzie do raportowania transakcji z możliwością generowania raportów ad hoc oraz predefiniowanych (tzw. centrum raportów).

    Millenet - Akredytywy i gwarancje - przewodnik


  • Korzyści

    • przyspieszenie realizacji zleceń złożonych przez Klienta,
    • pełna kontrola nad przebiegiem transakcji dzięki dostępowi do statusów realizacji zleceń oraz historii transakcji, w tym korespondencji bankowej i komunikatów SWIFT,
    • dostęp do usługi 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z dowolnego miejsca na świecie,
    • możliwość generowania szerokiej gamy raportów transakcyjnych,
    • moduł dostępny w ramach systemu Millenet – brak konieczności ustanawiania odrębnych loginów i haseł dostępu.

     


Millennium Forex Trader

  • O produkcie

    Zawieraj transakcje kupna lub sprzedaży walut w trybie on-line na rynku walutowym.

    Millennium Forex Trader to profesjonalna internetowa platforma transakcyjna, której użytkownicy mogą samodzielnie zawierać transakcje na rynku walutowym, w dogodnym dla siebie miejscu i czasie, z dowolnego komputera. Transakcje są zawierane po bieżących kursach wymiany, pochodzących prosto z rynku. Dzięki wygodnemu i prostemu sposobowi rozliczania transakcji jej efekty są widoczne na rachunku bankowym Klienta niezwłocznie po jej zawarciu.


  • Funkcjonalności

    Platforma transakcyjna Millennium Forex Trader umożliwia:

    • monitorowanie bieżących kursów walut jednocześnie dla 16 par walutowych
    • zawieranie transakcji walutowych m.in. na następujących parach walut: EUR/PLN, USD/PLN, CHF/PLN, GBP/PLN, EUR/USD, NOK/PLN, SEK/PLN, DKK/PLN, JPY/PLN
    • otwieranie jednocześnie wielu biletów transakcji
    • wyświetlanie historycznych transakcji wg zdefiniowanych kryteriów wyszukiwania
    • eksport danych do arkusza kalkulacyjnego

  • Korzyści

    • zminimalizowanie czasu niezbędnego do realizacji transakcji oraz związanych z tym kosztów
    • uzyskanie najlepszych rynkowych cen transakcyjnych nawet dla małych nominałów
    • wysoki poziom bezpieczeństwa komunikacji i transakcji
    • możliwość zawierania transakcji terminowych do jednego roku
    • dostęp do historii transakcji z opcją samodzielnego zdefiniowania kryteriów wyszukiwania